ooit, als ambtenaar nog, gingen ze me op een verplcihte windows XP cursus sturen. XP dat ik al jaren thuis gebruikte en terijwl ik al de standaard vraagbaak was voor de computerhopelozen op de afdeling. Een beetje een hele dag verpesten met een nutteloze cursus (a 500 euri ofzo)quote:
Neequote:
Hier? [pol sc 1236] Bokito ergo sumquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet zo uit begrepen, ome Ryan.
oei, herkenbaar, moet ik mij nu zorgen maken?quote:Misantropie is een levenshouding die zich kenmerkt door het wantrouwen van mensen en een pessimistische visie op de samenleving. Een misantroop kan humaan en sociaal gedrag vertonen en is dus niet per definitie anti-sociaal of het tegengestelde van een humanist. Het woord misantropie komt van het Griekse miseo ("haat") en anthropos ("mens"). Een synoniem voor misantropie is mensenhaat.
Misantropie was reeds een levenshouding in het Oude Griekenland, die zich veelal uitte in een afzondering van de samenleving, uitgelokt door desillusie en een ongeloof in de mogelijkheid van mensen om op harmonieuze wijze met elkaar om te gaan. Veel misantropen leidden een bestaan als heremiet.
In veel gevallen is misantropie een gevolg van negatieve ervaringen met andere mensen, en dikwijls gaat ze met cynisme, arrogantie en/of onverschilligheid ten opzichte van de maatschappij gepaard. De hedendaagse industriële samenleving, die de klemtoon op sociale vaardigheid en teamwork legt, heeft het vaak moeilijk om met misantropische levenshoudingen om te gaan, temeer daar misantropen dit alles slechts als een hypocriete façade beschouwen en zich weinig van de sociale omgangsregels aantrekken.
MKB is toch niet ambtenarij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef Napalm het volgende:
[..]
ooit, als ambtenaar nog, gingen ze me op een verplcihte windows XP cursus sturen. XP dat ik al jaren thuis gebruikte en terijwl ik al de standaard vraagbaak was voor de computerhopelozen op de afdeling. Een beetje een hele dag verpesten met een nutteloze cursus (a 500 euri ofzo). belachelijk.
Misschien scheelt het dat jij meer de van de harde logica van de ICT bent en Ryan van de "logica" van de sociologie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet zo uit begrepen, ome Ryan.
Iets meer samen met milagro en Loedertje op posten, vermoed ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
oei, herkenbaar, moet ik mij nu zorgen maken?![]()
testen is all about structuur, wijsneus. LNV? Nee toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee.
Als ik lang genoeg in deze branche blijf kom ik er wel vanzelf een keer terecht, daar moet ook altijd ontwikkeld, gebouwd & getest worden. Maar de aanpak is daar erg gestructureerd (lees: weinig vrijheid) heb ik gehoord. Trekt me momenteel niet erg.
Leg mij dan eens uit hoe de harde logica van de ict samen op gaat met tieten en korte rokjes?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat jij meer de van de harde logica van de ICT bent en Ryan van de "logica" van de sociologie.
Wat voor opleiding heb jij eigenlijk ooit gedaan?
Verrek, nu je het zo laat zien. Ze zegt het zelf.quote:
Dacht het wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verrek, nu je het zo laat zien. Ze zegt het zelf.![]()
![]()
Logica is logica, logica van de sociologie bestaat niet. Logica is universeel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat jij meer de van de harde logica van de ICT bent en Ryan van de "logica" van de sociologie.
Wat voor opleiding heb jij eigenlijk ooit gedaan?
Zit in haar aard he, allemansvriendinnetje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dacht het wel..
Vandaar mijn vrij neutrale vraag, maar anyway ze zit je nu al weer te flikflooien, zie ik..
Dat 'allemansvriendje' komt van Bluesdude hè.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zit in haar aard he, allemansvriendinnetje.
Hoe heet die, die speedfreak01, is ir ir ir hè.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Logica is logica, logica van de sociologie bestaat niet. Logica is universeel.
Ik heb elektrotechniek en bedrijfskunde gedaan. ir ir dus, ome Ryan. Misschien nog ooit nog mijn rechtenstudie eens afronden.
Wat heb ik ontboezemd dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef raaretsalsdoG het volgende:
Ryan3 is dan ook het schoolvoorbeeld van persoonlijke ontboezemingen op het internet, en de daarvan geoogste vruchten ..
Nee hoor, ook al niet LNV, hoewel daarvoor geldt wat ook voor RDW geldt; vroeg of laat kom ik er wel terecht. Geldt voor alle grotere opdrachtgevers die je kan opnoemen; uiteindelijk komt iedereen elkaar weer tegen hier. Ik zet dan ook niet mijn kaarten op korte rokjes & tieten, al mag ik er wel grapjes over maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
testen is all about structuur, wijsneus. LNV? Nee toch?
De tuindeuren staan nog open ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:40 schreef problematiQue het volgende:
mooi weer he?
Sommige logica.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Logica is logica, logica van de sociologie bestaat niet. Logica is universeel.
Had jij niet ook een zwak voor wiskunde?quote:Ik heb elektrotechniek en bedrijfskunde gedaan. ir ir dus, ome Ryan. Misschien nog ooit nog mijn rechtenstudie eens afronden.
Vaktaal.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ook al niet LNV, hoewel daarvoor geldt wat ook voor RDW geldt; vroeg of laat kom ik er wel terecht. Geldt voor alle grotere opdrachtgevers die je kan opnoemen; uiteindelijk komt iedereen elkaar weer tegen hier. Ik zet dan ook niet mijn kaarten op korte rokjes & tieten, al mag ik er wel grapjes over maken.
RDW test meen ik geautomatiseerd; dat geeft -uiteraard- een erg strak keurslijf. De mate en wijze van gestructureerdheid (en wát er precies gestructureerd is) loopt erg uiteen.
Volgens mij heb ik dat ooit als eerste gezegd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat 'allemansvriendje' komt van Bluesdude hè.
Wie, sigme, in welk verband.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Sommige logica.
Vanochtend zei er een van de overkant: "Als je het maar vaak genoeg gedaan hebt wordt het vanzelf logisch" (een of andere beslissing). Dus.........![]()
[..]
Een zwak heeft alleen maar iemand die er dagelijks niet mee te maken heeft.quote:Had jij niet ook een zwak voor wiskunde?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef raaretsalsdoG het volgende:
. men zit dus te vissen naar persoonlijke info over de mens achter Sigme ofzo?
Ik zou het niet weten, we hebben het daar nooit over. 12 meter maar?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe heet die, die speedfreak01, is ir ir ir hè..
Oprijlaan van iets van 12 meter ook.
Daar refereerde ik aan.
Enfin al die lui op fokdiscussie hebben 3 uni studies afgerond, begreep ik ook (behalve pjotr, geloof ik). Hier op Fok! zijn we niet zo slim hoor.
Ik heb het zelf het eerst gelezen van Bluesdude iig. Lijkt me sterk dat Bluesy iets van jou overneemt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ooit als eerste gezegd.![]()
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ooit als eerste gezegd.![]()
in principe niet. Daarom staat er ook "ooit"quote:
Ik was er redelijk goed in, maar zwak ervoor, neu, niet echt. Ben van de praktische kant. Fundamenteel onderzoek vind ik machtig interessant, maar is niets voor mij. Iets moet praktisch nut hebben, je moet er iets mee kunnen verdienen en vooral innoveren.quote:
Yep, hij wilde een pseudo-industriële onkruidverdelger erop in zetten en was verbolgen dat zijn uiteraard groenlinkse gemeenteraad zoiets verbood, geloof ik, je had sjun mnoeten horen daarover...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, we hebben het daar nooit over. 12 meter maar?![]()
Dat dacht ik.quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, hij wilde een pseudo-industriële onkruidverdelger erop in zetten en was verbolgen dat zijn uiteraard groenlinkse gemeenteraad zoiets verbood, geloof ik, je had sjun mnoeten horen daarover....
Maar idd, prutser zeg, maar 12 meter... Tsk.
ik weet het wel zeker, en het was op Voorbij Fokquote:
sigme heeft gelijk. Bluesdude neemt meer over dan jij denkt. Hij is een parasiet, vergeet dat niet.quote:
Zeg, ome Theo, jij houdt wel alles bij van sigme, toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker, en het was op Voorbij Fok
Ja, ik vraag naar MKB, jij zegt 'ooit, als ambetnaar nog, ... etc.' Dus als ambetnaar, ooit, was je MKB, dat lees ik eruit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
in principe niet. Daarom staat er ook "ooit"
Nee, gewoon in POLFB.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker, en het was op Voorbij Fok
Jammer, maar wat deed die eigenlijk nog de laatste tijd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef problematiQue het volgende:
[afbeelding]
Gert-Jan Droge overleden
Dan heeft sigme vast wel een linkje?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
sigme heeft gelijk. Bluesdude neemt meer over dan jij denkt. Hij is een parasiet, vergeet dat niet.![]()
Ik zie ook wel vriendschappelijke dingen bij haar, iets wat jou misschien totaal onbekend is?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan heeft sigme vast wel een linkje?.
Ik geloof niet dat Bluesy zoiets van jou overneemt. Hij neemt niets van jou over imo.
Tenzij jullie beiden hetzelfde dachten op ongeveer hetzelfde moment en daar kond van deden op Fok! Wat op zich kan. Of dat dan weer betekent of jullie uitspraak eh... dichter bij de waarheid zit?
Ik vind sigme bepaaldelijk geen 'allemansvriend'. Zij is meer jouw vriend, zeg maar, dan mijn vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |