ohja, nog een punt. hoe kom je zonder trap beneden?! (op cs dus)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee. met bus 3 naar zuilen kun je uitstappen bij halte Julianapark.
als je vanaf de trein naar de bussen loopt, de trap naar beneden gaat (de trap naast de roltrap die omhoog gaat) stopt de bus schuin aan de rechterkant van de trap.
Hebben we het hier over de provincie Utrecht of de stad Utrecht?quote:
Er is als het goed is wel een lift en ander is er meestal wel een behulpzame voorbijganger.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohja, nog een punt. hoe kom je zonder trap beneden?! (op cs dus)
hmm ben bang dat ik toch iemand mee moet sleuren
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er is als het goed is wel een lift en ander is er meestal wel een behulpzame voorbijganger.
Althans, ik neem aan dat je op de kinderwagen doelt?
Is er geen lift?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jah daar zeg je me wat. Volgens mij is er een lift,kijk een plattegrondjequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
ff op klikken dan heb je de grootte versie van verdieping 0 (spoor en busniveau)quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef pinquit het volgende:
wat een rare plattegrond :S
Houdt dat in dat we daarna met het OV naar het park reizen?quote:
Neuh, Lois is de baas hieroquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Is er nu eigenlijk al een datum gekozen?
nee, vanuit daar stapt iedereen weer in z'n eigen auto.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Houdt dat in dat we daarna met het OV naar het park reizen?
Heb jij bijdehandjes gegeten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, vanuit daar stapt iedereen weer in z'n eigen auto.
20 ot 25 min schat ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef kims_mama het volgende:Maar lopend vanaf cs is zeker erg ver?
Ik kan dat ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... Yoni kan toch ook echt flink ouwehoeren!
* Macka hoopt op p*kkeweerquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tssss, dat doet maar...
Maarreh... prima oplossing!
In principe dus de 29e, tenzij het p*kkeweer is, dan wordt gekeken voor de 5e.
bestaat die dan alquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef Ireth het volgende:
Zegge bussers... forget about lijn 3 richting Zuilen
Pak gewoon de trein naar halte Utrecht Zuilen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Utrecht_Zuilen
Daar zijn ze nu namelijk de laatste lampjes aan het indraaien! Spiksplinternieuw én op 2 minuten lopen afstand van het park!
Ik kreeg vandaag een geboortekaartje in de bus..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
bestaat die dan al
lol. dat krijg je als je niet meer met de trein reist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |