quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
Ik zag het in de krant. Wat een ravage. Weer een of andere opa die achter het stuur in slaap was gevallen toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:37 schreef dubidub het volgende:
Trouwens, iemand wat gehoord van die frontale botsing op de zwartendijk? daar had een vriend van m'n broer eerste hulp verleendHij had net 3 maanden eerstehulpverlening gehad op de universiteit... goeie actie
En, gezellig in je eentje?... wij gaan namelijk altijd rechtsquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Monster links zit ik anders regelmatig
Was 't vanmorgen zo koud, was 't vanmiddag zo heet.
op het strandquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:42 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En, gezellig in je eentje?... wij gaan namelijk altijd rechts![]()
Lullo, ik ben nog niet wakker.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:42 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En, gezellig in je eentje?... wij gaan namelijk altijd rechts![]()
Leeparade bedoel jequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef DrTenma het volgende:
Heeft iemand iets gehoord over een 'leefeestl o.i.d.?
Bash at the Beach?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Leeparade bedoel je![]()
Duurt maar tot half 1, daarom ga ik lekker naar het strandfeest in, jawel: monster![]()
En we gaan niet Monster bashen hiero!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Duurt maar tot half 1, daarom ga ik lekker naar het strandfeest in, jawel: monster![]()
Ging dat toernooi nog ergens over?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:29 schreef keijz het volgende:
Net op een handbalveld een toernooi gevoetbald, tegen de koploper maakten we in de laatste wedstrijd in de allerlaatste minuut de winnende 2-1
Tuurlijk is t veel groter, Veel groter ook dan Ter heijde, nu blij?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef Brupje het volgende:
monster is echt wel groter dan 1 straat
poeldijk, das 1 straat ;p
Dan zijn we genoodzaakt om tot 5 uur bij Nebur in de tuin te bivakeren met iets kouds, ronds, lekkers in den handquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:29 schreef dubidub het volgende:
Zaterdag zijn er overal feesten in het westland geloof ik. Bon bini beach (strandtent monster links) geeft een feest tot 0400 uur, Jamm geeft een feest tot 0200 uur. Die tenten leggen <500 m van elkaar verwijdert
Kouwe knijtersquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:22 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Dan zijn we genoodzaakt om tot 5 uur bij Nebur in de tuin te bivakeren met iets kouds, ronds, lekkers in den hand![]()
Ik ben ook verrot, 2, uur gepoot vandaag de rest van de dag gaas weggetrokken, kon om 5 uur geen eens het krat bier meer optillenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kouwe knijters![]()
Zo, anders ben ik effe verrot... heel de middag achter het inpakmachine gestaan... beetje pallets stapelen enzulks... in me lange broek, (ja wederom). Beetje uitgedroogd enzo. Aast maar effe een gemeentepilsje, daarna gaan we gewoon aan het gele goud en de vlammetjes
Nopequote:
ja, maar dan moet iedereen ook zijn bier is gewoon richting keel gieten. Die bierlucht is niet te harden in de ochtendquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, ik ben er dus zo een dat als het gezellig wordt dat ik wel een sigaretje lust. Maar eigenlijk is dat meer van, ik stink toch al, dus het maakt niet meer uit.
Maar wat zal ik blij zijn als je straks gewoon een keer een avond uitgaat en thuis komt en dat je gewoon lekker ruikt. En dat je de volgende dag dan gewoon de kleren van de vorige avond aan kan.Heerlijk lijkt me dat!
Hou op schei uit, ik wil het niet horen!quote:
De overheid is niet zo happig op het geven van voordeeltjes aan de burgersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:11 schreef vipergts het volgende:
Heerlijk dat anti rookbeleid. En het valt best mee in Bhutan is de verkoop en het roken van tabak verboden. Dat vind ik dan weer overdreven. Je kunt het wel 5 euro per pakje duurder maken en de benzine goedkoper
Idd, meestal stinkt mijn shirt meer naar bier dan naar rookluchtquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, maar dan moet iedereen ook zijn bier is gewoon richting keel gieten. Die bierlucht is niet te harden in de ochtend![]()
Kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:21 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd, meestal stinkt mijn shirt meer naar bier dan naar rooklucht![]()
Sorry die krijg ik niet hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
De 's-Gravenzander, pagina 12, op de foto 3e van links. Mijn zoon, de tenniskampioen![]()
Ik heb nog wel een leuke foto van dubidub op mn telefoon staanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:22 schreef Bootje84 het volgende:
meurning volk!
is het niet leuk om allemaal onze foto in de OP te zetten? onder het motto van.. he! ben jíj dat?
pokermeet? vanavond? mis ik wat..?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:10 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke foto van dubidub op mn telefoon staan
Gaat de pokermeet vanavond nog door?
Ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
De 's-Gravenzander, pagina 12, op de foto 3e van links. Mijn zoon, de tenniskampioen![]()
en dan niet meer anoniem door Naaldwijk kunnen lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:22 schreef Bootje84 het volgende:
meurning volk!
is het niet leuk om allemaal onze foto in de OP te zetten? onder het motto van.. he! ben jíj dat?
Niet echt volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
keijz, was dat bij mij thuis bedoelt of.?
Gamen op de scouting? Wat is er toch van de scouting terecht gekomen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:44 schreef dubidub het volgende:
Vanavond niet, ThaRooP komt samen met een paar anderen mijn voorrad pils leegmaken
Trouwens gister, op de scouting, gingen we met zo'n Nintendo Wii kutten. Best briljant, zoiets. Ga je boksen, sta je daar in de lucht te huiten
We deden tenminste nog wat... anders was het een kwestie van gelijk aan het pilsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Gamen op de scouting? Wat is er toch van de scouting terecht gekomen....![]()
Idd, toen ik nog op de scouting zat gingen we altijd knopen leggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Gamen op de scouting? Wat is er toch van de scouting terecht gekomen....![]()
volgens mij gaat bier en Wii heel goed samenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:53 schreef dubidub het volgende:
[..]
We deden tenminste nog wat... anders was het een kwestie van gelijk aan het pils
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
volgens mij gaat bier en Wii heel goed samen![]()
Inderdaad, want toen ik eerst bij een vriend ging bowlen op de Wii gooide hij die afstand bediening tegen de muur aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gooi je na verloop van tijd dat ding niet door de tv heen dan ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://www.wiihaveaproblem.com/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:17 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Inderdaad, want toen ik eerst bij een vriend ging bowlen op de Wii gooide hij die afstand bediening tegen de muur aan.![]()
Hij miste de tv op een haar na![]()
dit had ook kunnen gebeuren:
[afbeelding]
Veel succesquote:
Die hadden we ooit al ergens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Heinekenner het volgende:
Je zou wel een kaartje kunnen maken van het westland en daarop aangeven waaro ongeveer idereen woont.
Idd, die heb ik nog 'es in elkaar geflanst.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:14 schreef Heinekenner het volgende:
Je zou wel een kaartje kunnen maken van het westland en daarop aangeven waaro ongeveer idereen woont.
Gefeliciteerd! Ben je nou klaar met je opleiding?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Net mijn eindevualatie gehad... een paar 7's, een heleboel 8'en en een 9
Veel sucsexquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, ik ga huiswaards! morgen met mn chicky naar limburg toe. ff dagje kramperen..
mossels!
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:57 schreef kassenbouwer het volgende:
Nou goed, dit is een of andere vakantiefoto die in m'n hyves staat
http://modulo5.rendered.s(...)04_500_500_F9Pr.jpeg
Nee. Ik moet nog een jaartjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ben je nou klaar met je opleiding?
Wie is die vent in je avatar dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:57 schreef kassenbouwer het volgende:
Kunnen we die pokermeet niet verplaatsen naar na de 16e? Dan zijn al mijn tentamens achter de rug en heb ik tijd zat?
En wat betreft die foto's. Inderdaad net zoals Pieter-Bas zegt, dan kan je niet meer anoniem over straat. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling
Nou goed, dit is een of andere vakantiefoto die in m'n hyves staat
http://modulo5.rendered.s(...)04_500_500_F9Pr.jpeg
Ok, hier komt het verhaal:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op the boss aka bruce springsteen![]()
Het zou zo een verhaal van Leo Blokhuis kunnen zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ok, hier komt het verhaal:
Die gast in mijn avatar is een Zuid-Afrikaanse artiest, Chris Chameleon.
Daar is hij echt een grootheid, maar hij was een paar geleden wel te gast bij de WOS toen hij in Nederland wasHij zingt ook in het Afrikaans, wat ik wel erg grappig vind om te horen.
http://www.youtube.com/watch?v=7li8MvVQ8k4
Ja, ik kan nog wel even doorgaan met nutteloze achtergrond info geven zoals Leo Blokhuis dat zo goed kanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:43 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het zou zo een verhaal van Leo Blokhuis kunnen zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak nie regtig saak nie
Hebbie lopen zuipen ofzo dub? je praat zo warrigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:39 schreef dubidub het volgende:
Die worstenbroodjes waren ok, die pizza is zeer goed te doen. 't is geen PRIMA pizza, maar dit is best te verteren 14.gif
Ik? nooit. Nee ik heb niet gedronken, ik moest autorijden vanmiddag. Ik had zó graag op m'n werk een koude knijter naar binnen willen gooien, maar dan moest ik 's middags werken, en dat kon niet ivm rijles. Vanochtend zo hard doorgebulderd. We moesten nog 41 pallets van de bestelling, is het tien voor half 1 (ik dacht we stoppen om half 1) gaat iedereen weg. Nou had ik de laatste 2 pallets niet gedaan... echt gayquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hebbie lopen zuipen ofzo dub? je praat zo warrig![]()
Nakend geelgoud met een dikke schuimkraagquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef Heinekenner het volgende:
Ik doch da 'k gek wier.
Eindelijk tijd voor een goude koude kletser met een imperialistische schuimkraag.
Weekend!
Een goudgelde pretcilinder bedoel jequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Nakend geelgoud met een dikke schuimkraag
Kouwe knijterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Een goudgelde pretcilinder bedoel je![]()
Zal wel meevallen, ik denk dat de goten eerder overstroomd zijn. Dit kunnen ze nooit aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef kurk_droog het volgende:
hele tuin meteen blank. Hoop dat het morgenochtend droog is zodat ik me bed uit kan komen om te gaan werken
ik hoorde op de radio dat ze gisteren gratis water uitdeelde.. maar het weer nam die iets te letterlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:55 schreef vipergts het volgende:
Sta je bij The Stones gaat het regenen. Het leek wel een miss wet T-shirt verkiezing daarzo was trouwens goed te doen die jongen. Mick Jagger Nederlands praten en Keith Richards "Sorry about the rain". Jammer dat Morrison vertrok vanwege de regen. zijn spullen waren niet regenproof tenminste niewt die hoeveelheid
Was zeer goed te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:23 schreef wlsandman het volgende:
Vanmiddag ff een paar pintjes drinken bij de leeparade![]()
Spreek je het nou ook echt uit als Lee-pareed?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:23 schreef wlsandman het volgende:
Vanmiddag ff een paar pintjes drinken bij de leeparade![]()
Je spreekt het net zo uit als gayparadequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Spreek je het nou ook echt uit als Lee-pareed?
En wat de hel is het eigenlijk?
That sounds gay! (met de betekenis van vrolijk dan:P)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Je spreekt het net zo uit als gayparade![]()
Waren gewoon een tiental schuiten, met dansende jongeren + pils en goede muziek![]()
Daarna afterparty in de tent![]()
![]()
Ga je keihard aan de jumpstyle?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:33 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Was zeer goed te doen![]()
Belooft nog wat voor vanavond![]()
da's niet 'de plas bij het strand'.... dat is 'de wereldberoemde BANK'. Iedere Breeje Durper weet wat je bedoelt als je het hebt over 'schaatsen op de bank'....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[afbeelding]
Van de winter genomen, fotootje van de plas bij het strand van 's-Gravenzande![]()
Half negen is inderdaad ook wel erg vroeg. Wat moet je doen dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 08:33 schreef kurk_droog het volgende:
heheHet zure is altijd dt je de dag erop weer vroeg moet opstaan.
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef [Efink] het volgende:
[..]
da's niet 'de plas bij het strand'.... dat is 'de wereldberoemde BANK'. Iedere Breeje Durper weet wat je bedoelt als je het hebt over 'schaatsen op de bank'....
moest 't, als echte 's-gravenzander, ff kwijt
Jij woont zeker in Wateringse Veld danquote:Op zondag 10 juni 2007 12:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben dan ook geen echte 's-GravenzanderEen mooie foto is het wel hé. Ik wil hem uitvergroten en inlijsten
![]()
Haha nee! Ik woon wel in 's-Gravenzande maar ben er niet geboren en getogenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Wateringse Veld dan![]()
Ik las in eerdere posts dat jij ook zou komen maar het was wel een toffe party jaquote:Op zondag 10 juni 2007 14:00 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Waar had u mij gezien dan?
Idd best feestje, lag pas half 6 in me nest![]()
![]()
Had een familietoernooi op quintusquote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Half negen is inderdaad ook wel erg vroeg. Wat moet je doen dan?
Bij mn baas ze nieuwe tuin ook. In het weermeetsysteem, hop hele sensor en regelaar van slag, dacht dat het 70 graden was en zet lekker alle ramen en schermen open met de regen en de stormquote:Op maandag 11 juni 2007 12:37 schreef dubidub het volgende:
'middag,
Bij m'n tante is vrijdag de bliksem ingeslagenZe gingen op vakantie, maar waren wat vergeten, dus ze reden ff terug. Loopt ze dat huis in, doet de stroom het niet
Komt ze in d'r slaapkamer, legt er een baksteen uit de muur
Verder nog wat electronica verrot, maar gelukkig geen brand
Goh, dat zal niet de eerste keer zijn.. net toen ze per ongeluk mijn huis hadden afgesloten van de kabel... ipv van het huis achterons..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef GotC het volgende:
Leuk, die vent van de Caiway snapt het ook niet
lol! lekker verhaal..quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bij mn baas ze nieuwe tuin ook. In het weermeetsysteem, hop hele sensor en regelaar van slag, dacht dat het 70 graden was en zet lekker alle ramen en schermen open met de regen en de storm![]()
En hij natuurlijk 3 minuten uitleggen dat ie het ook weer niet snapt. Alsof dat bellen allemaal niks kostquote:Op maandag 11 juni 2007 15:42 schreef GotC het volgende:
Leuk, die vent van de Caiway snapt het ook niet
Nee, die vent was eigenlijk het minst spraakzame persoon die ik ooit aan de lijn heb gehad (voor het eerst, like, ooit.)quote:Op maandag 11 juni 2007 16:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En hij natuurlijk 3 minuten uitleggen dat ie het ook weer niet snapt. Alsof dat bellen allemaal niks kost
Dat weet je pa toch welquote:Op maandag 11 juni 2007 17:21 schreef Heinekenner het volgende:
ff inkopen gedaanvoor galafeest
Weet iemand hoe je een stropdas in elkaar moet vouwen?
flink balenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef dubidub het volgende:
Godvercholera tiefus... ben ik vandaag aan het werk, word ik gebeld door m'n rijinstructeur. Waar ik was... Ja, aant werk. Ik moest autorijden. Ik snapte er geen hout van, ik had in m'n hoofd dat ik dinsdag/vrijdag ging lessen (dat komt het beste uit). Maar kennelijk hadden we maandag afgesproken (het klopte ook wat hij zei), dus ik had geen rijles. Ik hang op, en denk: 'nee kut, hij moet me gewoon op de tuin ophalen' . Dus ik via via zijn 06 gekregen, ik bellen, hangtie op na 3 secondenDus nou 40 euro door m'n neus geboord en hopelijk geen boze rijinstructeur
Helemaal tiefus... ik spoug er echt van. Als ik ergens niet tegen ken dan zijn het mensen die afspraken niet nakomen. Normaal ben ik hier ook echt secuur in... maar echt... godver.
Weet iemand trouwens hoe laat de theorielessen bij rinus meijer beginnen?
Jep, die ouwe kon het nog ookquote:Op maandag 11 juni 2007 17:23 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Edit: als het een gala is, dan draag je toch geen stropdas![]()
Maar als je hem nog zit te bellen en hij hangt op, dan is het toch ook nu een beetje zijn schuld.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef dubidub het volgende:
Godvercholera tiefus... ben ik vandaag aan het werk, word ik gebeld door m'n rijinstructeur. Waar ik was... Ja, aant werk. Ik moest autorijden. Ik snapte er geen hout van, ik had in m'n hoofd dat ik dinsdag/vrijdag ging lessen (dat komt het beste uit). Maar kennelijk hadden we maandag afgesproken (het klopte ook wat hij zei), dus ik had geen rijles. Ik hang op, en denk: 'nee kut, hij moet me gewoon op de tuin ophalen' . Dus ik via via zijn 06 gekregen, ik bellen, hangtie op na 3 secondenDus nou 40 euro door m'n neus geboord en hopelijk geen boze rijinstructeur
Helemaal tiefus... ik spoug er echt van. Als ik ergens niet tegen ken dan zijn het mensen die afspraken niet nakomen. Normaal ben ik hier ook echt secuur in... maar echt... godver.
Je kunt het best af zonder theorielessen, is mij ook gelukt. (1e keer geslaagd, 1 fouten)..quote:Op maandag 11 juni 2007 18:44 schreef dubidub het volgende:
Ik had 0 foutquote:Op maandag 11 juni 2007 20:12 schreef MediciBR het volgende:
[..]
Je kunt het best af zonder theorielessen, is mij ook gelukt. (1e keer geslaagd, 1 fouten)..
Tenzij die lessen gratis zijn natuurlijk.![]()
maar toch...quote:Op maandag 11 juni 2007 20:15 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik had 0 fout
wel bij de tweede keer, maar toch![]()
Hallo allemaalquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:47 schreef Marjan1985 het volgende:
Goeiemorgennnnn
Het is frissies vandaag!
nerdsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef keijz het volgende:
17. 0908 dubidub
23. 0807 keijz
42. 0528 PieterBas
44. 0494 GotC
49. 0458 FrituurVetPet
50. 0445 wlsandman
3948. 0012 Heinekennerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef keijz het volgende:
17. 0908 dubidub
23. 0807 keijz
42. 0528 PieterBas
44. 0494 GotC
49. 0458 FrituurVetPet
50. 0445 wlsandman
Het was een verkapte grap waarin ik duidelijk maakte dat ik een Fok! n00b ben met weinig postsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:47 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Hoe kwam je achter dat van jezelf?
Hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Het was een verkapte grap waarin ik duidelijk maakte dat ik een Fok! n00b ben met weinig posts
Tering, ik zo weinig maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef keijz het volgende:
17. 0908 dubidub
23. 0807 keijz
42. 0528 PieterBas
44. 0494 GotC
49. 0458 FrituurVetPet
50. 0445 wlsandman
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
Even posten om sandman voor te blijven![]()
Ook nog... gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef keijz het volgende:
Kan je eindelijk aan de nieuwe OP beginnen dub
Valt me eigenlijk zwaar tegen van mezelf! En ik maar denken dat ik zoveel postte (vroeger dan, laatste tijd niet zo hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:10 schreef keijz het volgende:
17. 0908 dubidub
23. 0807 keijz
42. 0528 PieterBas
44. 0494 GotC
49. 0458 FrituurVetPet
50. 0445 wlsandman
Gelukkig heb een rekening bij een bank waarbij je Fatima Moreira de Melo kan ontmoeten...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef GotC het volgende:
Postbankklanten kunnen niet pinnen!! Nou mensen met Postbank die naar het buitenland gaan binnenkort: Dat wordt in NL pinnen!
.
Het NK wat? Skûtsjesielen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, Vista is super inderdaad. Nog geen enkele vastloper gehad hier.
Zaterdag moet ik GVD helemaal naar Fryslân om het NK te spelen. Gaat natuurlijk flink veel pils mee onderweg aangezien ze daar vast geen Heineken hebben
Geen verkeerd ding..Ik heb de Aspire 5680, vind alleen de behuizing wat aan de brakke kant.. Wel 1 keer een goede vastloper gehad bij Vista..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef dubidub het volgende:
Ikl heb een nieuwe laptopEen Acer Aspire 5613
Dus nu weer onbeperkt WL-topic spammen
Ik werd trouwens 's avonds gebeld dor m'n instructeur, zijn telefoon was leeg, vandaar dat hij moest ophangen. En ja die theorie lessen zijn gratis.
Windows Vista is 14.gif
quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:45 schreef kurk_droog het volgende:
mohge
Mag de postbank toch opschieten om het te verhelpen
Gelukkig zit ik niet bij de postbankquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef GotC het volgende:
[..]Jij bent 1 van de gelukkigen?
Ik zou een gedeelte los meenemen van je vakantiegeld, en een gedeelte bij een Rabobank(of zoiets) vriend erop storten
![]()
Ja, mss komt het door de nieuwigheid, maar het is wel heel erg plastic fantasticquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen verkeerd ding..Ik heb de Aspire 5680, vind alleen de behuizing wat aan de brakke kant.. Wel 1 keer een goede vastloper gehad bij Vista..![]()
Weer een post erbij voor jou om straks eerste te worden op de ranglijst der meeste postersquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef dubidub het volgende:
Omg, ik zie dat ik in m'n eentje 909 posts in STA heb. Dat betekent dat ik 3 deeltjes in m'n eentje heb volgebaggerd
Plaatjes wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
nog ideeën voor de nieuwe op? Ik ben inspiratieloos. Die plaatjes moeten wel weg...
Omdat ze lelijk zijn. Ik kan beter zelf wat maken van die plaatjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Plaatjes wegwaarom zou je dat willen doen
![]()
Maak er maar wat van dan. Afkeuren kunnen we altijd nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Omdat ze lelijk zijn. Ik kan beter zelf wat maken van die plaatjes.
Ja in ruil voor foto's van ons zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
nog ideeën voor de nieuwe op? Ik ben inspiratieloos. Die plaatjes moeten wel weg...
Van dubidub of bootjequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef kassenbouwer het volgende:
Volgens mij was het bootje.
Maar anders zet je gewoon alleen zijn foto neer
Laat er eens even eentje zien danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat onflatteuze foto's van mezelf![]()
Lekker duidelijk is die ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef Heinekenner het volgende:
Zet mijn gangster foto uit mijn fobo er maar op
daar moet je overheen kijkenquote:
Bijna iedereen heeft wel een foto hier, alleen dudidub en tharoop niet. Maar die heb ik dan ook een keer in het echt gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat iedereen gewoon foto's moet hebben van zichzelf hier, gewoon een keer laten zienDan weet ik tenminste wie wie is, ipv dat iedereen mij kent
Heuj, onze extreme bling bling foto stond hier een keerquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft wel een foto hier, alleen dudidub en tharoop niet. Maar die heb ik dan ook een keer in het echt gezien![]()
euh, ja maar die is al oudquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heuj, onze extreme bling bling foto stond hier een keer![]()
kijk maar in de FoBoquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat iedereen gewoon foto's moet hebben van zichzelf hier, gewoon een keer laten zienDan weet ik tenminste wie wie is, ipv dat iedereen mij kent
Je kent me al dus photo is niet nodigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Pokerchips en kaarten kunnen wel van mijn kant af komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef wlsandman het volgende:
'Binnenkort' gaan we toch pokeren met zn allen?![]()
Plaats: @ koelcel bij Bootje
Datum: volgende week vrijdag?
Benodigdheden:Bier Eten Pokerchips en kaarten Tafels? Stoelen? Serveersters ![]()
iedereen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Ja eindelijk weer eens initiatiefquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef wlsandman het volgende:
'Binnenkort' gaan we toch pokeren met zn allen?![]()
Plaats: @ koelcel bij Bootje
Datum: volgende week vrijdag?
Benodigdheden:Bier Eten Pokerchips en kaarten Tafels? Stoelen? Serveersters ![]()
Dat was ws. de avond ervoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:21 schreef keijz het volgende:
[..]
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07243/2904200726.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Deze vond ik beter
Ja, ik heb haar al eens stiekem zitten bekijken bij de AHquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken Gotc ook nog steeds niet![]()
Nah, op zaterdag is gewoon stapavond voor mij. Dus geen pokeravondquote:Op donderdag 14 juni 2007 07:58 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, bedankt voor het initiatief betreft poker, maar is het mogelijk om het zaterdag te doen?
* Bootje84 moet zaterdag ochtend om 7 uur in de truck zitten....
Ze zeggen dat ik niet op de foto´s in mijn fobo lijkt, dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:42 schreef Heinekenner het volgende:
En eerst was ik op een party waar wl sandman dacht ik ook was en hem heb ik ook niet kunnen spotten ondanks vele inspanning.
Als het volgende week vrijdag is, ben ik ook presentquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef keijz het volgende:
Idd, gewoon op vrijdag, we hoeven het niet te laat te maken toch
Ik ben iig present!
Joh, de winter is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
uhm, als 12 echt de max is, vind ik het goed. dan vraag ik wel of ik uurtje later mag beginnen..
ja idd. evt. rebuy misschien.. een enkele keer.. ik weet denk ik ook wel iemand die mee komt.. wel meerdere eigenlijk..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:55 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Joh, de winter is niet zo moeilijk![]()
Als we dan om 20.00 beginnen, kunnen we ong 4 uur pokeren (als je geen all in verliest ten minste)
MATIG! Engels norm 0.1quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:09 schreef dubidub het volgende:
vrijdag is best.
Nog anderhalf uur en ik weet of ik geslaagd ben
alle normen zijn maar matig.,,.. afzetterijquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
MATIG! Engels norm 0.1
nu heb ik met 46/51 pt een 8.2 en had een 8.4 nodig voor een 9.
JAAAAA MAN JA! Kutzooi, ik ben zenuwachtig. Ga je nog naar de kroeg straks?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
alle normen zijn maar matig.,,.. afzetterij![]()
Ja eigenlijk zijn alleen NE, AK, Wis terecht.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:10 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
alle normen zijn maar matig.,,.. afzetterij![]()
VWOquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef wlsandman het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd, op welk niveau heb je eigenlijk examen gedaan?
Ook VWOquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef wlsandman het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd, op welk niveau heb je eigenlijk examen gedaan?
Best ernstig van zo weinig drank toch dronken wordenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:37 schreef dubidub het volgende:
Ik ben godverdomme geslaagd en godverdomme dronken. Jammergenoeg komt er vanavond visiteDat wordt dan dus effe tukke
zo weinig drank. Toen jij er neit was zaten we effe 5 bier weg te keilen in de winkel, aan de barquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:43 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Best ernstig van zo weinig drank toch dronken worden![]()
Maar toch, dan is het nog niet veel vergelijken met een zaterdag ofzo ....quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
zo weinig drank. Toen jij er neit was zaten we effe 5 bier weg te keilen in de winkel, aan de barDe nieuwe stond al voordat de ouwe weg was
Daarnaast, chek deze herrie effe.
NEe ok, maar zaterdag was gewoon drank. Die muziek is echte Fresh in de mix, hardhouse generation, Club fresh muziekquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:47 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Maar toch, dan is het nog niet veel vergelijken met een zaterdag ofzo ....
Is die muziek ook aan te horen voor mijn moeder die hier loopt te strijken ?
Tot 1 uur,,, club fresh,,, fresh in the mix.... [wijf]hardhouse generation[/wijf]quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
NEe ok, maar zaterdag was gewoon drank. Die muziek is echte Fresh in de mix, hardhouse generation, Club fresh muziek
musicincontrol ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:50 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Tot 1 uur,,, club fresh,,, fresh in the mix.... [wijf]hardhouse generation[/wijf]![]()
Nee, gewoon dat wijf van freshfmquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
musicincontrol ?Kutwijf is dat gek
Ja maar voor hardhouse generation tot 1 uur fresh in de mix enzo moet je ff musicincontrol.nl hebben.quote:
Oké, maar die ænder is wel tof ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja maar voor hardhouse generation tot 1 uur fresh in de mix enzo moet je ff musicincontrol.nl hebben.
Die ænder is zeer puikend. Yoji Biomehanikaquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Oké, maar die ænder is wel tof ?
Als we deze nou ff vol spammen ken je je nieuwe OP showen die je nog niet klaar hebt![]()
Daaromquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die ænder is zeer puikend. Yoji Biomehanika
Welke nieuwe op![]()
.kane zegt (18:57):quote:
Lees ænders ff topic door, ik heb al aangemeldquote:Best! , jij dan ook?
Ah lullo, zeg dat kan!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
.kane zegt (18:57):
meld je effe aan voor de pokermeet volgendeweekvrijdag
[..]
Lees ænders ff topic door, ik heb al aangemeld
Ja mooi, ahoh, iemand herrinnert je er wel aan tegen die tijd ofzo hoop ik....quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:05 schreef dubidub het volgende:
Ik post nog steeds, komende week m'n agenda er maar bij pakken, ik hou het allemaal niet meer bij.
Ik welke plaats?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:09 schreef wlsandman het volgende:
Laan van vijverberg ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |