quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die TT staat een stuk vrouwvriendelijker...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Esmee spreekt de fans toe: http://www.youtube.com/watch?v=q8GQlcTS7oc TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima.quote:
In die youtube iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anyway, net weer gezien bij Jensen. Hoe komt ze nou aan dat Marokkaanse accent en die maniertjes? Of zou dat bijdragen aan haar Amerikaanse succes?
Ze komt best wel fake over als ze praat.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef Dodecahedron het volgende:
ze mag wel eens wat meer vreten
Oosterbeek jeweets. Daar wil ik niet dood gevonden worden, daar rij ik altijd zo hard mogelijk doorheen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anyway, net weer gezien bij Jensen. Hoe komt ze nou aan dat Marokkaanse accent en die maniertjes? Of zou dat bijdragen aan haar Amerikaanse succes?
Ze komt best wel fake over als ze praat.
Denk dat ze gewoon een paar covers gaat zingen of Justin is wel heel erg hard nummers aan het pennen voor d'r.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe de fuck gaat ze een half uur vullen bij JT in de Arena?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef moki het volgende:
Prachtig hoe iedereen over haar loopt te zeiken. Ze heeft het nu al verder geschopt dan wij allemaal bij elkaar.
Contractje met Justin Timberlake. Voorprogramma in de Arena. Komt helemaal goed met haar. Ze heeft een leuke manier gevonden om haar geld te verdienen.
Dat is ook weer overdreven natuurlijk om zo te reageren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef znarch het volgende:
-edit- Die kant gaan we maar niet op. -edit-
Ja zingend natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe de fuck gaat ze een half uur vullen bij JT in de Arena?
Voorprogramma's zijn meestal redelijk onbekende bands of artiesten die op zo'n manier hun muziek onder de aandacht willen brengen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet hoe duur die kaarten in de Arena voor JT waren, maar je wordt dan eigenlijk ook afgezet als dat het voorprogramma is! Een onbekend zangeresje in plaats van één of ander bekender iemand met hits.. Maar goed, waar heb ik het over, ik ben er toch niet bij
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet hoe duur die kaarten in de Arena voor JT waren, maar je wordt dan eigenlijk ook afgezet als dat het voorprogramma is! Een onbekend zangeresje in plaats van één of ander bekender iemand met hits.. Maar goed, waar heb ik het over, ik ben er toch niet bij
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens, denk dat het in veel gevallen ook gewoon jaloezie is. Ik vind het inderdaad ook erg knap wat ze tot nu toe voor elkaar gekregen heeft. Ik zal er nooit een CD van kopen maar toch.
Esmee lijkt me eerder een special guest dan een voorprogrammaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'sTimbaland, Natasha Beddingfield en nu dus Esmee
Niet mooi vinden, dat mag zeker. Algemeen gesproken: continu afkeuring laten blijken is natuurlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?
OOOOOOH joh! Dan speelt ze zo vroeg als eerste, dat de halve arena maar gevuld is en niemand wat merkt mocht het verkeerd gaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'sTimbaland, Natasha Beddingfield en nu dus Esmee
Zeiden die ook "Hey guyzzzz" en trokken ze R&B-achtig met hun hoofd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef Oosthoek het volgende:
Heb in bands gespeeld met meisjes die absoluut een betere stem hadden dan zij. Helaas voor hun waren zij 1.60 en 80 kilo
Dat kan zeker maar waar ik op reageer zijn de mensen die alleen maar komen met wat een bagger ze het vinden en haar uitschelden, dat is gewoon heel erg kinderachtig. Je hoeft er geen respect voor te hebben en je mag zeker laten weten dat je d'r niet bijzonder of veel aan vind, maar zoals nipeng zegt, constant maar je afkeur kenbaar maken heeft niemand wat aan. Ik ga ook niet in een topic over Frans Bauer zeggen hoe erg ik zijn muziek niet waardeer (hoewel ik dan wel weer vind dat ie een aardige persoonlijkheid heeft en het ver geschopt heeft). Als ik iemand niks aan vind ga ik er ook niet op in, ik kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?
Gelderlander idem, mgoed, komt ze ook vandaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Voorpagina van de Volkskrant trouwens.
je hoort alleen altijd dat nummer 18 years old, als ze ergens is. op 3fm gehoord, life & cooking. etc etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:12 schreef S-Two het volgende:
Leuk voor dat meisje. Heb haar gezien bij Life & Cooking en nu wat stukjes op Youtube maar vind het niet heel bijzonder ofso.
Dat heeft weinig met zingen te maken nietwaar......quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zeiden die ook "Hey guyzzzz" en trokken ze R&B-achtig met hun hoofd?
Niet zo hypocriet, ey.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met zingen te maken nietwaar......
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef Oosthoek het volgende:
Helaas voor hun waren zij 1.60 en 80 kilo
Ja, en hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht. Wat me zo tegenstaat aan Esmee is dat ze totaal niet echt overkomt, niet in haar interviews en niet als ze zingt, ze raakt me niet en overtuigt me niet, zoals Maria Mena of Katie Melua.
Frans Bauer, ik hou niet van die muziek maar ter voorbeeld, komt veel oprechter over als hij zingt dat Esmee. Ze zingt plichtmatig, niet met bezieling. Snap ook best dat ze zo'n Idols achtig programma niet doorkomt. Het gaat meer om een goede stem en een lekker bekkie.
Dat trainen ze er wel in, denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht. Wat me zo tegenstaat aan Esmee is dat ze totaal niet echt overkomt, niet in haar interviews en niet als ze zingt, ze raakt me niet en overtuigt me niet, zoals Maria Mena of Katie Melua.
Frans Bauer, ik hou niet van die muziek maar ter voorbeeld, komt veel oprechter over als hij zingt dat Esmee. Ze zingt plichtmatig, niet met bezieling. Snap ook best dat ze zo'n Idols achtig programma niet doorkomt. Het gaat meer om een goede stem en een lekker bekkie.
Weet ik niet, oprechtheid heb je of heb je niet.quote:
Zou best kunnen gaan over artikel van gister in de Gelderlander. Daarin kwam een journalist aan de deur om met Esmee te praten en moest Esmee eerst haar manager bellen om te vragen of ze met deze journalist mocht praten. Dat mocht dus niet. Dat stond dus ook zo in de krant en dat moeder nog wel ff wat dingetjes had gezegdquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef Djaser het volgende:
Nouja, hij was geloof ik eerst met haar vader aan de lijn en zat wat te zeuren over een artikel waarin een journalist onfatsoenlijk te werk was gegaan dus vond hij dat 'iedereen' wat voorzichtiger met de journalisten om moest gaan. Hij was op weg om dingen bij Amerikaanse ambassade te regelen.
En verder is Esmée niet zenuwachtig voor haar examen, ze heeft goed geleerd
Voor vandaag had ik trouwens nooit van het hele mens gehoord
nee, dat vind ik ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp die hele hype niet. Zo bijzonder mooi zingt ze toch niet...?
Tja, dat is het risico van het vak he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Djaser het volgende:
Ik zat vandaag tegenover haar manager in de trein die zich flink druk liep te maken over de pers en Esmées privé-leven.
Timbaland is geen voorprogramma, hij doet gewoon met Justin's show mee.. maar oke, da's offtopic. Esmee vind ik goed kunnen zingen, maar daar houdt het ook mee op. Ze zingt met totaal geen bezieling en ze ziet er leuk uit, maar heeft echt weinig uitstraling. Tis geen ster.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd chronische jeuk van meisjes die 3 toonladders per Oeeeeh willen zingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp die hele hype niet. Zo bijzonder mooi zingt ze toch niet...?
Het is heel leuk om te zien hoe zoiets verloopt, al is het meestal een koude kermis.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:14 schreef timbob het volgende:
ik ben op zich niet echt geintereseerd in haar muziek. maar vind het wel weer interessant om te zien hoe zo'n heel "ik ga beroemd worden" proces verloopt..
Eens. Ik zou het knap vinden als het haar zou lukken. Ten eerste moet ze een repetoire opbouwen.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is heel leuk om te zien hoe zoiets verloopt, al is het meestal een koude kermis.
Heeft ze al muziek geschreven dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 10:10 schreef nipeng het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn al voldoende voorbijgekomen in deze topicreeks. Het voegt niets toe behalve dat het 't topic verziekt voor mensen die wel geinteresseerd zijn in Esmees muziek.
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:04 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat heb ik ook! Bijvoorbeeld Mariah Carey zingt ook zo, en Shakira. Ik moet dan altijd aan een zeehond denken.
Ze komt uit Oosterbeek.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef MissSunshineee het volgende:
de 18-jarige Zevenaarse Esmée Denters
Ik kom uit zevenaar![]()
Onzinnigheid komt uit een dorpMIJN DORP
![]()
![]()
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Timberlake wil alleen maar in der broekje zitten.
with all due respect. Dat gaat echt nergens overquote:
staant in het eerste topic!.. en dan z'n nieuwbericht (VAN FOK!)quote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ze komt uit Oosterbeek.
[..]
Geef hem eens ongelijk.
Ze woonde geloof ik eerst in Zevenaar en is nog niet zo lang geleden naar Oosterbeek verhuist.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef Frida-ster het volgende:
Ze praat met zo'n gek accent....praten ze allemaal zo in Zevenaar?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Lola_78 het volgende:
Deze is ook leuk!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tUTWKV65OqI&mode=related&search=
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Lola_78 het volgende:
Deze is ook leuk!![]()
Die is zeker leuk van Mia Rosequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Lola_78 het volgende:
Deze is ook leuk!![]()
[YouTube] Zangtalent alstu.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:05 schreef nipeng het volgende:
Dit topic gaat over Esmee Denters dus blijf ontopic. Volgens mij moet er nog ergens een Youtube zangeressen topic rondslingeren, ik zal deze eens proberen te vinden.
Zal best wel zo zijn ja. Ze moet toch IETS van voorbereiding hebben hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De roddel gaat dat ze vanavond het voorprogamma doet van Van Velzen i/d Kade, Zaandam.
Van Velzen is zelf nog voorprogrammamateriaalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De roddel gaat dat ze vanavond het voorprogamma doet van Van Velzen i/d Kade, Zaandam.
Iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van Velzen is zelf nog voorprogrammamateriaal
Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze heeft inderdaad een optreden gedaan vanavond i/d Kade..
Ik ben ook benieuwd, mischien andere die iets hebben ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefje![]()
Goh, wat een leuk idee.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:52 schreef SunChaser het volgende:
Tijdens haar show haalde ze het filmapparaat opeens tevoorschijn. „Ik film natuurlijk altijd alles en ik denk dat ik jullie ook maar eens ga filmen”, zei ze. Een 'wave' van zwaaiende mensen in de richting van haar rondzwenkende lens was het gevolg. „Prachtig, prachtig. Wat zien jullie er mooi uit”, zei de zangeres, die onlangs door Timberlake werd ingelijfd voor zijn tournee en voor zijn nieuwe platenlabel.
Ehmm.. ik weet niet of je dat cynisch zei, maar weet je hoeveel artiesten ik al heb gezien waarbij, vooral bij grote mensenmassa´s, de zanger(es) even een digitale camera pakt om het te filmen? Heb al eens moeten zwaaien, mijn middelvinger opsteken, springen, ga zo maar door voor een of andere artiest zijn cameraquote:
Natuurlijk was het cynischquote:Op zondag 17 juni 2007 13:42 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Ehmm.. ik weet niet of je dat cynisch zei, maar weet je hoeveel artiesten ik al heb gezien waarbij, vooral bij grote mensenmassa´s, de zanger(es) even een digitale camera pakt om het te filmen?
Dank je.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik herkende je wel, kwam alleen even niet op je naam.
Tuurlijk ik weet het 4 HAVO jij kon zo mooi zingen
Wat doe je hier achter het raam, nee denk niet dat 'k me schaam.
haha een vooruitziende blik van Acda en de Munnikmooi nr is dat overigens. "Esmee"
http://www.lyriczz.com/lyriczz.php?songid=7808
haha ja ik dacht al hehequote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Natuurlijk was het cynisch
Echt weer zo'n standaard 'leuk' dingetje omdat ze alles filmt.
http://www.youtube.com/watch?v=Xfvf_KHpdRwquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is er iets van te vinden op youtube ? ff voorproefje![]()
Justines ook vrees ikquote:Op zondag 17 juni 2007 21:44 schreef S-Two het volgende:
Ik zou haar wel doen ja.
Voor hoeveel man trad ze nou op? 1000?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:34 schreef Lola_78 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Xfvf_KHpdRw
Alleen is het wel van heeeeele slechte kwaliteit...
Schraal dat het slechte geluid weer op de ArenA wordt afgeschreven, vooral omdat deze recensie verderop schrijft over een beter geluid bij Timberlake's optreden. Zou het dan tóch de falende geluidstechnicus op het veld zijn geweest of is de ArenA in een ogenblik van akoestiek veranderd?quote:Op maandag 18 juni 2007 02:41 schreef jmac het volgende:
-knip-
de toppers zijn altijd slechtquote:Op maandag 18 juni 2007 06:54 schreef Estolan het volgende:
de Arena is altijd al slecht, bij JT, de toppers en straks ook The Police en Genesis ( alleen daar zijn de kaarten bijna 100euro ps)
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 06:54 schreef Estolan het volgende:
de Arena is altijd al slecht
quote:Op zondag 24 juni 2007 01:13 schreef Estolan het volgende:
Kom net terug uit de Arena bij de K1 vandaag, 1e ring zitplaats op de 8e rij, super goed zicht, leke sfeer, goed geluid en jaja de Arena gewoon DONKER! mooie lichtshows, presentatoren vertaanbaar.
The Police wel (89 ¤), Genesis is "slechts" 58 ¤quote:Op maandag 18 juni 2007 06:54 schreef Estolan het volgende:
straks ook The Police en Genesis ( alleen daar zijn de kaarten bijna 100euro ps)
Na zijn gehoorprobleempjes heeft ie ook nog een solo-tour gedaan, wat zijn laatste zou worden. Uiteindelijk niet dus nu hij nog wat geld kan verdienen met Genesis.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat Collins nooit meer mocht optreden ivm zijn gehoor
Tenminste betere organisatie, zaal is donker, geluid is beter, 6uur show voor 80e ipv 2,5uur show voor 50e. geen files bij de parkeer garage, ook 16000mensen, zelfs Live op TVquote:
Heeft ze eindelijk een platencontract, moet ze meteen zo'n belachelijk petjequote:
Maar voor de rest staat ze er uitermate charismatisch opquote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Heeft ze eindelijk een platencontract, moet ze meteen zo'n belachelijk petje![]()
Ja, ze kan zo in de Jostibandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar voor de rest staat ze er uitermate charismatisch op![]()
Leuk gedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef Svensson het volgende:
Unwritten - Natasha Bedingfield
[afbeelding] http://nl.youtube.com/watch?v=cndPHeBiM3s
Tja, iedereen die zingt en praat trekt ondertussen gekke bekken, maar ja omdat het zo snel gaat zie je dat niet. Alleen iemand zonder leven doet zoveel moeite om zulke stukjes eruit te knippen en een plaatje van te maken.quote:
Erg goed en leuk gedaan!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:31 schreef Svensson het volgende:
Unwritten - Natasha Bedingfield
[afbeelding] http://nl.youtube.com/watch?v=cndPHeBiM3s
Zij trekt wel heul erg veel gekke/ spastische bekken.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, iedereen die zingt en praat trekt ondertussen gekke bekken, maar ja omdat het zo snel gaat zie je dat niet. Alleen iemand zonder leven doet zoveel moeite om zulke stukjes eruit te knippen en een plaatje van te maken.
[..]
Erg goed en leuk gedaan!
Ja inderdaad zegquote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zij trekt wel heul erg veel gekke/ spastische bekken.
A.s. dinsdag is de uitzending pas in Amerika.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze was bij Opera! ! wie heeft de linkzor ?!
Ze gaat zich niet meer richten op pop muziek?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze was bij Opera! ! wie heeft de linkzor ?!
Leona Lewis heeft ook een jaar gewacht met haar eerste echte single uitbrengen wat nu een giga hit in Engeland is, dus het is vast het wachten waard.quote:Op zondag 4 november 2007 09:36 schreef SunChaser het volgende:
Lucratief als je wat te verkopen hebt. Als iemand Idols wint ligt er 4 dagen later een plaat in de winkel, met Esmee zijn we inmiddels een jaar verder.
Nouja ik wil gewoon dat fragment ziehienquote:Op zondag 4 november 2007 09:25 schreef nipeng het volgende:
Linkzors zoek je zelf maar.
Zo'n bezoekje bij Oprah is erg lucratief lijkt mij.
quote:Op zondag 4 november 2007 17:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouja ik wil gewoon dat fragment ziehien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
A.s. dinsdag is de uitzending pas in Amerika.
Wel meer dan een, wie volgens jou?quote:Op maandag 5 november 2007 20:46 schreef jmac het volgende:
Oprah en Esmee: http://www.youtube.com/watch?v=WVssEHODO5M
Ik mag die esmee niet zo maar ze heeft 't wel mooi voor elkaar. Voor haar is er pas EEN nederlander te gast geweest
Patty Harpenauquote:Op maandag 5 november 2007 22:09 schreef jmac het volgende:
Die ene vent die dat ongeluk had gehad (op een berg ofzo?). Volgens mij was hij de enige (wie nog meer volgens jou dan?)
Heeft ze dat serieus gezegd?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef jmac het volgende:
"Ik geef geen interview aan boulevard. Alleen aan oprah"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zei Albert. Die vond d'r ook al verwaand. Ze wilde haar spreken n.a.v. haar optreden bij Oprah maar dat wou ze niet. Ze wou dus alleen dat interview met Oprah doen en verder niet met Boulevard praten.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:38 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Heeft ze dat serieus gezegd?![]()
BTW: ze wel een single uit ("Crazy Place" namelijk) maar jah het is een download track en al het geld gaat naar charity Oxfam mooie manier om je imago op te schroeven.![]()
Ze wil helemalal niet met journalisten praten tot haar album uit is. Ik snap wel dat ze voor frickin Oprah een uitzondering maaktequote:Op donderdag 8 november 2007 21:37 schreef jmac het volgende:
Ja zei Albert. Die vond d'r ook al verwaand. Ze wilde haar spreken n.a.v. haar optreden bij Oprah maar dat wou ze niet. Ze wou dus alleen dat interview met Oprah doen en verder niet met Boulevard praten.
Albert: "Eens kijken wat ze wil als haar cd helemaal geflopt is".
Groot gelijk. Wie wil er nu geïnterviewd worden door Boulevard.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef jmac het volgende:
"Ik geef geen interview aan boulevard. Alleen aan oprah"
![]()
![]()
![]()
![]()
Eeeeh dat wordt anders wel haar "wereldje".quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Groot gelijk. Wie wil er nu geïnterviewd worden door Boulevard.
is ze toch uitstekend geintegreerd daarquote:Op donderdag 8 november 2007 21:33 schreef Rnnz het volgende:
Mèèèn wat is zij echt Amerikaans-Fake gewoon. Ongelofelijk.
like..quote:Op donderdag 8 november 2007 18:57 schreef Xrenity het volgende:
http://youtube.com/watch?v=jXLeYp2NMg4
Oprah after party.
Het is een *perfect* voorbeeld van de "Amerikaanse droom", jeweetwel de arme die miljardair wordt, de krantenjongen die directeur van een de krant wordt etc. Esmée doet nu als leek mee op topniveau. Daarom spreek dit verhaal de Amerikanen zo aan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:32 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp dit niet. Misschien word ik te oud? Dit meisje is wereldberoemd en dan vooral in Amerika. Praat vloeiend Amerikaans. Maar waarmee heeft ze dit bereikt, wat heeft ze nu werkelijk gedaan.....?![]()
jezus christus, over sterallures gesproken..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Esmee spreekt de fans toe: http://www.youtube.com/watch?v=q8GQlcTS7oc TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 6 juli 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
het was net zo lekker stil om haar , ga jij het weer wakker schudden
Eensch.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef SunChaser het volgende:
Je zou zeggen dat je een hype gerbuikt om een eerste plaat of single te promoten.
En daarnaast niet bijzonder lekker. Echt een dertien in een dozijn chickie die het nooit gaat maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Inderdaad een grote hype. Ze zingt niet eens bijster goed of zo.
Alsof je dat goed zou kunnen horen met dat youtube kwaliteit. Ik denk dat ze gewoon populair is geworden omdat ze een beetje lekker uitziet. Je moet eens zien watvoor troep er wel allemaal niet miljoenen kijkers heeft gekregen.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Mwa, ben ik niet met je eens, vond haar wel degelijk mooi zingen (ook al is het niet mijn favo muziek stijl of manier van zingen) en een goede stem hebben. Maar ja, het was gewoon echt een hype. Je hoort er niks meer over en ze zal echt met iets goeds moeten komen wil ze de populariteit weer terug winnen die ze destijds had, maar dat gaat haar never nooit meer lukken. Het heeft gewoon veel te lang geduurd.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
Uh ja dat kan je wel horen via youtube kwaliteit.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alsof je dat goed zou kunnen horen met dat youtube kwaliteit. Ik denk dat ze gewoon populair is geworden omdat ze een beetje lekker uitziet. Je moet eens zien watvoor troep er wel allemaal niet miljoenen kijkers heeft gekregen.
Ik vraag me dus af hoe ze de fuck bij Justin Timberlake is terechtgekomen.
Dat meen je toch niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:14 schreef marky het volgende:
Crosspost
Esmée Denters in duet met Jim Bakkum
11 Juli 2008 13:21: Herman Roggeveen
Esmée Denters kan waarschijnlijk met alle groten der aarden samenwerken, maar ze blijft toch ook een lekker nuchter Hollands meisje. Zo nuchter zelfs, dat ze een duet opneemt met een Nederlandse ster: Jim Bakkum. Samen zingen ze Right Here, Right Now, dat op de soundtrack van High School Musical 3 komt te verschijnen.
Het is mij nog onduidelijk of het gaat om de soundtrack voor de Nederlandse markt of de internationale versie. Hoe dan ook; een leuke opsteker voor beiden. High School Musical 3 gaat in oktober dit jaar in de bioscopen draaien.
Esmée Denters is, zoals wel bekend, doorgebroken via filmpjes op YouTube. Ze is inmiddels opgepikt door Tenmann Records, het label van Justin Timberlake. Haar eerste album moet nog verschijnen en daar neemt ze rustig de tijd voor. Ondertussen struint ze wel allerlei feestjes af en ontmoet ze grote artiesten, zoals Kelly Rowland, Chris Brown, One Republic en Natasha Beddingfield.
De eerste echte single van Esmée wordt How Am I Supposed to Live (Without You). Eerder werd het nummer Crazy Place al als free download weggegeven.
Bron: nlpop.blog
Je bent zeker jaloersquote:Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Echt bizar dat een meisje die amper kan zingen het zo 'maakt'. Nouja, of ze heeft gemaakt is de vraag.
Lijkt me sterk dat ze kiest voor Jim als ze onder contract staat bij JT. Blijkbaar lukt t niet zo met haar carriere.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:14 schreef marky het volgende:
Esmée Denters kan waarschijnlijk met alle groten der aarden samenwerken, maar ze blijft toch ook een lekker nuchter Hollands meisje. Zo nuchter zelfs, dat ze een duet opneemt met een Nederlandse ster: Jim Bakkum.
ze is niet doorgebroken, ze is bekend van YT. Ze heeft nog geen enkele plaat gemaakt dus van doorbreken kan geen sprake zijnquote:Esmée Denters is, zoals wel bekend, doorgebroken via filmpjes op YouTube.
Is dat een cover van Michael Bolton?quote:De eerste echte single van Esmée wordt How Am I Supposed to Live (Without You).
Jezus, SC, ooit zou er een dag komen waarop ik het met je eens ben, die dag is 12 juni.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze kiest voor Jim als ze onder contract staat bij JT. Blijkbaar lukt t niet zo met haar carriere.
[..]
ze is niet doorgebroken, ze is bekend van YT. Ze heeft nog geen enkele plaat gemaakt dus van doorbreken kan geen sprake zijn
[..]
Zelfs Britney heeft tussen dr afkickperiodes 2 albums gemaakt de afgelopen 18 maanden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:55 schreef timbob het volgende:
Al krijg je dan natuurlijk wel al heel snel een in elkaar geplakt album, en daar wordt niemand blij van.
.
Geheel perongeluk natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:05 schreef Tourniquet het volgende:
Youtube verwijdert profiel Esmee Denters
Best jammer, als je vooral bekend bent als "Youtube-ster".
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef hermanberghuis het volgende:
Esmée Denters in première bij Oprah Winfrey
AMSTERDAM - FILMPJE - De sky is the limit voor Esmée Denters. De videoclip van haar single Outta Here gaat een grootse internationale première beleven. Justin Timberlake nam alvast een kijkje op de set.
Esmée heeft duidelijk indruk gemaakt in Amerika. Al eerder zat ze bij Oprah op de bank en blijkbaar is de talkshowkoningin erg onder de indruk van de Nederlandse You Tube-ster.
Esmée presenteert in april haar debuutsingle Outta Here en daar hoort vanzelfsprekend een videoclip bij. Voor zondagskind Esmée kan het natuurlijk niet gek genoeg: de clip gaat in première bij Oprah Winfrey, meldt Oranjemuziek.nl. Justin Timberlake nam alvast een voorproefje en bezocht Esmée op de set.
Dat zal voor de zangeres waarschijnlijk het begin van een grootse carrière betekenen, aangezien Oprah een van de meest invloedrijke Amerikanen is.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Oprah_Winfrey__.html
Bron: Telegraaf.nl
Niet waar volgens haar management. De Telegraaf heeft weer eens een artikel gebaseerd op een geruchtje op internet.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef hermanberghuis het volgende:
Esmée Denters in première bij Oprah Winfrey
AMSTERDAM - FILMPJE - De sky is the limit voor Esmée Denters. De videoclip van haar single Outta Here gaat een grootse internationale première beleven. Justin Timberlake nam alvast een kijkje op de set.
Esmée heeft duidelijk indruk gemaakt in Amerika. Al eerder zat ze bij Oprah op de bank en blijkbaar is de talkshowkoningin erg onder de indruk van de Nederlandse You Tube-ster.
Esmée presenteert in april haar debuutsingle Outta Here en daar hoort vanzelfsprekend een videoclip bij. Voor zondagskind Esmée kan het natuurlijk niet gek genoeg: de clip gaat in première bij Oprah Winfrey, meldt Oranjemuziek.nl. Justin Timberlake nam alvast een voorproefje en bezocht Esmée op de set.
Dat zal voor de zangeres waarschijnlijk het begin van een grootse carrière betekenen, aangezien Oprah een van de meest invloedrijke Amerikanen is.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Oprah_Winfrey__.html
Bron: Telegraaf.nl
Sowieso is Esmee een slap aftreksel van elke willekeurige artiest.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Net gehoord. SNap niet dat iedereen tegenwoordig een vocoder gebruikt in liedjes. Sinds Kanye West doet iedereen t. Wil je laten horen aan de wereld hoe je zingt, vervormen ze je stem
Saai nummer btw, Lady GaGa aftreksel.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Stefan het volgende:
Net gehoord. SNap niet dat iedereen tegenwoordig een vocoder gebruikt in liedjes. Sinds Cher doet iedereen t. Wil je laten horen aan de wereld hoe je zingt, vervormen ze je stem
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Cracka-ass het volgende:
De cover heeft in ieder geval een Hollands thema zo, met die rode verlichting.
Classic!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Een serie nog wel, je denkt dat daar behoefte aan is?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef NLtracks het volgende:
Oja, voor iedereen die enigszins geinteresseerd is in Esmee: NLtracks doet binnekort een serie reportages over deze dame.
*expres geen links, ik wil natuurlijk niet overkomen als spammer! [ afbeelding ]
"t Doet me qua uitstraling een beetje denken aan Stacie Orrico. WIe? Precies. Niks bijzonders, beetje enge ogen, erg 'gemaakt' en niet bijster fotogeniek. Die laatste foto is gewoon een dikke failquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef BobbyB het volgende:
Er is ook een photoshoot.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
I'm just the messenger. De beslissing om die serie te maken, is genomen van bovenaf.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een serie nog wel, je denkt dat daar behoefte aan is?
Je bedoelt, dat God ons dit aandoet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:37 schreef NLtracks het volgende:
[..]
I'm just the messenger. De beslissing om die serie te maken, is genomen van bovenaf.
Ben geen Esmee-fan, maar vind zo'n vraag wel ontzettend respectloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef Stefan het volgende:
Vond het wel leuk toen Sander Lantinga vroeg of ze geneukt had met Timberlake. Ze gaf er geen antwoord op
Dat zie je correct :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:58 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat God ons dit aandoet?
Ach ja, er zijn altijd wel van die mensen die dat soort kansloze vragen stellen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ben geen Esmee-fan, maar vind zo'n vraag wel ontzettend respectloos eigenlijk.
Er zijn nog meer mensen die het antwoord willen weten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, er zijn altijd wel van die mensen die dat soort kansloze vragen stellen.
Want? Wat is daar nu zo boeiend aan? Zo'n interview geef je toch niet om in detail te treden over je privé leven.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mensen die het antwoord willen weten.
Nee, zon interview geef je omdat je je singeltje wilt promoten. Ik wil dat ook weten, of ze Timberlake heeft gepijpt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Want? Wat is daar nu zo boeiend aan? Zo'n interview geef je toch niet om in detail te treden over je privé leven.
Volgens mij werk jij als stagaire ergens bij een platenmaatschappij/pr-bureautje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:56 schreef Majar het volgende:
Giel Beelen gaf vanochtend alvast een album preview
Dat album wordt zo te horen een gegarandeerde hit. Van Esmée zullen we het komende jaar nog veel horenHoe vreselijk sommige medelanders het hier ook vinden
Ik denk dat de PR-machine Esmee bij het grofvuil dumpt. Amerikaanse producers zijn eenmaal geënt op snel succes dan op de lange termijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:25 schreef Kidney_Bean het volgende:
Die album preview: 1 beat met steeds dezelfde middelmatige overgeproduceerde stem erop.. het hangt van de media/pr machine af of dit gaat scoren
Surequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgens mij werk jij als stagaire ergens bij een platenmaatschappij/pr-bureautje.
Linkje?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef Estolan het volgende:
ik zag ook een filmpie met JT ( en ook pharrell ) waar ze haar liedje opneemt. Vanuit haar kant hoor je gewoon haar stem ( naar mijn mening echt niet mega bijzonder ) en vanaf de andere kant van het raam hoor je hoe het klinkt. En dan kan eigenlijk iedereen het wel inzingen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat geldt voor heel veel artiesten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:12 schreef Estolan het volgende:
das niet erg vreemd als ze overal ge-cross-post word, en iedereen op die link klikt
ik zag ook een filmpie met JT ( en ook pharrell ) waar ze haar liedje opneemt. Vanuit haar kant hoor je gewoon haar stem ( naar mijn mening echt niet mega bijzonder ) en vanaf de andere kant van het raam hoor je hoe het klinkt. En dan kan eigenlijk iedereen het wel inzingen
Ik vraag me af of Esmee ( zonder iemand bijzonders in voorprogramma of erbij ) een volle HMH voor elkaar kan krijgen. Al helemaal als haar stem in het liedje, totaal niet overeenkomt met haar eigen stem waar ze Oh Zo VIP door geworden is op YouTube.
De rest van het album klinkt naar mening ook totaal niet op wat ze gezongen heeft op YT, dus hopelijk puur voor de Amerikanen, ik vind er geen zak aan. Geef mij maar Ilse de Lange ofzo als NL zangeres!
dat is 100% Pharrel, maar je ziet hem maar eventjes, dus ik ga er vanuit dat hij daar speciaal voor JT was ( voor zijn nieuwe album ) en niet voor Esmeequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef Cracka-ass het volgende:
Apart dat Pharrell daar wat synths in staat te kloppen.
Het is hem toch niet.
LOL!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Meike26 het volgende:
M'n vriend kwam vanavond wel met een leuke. Hij hoorde op het werk op 3fm het singletje van Esmee en een kort interviewtje. Hij rent naar boven, komt weer beneden met een cd van Acda & De Munnik.
KOM maar eens zo ver hee dat je in de studio met justin Timberlake staatquote:Op zondag 26 april 2009 00:10 schreef Kidney_Bean het volgende:
Als je dat laatste filmpje ziet, blijkt dat ze al helemaal niet zo goed kan zingen en dat ze er met de vervormer nog wat van maken...
Ik moet zeggen hij lijkt er heel veel op, maar het is hem niet. Geen tattoo's en te gespierd.quote:Op zondag 26 april 2009 12:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
dat is 100% Pharrel, maar je ziet hem maar eventjes, dus ik ga er vanuit dat hij daar speciaal voor JT was ( voor zijn nieuwe album ) en niet voor Esmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |