Daar zou ik niet te veel op hopen. Die fotografen rennen alleen maar rond achter kindjes aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:49 schreef chacama het volgende:
*neemt ook camera mee om de fijne kneepjes te leren*
mogen we ook zandhappen/rollen etcquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel op hopen. Die fotografen rennen alleen maar rond achter kindjes aan.
Als je wilt leren fotograferen kan je beter naar een andere FOT meet gaan.
Oh uiteraard, en jullie zullen vast ook wel worden bekwijld.quote:
ik zit stil hoor en heb ook mijn camera bij me dus wil wel he 1 en ander uitleggen/helpen hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:49 schreef chacama het volgende:
*neemt ook camera mee om de fijne kneepjes te leren*
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh uiteraard, en jullie zullen vast ook wel worden bekwijld.
Komt HM2 nog? Kijken of Amber hem herkent.
Duh, dat snap ik. Ik wilde alleen maar even aangeven dat we de vorige keer ook amper een woord met de fotografen gesproken hebben omdat die eigenlijk alleen maar bezig waren met foto's maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik zit stil hoor en heb ook mijn camera bij me dus wil wel he 1 en ander uitleggen/helpen hoor.
Kinderen moet je juist niet achter aan rennen, je moet e lekker laten spelen en dan foto's nemen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik. Ik wilde alleen maar even aangeven dat we de vorige keer ook amper een woord met de fotografen gesproken hebben omdat die eigenlijk alleen maar bezig waren met foto's maken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:48 schreef Ynske het volgende:
Overigens, het park van Ireth is dat het Julianapark in Zuilen?
zo jah, heerlijk, kan ik nog te voet of met de fiets komen
Denk niet dattie d'r nog herkent.... Toen had ze nog geen haarquote:
Gewoon iemand aan zijn jas trekkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar zou ik niet te veel op hopen. Die fotografen rennen alleen maar rond achter kindjes aan.
Als je wilt leren fotograferen kan je beter naar een andere FOT meet gaan.
Is dit nou een verkapt verzoek dat wij FOT-ters gezellig moeten gaan doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik. Ik wilde alleen maar even aangeven dat we de vorige keer ook amper een woord met de fotografen gesproken hebben omdat die eigenlijk alleen maar bezig waren met foto's maken.
Eeks! dat kunnen wij toch helemaal nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapt verzoek dat wij FOT-ters gezellig moeten gaan doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dit nou een verkapt verzoek dat wij FOT-ters gezellig moeten gaan doen![]()
![]()
Ik hoop niet dat dat ook tegen mij is... daar heb ik allemaal geen tijd voor, hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... doe maar gewoon waar je goed in bent...
word t je te druk dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Wordt het nou echt zo druk, enzo ?![]()
Nou:quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je kent me: niets lievers om me heen dan dikke buiken, rammelende eierstokken en andersoortig vrouwelijk gespuis. Om het maar niet over al die kindjes
te hebben
![]()
![]()
![]()
We zullen voor een kwijlbakkie zorgenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat ook tegen mij is... daar heb ik allemaal geen tijd voor, hoor![]()
Nou, een zonnebril, een MP3-speler vol goeie muziek en je hebt geen kind aan mequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
We zullen voor een kwijlbakkie zorgenok? of hebbie liever een slabbertje
die zijn altijd wel voor handen
Ja, nou erm... ik weet niet waar jij het over hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Als je het niet heel erg vindt denk ik dat het gros van de mensen toch liever heeft dat je dat ergens anders doet.
Eh... er valt volgens mij weinig te verven daar in dat park, dus ik dacht eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, nou erm... ik weet niet waar jij het over hebt![]()
Je vergeet het kopje koffiequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, een zonnebril, een MP3-speler vol goeie muziek en je hebt geen kind aan me
En dat kwijlen laat ik dan wel aan andere aanwezigen over![]()
nee. met bus 3 naar zuilen kun je uitstappen bij halte Julianapark.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef pinquit het volgende:
ohja, is dat park moeilijk vanaf CS??
We kunnen gaan voetballen, we kunnen apport-spelletjes met de hond gaan doen (da's juist leuk met al die kinderen *pak Kian! Juist, braaaaaf! *brokje geeft*quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... er valt volgens mij weinig te verven daar in dat park, dus ik dacht eigenlijk...
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We kunnen gaan voetballen, we kunnen apport-spelletjes met de hond gaan doen (da's juist leuk met al die kinderen *pak Kian! Juist, braaaaaf! *brokje geeft*) of veel meer leuke spelletjes. Jij bent gewoon een vunzurt!
![]()
![]()
[..]
Jij speelt vals! Jij weet wat ik daar op ga antwoorden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |