neen. vroeger ambtenaar. THans de overwerkte kurk waarop het MKB drijft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag naar MKB, jij zegt 'ooit, als ambetnaar nog, ... etc.' Dus als ambetnaar, ooit, was je MKB, dat lees ik eruit.
Zeg het maar hoor. Volgens mij wordt met ambetanrij idd niet MKB bedoeld.
Niet te laat, ook 23:05.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Olé!
maar 1 topic hoger. Wel goedlopend topic dit tov die andere.quote:
Dan had je die zin 'als ambtenaar' eruit moeten laten. Maakt niet uit verder. Niet interessant ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
neen. vroeger ambtenaar. THans de overwerkte kurk waarop het MKB drijft.
Ja, omdat ik hier meteen in postte ook. Ik dacht dat ik sws te laat was ook. Vandaar TT.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
maar 1 topic hoger. Wel goedlopend topic dit tov die andere.
Tuindeuren heb ik net dicht gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:10 schreef problematiQue het volgende:
Ik wil terug, hier is't maar saai.
Ja, die pik loert er op bij gebrek aan pussy, ouwe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, omdat ik hier meteen in postte ook. Ik dacht dat ik sws te laat was ook. Vandaar TT..
Dacht eigenlijk dat apropos wel weer in de bosjes zou zitten, om toe te slaan.
Tutsi's uitmoorden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:10 schreef problematiQue het volgende:
Ik wil terug, hier is't maar saai.
Ach, het is een historicus hè, een soort socioloog zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, die pik loert er op bij gebrek aan pussy, ouwe.
Is dat laatste wel zo? Meer een boekenwurm, een boekhouder, een feitenkenner. Oh wee, als je er van afwijkt. Niks sociologisch aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, het is een historicus hè, een soort socioloog zeg maar.
Socioloog van het verleden hè. Maar dat heb ik ooit ook gestudeerd btw.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is dat laatste wel zo? Meer een boekenwurm, een boekhouder, een feitenkenner. Oh wee, als je er van afwijkt. Niks sociologisch aan.
Ik kan me voorstellen dat het interessanter is dan NL. Hier maken we ons druk om donors of het gebrek er aan.quote:
Ook afgestudeerd, diploma's of ehm, net als sigme, met wat eigenlijk, blauwe ogen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Socioloog van het verleden hè. Maar dat heb ik ooit ook gestudeerd btw..
Juist, en om apen die ontsnappen uit kooienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het interessanter is dan NL. Hier maken we ons druk om donors of het gebrek er aan.
Geen tieten en korte rokjes. Ben wel technicus geworden. Maar ja dat is net zo weinig, zo niet nog minder rationeel dan geschiedenis.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook afgestudeerd, diploma's of ehm, net als sigme, met wat eigenlijk, blauwe ogen?
Ik ook, morgen wéér vroeg op.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Me <==== meuren!
Vergeet je plaatje niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Apropos rulez!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |