quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://tweakers.net/
De nieuwe interface: [afbeelding]
Ik dacht wel dat-ie het woord gebruikt had idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Zeg, die bluesdude duikt opeens op in "je" topic.Hij geeft je gelijk, maar ontkent het woord gebruikt te hebben. Klopt niet die logica, he?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef problematiQue het volgende:
Wat gaat er de laatste tijd een hoop 'jij bent een kloon - niet jij!' en meer van dat soort sneue micropolitiek de rondte in de SC's.
Ik denk dat sigme zowel van rechts als links snoept.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat-ie het woord gebruikt had idd.
Maar anyway, jij denkt toch zeker ook niet dat sigme een 'allemansvriend' is? Ze heeft duidelijke likes (iedereen die rechts is) en dislikes (iedereen die links is). Zal misschien iets met haar politiek-correcte jeugd van doen te hebben wrs.
Toch apropos in de bosjes hè..
Toen jij een jaar of 13, 14 was (en Fok! nog niet kende) speelde dat kloongedoe nogal in POL, en dat is nog steeds niet weg, zeg maar.quote:
Over tutsi's kunnen we het niet meer hebben, die zijn vrijwel allemaal dood.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef problematiQue het volgende:
Wat ik bedoel te zeggen is dat het alleen maar over andere fok!-users lijkt te gaan.
gezeik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toen jij een jaar of 13, 14 was (en Fok! nog niet kende) speelde dat kloongedoe nogal in POL, en dat is nog steeds niet weg, zeg maar..
Daarom mijn topic: Vriendschap.quote:
Het ironische is dat de percentage's tutsi's in Rwanda van voor en na de genocide amper verschillen, omdat na de genocide/burgeroorlog alle vluchtelingen van eerdere opstootjes terugkwamen uit omliggende landen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over tutsi's kunnen we het niet meer hebben, die zijn vrijwel allemaal dood.![]()
Toen ik zag dat SIgme mijn kritiek te zwaar opvatte heb ik direct gezegd dat dit nou ook weer niet de bedoeling was.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook.
Natuurlijk dat sigme dit meteen aangreep om Aahtje te flikflooien.
Maar ik denk toch niet, trouwens, dat sigme een 'allemansvriend' is.
Opstootjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het ironische is dat de percentage's tutsi's in Rwanda van voor en na de genocide amper verschillen, omdat na de genocide/burgeroorlog alle vluchtelingen van eerdere opstootjes terugkwamen uit omliggende landen.
Trouwens, dat is dan al zo'n 5 jaar geleden. Tijd voor iets nieuws om ons druk om te maken in de vrije tijd, misschien?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toen jij een jaar of 13, 14 was (en Fok! nog niet kende) speelde dat kloongedoe nogal in POL, en dat is nog steeds niet weg, zeg maar..
Och.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Opstootjes.![]()
Zijn maar gekke negertjes, toch?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toen ik zag dat SIgme mijn kritiek te zwaar opvatte heb ik direct gezegd dat dit nou ook weer niet de bedoeling was.
Sigme heeft wel degelijk vaak die baggeraars tegengesproken op inhoudelijke zaken, iets wat een allemansvriendje niet zou doen..
Maar wanneer het gaat om de persoonlijke relaties deed ze teveel haar best die vooral leuk te houden met baggeraars..
En Ryan had gelijk dat ik niet dat geleuter van Aaah overneem..
Nee, sigme is erg links opgevoed en is later door ja... ik weet niet waardoor, de rechterkant opgegaan, terwijl ze nogwel af en toe wat linkse prietpraat verkondigt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat sigme zowel van rechts als links snoept.
Ik denk meer een rechts typeje die met een Marokkaan getrouwd is.![]()
Jij bent zo door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toen ik zag dat SIgme mijn kritiek te zwaar opvatte heb ik direct gezegd dat dit nou ook weer niet de bedoeling was.
Sigme heeft wel degelijk vaak die baggeraars tegengesproken op inhoudelijke zaken, iets wat een allemansvriendje niet zou doen..
Maar wanneer het gaat om de persoonlijke relaties deed ze teveel haar best die vooral leuk te houden met baggeraars..
En Ryan had gelijk dat ik niet dat geleuter van Aaah overneem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |