Kun je beide dagen freud? Want dan zet ik je erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef freud het volgende:
Ik fotografeer graag mee!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef bixister het volgende:
cattie, ken jij moonah's schoonfamilie dan?![]()
Ik gooi het ff de SC in daarquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef Saffier het volgende:
Moet dit topic niet even gecross-post worden richting Foto's? Of hebben er al genoeg fotografen 'lucht' van gekregen?
quote:
Ik ben ook van de lijst gevallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef Ireth het volgende:
Kozakken en ik en Suus zijn van de lijst gevallenMisschien een lijst in de op die elke keer aangepast wordt? (of is dat nu al zo? Ben nu begonnen op de 2e pagina
)
Jij verwacht zeker dat ik op mijn buik liggend op een brancard het park in kom rijden met Lucie op m'n rug, he. Ik ga wel aan een tak hangenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef bixister het volgende:
je was zeker weer ondersteboven aan 't hangen macka!?![]()
Het is een buitenmeet dus ik ben bang dat dat pas redelijk dicht op de meet duidelijk wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef Ynske het volgende:
loooooo
ik kan in principe 2 dagen, maar ik wil wel graag weten welke dag we plannen, en niet een dag of wat van te voren horen dat t verzet word naar die andere dag. ivm speciaal vrij vragen voor die dag
We zijn er afgevallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef Lois het volgende:
Zeg lieve mensen, als jullie op de lijst willen kunnen jullie ook zelf een lijstje quoten en jezelf toevoegen hoor.
Doen we er dan nog 1, ik ben aanwezig hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef dutchie het volgende:
Ik baal. Nou ja niet echt, maar vind het wel jammer. Wij zijn dan nl. lekker op vakantie, dus dat wordt 'm niet.
En het was nou net zo'n mooi gelegenheid om tips en truukjes te leren van de FOT-ters. Zeker nu ik die prachtige foto's van Yoni van Iris en Amber heb gezien.
Ik dacht trouwens dat het in september zou zijn, na de vakanties.
Dan zet je jezelf er toch gewoon nog een keertje bijquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zijn er afgevallen![]()
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht!
Ja tuulk kan datquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:59 schreef Karin het volgende:
[..]
Dan zet je jezelf er toch gewoon nog een keertje bij
zet jezelf dan ff met misschien erbij in die lijst die ik net aangevuld heb.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
oo... jullie hebben al een planning..., nou hier maakt het niet zo uit geloof ik
Hee spreek voor jezelf, sommige mensen gaan juist in september op vakantiequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef dutchie het volgende:
september, na de vakanties.
Doen we gewoon in september nog een meet. Of we doen een minimeet ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef dutchie het volgende:
Ik baal. Nou ja niet echt, maar vind het wel jammer. Wij zijn dan nl. lekker op vakantie, dus dat wordt 'm niet.
En het was nou net zo'n mooi gelegenheid om tips en truukjes te leren van de FOT-ters. Zeker nu ik die prachtige foto's van Yoni van Iris en Amber heb gezien.
Ik dacht trouwens dat het in september zou zijn, na de vakanties.
Kom juist langs, ik bijt niet! Ken helaas welquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:46 schreef MissBliss het volgende:
Een stiekeme tvp van mijIk las in FOT over deze meet en het lijkt me heel leuk foto's te komen maken, ik weet alleen niet of ik wel durf
Misschien dus
Wat zij zegtquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Doen we gewoon in september nog een meet. Of we doen een minimeet ofzoOf je gaat mee met een FOT-meet
Mogelijkheden genoeg!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:Tuurlijk wel!
Kindjes en OUDjes, die bijten niet hoor!
Hoewel... sommige kindjes mss wel.
Leuk! Doen!
Oh, bijtende kindjes... leukquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Kom juist langs, ik bijt niet! Ken helaas wel
Gezelligquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:08 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, ik kan wel allebei de data, dus ik denk dat ik wel kom dan
Kim wil Hanna en wilyan wel weer zien!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef Noli. het volgende:
* Noli. heeft ook wel weer zin..Zal het eens voorzichtig in de groep gooien hier..
![]()
De 29e valt in husb's vakantie. Ergens hoop ik dat we misschien nog iets leuks qua vakantieplekje kunnen vinden wat niet te ver van de meet is. Scheelt weer een end rijden.
Daar zou ik niet te veel op hopen. Die fotografen rennen alleen maar rond achter kindjes aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:49 schreef chacama het volgende:
*neemt ook camera mee om de fijne kneepjes te leren*
mogen we ook zandhappen/rollen etcquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel op hopen. Die fotografen rennen alleen maar rond achter kindjes aan.
Als je wilt leren fotograferen kan je beter naar een andere FOT meet gaan.
Oh uiteraard, en jullie zullen vast ook wel worden bekwijld.quote:
ik zit stil hoor en heb ook mijn camera bij me dus wil wel he 1 en ander uitleggen/helpen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:49 schreef chacama het volgende:
*neemt ook camera mee om de fijne kneepjes te leren*
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh uiteraard, en jullie zullen vast ook wel worden bekwijld.
Komt HM2 nog? Kijken of Amber hem herkent.
Duh, dat snap ik. Ik wilde alleen maar even aangeven dat we de vorige keer ook amper een woord met de fotografen gesproken hebben omdat die eigenlijk alleen maar bezig waren met foto's maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik zit stil hoor en heb ook mijn camera bij me dus wil wel he 1 en ander uitleggen/helpen hoor.
Kinderen moet je juist niet achter aan rennen, je moet e lekker laten spelen en dan foto's nemen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik. Ik wilde alleen maar even aangeven dat we de vorige keer ook amper een woord met de fotografen gesproken hebben omdat die eigenlijk alleen maar bezig waren met foto's maken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Ynske het volgende:
Overigens, het park van Ireth is dat het Julianapark in Zuilen?
zo jah, heerlijk, kan ik nog te voet of met de fiets komen
Denk niet dattie d'r nog herkent.... Toen had ze nog geen haarquote:
Gewoon iemand aan zijn jas trekkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel op hopen. Die fotografen rennen alleen maar rond achter kindjes aan.
Als je wilt leren fotograferen kan je beter naar een andere FOT meet gaan.
Is dit nou een verkapt verzoek dat wij FOT-ters gezellig moeten gaan doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik. Ik wilde alleen maar even aangeven dat we de vorige keer ook amper een woord met de fotografen gesproken hebben omdat die eigenlijk alleen maar bezig waren met foto's maken.
Eeks! dat kunnen wij toch helemaal nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapt verzoek dat wij FOT-ters gezellig moeten gaan doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapt verzoek dat wij FOT-ters gezellig moeten gaan doen![]()
![]()
Ik hoop niet dat dat ook tegen mij is... daar heb ik allemaal geen tijd voor, hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... doe maar gewoon waar je goed in bent...
word t je te druk dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Wordt het nou echt zo druk, enzo ?![]()
Nou:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je kent me: niets lievers om me heen dan dikke buiken, rammelende eierstokken en andersoortig vrouwelijk gespuis. Om het maar niet over al die kindjes
te hebben
![]()
![]()
![]()
We zullen voor een kwijlbakkie zorgenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat ook tegen mij is... daar heb ik allemaal geen tijd voor, hoor![]()
Nou, een zonnebril, een MP3-speler vol goeie muziek en je hebt geen kind aan mequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
We zullen voor een kwijlbakkie zorgenok? of hebbie liever een slabbertje
die zijn altijd wel voor handen
Ja, nou erm... ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Als je het niet heel erg vindt denk ik dat het gros van de mensen toch liever heeft dat je dat ergens anders doet.
Eh... er valt volgens mij weinig te verven daar in dat park, dus ik dacht eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, nou erm... ik weet niet waar jij het over hebt![]()
Je vergeet het kopje koffiequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, een zonnebril, een MP3-speler vol goeie muziek en je hebt geen kind aan me
En dat kwijlen laat ik dan wel aan andere aanwezigen over![]()
nee. met bus 3 naar zuilen kun je uitstappen bij halte Julianapark.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef pinquit het volgende:
ohja, is dat park moeilijk vanaf CS??
We kunnen gaan voetballen, we kunnen apport-spelletjes met de hond gaan doen (da's juist leuk met al die kinderen *pak Kian! Juist, braaaaaf! *brokje geeft*quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... er valt volgens mij weinig te verven daar in dat park, dus ik dacht eigenlijk...
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We kunnen gaan voetballen, we kunnen apport-spelletjes met de hond gaan doen (da's juist leuk met al die kinderen *pak Kian! Juist, braaaaaf! *brokje geeft*) of veel meer leuke spelletjes. Jij bent gewoon een vunzurt!
![]()
![]()
[..]
Jij speelt vals! Jij weet wat ik daar op ga antwoorden
![]()
ohja, nog een punt. hoe kom je zonder trap beneden?! (op cs dus)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee. met bus 3 naar zuilen kun je uitstappen bij halte Julianapark.
als je vanaf de trein naar de bussen loopt, de trap naar beneden gaat (de trap naast de roltrap die omhoog gaat) stopt de bus schuin aan de rechterkant van de trap.
Hebben we het hier over de provincie Utrecht of de stad Utrecht?quote:
Er is als het goed is wel een lift en ander is er meestal wel een behulpzame voorbijganger.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohja, nog een punt. hoe kom je zonder trap beneden?! (op cs dus)
hmm ben bang dat ik toch iemand mee moet sleuren
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is als het goed is wel een lift en ander is er meestal wel een behulpzame voorbijganger.
Althans, ik neem aan dat je op de kinderwagen doelt?
Is er geen lift?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jah daar zeg je me wat. Volgens mij is er een lift,kijk een plattegrondjequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
ff op klikken dan heb je de grootte versie van verdieping 0 (spoor en busniveau)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef pinquit het volgende:
wat een rare plattegrond :S
Houdt dat in dat we daarna met het OV naar het park reizen?quote:
Neuh, Lois is de baas hieroquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Is er nu eigenlijk al een datum gekozen?
nee, vanuit daar stapt iedereen weer in z'n eigen auto.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Houdt dat in dat we daarna met het OV naar het park reizen?
Heb jij bijdehandjes gegeten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, vanuit daar stapt iedereen weer in z'n eigen auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |