Bengeltjequote:
Steek stiekem een oortje in, en luister naar je Ipod.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bengeltje![]()
Hier niet hoor, t is echt te saai voor woorden, en zonder muziek al helemaal
Hoest, al iets beter?
Jij ook al. Ik ben nog niet getroffen. *Afklopt*.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb de griep met dit weer, dat is wel bijzonder nieuws dacht ik zo.
Een tip, neem geen kids die steken je toch alleen maar aan.![]()
Zit hier nu echt helemaal alleenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Steek stiekem een oortje in, en luister naar je Ipod.![]()
Voel me nog steeds
, mijn keel kriebelt, blijf maar hoesten. blegh.
Netjes het glas leegdrinken als een groot meisje hequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje verse vruchtendrank van Marc pakt en flinke slok neemt.![]()
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes het glas leegdrinken als een groot meisje he
Lengtegenoot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.![]()
Tot nu toe afwijzingen of niks.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Hé, hoe is het eigenlijk met je sollicitaties afgelopen?
Ah oké. Succes daarmee verderquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Tot nu toe afwijzingen of niks.....
We blijven door mailen natuurlijk. Dankje voor je interesse.
juistem, ookal vind ik 1.69 ook niet echt klein.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Klein, compact en lief.
Juist niet he, je moet er nog van groeienquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.![]()
Mag ook niet, maar verveel me de teringquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat jij onder werktijd niet meer mocht Fok!ken?
Ben je nog vrij?
Das vanaf dinsdag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat jij onder werktijd niet meer mocht Fok!ken?
Ben je nog vrij?
Nuon, dat doet de huisbazin, en geen problemen ermee gehad..quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Welke gas en electriciteitsleverancier hebben jullie, en zijn jullie er blij mee?
Ik groei echt niet meer, lieve Marc.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist niet he, je moet er nog van groeien
Vast wel, gaan we regelenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik groei echt niet meer, lieve Marc.
Nouja in de breedte misschien.![]()
Knal geluidjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:50 schreef Bengeltje het volgende:Bibi (kitten) is aan het blazen en "knal" geluidjes aan het maken naar de ventilator aan
het plafond.
Oja? Hoe zag je dat voor je?quote:
Ja, snap ook niet zo hoe ze het doet. maar het is echt een klein knalletje en dan het blazen.quote:
Daar vinden we wel wat op hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Hoe zag je dat voor je?![]()
[..]
Ja, snap ook niet zo hoe ze het doet. maar het is echt een klein knalletje en dan het blazen.
Alsof er met een flinke druk er iets uit haar keeltje geperst wordt. Zal toch eens proberen dat op
te nemen, tis best geinig.![]()
Vanochtend al geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het warm. Even een stukje gefietst. Kan zo onder de douche.
Vanmorgen was er geen warm water.quote:
Even wachten en het is warm door de zonquote:
Deepthroat, daaromquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom kan je soms iets wat in je keel zit niet gewoon wegslikken.
Wou dat ik met een schraper door mijn keel kon.
Mja, dan ben ik het wel kwijt he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Als je dat doet, bestaat de kans dat er wat dingen terug omhoog komen.
uh uh uh, leg uit, dat blijft echt niet in je keel zitten. .quote:
Als de persoon in kwestie met zijn handel blijft steken welquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, dan ben ik het wel kwijt he.
[..]
uh uh uh, leg uit, dat blijft echt niet in je keel zitten. .![]()
of het feit dat ik werkeloos benquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Het heeft met Fok! algemeen te maken denk ik. Niet alleen met SC's.
Is het al zo ver?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef Pheno het volgende:
of het feit dat ik werkeloos ben
Ja, weet je. Dat gevoel zou je moeten hebben. Maar er zijn soms wel wat belemmeringen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
Dan zou ik me dus eigenlijk overal thuis moeten voelen op fok!.
Dat was niet het eerste wat in me opkwam eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
Je kan ook zeggen. "hehe heeft hij eindelijk eens rust."
Nah, nu (3 uur geleden) weten de vaste klanten het ook. Het internationale bedrijf waar we een contract mee hebben door mij en door de cursussen die ik alleen kan geven ookquote:
Mwoa, de leuke dingen post ik hier welquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Kan je niet even een blog ofzo bijhouden, van de dagelijkse dingen die nu gaan gebeuren.
Zullen best wel een paar leuke dagen worden.
Yup. Anders kon ik mijn vrije dagen (2+maand) niet opnemen. Linker"Ik ga even de auto in, vrouw oppikken en dan verder naar huis + eten"quote:
Was ook maar een grapje Pheno, ik ben zelden zo serieneus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de leuke dingen post ik hier wel
Nou ja, ik ben dan iig 'goed' of 'matig goed' bezig denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Es.![]()
Helaas, ik kan je daar geen antwoord opgeven.
2 Onderzoekers die beiden iets anders er hebben uitgelicht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef es70 het volgende:
Hoe kan 1 vissoort nou onder de 'matig vette' en 'vette' vissoorten vallen.
Het voelt alsof het al vrijdag is... Vreselijke bummer dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:nog een werkdag
t is niet eerlijk
Hoi es
Waarom moet ik opzoeken wat jouw brommer betekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Het voelt alsof het al vrijdag is... Vreselijke bummer dus(en als je niet weet wat dat betekend, zoek het dan maar op
).
hoi, welkom tot de wereld die 40 uur betekentquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef es70 het volgende:
OMG... Deze week heeft gewoon nòg een werkdag. Ik heb 'r geen zin meer in
.
Hoi Marc.
Dat gevoel heb ik ook al heel de dag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef es70 het volgende:
OMG... Deze week heeft gewoon nòg een werkdag. Ik heb 'r geen zin meer in
.
Hoi Marc.
patat?quote:
Hambugers?quote:
En wat krijgen wij hier niet allemaalquote:
Dat ga ik jullie jammergenoeg niet kunnen zeggen... Er is iemand die komt eten die mij weet te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat krijgen wij hier niet allemaal
Als je nou gewoon zegt wat je niet serveert gokken wij wel wat je wel doetquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ga ik jullie jammergenoeg niet kunnen zeggen... Er is iemand die komt eten die mij weet te vinden
Maar jullie krijgen achteraf een uitgebreid verslag
Patatquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zegt wat je niet serveert gokken wij wel wat je wel doet
quote:
Ik ook nietquote:
Oke,quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke,
dus het wordt in de olijfolie gebakken sprinkhaan met venkel, meelwormen in de munt met kastanjes en zwammen, tarantula op een bedje van dennenappels met mayonaise, zeezout met peper en sambal aangemaakt met sisi mango en als toetje een schaaltje zand met daarin een paar kaarsjes
Dat scheelt mij weer typen. Dank.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Ph. Neutraal.
Eigenschap van een secretaresse: vooruitdenken om mensen het werk makkelijker te maken en werk weg te nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:04 schreef Pheno het volgende:
Dat scheelt mij weer typen. Dank.
Tof. Kom je hier ook helpen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eigenschap van een secretaresse: vooruitdenken om mensen het werk makkelijker te maken en werk weg te nemen.
Een mooie bos bloemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Wat schuift dat.
* Slaat deze uitnodiging zeker niet af!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Ha, OA.
klopt met hand op stoel naast haar. Sit. Sit.
Als er geen regen komt wil ik morgen naar m'n ouders op de camping fietsen. Dan daar overnachten en zondag weer terug op de fiets. Bij elkaar ± 150 km!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
Nog weekendplannen OA?
Vies heh. Ik doe zo min mogelijk vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef es70 het volgende:
Het is ranzig benauwd buiten.
Maar mijn weekend is begonnen.
Zo zo, sportief!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:55 schreef OA het volgende:
Als er geen regen komt wil ik morgen naar m'n ouders op de camping fietsen. Dan daar overnachten en zondag weer terug op de fiets. Bij elkaar ± 150 km!![]()
Vanavond of morgenvroeg beslissen we of we gaan, of dat het wordt doorgeschoven naar een volgend weekend.
En jij?![]()
Dat is mijn plan ook zo'n beetjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vies heh. Ik doe zo min mogelijk vandaag.
Dat wil ik ook, maar ja, het werk roept en stapelt zich op als ik acherover ga zitten...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vies heh. Ik doe zo min mogelijk vandaag.
Hebben jullie wel ruimte om alles zolang op te slaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zo, sportief!
Ik ga zometeen huisje kijken, zoals je weet. En als we accepteren gaan we morgen allerlei dingen kopen. Vloer, verf etc. Indien nodig natuurlijk. Als het er al prima uitziet hoeven we niet zo heel veel te kopen.
T is een standaard dagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:37 schreef Kuukske het volgende:
Niets aan te doen marc. Is het weer zon kutdag daar?
Lekker, dat weekend danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef es70 het volgende:
Het is ranzig benauwd buiten.
Maar mijn weekend is begonnen.
Hoiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
Haaaaaaaaaaatsjoe.![]()
Heerlijk zo'n zonnetje.![]()
goedemorgen.
Best welquote:
Echt warmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
Net even wezen lopen,
dit is eigenlijk niet lekker meer
Zaten we daar maarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:06 schreef Pheno het volgende:
Best lekker weer hier op de zuidpool
dan nog steeds niet zo vies smerig als hier nu hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef es70 het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord. Zo'n speciale, voor knoeiers
.
Kan geen kwaad zeker ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef es70 het volgende:
Ik heb een nieuw toetsenbord. Zo'n speciale, voor knoeiers
.
31.6 nuquote:
Ik vrees van nietquote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nieuwe toetsenborden moeten altijd wennennet als ik
maar ben inmiddels al gewend aan deze T.B
![]()
Wat wil je nou, zon toch? krijg je dat is het weer niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
31.6 nuhittegolf gaat hier een feit worden, aangezien morgen en overmorgen ook 30 graden wordt verwacht
dat is mij toch wat te heet.
Met die verslaving van jou moet dat wennen zo gedaan zijn tochquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Er wil nog weleens thee of koffie overheen gaan (volgens mij heb ik 3 toetsenborden versleten het afgelopen jaar
).
Moet wel ff wennen.
Nee ik wil ONWEER!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je nou, zon toch? krijg je dat is het weer niet goed
Stuur eens hier een,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef Pheno het volgende:
Het regent hier wat
bij mij dus al 20 minuten eerderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef Pheno het volgende:
Het regent hier wat
hier was het na 10 min alweer droogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:35 schreef Sjowhan het volgende:
't Mag heul niet regenen.
Moet gaan kamperen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die verslaving van jou moet dat wennen zo gedaan zijn toch
jij zelf of wordt je een 'handje' geholpenquote:
Ik heb 'm zelf opgezet enzo, en nu doet de kraan het werkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij zelf of wordt je een 'handje' geholpen
Tegen de kraan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf opgezet enzo, en nu doet de kraan het werk.
Nu moet ik vooral boze mama zijn die steeds 'hou op', 'schei uit', 'niet doen' en 'als je nou niet stopt màg je er morgen niet eens in' moet roepen kennelijk.
Daar ben ik toch niet de mama vanquote:
dus bij jullie geen regenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb 'm zelf opgezet enzo, en nu doet de kraan het werk.
Nu moet ik vooral boze mama zijn die steeds 'hou op', 'schei uit', 'niet doen' en 'als je nou niet stopt màg je er morgen niet eens in' moet roepen kennelijk.
Nee hoor, zelfs geen wolkenquote:
Alsjeblieftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sorry ik ben flauwkomt door de warmte
volgens mij kan ze beter afkoelenquote:
hier wel, en het scheelt maar 50km ofzoquote:
Ik heb hier nog wel een tuinslang met ijskoud waterquote:
Ik kan er ook niets aan doenquote:
Ja, maar niet voor jou toch?quote:
quote:
Dan had je al veel eerder moeten vertrekken, aardbeien blijven hier niet zo heel lang liggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe snel moet ik daar zijn om mee te eten
Owquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan had je al veel eerder moeten vertrekken, aardbeien blijven hier niet zo heel lang liggen.
hoi, wat had ik gemistquote:
JD en ik hebben een appartement geaccepteerd vandaag. Heel tof dingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:02 schreef Pheno het volgende:
hoi, wat had ik gemist
feliquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD en ik hebben een appartement geaccepteerd vandaag. Heel tof ding. 7 juli gaan we over.
Hoiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD en ik hebben een appartement geaccepteerd vandaag. Heel tof ding. 7 juli gaan we over.
Dank! Dank.quote:
Ga je 7 juli al over!!quote:
Te gek, zo snel al.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Valt nog meequote:
nu een op 3 kmquote:
Stelt niks voorquote:
quote:
Jep, de verhuizers zijn op de hoogtequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:17 schreef Bengeltje het volgende:
Te gek, zo snel al.![]()
Heb je aan je vrienden en kennissen al doorgegeven dat ze die dag vrij moeten houden?![]()
Nee helaas niet. Ik vond het ook zowat om foto's te maken van de inrichting van de huidige huurders.. Foto's van de werkzaamheden en het uiteindelijke resultaten volgen zekerquote:
en de rest is er ook weer!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:44 schreef qu63 het volgende:
Blikseminslag hier in de buurt
Alleen nog maar Ned 1, 2 en 3
Smaakte me nietquote:
quote:
Oh, het is nog geen morgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Kuukske het volgende:
Goedeavond dan.
Ikeaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, het is nog geen morgen
Ik moet nog een bed regelen, dat van mij is stuk
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:31 schreef Kuukske het volgende:
Wij wachten nog op een tof bed ..
Nee joh, t is gewoon een oud bed ondertussen. Hoop het te kunnen veranderen bij een verhuizing, als dat er financieel inzit danquote:
Nog tot 18 juni. Dan bellen ze voor een afspraak.. maar ze leveren het bed maar mooi op ons nieuwe adresje af!quote:
Dat hebben ze maar te doen jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nog tot 18 juni. Dan bellen ze voor een afspraak.. maar ze leveren het bed maar mooi op ons nieuwe adresje af!
Ik heb een fijn bedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, t is gewoon een oud bed ondertussen. Hoop het te kunnen veranderen bij een verhuizing, als dat er financieel inzit dan
Heb je je nieuwe matrassen al wel besteld?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een fijn bed. Nu nog nieuwe matrassen en het is helemaal top. Bedombouw en lattenbodems waren tweedehands overigens
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe matrassen al wel besteld?
Ik heb dit bed al een jaar of 20 geloof ikEnige wat veranderd is is de bodem. Geen latten meer maar gewoon een soort plank (zoiets met gaten erin) dat ligt veel beter
Dat hoop ik ook voor IKEA, anders hebben ze één filiaal minder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:40 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hebben ze maar te doen jaHoop voor jullie dat het er dan bij de verhuizing is
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]Vakantiegeld is nog (steeds) niet gestort
.
Je gaat ze afbranden anders jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor IKEA, anders hebben ze één filiaal minder.
Niks nopes nadaquote:
Nietquote:
Lastig, lastig, moeilijk, moeilijk kennelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Laat ze daar eens mee opschieten dan
Nee joh, dat is ieder jaar weer een verrassing hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Lastig, lastig, moeilijk, moeilijk kennelijk. (Alsof je niet een jaar vantevoren weet dat dat uitbetaald moet worden
.)
Morgen opnieuw 30 graden hierzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet
Morgen nog wat extra hitte voor jou dan?
Het is zelfs een keer juli geweest voor we het kregen (nog net voor we op vakantie gingen)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is ieder jaar weer een verrassing he
Bizar toch dat ze dat bij een groot bedrijf niet fatsoenlijk kunnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is zelfs een keer juli geweest voor we het kregen (nog net voor we op vakantie gingen).
Niet lekker meer danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Morgen opnieuw 30 graden hierzopas zondag maakt ook het noorden kans op enkele onweersbuien.
[afbeelding]
dat van mij is alweer opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Vakantiegeld is nog (steeds) niet gestort
.
Klopt, en vooral rond deze tijd wordt het gewoon echt klef! 28.7 graden binnen, 23.6 graden buitenquote:
Pat werkt bij een klein bedrijfje (mijn vakantiegeld is allang veiliggesteld voor Londenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bizar toch dat ze dat bij een groot bedrijf niet fatsoenlijk kunnen
Dat van Pat is in gedachten ook al voor het grootste deel uitgegevenquote:
Ik heb er een gitaar + versterker van gekochtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat van Pat is in gedachten ook al voor het grootste deel uitgegeven.
Ah zoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat werkt bij een klein bedrijfje (mijn vakantiegeld is allang veiliggesteld voor Londen).
Is niet eens genoeg om 2 matrassen voor te kopen ook trouwensquote:
We willen o.a.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb er een gitaar + versterker van gekocht
Das wel minder dan, moet je er toch nog bijleggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Is niet eens genoeg om 2 matrassen voor te kopen ook trouwens.
Gaan we toch meeten in Artis danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef es70 het volgende:
[..]
We willen o.a.Nieuwe matrassen (ik hoop dan beter te slapen ).
Schoolreisje voor de kinderen (100 euro ![]()
).
Bijzettent voor de vakantie. Jaarkaart voor Artis.
quote:
Het mag altijd voor 12 uur hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:23 schreef leonieke het volgende:
maar het is dan ook weekend, dan mag het
Waar mogen jullie voor gaan stemmen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:23 schreef leonieke het volgende:
Morgen gaan stemmen trouwens
Dat wel, maar het mag wel hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op het werk is dat soms wat moeilijker
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:24 schreef leonieke het volgende:
Kamer en senaat, federale verkiezingen dus
Gaan we nu eindelijk de ondergang zien van het vlaams blok?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:24 schreef leonieke het volgende:
Kamer en senaat, federale verkiezingen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |