Je weet hoe dat gaat, verzet tegen je ouders om daarna net zo erg te worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, sigme is erg links opgevoed en is later door ja... ik weet niet waardoor, de rechterkant opgegaan, terwijl ze nogwel af en toe wat linkse prietpraat verkondigt.
En ik denk eigenlijk dat ze niet eens een partner heeft. Je kan niet 24/7 Fok! doen zonder dat je partner zich niet registreerd.
Ben wel benieuwd hoe dat nou met Ome Theo en die kloon hier zat en zo, weet jij daar wat van?
Dat is al jaren hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:39 schreef problematiQue het volgende:
R.I.P. POL SC.
Half jaar geleden ging het niet over of 'zij' nou wel of niet een relatie had, of de relatie van die ander met die partner van een paar jaar jonger hem nou wel of niet als pedofiel classificeerde, of die de kloon was van de ander en of het geinsinueer van weer een ander dit of dat betekende. Niet dat ik iets durf te zeggen over de situatie van voor 'mijn tijd' want ik ben natuurlijk nog steeds relatief een 'kiddo' op dit gebied, kennelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is al jaren hoor.
Het went vanzelf.![]()
Mm, ik kon nog een topic herinneren over wie jij graag in je kabinet zou willen hebben. Allemaal (extreem)rechtse usertjes hoor, bij sigme.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toen ik zag dat SIgme mijn kritiek te zwaar opvatte heb ik direct gezegd dat dit nou ook weer niet de bedoeling was.
Sigme heeft wel degelijk vaak die baggeraars tegengesproken op inhoudelijke zaken, iets wat een allemansvriendje niet zou doen..
Maar wanneer het gaat om de persoonlijke relaties deed ze teveel haar best die vooral leuk te houden met baggeraars..
En Ryan had gelijk dat ik niet dat geleuter van Aaah overneem..
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5300687quote:Hof: Zweeds drankmonopolie schendt EU-regels
Het alcoholmonopolie in Zweden staat op losse schroeven. Het Europees Hof van Justitie in Luxemburg heeft bepaald dat Zweden zijn inwoners niet mag verbieden om alcoholische dranken op eigen houtje in het buitenland te bestellen. Bovendien mag Zweden daar geen 17 procent belasting op heffen, zoals het tot nu toe deed als de drank officieel werd besteld via monopolist Systembolaget.
Het drankmonopolie in Zweden is tegen het vrije verkeer van goederen in de EU, vindt het Hof, dat daarmee een Zweedse burger in het gelijk stelde die een klacht had ingediend. Het Europees Hof van Justitie hecht ook geen waarde aan het Zweedse argument dat het monopolie jongeren beschermt tegen drankmisbruik. Het monopolie is vooral bedoeld ten gunste van de kas van Systembolaget, menen de rechters.
Zweden heeft nog niet op de uitspraak gereageerd.
Joh, gaat al jaren door op deze manier. En er is weldegelijk vooruitgang, Aahtje kapt ermee, en dat is goed van hem... Nu de rest nog.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:46 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Half jaar geleden ging het niet over of 'zij' nou wel of niet een relatie had, of de relatie van die ander met die partner van een paar jaar jonger hem nou wel of niet als pedofiel classificeerde, of die de kloon was van de ander en of het geinsinueer van weer een ander dit of dat betekende. Niet dat ik iets durf te zeggen over de situatie van voor 'mijn tijd' want ik ben natuurlijk nog steeds relatief een 'kiddo' op dit gebied, kennelijk.
![]()
Dit is nieuwe info voor mij.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik kon nog een topic herinneren over wie jij graag in je kabinet zou willen hebben. Allemaal (extreem)rechtse usertjes hoor.
sigme kende klefbeertje al, en sjunnie, allemaal via IAMZERO, dat ter ziele is gegaan blijkbaar.
Nee, sigme heeft die mannen leren kennen toen ze van Fok! gegooid werden, en het zijn nog steeds haar vrienden.
Navenant was dat incident met die Ome Theo (zoals hij heet op fokdiscussie).
EU moet z'n handjes af houden van sociaal-economische kwesties, vind ik. Waar de handel op alcohol onder valt, vind ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:49 schreef zakjapannertje het volgende:
Europa maakt meer kapot dan je lief is:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5300687
Jij ook toch? Of niet soms? Wij rock'n'rollen weer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, gaat al jaren door op deze manier. En er is weldegelijk vooruitgang, Aahtje kapt ermee, en dat is goed van hem... Nu de rest nog.
* problematiQue mompelt iets over een ketel en een pot.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:50 schreef Ryan3 het volgende:
Nu de rest nog.
Ook maar laatst door iemand bekend gemaakt bij mij. Maar goed, zo zit het wrs wel. Ben alleen benieuwd hoe dat opzetje met die kloon die op fokdiscussie Ome Theo heette nu precies zat.quote:
Vergeet niet dat Sidekickie sigme van dichtbij kent...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook maar laatst door iemand bekend gemaakt bij mij. Maar goed, zo zit het wrs wel. Ben alleen benieuwd hoe dat opzetje met die kloon die op fokdiscussie Ome Theo heette nu precies zat.
Jij weet niets?
Anders verdiep je je eens in de materie, voordat je als 18-jarige snotneus iets komt reppen op Fok!.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
* problematiQue mompelt iets over een ketel en een pot.
Ik ook, we laten dit maar even aan de 18-jarigen over.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Trouwens, ik ga echt eens pitten!
"materie". hihi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Anders verdiep je je eens in de materie, voordat je als 18-jarige snotneus iets komt reppen op Fok!..
Ga maar lekker slapen joh.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ook, we laten dit maar even aan de 18-jarigen over.
Ja, tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
"materie". hihi.
Verder ben ik met mijn 18 jaar harstikke oud, dus noem me alstublieft geen snotneus.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, ik kon nog een topic herinneren over wie jij graag in je kabinet zou willen hebben. Allemaal (extreem)rechtse usertjes hoor, bij sigme.
sigme kende klefbeertje al, en sjunnie, allemaal via IAMZERO, dat ter ziele is gegaan blijkbaar.
Nee, sigme heeft die mannen leren kennen toen ze van Fok! gegooid werden, en het zijn nog steeds haar vrienden.
Navenant was dat incident met die Ome Theo (zoals hij heet op fokdiscussie).
De heren & dame stellen vast je kwalificatie "(extreem) rechts" op prijsquote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Dat van die ministerscoalitie weet ik niet zo; maar in het parlement zet ik HiZ; DS4; Argento; Multatuli; JdW; RQ; Pracissor; Sickie; LodewijkNapoleon; Floripas; KlowJow; Mutant01; zoalshetis; Lemmeb. Als een meerderheid daarvan het beleid steunt zit het goed genoeg.
Voordat ik mod werd dus. De zoekfunctie van fok werkt tegenwoordig heel redelijk.quote:In Le roi est mort, vive le roi! Wie is geschikt als MODERATOR? op dinsdag 20 maart 2007 19:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu is sigme een allemansvriendinnetje, dus vertrouw er maar niet teveel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |