Nog zo'n josti.quote:
I prefer "financieel adviseur".quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:52 schreef Monidique het volgende:
Je was toch ambtenaar?
Yup. Zitten er bij jullie eigenlijk ''volkshelden''quote:
Is die ook homo?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ga je in je volgende post "zanger Bob" noemen?
Ga je een Zuid-Amerikaanse kopen na je studie?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Slecht, nog steeds geen vriendin, maar dat komt na mijn studie wel.
Dat was de vraag niet, hoe gaat het met je vriend?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Slecht, nog steeds geen vriendin, maar dat komt na mijn studie wel.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ga je een Zuid-Amerikaanse kopen na je studie?
Nee, makkelijk behaalde dingen zijn niets waard.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Monidique het volgende:
Als je geld hebt en de postorderbruiden naar Nederland kunt halen.
Zeg dan gelijk "mongool".quote:
Waarom zou ik dat "mongool" noemen?quote:
Nigga, pleasequote:
Omdat het inhoudsloos klinkt, met name dat "adviseur". Je komt net kijken, kiddo.quote:
Als gevallen Fortuynist zou je je daar toch juist prima thuis tussen moeten voelen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Toppers was kut. Ik ben geweest toen het geluid zo slecht was. Eerste halfuur kon je niet eens horen welk nummer ze nou zongen.
Naast ons was zo'n Tokkie-familie die met de stweards op de vuist gingen. (bij een Toppers-concert. How low can you go).
"Jij gaat NU doorgeven dat het geluid slecht is!"
"Jamaar ik ben een steward. Ik ben niet van het geluid. Daar kan ik niets aan doen."
"Dat zeiden ze in de Tweede Wereldoorlog ook!"
*pets*
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hè.![]()
Ik ga naar musicals. Ik lees literatuur. Ik ken mijn filosofen, kunstenaars en architecten. Ik heb een maatpak. Ik drink dure wijn EN ik luister klassieke muziek.
Ik doe met alle maatschappelijk gewenste activiteiten mee om het elitaire kijk-mij-eens-een-goede-smaak-hebben-etiket te mogen dragen, ja!
Iemand als ik kan zich makkelijk een uitglijder zo nu en dan veroorloven.![]()
quote:
Ik kan het ook "financieel adviseur van de minister over de directie openbare orde en veiligheid" noemen als je het dan beter begrijpt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat het inhoudsloos klinkt, met name dat "adviseur".
Dat hangt er vanaf wie het zegt. Mensen met 30 jaar werkervaring en een respectabele carriere kunnen dat inderdaad zeggen. Jij daarentegen bent niet meer dan een computernerd met iets te veel praatjes. Dat "kiddo" kan je dus wel achterwegen laten.quote:Je komt net kijken, kiddo.
Roebelhoeren en slottysletjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:07 schreef Monidique het volgende:
Als je geld hebt en de postorderbruiden naar Nederland kunt halen.
De Joop vd Ende musicals niet nee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef du_ke het volgende:
[..]Musicals horen niet bij het elitaire kijk-mij-eens-een-goede-smaak-hebben-etiket
Oh wow, een directoraat generaal zeker? Loopt vol van incompetente zakkenvullers en uiteindelijk breek de mensen de bek niet open van openbare orde en veiligheid. Ga je eens diep schamen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik kan het ook "financieel adviseur van de minister over de directie openbare orde en veiligheid" noemen als je het dan beter begrijpt.
quote:Dat hangt er vanaf wie het zegt. Mensen met 30 jaar werkervaring en een respectabele carriere kunnen dat inderdaad zeggen. Jij daarentegen bent niet meer dan een computernerd met iets te veel praatjes. Dat "kiddo" kan je dus wel achterwegen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |