Je was te laat, sukkelquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef -Mo- het volgende:
Ik bereid mezelf alvast mentaal voor, op een eventuele shoot-out.
Alweer.quote:
Wie weet verrast Dizer ons dit keer?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Alweer.
Hier de stemmen van Dizer:
# Battlestar Galactica-De Pegasus redt de Battlestar
# Battlestar Galactica-Galactica jumpt in orbit en weer weg
Kleine kans.quote:
Dat was anders wel een enorm gaaf moment van Battlestarquote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kleine kans.
Ik vind het eerlijk gezegd behoorlijk ridicuul dat Battlestar het 24-fragment met de nuke heeft uitgeschakeld. Klopt niks van.
Je maakt me zo alleen maar bozer.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het was overigens wel die ene stem van Dizer die het verschil heeft gemaakt daar![]()
Alles is nog niet verloren. Rustig maarquote:
Niet Battlestar, maar 24 is de werkelijke winnaar van dit duel.quote:Battlestar Galactica-De Pegasus redt de Battlestar en ontploft vs 24-Nuke ontploft in LA
Ik heb 24 eigenhandig gered en eigenhandig Battlestar eruit geknikkerd.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:57 schreef Zhenar het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
Alsof die suffe nuke het kan winnen vanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb 24 eigenhandig gered en eigenhandig Battlestar eruit geknikkerd.
24-Nuke ontploft in LA vs Lost-Charlie offert zichzelf op
Ja, ik vrees ook dat mijn 'Save The Nuke, Save The World'-actie uiteindelijk weinig nut zal hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof die suffe nuke het kan winnen vanCharlie
![]()
En dat is een mooie prestatie -Mo-. Kan je trots op zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik vrees ook dat mijn 'Save The Nuke, Save The World'-actie uiteindelijk weinig nut zal hebben.
Maar nu kan Dizer tenminste nog maar op ÉÉN duel stemmen.![]()
Met "later vanavond" bedoelde ik gisteren natuurlijk de maandagavondquote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef -Mo- het volgende:
Er staat je weer werk te wachten, Zhenar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |