We zijn er afgevallenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef Lois het volgende:
Zeg lieve mensen, als jullie op de lijst willen kunnen jullie ook zelf een lijstje quoten en jezelf toevoegen hoor.
Doen we er dan nog 1, ik ben aanwezig hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef dutchie het volgende:
Ik baal. Nou ja niet echt, maar vind het wel jammer. Wij zijn dan nl. lekker op vakantie, dus dat wordt 'm niet.
En het was nou net zo'n mooi gelegenheid om tips en truukjes te leren van de FOT-ters. Zeker nu ik die prachtige foto's van Yoni van Iris en Amber heb gezien.
Ik dacht trouwens dat het in september zou zijn, na de vakanties.
Dan zet je jezelf er toch gewoon nog een keertje bijquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zijn er afgevallen![]()
OUD checkt da park - Meeting in Utrecht!
Ja tuulk kan datquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:59 schreef Karin het volgende:
[..]
Dan zet je jezelf er toch gewoon nog een keertje bij
zet jezelf dan ff met misschien erbij in die lijst die ik net aangevuld heb.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
oo... jullie hebben al een planning..., nou hier maakt het niet zo uit geloof ik
Hee spreek voor jezelf, sommige mensen gaan juist in september op vakantiequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef dutchie het volgende:
september, na de vakanties.
Doen we gewoon in september nog een meet. Of we doen een minimeet ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef dutchie het volgende:
Ik baal. Nou ja niet echt, maar vind het wel jammer. Wij zijn dan nl. lekker op vakantie, dus dat wordt 'm niet.
En het was nou net zo'n mooi gelegenheid om tips en truukjes te leren van de FOT-ters. Zeker nu ik die prachtige foto's van Yoni van Iris en Amber heb gezien.
Ik dacht trouwens dat het in september zou zijn, na de vakanties.
Kom juist langs, ik bijt niet! Ken helaas welquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:46 schreef MissBliss het volgende:
Een stiekeme tvp van mijIk las in FOT over deze meet en het lijkt me heel leuk foto's te komen maken, ik weet alleen niet of ik wel durf
Misschien dus
Wat zij zegtquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Doen we gewoon in september nog een meet. Of we doen een minimeet ofzoOf je gaat mee met een FOT-meet
Mogelijkheden genoeg!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:59 schreef Brighteyes het volgende:Tuurlijk wel!
Kindjes en OUDjes, die bijten niet hoor!
Hoewel... sommige kindjes mss wel.
Leuk! Doen!
Oh, bijtende kindjes... leukquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:02 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Kom juist langs, ik bijt niet! Ken helaas wel
Gezelligquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:08 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, ik kan wel allebei de data, dus ik denk dat ik wel kom dan
Kim wil Hanna en wilyan wel weer zien!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:37 schreef Noli. het volgende:
* Noli. heeft ook wel weer zin..Zal het eens voorzichtig in de groep gooien hier..
![]()
De 29e valt in husb's vakantie. Ergens hoop ik dat we misschien nog iets leuks qua vakantieplekje kunnen vinden wat niet te ver van de meet is. Scheelt weer een end rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |