Dat konden ze in België toen beterquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:18 schreef MREn het volgende:
Och, er mag zo veel niet
60 bakken ICR ook niet, en toch doen de boefjes het...
mjahquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:18 schreef MREn het volgende:
Och, er mag zo veel niet
60 bakken ICR ook niet, en toch doen de boefjes het...
Eff een simpel sommetje :quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mjah
als je het ICM allemaal achter elkaar zet en de doorloop kop open zet.. dan kan je volgens mij zo`n beetje vanaf Leeuwarden naar heerenveen wandelen
hmm schiet niet opquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
Dat denk ik niet. Ik denk dat je net aan Grou zou halen.
kom je met ICK ICR etc verder dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef MREn het volgende:
Maar ja, zonder doorloopkoppen heb je daar nog niets aan
Klopt, maar dit was in het geval dat de koppen nog wel open konden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef MREn het volgende:
Maar ja, zonder doorloopkoppen heb je daar nog niets aan
goede timing van de aangereden persoon!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Zo'n rustig lijntje en dan toch een aanrijding met een persoon op Almelo - Mariënberg![]()
Volgensmij is Wolvega maar geschikt voor 10 bakken, bovendien moeten ze opletten dat ze niet toevallig 10 bakken naar Leeuwarden sturen als er een schaatswedstrijd is, Heerenveen Ijsstadadion is volgensmij nog steeds maar geschikt voor 7 bakken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grapjas. 11 bakken is het maximum wat er normaal in Lw past als ze niet perron 5a en 5b als één perron gebruiken.
gelukkig was het de Intercity :-P die stopt niet op wolvegaquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgensmij is Wolvega maar geschikt voor 10 bakken, bovendien moeten ze opletten dat ze niet toevallig 10 bakken naar Leeuwarden sturen als er een schaatswedstrijd is, Heerenveen Ijsstadadion is volgensmij nog steeds maar geschikt voor 7 bakken.
Die wilde natuurlijk het risico niet nemen dat ie onder een Wadje sprong en er dan alleen een bloedneus aan over zou houden terwijl die wadloper 20 meter verder op in een sloot ligt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
goede timing van de aangereden persoon!
ik moest lachenquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Die wilde natuurlijk het risico niet nemen dat ie onder een Wadje sprong en er dan alleen een bloedneus aan over zou houden terwijl die wadloper 20 meter verder op in een sloot ligt.
maak je maar hybride locs!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:07 schreef thatsme het volgende:
Het voordeel van diesels is dat je zonder veel extra investeringen makkelijk de grens over rijdt, ook kan je makkelijker op lijntjes rijden zonder draad erboven.
1 troost.. je horoscoop klopt een keerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, wat ben ik toch een ongelovelijke muts...
Komt ik op Amersfoort om naar Amsterdam Centraal te gaan. Blijkt er door iets geen treinverkeer te zijn tussen baarn en hilversum.
Dus ik in de stress en bedenk me dat ik kan omrijden via Utrecht.
En hoe stom ik ben:
- koop ik een kaartje amersfoort - amsterdam VIA utrecht met 40% korting.
- kom ik tot de ontdekking dat die niet geldig voor 9 uur dus gelijk eentje gekocht met normaal tarief.
- ik naar de balie om die in te wisselen en mijn geld terug te krijgen.
Zegt de mevrouw: je kan toch gewoon met je trajectkaart reizen via Utrecht, het is neit jouw schuld dat je moet omreizen.
Dus ik echt met een hoofd van: dit word gewoon een KUT dag.
Uit eindelijk beide kaartjes in de vorm van een trein-bon terug gekregen.
Lees ik mijn horoscoop in de trein (die van 8.28 reed wel): het word vandaag een rot dag voor je...
Bedankt voor de bevestiging..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
1 troost.. je horoscoop klopt een keer![]()
en idd als er verstoringen zijn en je om moet rijden hoef je geen ander kaartje
vraag je je nu niet af..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging..
En idd, ik dacht ook al: die horoscoop heeft een keer gelijk
Euhmm geen idee:')quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vraag je je nu niet af..
zou het angers gegaan zijn als je hem eerst gelezen had?
Ja, en dan kom je over de grens, hebben ze daar andere stroom, moet je alsnog gaan dieselen. Schiet dus niet erg op, of je moet multicourante hybride locs gaan bouwen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maak je maar hybride locs!
meeste Diesel mat is volgens mij toch al diesel elektrish?
schroef er een panto op en klaar :p hybride trein
In iedergeval 1 spanning minder.. je komt altijd ergens met je goederentrein de betuwelijn af. Ik denk dat prorail deze spanning gekozen heeft als de toekomst voor nederland. Als de rest van het net ook geupgrade wordt. Na heeeeeel veel jaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, en dan kom je over de grens, hebben ze daar andere stroom, moet je alsnog gaan dieselen. Schiet dus niet erg op, of je moet multicourante hybride locs gaan bouwen...
Maar waarom men nu op de Betuwelijn het Franse stroomsysteem gebruikt (wat op de HSL-zuid natuurlijk wel logisch is), terwijl de lijn bedoeld is voor treinen naar Duitsland?? Als ze nu gewoon de Duitse bovenleidingsspanning hadden genomen, had je helemaal geen meersysteemslocs nodig gehad.
Check voor de gein eens www.ns.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Luco het volgende:
Geen treinen tussen Hilversum en Baarn dus??? Dat is goed klote, moet in Diemen zijn, en heb geen zin om via Utrecht in een PlanV/T richting Weesp te karren, en dan over stappen... Geef mij maar SGMm vanaf A'foort, zodat ik in Weesp over kan stappen!
quote:
Zou je kunnen doen.. maar dat kost geld, dus houden ze het maar bij enkel dieselquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
njah maak je toch lekker locs die op 25kV wissel 3kV gelijk en diesel kunnen? :-)
1.5kV hoef je niet te doen.. je hebt dan alleen half vermogen onder een 1.5kV draad...
roetfilters ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:28 schreef thatsme het volgende:
[..]
Zou je kunnen doen.. maar dat kost geld, dus houden ze het maar bij enkel diesel
Het is wellicht met het oog op de toekomst om meer uniformiteit te creëren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:49 schreef ReisT het volgende:
[..]
Maar waarom men nu op de Betuweroute het Franse stroomsysteem gebruikt (wat op de HSL-zuid natuurlijk wel logisch is), terwijl de lijn bedoeld is voor treinen naar Duitsland?? Als ze nu gewoon de Duitse bovenleidingsspanning hadden genomen, had je helemaal geen meersysteemslocs nodig gehad.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn verstoringen (geweest) rond Rtd. Dan heeft Gv er ook last van.
Er is ook weer een materieeltekort op de maaslijn.
Dinsdag nieuwe toverijzers voor Arriva..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:30 schreef Peterselieman het volgende:
Dinsdag komt er weer wat Zwitsers toverijzer de grens over.
hehe! true dacht ik ook net aan ja... :pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
Als het warm is, vallen de wadjes bij bosjes uit.
lw - gn is officieel nog steeds DH / DMquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is er wel een wadje op Lw-Hlgh gesignaleerd. Ook moet ik even in de gaten houden wat er op Lw-Gn rijdt, omdat er nu een trein uitgevallen is en Lw waarschijnlijk niet genoeg vervangend materieel heeft. Dus kan het zo zijn er misschien een GTW'tje rijdt om 15.01 van Gn naar Lw als ik mazzel heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |