quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef Fuente het volgende:
[..]
oeps! 2 weken met schoonouders *ril* Annuleren die hap en lekker komen beppen in Utrecht!
Kun je beide dagen freud? Want dan zet ik je erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:36 schreef freud het volgende:
Ik fotografeer graag mee!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef bixister het volgende:
cattie, ken jij moonah's schoonfamilie dan?![]()
Ik gooi het ff de SC in daarquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef Saffier het volgende:
Moet dit topic niet even gecross-post worden richting Foto's? Of hebben er al genoeg fotografen 'lucht' van gekregen?
quote:
Ik ben ook van de lijst gevallenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef Ireth het volgende:
Kozakken en ik en Suus zijn van de lijst gevallenMisschien een lijst in de op die elke keer aangepast wordt? (of is dat nu al zo? Ben nu begonnen op de 2e pagina
)
Jij verwacht zeker dat ik op mijn buik liggend op een brancard het park in kom rijden met Lucie op m'n rug, he. Ik ga wel aan een tak hangenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:49 schreef bixister het volgende:
je was zeker weer ondersteboven aan 't hangen macka!?![]()
Het is een buitenmeet dus ik ben bang dat dat pas redelijk dicht op de meet duidelijk wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef Ynske het volgende:
loooooo
ik kan in principe 2 dagen, maar ik wil wel graag weten welke dag we plannen, en niet een dag of wat van te voren horen dat t verzet word naar die andere dag. ivm speciaal vrij vragen voor die dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |