Bengeltjequote:
Steek stiekem een oortje in, en luister naar je Ipod.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bengeltje![]()
Hier niet hoor, t is echt te saai voor woorden, en zonder muziek al helemaal
Hoest, al iets beter?
Jij ook al. Ik ben nog niet getroffen. *Afklopt*.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb de griep met dit weer, dat is wel bijzonder nieuws dacht ik zo.
Een tip, neem geen kids die steken je toch alleen maar aan.![]()
Zit hier nu echt helemaal alleenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Steek stiekem een oortje in, en luister naar je Ipod.![]()
Voel me nog steeds
, mijn keel kriebelt, blijf maar hoesten. blegh.
Netjes het glas leegdrinken als een groot meisje hequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje verse vruchtendrank van Marc pakt en flinke slok neemt.![]()
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Netjes het glas leegdrinken als een groot meisje he
Lengtegenoot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.![]()
Tot nu toe afwijzingen of niks.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Hé, hoe is het eigenlijk met je sollicitaties afgelopen?
Ah oké. Succes daarmee verderquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
Tot nu toe afwijzingen of niks.....
We blijven door mailen natuurlijk. Dankje voor je interesse.
juistem, ookal vind ik 1.69 ook niet echt klein.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef Kuukske het volgende:
Klein, compact en lief.
Juist niet he, je moet er nog van groeienquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ha. ik ben maar 1,69 dus ik mag wat laten staan.![]()
Mag ook niet, maar verveel me de teringquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat jij onder werktijd niet meer mocht Fok!ken?
Ben je nog vrij?
Das vanaf dinsdag.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik dacht dat jij onder werktijd niet meer mocht Fok!ken?
Ben je nog vrij?
Nuon, dat doet de huisbazin, en geen problemen ermee gehad..quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Welke gas en electriciteitsleverancier hebben jullie, en zijn jullie er blij mee?
Ik groei echt niet meer, lieve Marc.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist niet he, je moet er nog van groeien
Vast wel, gaan we regelenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik groei echt niet meer, lieve Marc.
Nouja in de breedte misschien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |