quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wellicht de bovenste voor reizigerstreinen (terug naar 60) en de onderste voor goederentreinen (terug naar 40). Meer kan ik niet verzinnen eigenlijk...
Ach, en anders zit je daar in... Veel kan je er toch niet aan doen, of wel?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk laten ze de wadjes op Gn-Lw vrijdag niet rijden op het tijdstip dat ik met de trein ga, omdat ik geen zin heb om in een sauna te gaan zitten als het niet nodig is.
Groot Brittainne? VInd hem opzich wel wat hebben en volgens mij heeft deze veel meer plek dan onze VIRM's per bak.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:45 schreef thatsme het volgende:
over mooie dubbeldekkers gesproken:
[afbeelding]
Da's toch veel te breed voor het VK. Volgens mij hebben ze aan de overkant niet eens dubbeldekkers.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Groot Brittainne? VInd hem opzich wel wat hebben en volgens mij heeft deze veel meer plek dan onze VIRM's per bak.
dat valt tegen denk ik. Mede door de vaak aparte opstelling van de stoelen. Ook is er binnen veel ruimte en de toiletten zijn groot! Ik vind het wel leuk dat je op de benedenverdieping naar binnenkomt en door kan lopen op de bovenverdieping naar een ander rijtuig. Ook is de trein vrij donker van binnen! Maar wel super stil en comfortabel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Groot Brittainne? VInd hem opzich wel wat hebben en volgens mij heeft deze veel meer plek dan onze VIRM's per bak.
Zien er idd allemaal erg comfortabel uit zeker die uit Zwedenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef MREn het volgende:
Klopt.
Verzameling Dubbeldekkers (allemaal comfortabeler dan IRM zo op het oog): http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=184747
Vroeger wel in de IC+ rijtuigen. Dat was nog eens een genot om in te zitten. En dat zwarte leer (zowel in 1e als 2e klas) was niet alleen lekker om in te zitten, maar ook erg erg mooi om naar te kijken. Vloerbedekking, halogeenspots enzo... ICRm is daar maar een goedkoop aftreksel vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:21 schreef thatsme het volgende:
Een speeltuin in de trein kom je bij ons niet tegen!
IC+ was ernstig relaxt, en ook aan de buitenkant mooi in z'n metallic-blauwe kleurstelling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Vroeger wel in de IC+ rijtuigen. Dat was nog eens een genot om in te zitten. En dat zwarte leer (zowel in 1e als 2e klas) was niet alleen lekker om in te zitten, maar ook erg erg mooi om naar te kijken. Vloerbedekking, halogeenspots enzo... ICRm is daar maar een goedkoop aftreksel van
jah de kleurstelling van de NS.. iig op de VIRM. ICM(m) SGMm is wel mooier..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zien er idd allemaal erg comfortabel uit zeker die uit Zweden
De NS heeft trouwens wel de mooiste kleurstelling
Dat klinkt wel zeer goed. Jammer dat dat nu niet meer zo is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:26 schreef MREn het volgende:
[..]
Vroeger wel in de IC+ rijtuigen. Dat was nog eens een genot om in te zitten. En dat zwarte leer (zowel in 1e als 2e klas) was niet alleen lekker om in te zitten, maar ook erg erg mooi om naar te kijken. Vloerbedekking, halogeenspots enzo
tegen woordig moet alles goedkoopquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klinkt wel zeer goed. Jammer dat dat nu niet meer zo is.
de kaartjes zelf wel... voor wat je krijgt.. een vodje papierquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef MREn het volgende:
Die zijn welbeschouwd eigenlijk niets te duur. In die zin: er wordt slecht een minieme winst op geboekt.
Mwah, wat je qua service terug krijgt vind ik de prijs van een treinkaartje met korting nog redelijk goedkoop. Moet je is kijken wat je kwijt bent voor Delft-Arnhem met de auto of de trein. En bij de auto moet je ook alle indirecte kosten meetellen (afschrijving, onderhoud etc).quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
de kaartjes zelf wel... voor wat je krijgt.. een vodje papier
ik koop ZELDEN een kaartjequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:52 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mwah, wat je qua service terug krijgt vind ik de prijs van een treinkaartje met korting nog redelijk goedkoop. Moet je is kijken wat je kwijt bent voor Delft-Arnhem met de auto of de trein. En bij de auto moet je ook alle indirecte kosten meetellen (afschrijving, onderhoud etc).
Ik zie trouwens dat sommige landen leuke dubbeldekkers hebben, zoals in Milaan met dat trapje. Vind onze nederlandse dubbeldekkers wel prima!
Je bent zo'n niet zo'n SOV-jankerd die spontaan mobiliteitsinvalide raakt als zn SOV niet geldig is?quote:
Lutserquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik koop ZELDEN een kaartje![]()
laatste kaartje was 2 euro... :-P
laatste keer dat ik eigenlijks een kaartje moest kopen zou het me 2,40 gekost hebben.maar meneer de mcn floot al..![]()
wel een KUT smoes als je ze je dan controleren xD
en ja ik weet dat zwartrijden verboden is
nee hoor, maar ik zal niet voor mn plezier even een rondje achterhoek maken danquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Je bent zo'n niet zo'n SOV-jankerd die spontaan mobiliteitsinvalide raakt als zn SOV niet geldig is?
Wel 600 euro uitgeven met een middagje stappen, maar een tientje voor de trein is te veel. Gatver wat walg ik van die types.
Krijgen ze eindelijk normaal interieur ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
DD-AR wordt omgebouwd tot intercity en krijgt in ieder geval Airco.
De info die ik heb is nogal karig, even afwachten dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Krijgen ze eindelijk normaal interieur ?
De NS boekt met haar vastgoed tak meer winst.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef MREn het volgende:
Die zijn welbeschouwd eigenlijk niets te duur. In die zin: er wordt slecht een minieme winst op geboekt.
die winst.. kan je mooi de kaartjes goedkoper van maken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De NS boekt met haar vastgoed tak meer winst.![]()
njah dr is natuurlijk een grens, en zowiezo.. met t huidige materieel tekort lijkt me ook een slecht plan..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef MREn het volgende:
Google eens op Laffercurve
Ik doe de gok dat met (veel) goedkopere kaartjes de winst niet toe zal nemen.
Wat ze meoten doen is meer dalurenkaartjes als het vroegere avondretour en meermanskaarten herinvoeren.
mjah dr kwam vanmiddag om 12u wel weer 11 bakken ICM vanaf leeuwarden..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:58 schreef MREn het volgende:
Er is geen materieeltekort.
En ik had het specifiek over dalurenkaartjes. Aan extra reizigers is de spits zit NS echt niet op te wacten.
En het is sowieso, maar troost je, dat weet niemand schijnbaar.
11?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
mjah dr kwam vanmiddag om 12u wel weer 11 bakken ICM vanaf leeuwarden..
4 + 4 + 3 = 11quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
11?Planmatig horen dat er 9 te zijn.
Als Plan V naar de sloo gaat in het jaar 2020, waar de stellen 13 jaar lang vol trots gediend hebben op de schrootlijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Krijgen ze eindelijk normaal interieur ?
213 - 202 ook...quote:
Het was toch de bedoeling om er iets fatsoenlijks van te maken. Het zal wel iets nieuws worden a la ICMm, hoewel de oude ICM en ICR banken er ook nog in overvloed moeten zijn, en die zitten niet bepaald slecht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als Plan V naar de sloo gaat in het jaar 2020, waar de stellen 13 jaar lang vol trots gediend hebben op de schrootlijn. Dan kunnen ze daar mooi de stoelen uit halen om in DD-AR te doen, waardoor we nog meer mensen in die kut DD-AR kunnen proppen.
Recyclen! slechter dan DDAR bankjes kan toch niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om er iets fatsoenlijks van te maken. Het zal wel iets nieuws worden a la ICMm, hoewel de oude ICM en ICR banken er ook nog in overvloed moeten zijn, en die zitten niet bepaald slecht.
Ja hoor, 27 viertjes met 35 drietjes waarvan ze 25 viertjes en 34 drietjes hebben afgekoppeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zijn er dan treinstellen van die lengte?![]()
Tweede klas DDM-1quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Recyclen! slechter dan DDAR bankjes kan toch niet?
D'r is toch geen ruimte in die dingen voor ICRm stoelen, dan kan je net een twee - gangpad - een opstelling maken in die hokken. De lengte voor ICRm-stoelen is ook veel meer dan die bankjes. Ik denk zelf SGMm stoeltjes komen er in!quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling om er iets fatsoenlijks van te maken. Het zal wel iets nieuws worden a la ICMm, hoewel de oude ICM en ICR banken er ook nog in overvloed moeten zijn, en die zitten niet bepaald slecht.
Grapjas. 11 bakken is het maximum wat er normaal in Lw past als ze niet perron 5a en 5b als één perron gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja hoor, 27 viertjes met 35 drietjes waarvan ze 25 viertjes en 34 drietjes hebben afgekoppeld.
ja maar je mag niet met 213 bakken ICM rijden :pquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja hoor, 27 viertjes met 35 drietjes waarvan ze 25 viertjes en 34 drietjes hebben afgekoppeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |