Ik heb zelf oktober vorig jaar een borstverkleining gehad (een maand na mijn 19e verjaardag), en ik zat hier zelf ook erg mee. Precies wat jij zegt: Hoe weet je nu welke chirurg het beste is?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:42 schreef Nunz het volgende:
Ik vind het echt heel moeilijk om een pc te vinden. wat nou als het eindresutaat niet is geworden als wat ik er van had verwacht. dan zit je er toch mooi mee. ben namelijk wel heel kritisch wat borsten betreft. heeft iemand ook dit gevoel gehad en hoe heb je uit eindelijk dan toch een pc gekozen?
ah hartstikke mooiquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:31 schreef tass het volgende:
Even een update:
Ik ben dus afgelopen dinsdag WEL gegaan en de pc was hartstikke TOP gewoon. Voorlopig staat de bvk gepland op 22 oktober, maar als er een plek vrij komt eerder, dan ben ik de 1e die gebeld word
Ik ben zo blij nu mensen, zoveel rustiger, en de stress van het afvallen is nu ook weg. Daar begin ik volgende week weer mee gewoon.
wij allemaalquote:@Vixen: dat is even tegenvallend zeg. Ik zal duimen voor je dat je het gen niet hebt meis
daar staat inderdaad een hoop info opquote:@ Nunz: borstenforum.com en je daar registreren; alle info van heel Nederland is er te vinden. Zo kan je dan ook lezen welke arts wie hebt geholpen en dan kan je wat beter een keus maken.
Succes.
Ik heb wel een slechte ervaring ja, maar dat is inmiddels wel al 10 jaar geleden. Ik was toen zelf 17, en mijn borsten waren dus (bleek later) nog helemaal niet eens uitgegroeid. Ze waren heel ongelijk (1 kant B, 1 kant D) dus alleen 1 kant werd verkleint. Maar goed, na de operatie was dus de ene die eerst groter was nu kleiner dan de andere, en heel veel verschil kwa formaat en vorm van de tepels enzo. Daarna heeft ie van de borst die nog niet gedaan was zeg maar de tepel ook verkleind, maar ja, dan was er nog steeds het formaat verschil op zich.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Ik vraag me af of er hier ook meiden zijn met slechte ervaringen?
Bij mij is de operatie helemaal perfect verlopen, heb ook nadien nergens last van gehad! Ik heb geen pijn gevoeld of wat dan ook, kortom het viel me 10000% mee.
Maar goed, kan me voorstellen dat het voor sommigen ook wel eens anders gelopen is?
Huh?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben na 3 weken weer halve dagen gaan werken en na een week of 6 was ik weer fulltime aan het werk.Halve dagen werken was in het begin meer dan genoeg!
Ik ben ambtenaar, misschien dat dat het verschil is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een 10 dagen thuis geweest (onder protest en gezeur van de arbo trouwens, die vonden dat veel te lang) en daarna weer gelijk fulltime aan het werk.
Ik heb op zich niet veel last van mijn rug/nek maar ik overweeg het omdat ik het niet bij mijn postuur vind passen (1.65m 75E/F)quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:21 schreef OldJeller het volgende:
Dat zijn nog best veel dames die dat doen.
Reden; esthetisch, lichaamsklachten (m.n. rug), iets anders?
ik ben er langer uit geweest. heb zelfs thuiszorg gehad, om mijn kinderen te tillen/verzorgen. ik mocht ABSOLUUT niet tillen, voor 6 weken. mijn jongste was toen net een half jaar. dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef geppie het volgende:
Dag dames, kort vraagje...hoe lang ben je uit roulatie als je een borstverkleining ondergaat? Of verschilt dat per persoon?
Haha, dank je!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:19 schreef tass het volgende:
@ Muck; geweldig onderschrift heb je!! Ben je al eens op m'n forum geweest???
ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vandaag een brief van dat ziekenhuis, 23 augustus moet ik er heen!
Ik kreeg ontstekingen in de tweede week en met grote moeite ben ik na 6 weken weer gaan werken. Met overal pijn, achteraf veel te vroeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben een 10 dagen thuis geweest (onder protest en gezeur van de arbo trouwens, die vonden dat veel te lang) en daarna weer gelijk fulltime aan het werk.
Spannend! Ik ga voor je duimen Vixen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Kreeg vandaag een brief van dat ziekenhuis, 23 augustus moet ik er heen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |