quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:45 schreef kurk_droog het volgende:
mohge
Mag de postbank toch opschieten om het te verhelpen
Gelukkig zit ik niet bij de postbankquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef GotC het volgende:
[..]Jij bent 1 van de gelukkigen?
Ik zou een gedeelte los meenemen van je vakantiegeld, en een gedeelte bij een Rabobank(of zoiets) vriend erop storten
![]()
Ja, mss komt het door de nieuwigheid, maar het is wel heel erg plastic fantasticquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen verkeerd ding..Ik heb de Aspire 5680, vind alleen de behuizing wat aan de brakke kant.. Wel 1 keer een goede vastloper gehad bij Vista..![]()
Weer een post erbij voor jou om straks eerste te worden op de ranglijst der meeste postersquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:00 schreef dubidub het volgende:
Omg, ik zie dat ik in m'n eentje 909 posts in STA heb. Dat betekent dat ik 3 deeltjes in m'n eentje heb volgebaggerd
Plaatjes wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
nog ideeën voor de nieuwe op? Ik ben inspiratieloos. Die plaatjes moeten wel weg...
Omdat ze lelijk zijn. Ik kan beter zelf wat maken van die plaatjes.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Plaatjes wegwaarom zou je dat willen doen
![]()
Maak er maar wat van dan. Afkeuren kunnen we altijd nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Omdat ze lelijk zijn. Ik kan beter zelf wat maken van die plaatjes.
Ja in ruil voor foto's van ons zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef dubidub het volgende:
nog ideeën voor de nieuwe op? Ik ben inspiratieloos. Die plaatjes moeten wel weg...
Van dubidub of bootjequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef kassenbouwer het volgende:
Volgens mij was het bootje.
Maar anders zet je gewoon alleen zijn foto neer
Laat er eens even eentje zien danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat onflatteuze foto's van mezelf![]()
Lekker duidelijk is die ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:14 schreef Heinekenner het volgende:
Zet mijn gangster foto uit mijn fobo er maar op
daar moet je overheen kijkenquote:
Bijna iedereen heeft wel een foto hier, alleen dudidub en tharoop niet. Maar die heb ik dan ook een keer in het echt gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat iedereen gewoon foto's moet hebben van zichzelf hier, gewoon een keer laten zienDan weet ik tenminste wie wie is, ipv dat iedereen mij kent
Heuj, onze extreme bling bling foto stond hier een keerquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft wel een foto hier, alleen dudidub en tharoop niet. Maar die heb ik dan ook een keer in het echt gezien![]()
euh, ja maar die is al oudquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Heuj, onze extreme bling bling foto stond hier een keer![]()
kijk maar in de FoBoquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Ik vind dat iedereen gewoon foto's moet hebben van zichzelf hier, gewoon een keer laten zienDan weet ik tenminste wie wie is, ipv dat iedereen mij kent
Je kent me al dus photo is niet nodigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Pokerchips en kaarten kunnen wel van mijn kant af komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef wlsandman het volgende:
'Binnenkort' gaan we toch pokeren met zn allen?![]()
Plaats: @ koelcel bij Bootje
Datum: volgende week vrijdag?
Benodigdheden:Bier Eten Pokerchips en kaarten Tafels? Stoelen? Serveersters ![]()
iedereen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:25 schreef GotC het volgende:
Ja eindelijk weer eens initiatiefquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:02 schreef wlsandman het volgende:
'Binnenkort' gaan we toch pokeren met zn allen?![]()
Plaats: @ koelcel bij Bootje
Datum: volgende week vrijdag?
Benodigdheden:Bier Eten Pokerchips en kaarten Tafels? Stoelen? Serveersters ![]()
Dat was ws. de avond ervoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:21 schreef keijz het volgende:
[..]
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07243/2904200726.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Deze vond ik beter
Ja, ik heb haar al eens stiekem zitten bekijken bij de AHquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken Gotc ook nog steeds niet![]()
Nah, op zaterdag is gewoon stapavond voor mij. Dus geen pokeravondquote:Op donderdag 14 juni 2007 07:58 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, bedankt voor het initiatief betreft poker, maar is het mogelijk om het zaterdag te doen?
* Bootje84 moet zaterdag ochtend om 7 uur in de truck zitten....
Ze zeggen dat ik niet op de foto´s in mijn fobo lijkt, dus dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:42 schreef Heinekenner het volgende:
En eerst was ik op een party waar wl sandman dacht ik ook was en hem heb ik ook niet kunnen spotten ondanks vele inspanning.
Als het volgende week vrijdag is, ben ik ook presentquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:48 schreef keijz het volgende:
Idd, gewoon op vrijdag, we hoeven het niet te laat te maken toch
Ik ben iig present!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |