abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:38:37 #51
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_50182625
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:36 schreef Hijacking het volgende:

[..]

serieus ( klasgenootje ) ik zo spa rood dat is gezond. Jah zegt ze ik doe aan de lijn terwijl ze met haar andere hand een sauzijce broodje in propt
Nee dat getuigt dan idd niet van groots denkvermogen.
Sowieso 'lijnen' wat heb ik een hekel aan dat woord.
Let's Rummikub the night away.
pi_50185637
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef henkway het volgende:
men heeft 3000 calorieen nodig per dag.
eet je veel Mac's en cola of Bier, 4000 calorieen, dan kom je aan
eet je veel wittebonen in tomatensaus en doe je veel fietsen en sávonds niets eten of appels of worteltjes, 2000 - 1500 =500 dan val je af.

Henkway Bakker
kilocalorieën

Maar je hebt verder gelijk. Maar je moet natuurlijk niet minder gaan eten, dan krijg je alleen maar gejojo en andere problemen van. Ga gewoon lekker sproten. En door stofjes die bij zware inspanning vrijkomen die je blij maken. Raak je er vanzelf aan verslaafd
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_50185752
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef henkway het volgende:

[..]

Sproten??
Ja, leuk een typo wat erg... Ga jij lekker op andere slakken zout leggen, joh...
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:04:00 #55
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50185959
Hmm.....ik denk niet dat het zin heeft om gezonde producten goedkoper te maken, de verstokte vraatzuchtigen zullen dan toch vet blijven eten. Wat wel helpt is een flinke belasting op vette troep zetten, dat zet misschien wel niet alleen diegenen met overgewicht aan tot gezonder eten, maar ook mensen die een beetje mollig zijn, of zelfs normale mensen, maarja, wat is er nu mis met gezonder eten?
My boobs are ok ! :D
pi_50186385
Ik krijg de laatste tijd ook wel eens van mensen, die ik al een tijd niet gezien heb, te horen dat ik 'flink' ben geworden. WTF, ik ren minimaal 5 uren per week en ik doe al zo'n 5 jaartjes aan fitness. Of moet ik er soms ook uitzien als zo'n anorexiapatiënt, waar tíg mensen naar schijnen te streven tegenwoordig.

Sowieso, die 'eet 2 stuks fruit per dag (om die 4 wekelijkse zakken patat te compenseren)' en 'Ga 2 keer per week joggen (om die 5 avonden die je op je luie reet op de bank bier ligt te zuipen te compenseren)' hypes.
pi_50186453
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:04 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmm.....ik denk niet dat het zin heeft om gezonde producten goedkoper te maken, de verstokte vraatzuchtigen zullen dan toch vet blijven eten. Wat wel helpt is een flinke belasting op vette troep zetten, dat zet misschien wel niet alleen diegenen met overgewicht aan tot gezonder eten, maar ook mensen die een beetje mollig zijn, of zelfs normale mensen, maarja, wat is er nu mis met gezonder eten?
WAAROM? Waarom moeten de goede onder de slechte lijden? Omdat een paar mensen geen maat kunnen houden of weiger te bewegen moet ik maar meer gaan betalen? Dacht het niet zo werkt het niet...
pi_50186501
En al die suikervrije, vetvrije en calorie-arme producten zijn ook ranzig. Flikker eens effe op met al die kunstmatige rotzooi. Over een paar jaren ligt er alleen nog maar zulke rotzooi in de schappen, omdat sommige mensen geen zelfbeheersing hebben.
pi_50186520
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Tuvai.net het volgende:
En al die suikervrije, vetvrije en calorie-arme producten zijn ook ranzig. Flikker eens effe op met al die kunstmatige rotzooi.
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:20:42 #60
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50186565
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:17 schreef switchboy het volgende:

[..]

WAAROM? Waarom moeten de goede onder de slechte lijden? Omdat een paar mensen geen maat kunnen houden of weiger te bewegen moet ik maar meer gaan betalen? Dacht het niet zo werkt het niet...
Waarom lijden? Gezonder eten is toch een zegening voor lichaam en ziel? Ik zie niet in waarom het een ramp zijn als een patatje 5 euro duurder zou worden ofzo, dan haal je toch een lekkere fruitsalade voor 2,50?
pi_50186613
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Waarom lijden? Gezonder eten is toch een zegening voor lichaam en ziel? Ik zie niet in waarom het een ramp zijn als een patatje 5 euro duurder zou worden ofzo, dan haal je toch een lekkere fruitsalade voor 2,50?
5 euro? WTF! Zoveel betaal je niet eens nu voor een patatje. Waarom zou ik geen patat mogen? Ik fitness meerdere keren in de week. Fiets altijd overal naartoe. Waarom zou ik moeten lijden omdat iemand anders dat niet doet en een gevaar voor zichzelf is?

Het is niet zo dat ik ieder week patat zit te vreten, maar een bezoekje naar de snakbar op de hoek op z'n tijd hoort er gewoon bij!
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:24:34 #62
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50186676
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:22 schreef switchboy het volgende:

[..]

5 euro? WTF! Zoveel betaal je niet eens nu voor een patatje. Waarom zou ik geen patat mogen? Ik fitness meerdere keren in de week. Fiets altijd overal naartoe. Waarom zou ik moeten lijden omdat iemand anders dat niet doet en een gevaar voor zichzelf is?
Dus jij moet lijden als je niet goedkoop vet en ongezond kan eten? Dat is toch raar? Je moet juist lijden als je ongezond eet!
pi_50186697
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:20 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Eh, nee.

Als ik zin heb om patat te vreten dan doe ik dat. Waarom zou ik meer moeten gaan betalen, omdat een stel dikzakken met vetzucht zichzelf niet in kunnen houden?

Nou eet ik in het algemeen wel vrij gezond, en ik sport ook veel. Maar er is niks lekker dan eens op z'n tijd eens een lekker vettige friet met op te peuzelen.
pi_50186744
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:25 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Eh, nee.

Als ik zin heb om patat te vreten dan doe ik dat. Waarom zou ik meer moeten gaan betalen, omdat een stel dikzakken met vetzucht zichzelf niet in kunnen houden?

Nou eet ik in het algemeen wel vrij gezond, en ik sport ook veel. Maar er is niks lekker dan eens op z'n tijd eens een lekker vettige friet met op te peuzelen.
Precies mijn punt!
pi_50186787
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:24 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Dus jij moet lijden als je niet goedkoop vet en ongezond kan eten? Dat is toch raar? Je moet juist lijden als je ongezond eet!
Dat is groenlinks hippie gelul. Te veel vet eten voor je is niet goed, maar dat geldt voor alles waar 'te' voor staat. Feit blijft dat het gewoon lekker is. Het is idioot om alles en iedereen maar over een kam te scheren, enkel en alleen omdat er een groep idioten is die de wilskracht en zelfbeheersing heeft van een zak paprikachips (light he, dat begrijp je wel).
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:29:15 #66
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50186815
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:25 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Eh, nee.

Maar -waarom- moet je uberhaupt vettig en ongezond willen eten? Het is slecht, uit den boze zelfs! Het is hetzelfde als roken, je kan het best willen, maar het is gewoon slecht voor je. Ik vind het daarom de taak van de staat om het onaantrekkelijk te maken door de prijs flink te verhogen!
pi_50186891
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:29 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Maar -waarom- moet je uberhaupt vettig en ongezond willen eten? Het is slecht, uit den boze zelfs! Het is hetzelfde als roken, je kan het best willen, maar het is gewoon slecht voor je. Ik vind het daarom de taak van de staat om het onaantrekkelijk te maken door de prijs flink te verhogen!
Ehm nee, een beetje vet eten op z'n tijd kan helemaal geen kwaad. En is zelfs goed voor je. (voor gelachtshormonen is oa vet nodig). Het is gestructureerd veel vet eten wat ongezond is.
pi_50186956
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:29 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Het is nog steeds ieder persoon z'n eigen keuze om te eten wat 'ie wil. Ik at als klein jochie dus ook absoluut niks van groente, simpelweg omdat ik 't gewoon walgelijk vind smaken. Waarom zou je dingen gaan eten die je niet eens lekker vind, puur onder het mom "Maar het is gezond!".

Ik vind een slaadje ook lekker hoor. En in m'n pauze op 't werk heb ik gewoon standaard wat appels, bananen, peren of aardbeien bij me. Heerlijk. Maar ik moet d'r niet aan denken om elke dag, dag in dag uit, 'gezond' te eten. Zoals ik al zei, op z'n tijd een lekker patatje is gewoon lekker. Je gaat echt niet dood van een of twee keer per week een patatje hoor. Kan al helemaal geen kwaad als je, net zoals ik, intensief sport. Is natuurlijk weer een ander verhaal als jet het overmatig vaak doet. Maar dat is met alles zo.

Sowieso, je wilt niet weten wat d'r allemaal voor kunstmatige en chemische drab in al die vet-, suiker- en calorievrije/arme kwarkjes zit. En neem nou Cola. Cola Light schijnt 'gezonder' te zijn omdat daar geen suiker in zit. Wat denk je wat daar allemaal in word gesodemieterd als vervanging voor het supernatuurlijke product suiker?
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:36:25 #69
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50186981
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef switchboy het volgende:

[..]

Ehm nee, een beetje vet eten op z'n tijd kan helemaal geen kwaad. En is zelfs goed voor je. (voor gelachtshormonen is oa vet nodig). Het is gestructureerd veel vet eten wat ongezond is.
En dat beetje vet halen de meeste mensen tochwel uit een stukje vlees of iets dergelijks. Het zijn de Mac Donalds-achtige zaken en vette tussendoortjes die hard aangepakt moeten worden! Waarom toch die tegenstand? Kunnen jullie niet zonder patat en snacks? Gezond eten kan veel lekkerder zijn dat die vette meuk!
pi_50187025
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

En dat beetje vet halen de meeste mensen tochwel uit een stukje vlees of iets dergelijks. Het zijn de Mac Donalds-achtige zaken en vette tussendoortjes die hard aangepakt moeten worden! Waarom toch die tegenstand? Kunnen jullie niet zonder patat en snacks? Gezond eten kan veel lekkerder zijn dat die vette meuk!
Mac is rommel (geef mij de lokale snackbar maar of burgerking), maar patat met wat snacks op z'n tijd is gewoon echt geen enkel probleem voor je lichaam. Mits je het met mate doet.
pi_50187029
Ik heb wel de indruk dat tegenwoordig de vetrollen toenemen maar dat kan ook door die te korte truitjes komen.
***** Kraak.....
pi_50187066
Mensen zijn gehersenspoeld vandaag de dag. Vroeger was het nog eens wat als je met je vette reet op de foto kon, de middenstad en rijken waren vet. Hun schoonmaaksters graatmager.

Bedrijven spelen in op de dieet-hype welke de laatste jaren is losgebarsten. Fatsoenlijk voedsel word minder goed verkrijgbaar en duurder, terwijl die light zooi hip is. De reden waarom we zo vet is erg makkelijk. Wie van de reaguurders heeft vandaag aan lichaamsbeweging gedaan? Sommige mensen zijn al blij als ze 2x per week naar de gym kunnen. en wat doe je in de gym? 5 minuutjes fietsen en daarna een energy drankje drinken. Vervolgens plof je thuis op de bank met een zak light chips, waar nogsteeds een BOM calorieen in zit (light chips betekend dat vet wordt vervangen door bv koolhydraten, en daardoor 33% minder vet bevat). Nog een lekker glas pepsi erbij (wel light he!!!) en de avond is weer compleet.
Optijd naar bed want morgenvroeg wer naar kantoor, waar we lekker 6 koppen koffie met suiker en melk drinken. Lunch haal ik wel bij de broodjeszaak/tankstation. En s;avonds heb ik echt geen zin m eer om te koken, ik smijt er wel een big american in.
When I win, I win. When i loose? I still win..
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:39:44 #73
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50187071
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Het is nog steeds ieder persoon z'n eigen keuze om te eten wat 'ie wil. Ik at als klein jochie dus ook absoluut niks van groente, simpelweg omdat ik 't gewoon walgelijk vind smaken. Waarom zou je dingen gaan eten die je niet eens lekker vind, puur onder het mom "Maar het is gezond!".

Ik vind een slaadje ook lekker hoor. En in m'n pauze op 't werk heb ik gewoon standaard wat appels, bananen, peren of aardbeien bij me. Heerlijk. Maar ik moet d'r niet aan denken om elke dag, dag in dag uit, 'gezond' te eten. Zoals ik al zei, op z'n tijd een lekker patatje is gewoon lekker. Je gaat echt niet dood van een of twee keer per week een patatje hoor. Kan al helemaal geen kwaad als je, net zoals ik, intensief sport. Is natuurlijk weer een ander verhaal als jet het overmatig vaak doet. Maar dat is met alles zo.

Sowieso, je wilt niet weten wat d'r allemaal voor kunstmatige en chemische drab in al die vet-, suiker- en calorievrije/arme kwarkjes zit. En neem nou Cola. Cola Light schijnt 'gezonder' te zijn omdat daar geen suiker in zit. Wat denk je wat daar allemaal in word gesodemieterd als vervanging voor het supernatuurlijke product suiker?
Hmmm, wat ik hieruit haal is dat jij vooral bent voor het individu, de keuze, maar overgewicht is een serieus probleem in de maatschappij vandaag de dag. Als jij toestaat( als persoon met een gezond gewicht neem ik aan) dat de vette happen duurder worden gemaakt, zal met verloop van tijd het aantal zwaarlijvige mensen afnemen, wat jou weer voordelen oplevert ( mensen met overgewicht kosten volgens mij veel geld, denk aan ziektekosten bijvoorbeeld).
pi_50187082
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef kraaksandaal het volgende:

Ik heb wel de indruk dat tegenwoordig de vetrollen toenemen maar dat kan ook door die te korte truitjes komen.
Hier neemt het praten over verschillende soorten diëten toe erg vervelende hype is het.Sommige zijn zelfs gestopt met drinken... Of ze dat volhouden...
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Hmmm, wat ik hieruit haal is dat jij vooral bent voor het individu, de keuze, maar overgewicht is een serieus probleem in de maatschappij vandaag de dag. Als jij toestaat( als persoon met een gezond gewicht neem ik aan) dat de vette happen duurder worden gemaakt, zal met verloop van tijd het aantal zwaarlijvige mensen afnemen, wat jou weer voordelen oplevert ( mensen met overgewicht kosten volgens mij veel geld, denk aan ziektekosten bijvoorbeeld).
Allemaal waar. Het gaat er alleen om dat je alleen je doelgroep moet zien te bereiken. En dat zijn niet de normale mensen die af en toe lekker een vette hap halen. Maar mensen die structureel fout eten en niet bewegen die moet je professioneel helpen. Een goed progamma waar je verantwoord afslankt. Ze hebben een "mentor" nodig.

[ Bericht 23% gewijzigd door switchboy op 07-06-2007 00:46:22 ]
pi_50187151
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:39 schreef Fleurezeur het volgende:

[..]

Ben ik helemaal mee eens. En ondanks van het feit dat die mensen het vaak zelf schuld zijn omdat ze geen zelfbeheersing hebben, zou d'r inderdaad wat aan gedaan moeten worden. Maar het zou gigantisch oneerlijk zijn wanneer dat ten koste zou gaan van mensen zoals mezelf, die gewoon eens in de week een lekker patatje op de vuist nemen. Ik zou toch niet gestraft moeten worden voor de fouten van anderen? En sowieso, of een patatje met nou 2,50 kost of 5 euro; als je d'r zin in hebt haal je het toch.
pi_50187222
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ben ik helemaal mee eens. En ondanks van het feit dat die mensen het vaak zelf schuld zijn omdat ze geen zelfbeheersing hebben, zou d'r inderdaad wat aan gedaan moeten worden. Maar het zou gigantisch oneerlijk zijn wanneer dat ten koste zou gaan van mensen zoals mezelf, die gewoon eens in de week een lekker patatje op de vuist nemen. Ik zou toch niet gestraft moeten worden voor de fouten van anderen? En sowieso, of een patatje met nou 2,50 kost of 5 euro; als je d'r zin in hebt haal je het toch.
Vet tax zou inderdaad onzin zijn. Maar wanneer dat gecompenseerd wordt met het goedkoper maken van bijvoorbeeld vis, groenten en andere gezonde producten dan beland het toch weer in (vooral jouw) portemonnee.
pi_50187232
En nog even een verhaaltje terzijde. De 'standaard' is gewoon idioot tegenwoordig. Sla eens een willekeurig fashion/modellenblaadje open. Wat zie je? Allemaal graatmagere dames. En omdat die dames in dat overgeweldige populaire modeblaadje X zo mager zijn, ga jij je als lezer(es) ook onzeker voelen. En dan al die oversexte clipjes op TMF met een dozijn bloedmooie danseresjes en modelletjes per nummer. Dat heeft net zo goed allemaal impact. Al die kuddedieren willen immers daar op gaan lijken en slaan massaal over op water en brood.
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:48:21 #78
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50187276
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:42 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Natuurlijk is het in essentie oneerlijk, maar het is wel de minst oneerlijke oplossing volgens mij ( verbieden zou nog erger zijn). Daarbij weet ik niet zeker of mensen nog wel zoveel vet zouden eten mocht er sprake zijn van een forse prijsverhoging. Enkele jaren geleden heb ik een artikeltje gelezen in een tijdschrift( dat was wel Amerikaans) dat overgewicht vaker voorkomt bij mensen die minder te besteden hebben, wat logisch is( vet eten is goedkoper dan gezond, een zak diepvriespatat en een doos kroketten kost niets+ mensen die minder te besteden hebben werken volgens mij relatief lang en intensief, geen tijd/puf om fatsoenlijk te koken?).
pi_50187313
Denk dat het ook de kookkunsten zijn die een rol spelen. Het is immers véél gemakkelijker om effe de Princes aan te zetten en daar wat rotzooi in te gooien, dan anderhalf uur in de keuken staan om een echte maaltijd te bereiden. Ik kan zelf gelukkig erg goed koken doordat ik jarenlang in de horeca gewerkt heb, maar ik ken genoeg mensen die nog niet eens een broodje kunnen of durven afbakken. Tja, dan maar lekker makkelijk naar Piet Friet om de hoek.
  donderdag 7 juni 2007 @ 00:57:18 #80
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50187459
Maar wat nou als je 40-50 euro voor je porties patat en snacks moet afrekenen bij piet friet? Zullen ze dan nog naar piet friet gaan?
pi_50187508
Ja. Vetzucht anyone? Net zoals jij een drang hebt om te 'fleuren' hebben dikkerds een drang naar vettig en snel/makkelijk bereikbaar eten.
  donderdag 7 juni 2007 @ 01:00:55 #82
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50187542
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Ja. Vetzucht anyone? Net zoals jij een drang hebt om te 'fleuren' hebben dikkerds een drang naar vettig en snel/makkelijk bereikbaar eten.
Hmm, maaltijdsalades kun je zo kant en klaar kopen, ik vraag me af waarom dat eigenlijk geen hit bij ze is?
pi_50187557
Hmm, ik zie inderdaad ook niet in waarom een ongezonde snack duurder moet worden.
Zoals Tuvai.net al zegt: je haalt het toch wel als je er zin in hebt... Ik wel althans!
Verder ben ik ook wel weer van mening dat de gezonde dingen soms wel echt belachelijk duur zijn... Laatst moest ik bijna 2 euro voor een krop sla betalen! Maarja dan zit ik ook in de stad, in België... (daar heb je t al )
Ik zeg: prijs van groenten en sla gewoon omlaag, dan hebben de 'gezonde' mensen ook hun voordeel

for the record: ik kom gewoon uit NL, maar studeer in BE. Niet dat iemand dat wat boeit maargoed....
pi_50187585
Niet iedereen hoeft even oud te worden.
Mensen die zich dood eten > natuurlijke selectie

Jammer dat ze zich ook voorplanten als konijnen.
pi_50187601
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 00:57 schreef Fleurezeur het volgende:
Maar wat nou als je 40-50 euro voor je porties patat en snacks moet afrekenen bij piet friet? Zullen ze dan nog naar piet friet gaan?
Moet jij eens naar een willekeurig concert gaan, zien wat je daar betaalt voor een vette hap. En moet je eens kijken hoeveel er verkocht wordt!
pi_50187615
Inderdaad, groente en fruit zijn nou ook niet bepaald goedkoop. Over een paar weekjes, als het kwik weer boven de 30°C uitkomt zal ik, zoals altijd, weer zin krijgen om lekker van een schijf watermeloen of een bakje aardbeien te genieten. Voor een degelijke watermeloen betaal je al gauw minimaal 4 euro en een bakje fatsoenlijke aardbeien vind je niet snel goedkoper dan 2 euro.

En van de week ook, wil ik een lekker vers visje halen op de markt, was ik 8 euro kwijt. Dus, als ik zo naar de beredenatie van fleureleur kijk, en vervolgens eens realiseer wat ik betaal voor wat stukjes fruit, lijkt het wel of ik gestraft word omdat ik gezond eet.
  donderdag 7 juni 2007 @ 01:07:00 #87
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50187665
Hmmm, zou het een mogelijkheid zijn om artsen ( huisartsen bijvoorbeeld) de bevoegdheid te geven tot het inbreken in het privé leven van iemand met overgewicht, en deze op een verplichte sapkuur te zetten?
pi_50187703
Hihi, het zou voor het zicht een stuk interessanter zijn denk ik
Maar dan krijg je weer problemen met mensen die weer té snel afvallen....
pi_50187717
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 01:07 schreef Fleurezeur het volgende:
Hmmm, zou het een mogelijkheid zijn om artsen ( huisartsen bijvoorbeeld) de bevoegdheid te geven tot het inbreken in het privé leven van iemand met overgewicht, en deze op een verplichte sapkuur te zetten?
Kijk, daar kom je al meer in de buurt. Iemand die gigantisch ongezond en dik is doordat hij/zij zichzelf heeft liggen vetmesten met allerlei rotzooi, verdient het gewoon om maandenlang op enkel water en brood gezet te worden. Zo straf je tenminste de andere mensen niet.

Zulk soort mensen zijn ook een van de redenen waarom de ziektekostenverzekering als een pijl omhoog is geschoten de afgelopen jaren, maar dat terzijde.
  donderdag 7 juni 2007 @ 01:11:20 #90
178564 Fleurezeur
Fleur op met Fleur!
pi_50187752
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 01:09 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Kijk, daar kom je al meer in de buurt. Iemand die gigantisch ongezond en dik is doordat hij/zij zichzelf heeft liggen vetmesten met allerlei rotzooi, verdient het gewoon om maandenlang op enkel water en brood gezet te worden. Zo straf je tenminste de andere mensen niet.

Zulk soort mensen zijn ook een van de redenen waarom de ziektekostenverzekering als een pijl omhoog is geschoten de afgelopen jaren, maar dat terzijde.
Maarja, dan krijg je uit de vadsige hoek weer argumenten als ,,dan moeten rokers ook verplicht afkicken" en zaken als mensen die blowen blablabla, het ellendige aan die dikkerds is, dat ze zich zo goed (verbaal) weten te verdedigen.
pi_50187781
Tja, wanneer ze appels en peren gaan vergelijken zegt dat alleen wat over hunzelf, toch? Wat niet wegneemt dat ze roken en blowen wat mij betreft ook per direct mogen verbieden. Niet omdat ik het 'ongezond' vind, maar omdat ik 't gewoon goor vind.
pi_50187805
Goor is het zeker, maar we leven nog steeds in een vrije wereld... Straks mag je helemáál al niets meer...
pi_50187886
Da's dan ook weer waar. Ach, van mij mogen ze roken en blowen, zolang ze 't maar niet in mijn bijzijn, of in m'n auto/woning doen. Landelijk/globaal verbieden zou inderdaad een beetje te ver gaan.

Maar goed, genoeg gebrabbeld over stinkstokjes, konijnenvoer en patat. Ik ga m'n nest eens opzoeken.
pi_50187939
Goed plan! Ik denk dat ik met je meedoe.
Wel in mijn eigen bedje uiteraard
  donderdag 7 juni 2007 @ 08:38:02 #95
111861 Hayley
Get what you can!!
pi_50190527
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik voel me gvd bijna crimineel als ik een pakje roomboter uit het schap trek. Al die hongerende Sonja Bakkertjes die afgunstig naar je kijken en je het liefst toe zouden willen sissen hoe SLECHT dat wel niet is voor je! Tieft toch op.
Iemand die niet aan Sonja doet die begrijpt het niet.
Ik ben nu met Sonja 15 kilo kwijt en ik eet eigenlijk alles dus ook roomboter en fondue, friet etc.. etc... het is gewoon dat je het met mate moet eten, verder gezond en gevarieerd.
Het is echt niet zo dat het niet MAG, tuurlijk wel.
pi_50190710
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:38 schreef Hayley het volgende:

[..]

Oh, vast. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_50197598
w8 maar tot je in het vliegtuig naast zo'n 1 zit.. Al dat vet wat over die leuning rolt en 50% van jouw stoel capaciteit in beslag neemt..
pi_50198490
Heb de rest van het topic niet gelezen, maar ben het oneens met de TT
Water is keigoedkoop
Het mooi kotsende meisje.
pi_50204659
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef duzz het volgende:
mja soms wel, maar helaas is mijn collega wel mooi slank en ik wat mollig.
Ben toch wel 10 keer zo gelukkig omdat ik wel friet eet...dus...;)
Jij bent gelukkig omdat jij helaas niet mooi slank bent?
Als jouw geluk afhangt van patat eten vind ik je leven maar leeg klinken.

Je kunt trouwens heus wel en patat eten en slank zijn, maar dan gaat het wel om geen onnatuurlijke bergen patat eten. Daar zijn wij mensen niet op gebouwd.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_50208879
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 08:38 schreef Hayley het volgende:

[..]

Ik ben nu met Sonja 15 kilo kwijt en ik eet eigenlijk alles dus ook roomboter en fondue, friet etc.. etc... het is gewoon dat je het met mate moet eten, verder gezond en gevarieerd.
Het is echt niet zo dat het niet MAG, tuurlijk wel.
Had je nou zonder dat Sonja Bakker dieet echt zelf niet kunnen bedenken dat je afvalt als je minder calorieen eet en meer beweegt? Ik snap dat nooit zo van die SB'ers. Het is toch heel normaal dat je weet dat je gevarieerd en niet te ongezond moet eten, waarom hebben zoveel mensen daar in vredesnaam een boek van die tut voor nodig

Niets persoonlijks hoor, maar ik zag weer zo'n SB reactie staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')