ja.. dat zal strax ook wel weer minder zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
In de spits ook GTW.
mjah nou ja :p na de vakantie rijd er zo goed als geen DH meer denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Denk het niet, omdat de vakantietijd nadert en Arriva nog wel even de tijd heeft om de volgende lijn van GTW'tjes te voorzien.
mjah,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk tijdens de vakantie al bijna niet meer in het noorden, omdat als er nog 6 à 7 stellen instromen, Arriva in de zomervakantie al zo ongeveer alles met GTW'tjes en buffels kan laten rijden.
Nope.. :pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
Gehehe. Wedden om een krat bier van niet.
Jammer dat je niet wilt wedden, omdat ik anders al gewonnen had. Zie het stoom in Friesland weekendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Nope.. :p
ach reistijd kan ansigh wel afnemen... als je ze maar plankt :p
ga je ook klagen als je geen toverijzer krijgt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
De sneltrein Lw-Gn van 13.57 is opgeheven en is stoptrein geworden. Precies zoals verwacht, dus dan is er vervangend mat in Gn voor mijn trein en hopelijk is dat het zwitsers toverijzer.
Misschienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ga je ook klagen als je geen toverijzer krijgt?
nee.. :pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat je niet wilt wedden, omdat ik anders al gewonnen had. Zie het stoom in Friesland weekend![]()
hahaha...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ze gaan nieuw gebouwde stoomtreinen laten rijden tussen de Arriva dienstregeling door.
Gisteren reden er ook Wadlopers tussen Leeuwarden en Harlingen Haven. Gelukkig reed het andere halfuur wel een GTW.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is er wel een wadje op Lw-Hlgh gesignaleerd.
Het is hier anders ook nog tyfuswarmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef Brembo het volgende:
Oftewel het is weer hopeloos gesteld met het spoorwegvervoer in Nederland. Zit er trouwens zo'n temperatuurverschil tussen Groningen/Friesland en Limburg lijkt wel of Limburg in de Sahara ligt.
Gelukkig ist hier in het noorden nog steeds redelijk kwa weer :-)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja was weer ouderwets feest vandaag. Balen als je met de trein moest vandaag inderdaad. Bijna niemand is er aan ontkomen.
En nu zelfs al een dode door het noodweer![]()
Een vriend van mij mocht gisteren van Sittard naar Nijmegen, dus de hele maaslijn afleggen. Toch eens vragen hoe het gegaan is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Vandaag ook met de sauna-expres gereisd tussen Nijmegen Heyendaal en Nijmegen, klein stukje maar wel te erg met die hitteDaarna vertraging omdat de IC Nijmegen - Den Helder van 16:39 een technisch probleem had
Overstap in Arnhem gemist op de stoptrein naar Winterswijk...
Bleek dat het daar vandaag ook chaos wasSeinstoring tussen Varsseveld en Winterswijk
Delft-Amsterdam op een neer, helemaal zonder problemenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja was weer ouderwets feest vandaag. Balen als je met de trein moest vandaag inderdaad. Bijna niemand is er aan ontkomen.
En nu zelfs al een dode door het noodweer![]()
geyl is dat ding weer rijvaardig? :pquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:52 schreef Duvel het volgende:
Gisteren op de HTMU (in Utrecht dus)!
[afbeelding]
(Foto genomen vanuit een rijdende trein met m'n telefoon, vandaar de niet echt geweldige kwaliteit.)
Klopt, ik ben benieuwd hoe ik dat ding en op de foto ga zetten en vervolgens nog op tijd op school kan komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Woensdag 2x ICE-TD (Diesel ICE) vanuit Aachen naar Amsterdam Rai
Dan gewoon... ff telaat komen x)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Klopt, ik ben benieuwd hoe ik dat ding en op de foto ga zetten en vervolgens nog op tijd op school kan komen.
Ding vertrekt om 9.55 in Heerlen volgens mij en komt dan schat ik rond 10.10 langs Sittard, mijn les begint om 10.15.![]()
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geyl is dat ding weer rijvaardig? :p
hmpf..quote:
PETS! er is wel een rijvaardige 1300 :-)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Van mij mogen er wel weer 1100 en 1300en rijvaardig gemaakt worden... Desalniettemin is het ook cool dat men wat gaat doen aan oude treinstellen
de 1122 is toch rijvaardig ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef Duvel het volgende:
De 1100 van de werkgroep 1501 doet het volgens mij ook wel als je het stof er vanaf blaast. Ik bedoel: wat kan eraan stuk?
Dat is toch dat ding van de werkgroep?quote:
Maar ik zie ze nooitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
PETS! er is wel een rijvaardige 1300 :-)
Dat was 'ie toch al jaren, of was het ding weer kapot ondertussen? Ik ben er twee jaar terug tenminste nog mee naar het spoorwegmuseum geweest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
geyl is dat ding weer rijvaardig? :p
Jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Luco het volgende:
Die Wadloper kwam net over een wissel aanrijden? (Dus van middelste spoor naar rechterspoor)
Ja, een klein eindje van Nijmegen station af richting Heyendaalquote:
Die is zekerweten rijvaardig, ik reed gister Utrecht binnen toen deze trein juist het station uitreed, op eigen krachtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:52 schreef Duvel het volgende:
Gisteren op de HTMU (in Utrecht dus)!
[afbeelding]
(Foto genomen vanuit een rijdende trein met m'n telefoon, vandaar de niet echt geweldige kwaliteit.)
Doen ze wel vaker dat wadjes naar Ah gaan, misschien omdat ze daar wat meer verstand hebben van Dieselmateieel dan Nijmegenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zag trouwens over de dag ook nog een paar stelletjes wadlopertjes richting Arnhem gaan. 1 van die stellen stond later op de middag weer in Nijmegen. Iemand een idee wat ze in Arnhem doen?
Ja iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker dat wadjes naar Ah gaan, misschien omdat ze daar wat meer verstand hebben van Dieselmateieel dan Nijmegen
Valt me altijd op dat de NS in de weekend altijd prima materieel weet in te zetten op de 3700.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |