Bengeltjequote:
Steek stiekem een oortje in, en luister naar je Ipod.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bengeltje![]()
Hier niet hoor, t is echt te saai voor woorden, en zonder muziek al helemaal
Hoest, al iets beter?
Jij ook al. Ik ben nog niet getroffen. *Afklopt*.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb de griep met dit weer, dat is wel bijzonder nieuws dacht ik zo.
Een tip, neem geen kids die steken je toch alleen maar aan.![]()
Zit hier nu echt helemaal alleenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Steek stiekem een oortje in, en luister naar je Ipod.![]()
Voel me nog steeds
, mijn keel kriebelt, blijf maar hoesten. blegh.
Netjes het glas leegdrinken als een groot meisje hequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje verse vruchtendrank van Marc pakt en flinke slok neemt.![]()
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes het glas leegdrinken als een groot meisje he
Lengtegenoot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.![]()
Tot nu toe afwijzingen of niks.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Hé, hoe is het eigenlijk met je sollicitaties afgelopen?
Ah oké. Succes daarmee verderquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Tot nu toe afwijzingen of niks.....
We blijven door mailen natuurlijk. Dankje voor je interesse.
juistem, ookal vind ik 1.69 ook niet echt klein.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Klein, compact en lief.
Juist niet he, je moet er nog van groeienquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.![]()
Mag ook niet, maar verveel me de teringquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat jij onder werktijd niet meer mocht Fok!ken?
Ben je nog vrij?
Das vanaf dinsdag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat jij onder werktijd niet meer mocht Fok!ken?
Ben je nog vrij?
Nuon, dat doet de huisbazin, en geen problemen ermee gehad..quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Welke gas en electriciteitsleverancier hebben jullie, en zijn jullie er blij mee?
Ik groei echt niet meer, lieve Marc.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist niet he, je moet er nog van groeien
Vast wel, gaan we regelenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik groei echt niet meer, lieve Marc.
Nouja in de breedte misschien.![]()
Knal geluidjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:50 schreef Bengeltje het volgende:Bibi (kitten) is aan het blazen en "knal" geluidjes aan het maken naar de ventilator aan
het plafond.
Oja? Hoe zag je dat voor je?quote:
Ja, snap ook niet zo hoe ze het doet. maar het is echt een klein knalletje en dan het blazen.quote:
Daar vinden we wel wat op hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Hoe zag je dat voor je?![]()
[..]
Ja, snap ook niet zo hoe ze het doet. maar het is echt een klein knalletje en dan het blazen.
Alsof er met een flinke druk er iets uit haar keeltje geperst wordt. Zal toch eens proberen dat op
te nemen, tis best geinig.![]()
Vanochtend al geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Wat is het warm. Even een stukje gefietst. Kan zo onder de douche.
Vanmorgen was er geen warm water.quote:
Even wachten en het is warm door de zonquote:
Deepthroat, daaromquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom kan je soms iets wat in je keel zit niet gewoon wegslikken.
Wou dat ik met een schraper door mijn keel kon.
Mja, dan ben ik het wel kwijt he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Als je dat doet, bestaat de kans dat er wat dingen terug omhoog komen.
uh uh uh, leg uit, dat blijft echt niet in je keel zitten. .quote:
Als de persoon in kwestie met zijn handel blijft steken welquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, dan ben ik het wel kwijt he.
[..]
uh uh uh, leg uit, dat blijft echt niet in je keel zitten. .![]()
of het feit dat ik werkeloos benquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:39 schreef Kuukske het volgende:
Het heeft met Fok! algemeen te maken denk ik. Niet alleen met SC's.
Is het al zo ver?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef Pheno het volgende:
of het feit dat ik werkeloos ben
Ja, weet je. Dat gevoel zou je moeten hebben. Maar er zijn soms wel wat belemmeringen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef Bengeltje het volgende:
Dan zou ik me dus eigenlijk overal thuis moeten voelen op fok!.
Dat was niet het eerste wat in me opkwam eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:48 schreef Bengeltje het volgende:
Je kan ook zeggen. "hehe heeft hij eindelijk eens rust."
Nah, nu (3 uur geleden) weten de vaste klanten het ook. Het internationale bedrijf waar we een contract mee hebben door mij en door de cursussen die ik alleen kan geven ookquote:
Mwoa, de leuke dingen post ik hier welquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
Kan je niet even een blog ofzo bijhouden, van de dagelijkse dingen die nu gaan gebeuren.
Zullen best wel een paar leuke dagen worden.
Yup. Anders kon ik mijn vrije dagen (2+maand) niet opnemen. Linker"Ik ga even de auto in, vrouw oppikken en dan verder naar huis + eten"quote:
Was ook maar een grapje Pheno, ik ben zelden zo serieneus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de leuke dingen post ik hier wel
Nou ja, ik ben dan iig 'goed' of 'matig goed' bezig denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Es.![]()
Helaas, ik kan je daar geen antwoord opgeven.
2 Onderzoekers die beiden iets anders er hebben uitgelicht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef es70 het volgende:
Hoe kan 1 vissoort nou onder de 'matig vette' en 'vette' vissoorten vallen.
Het voelt alsof het al vrijdag is... Vreselijke bummer dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:nog een werkdag
t is niet eerlijk
Hoi es
Waarom moet ik opzoeken wat jouw brommer betekendquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Het voelt alsof het al vrijdag is... Vreselijke bummer dus(en als je niet weet wat dat betekend, zoek het dan maar op
).
hoi, welkom tot de wereld die 40 uur betekentquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef es70 het volgende:
OMG... Deze week heeft gewoon nòg een werkdag. Ik heb 'r geen zin meer in
.
Hoi Marc.
Dat gevoel heb ik ook al heel de dag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef es70 het volgende:
OMG... Deze week heeft gewoon nòg een werkdag. Ik heb 'r geen zin meer in
.
Hoi Marc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |