Tof! Thanks, ik voeg hem toequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:19 schreef Kantar het volgende:
Ik heb een Youtube-linkje voor Desperate Housewives - Orson loopt weg van het ziekenhuisbed van zijn verlamde moeder.![]()
Iedereen wacht vol spanning op Zhenars terugkeer.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:26 schreef Madine het volgende:
Tournament dood?
Mijn excuses voor de vertragingquote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Symer het volgende:
[..]
Iedereen wacht vol spanning op Zhenars terugkeer.
IK EIS EEN HERTELLING.quote:Lost-Nikki en Paulo worden levend begraven
Veronica Mars-Veronica zingt “Bad Day” en haalt een taser tevoorschijn
vallen af![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik boycot dit tournament bij deze. Er doen teveel mongolen mee.
Oh, mijn stem heeft nog gewerkt.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:21 schreef Zhenar het volgende:
Veronica Mars-Logan vernielt een politieauto zodat hij bij Mercer in de cel komt
In die link mist het beste stuk, namelijk de bedoelde ontmoeting. Die staat hier wel:quote:
Aangepast, thanksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef Symer het volgende:
[..]
In die link mist het beste stuk, namelijk de bedoelde ontmoeting. Die staat hier wel:
http://www.youtube.com/watch?v=Jc5QNITUEyE
Goh...Verrassende keuzes.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:39 schreef Dizer het volgende:
Battlestar Galactica-De Pegasus redt de Battlestar en ontploft
Battlestar Galactica-Galactica jumpt in orbit en weer weg
Battlestar Galactica-Starbuck keert terug en weet de weg naar Aarde
Veelzijdig ookquote:
Jaquote:
Er is maar één shoot-out dit keer... Nog even geduld.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef -Mo- het volgende:
Ik bereid mezelf alvast mentaal voor, op een eventuele shoot-out.
Je was te laat, sukkelquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef -Mo- het volgende:
Ik bereid mezelf alvast mentaal voor, op een eventuele shoot-out.
Alweer.quote:
Wie weet verrast Dizer ons dit keer?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alweer.
Hier de stemmen van Dizer:
# Battlestar Galactica-De Pegasus redt de Battlestar
# Battlestar Galactica-Galactica jumpt in orbit en weer weg
Kleine kans.quote:
Dat was anders wel een enorm gaaf moment van Battlestarquote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kleine kans.
Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk ridicuul dat Battlestar het 24-fragment met de nuke heeft uitgeschakeld. Klopt niks van.
Je maakt me zo alleen maar bozer.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was overigens wel die ene stem van Dizer die het verschil heeft gemaakt daar![]()
Alles is nog niet verloren. Rustig maarquote:
Niet Battlestar, maar 24 is de werkelijke winnaar van dit duel.quote:Battlestar Galactica-De Pegasus redt de Battlestar en ontploft vs 24-Nuke ontploft in LA
Ik heb 24 eigenhandig gered en eigenhandig Battlestar eruit geknikkerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:57 schreef Zhenar het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
Alsof die suffe nuke het kan winnen vanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb 24 eigenhandig gered en eigenhandig Battlestar eruit geknikkerd.
24-Nuke ontploft in LA vs Lost-Charlie offert zichzelf op
Ja, ik vrees ook dat mijn 'Save The Nuke, Save The World'-actie uiteindelijk weinig nut zal hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof die suffe nuke het kan winnen vanCharlie
![]()
En dat is een mooie prestatie -Mo-. Kan je trots op zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik vrees ook dat mijn 'Save The Nuke, Save The World'-actie uiteindelijk weinig nut zal hebben.
Maar nu kan Dizer tenminste nog maar op ÉÉN duel stemmen.![]()
Met "later vanavond" bedoelde ik gisteren natuurlijk de maandagavondquote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef -Mo- het volgende:
Er staat je weer werk te wachten, Zhenar.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:49 schreef Zhenar het volgende:
We nemen afscheid van:
Veronica Mars
How I Met Your Mother
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:49 schreef Zhenar het volgende:
We nemen afscheid van:
Battlestar Galactica
Dat is te zien, verkeerd gekozenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef PieterBas het volgende:
Had wel moeite met de kiezen tussen House en South Park![]()
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef PieterBas het volgende:
House-Wilson on speed vs South Park-Cartman stopt zijn penis in Butters' mond
Heroes-Claire komt tot leven op de autopsietafel vs House-House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy
Begrijpelijk natuurlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef -Mo- het volgende:
Ah, de Battlestar Galatica fanboys zijn vervangen door de House fanboys.
Je hebt iig wel twee keer hetzelfde gestemd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef Kantar het volgende:
Ik kom er net achter dat ik in mijn enthousiasme 2 keer heb gestemd deze ronde.
![]()
Ik dacht ik meld het ff voor Zhenar..
![]()
Consequent ben ik dan weer wel...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:08 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je hebt iig wel twee keer hetzelfde gestemd.
Lost doet nog mee!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:07 schreef Dizer het volgende:
Ik snap niet dat dit topic nog bestaat. BSG is al eruit, dan heeft het geen nut meer.
Misschien dat een Lost linkje ook helpt... alleen moet het wat mij betreft geen seriebattle worden, maar nog altijd een momentenbattlequote:Op maandag 9 juli 2007 10:29 schreef -Mo- het volgende:
Ik kijk House al vanaf het begin, maar House hoort echt niet in de halve finale met twee fragmenten vertegenwoordigd te zijn. Maar ja...dat linkje van Wonderer in het House topic deed wonderen.
Je hebt op House gestemd.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:36 schreef Zhenar het volgende:
# House - House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy vs Lost-Jack en Kate flash forward
# House-Wilson on speed vs Lost-Hurley to the rescue in de blauwe minivan
Ik vond het Hurley-moment wel tof, maar niet zo héél sterk. Verder vond ik die trip van Wilson wel hilarisch. Voor beide momenten heb je een achtergrondverhaal nodig om ze volledig op waarde te kunnen schatten en aangezien ik dat bij House niet heb, heb ik de momentel op zichzelf beoordeeld en dan wint het House-moment.quote:
quote:
Het was ook al geldig toen je het op 8 juli posttequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:22 schreef NX het volgende:Ronde 5: Halve finale!
![]()
House - House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy vs Lost-Jack en Kate flash forward House-Wilson on speed vs Lost-Hurley to the rescue in de blauwe minivan
Is dit nog geldig![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 22:16 schreef NX het volgende:
House - House doet alsof hij een hersentumor heeft en betast de billen van dr. Cuddy vs Lost-Jack en Kate flash forward
House-Wilson on speed vs Lost-Hurley to the rescue in de blauwe minivan
Snel ben ik he?quote:
OMG, die foto is uber gayquote:
Amenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding] voor Zhenar.
Ik stem op:
Lost-Jack en Kate flash forward
(Net zoals de 20 mensen onder mij)
Groetjes. [afbeelding]
Idem. Inlcusief de smileys.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding] voor Zhenar.
Ik stem op:
Lost-Jack en Kate flash forward
(Net zoals de 20 mensen onder mij)
Groetjes. [afbeelding]
Motiveer mensen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Weinig animo.
Thanks. Dan weet ik in ieder geval dat me nog heel wat te wachten staatquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:10 schreef Zhenar het volgende:
De nominaties komen uit seizoen 3, uit de laatste twee afleveringen.
En ik adviseer je om de filmpjes niet te bekijken, want ze zijn onwijs spoilerig![]()
Uiteraardquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Zhenar het volgende:Ronde 6: Finale!
Lost-Jack en Kate flash forward [u][b]
Stemmen maar![]()
De tel kwijt geraakt Zhenarquote:Op maandag 10 september 2007 18:46 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond maar de stemmen tellen![]()
![]()
![]()
Nog even een schopje voor eventuele lastminutestemmen![]()
Het aantal stemmen was dan ook overweldigend.quote:Op zondag 30 september 2007 13:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
De tel kwijt geraakt Zhenar[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En wat héb ik de spanning er op het eind ingehouden hè?quote:Op zondag 30 september 2007 19:30 schreef -Mo- het volgende:
Ik wil Zhenar even bedanken voor dit geweldige tournament.
Je bent een held.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |