quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die TT staat een stuk vrouwvriendelijker...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Esmee spreekt de fans toe: http://www.youtube.com/watch?v=q8GQlcTS7oc TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima.quote:
In die youtube iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anyway, net weer gezien bij Jensen. Hoe komt ze nou aan dat Marokkaanse accent en die maniertjes? Of zou dat bijdragen aan haar Amerikaanse succes?
Ze komt best wel fake over als ze praat.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef Dodecahedron het volgende:
ze mag wel eens wat meer vreten
Oosterbeek jeweets. Daar wil ik niet dood gevonden worden, daar rij ik altijd zo hard mogelijk doorheen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anyway, net weer gezien bij Jensen. Hoe komt ze nou aan dat Marokkaanse accent en die maniertjes? Of zou dat bijdragen aan haar Amerikaanse succes?
Ze komt best wel fake over als ze praat.
Denk dat ze gewoon een paar covers gaat zingen of Justin is wel heel erg hard nummers aan het pennen voor d'r.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe de fuck gaat ze een half uur vullen bij JT in de Arena?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef moki het volgende:
Prachtig hoe iedereen over haar loopt te zeiken. Ze heeft het nu al verder geschopt dan wij allemaal bij elkaar.
Contractje met Justin Timberlake. Voorprogramma in de Arena. Komt helemaal goed met haar. Ze heeft een leuke manier gevonden om haar geld te verdienen.
Dat is ook weer overdreven natuurlijk om zo te reageren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef znarch het volgende:
-edit- Die kant gaan we maar niet op. -edit-
Ja zingend natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe de fuck gaat ze een half uur vullen bij JT in de Arena?
Voorprogramma's zijn meestal redelijk onbekende bands of artiesten die op zo'n manier hun muziek onder de aandacht willen brengen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet hoe duur die kaarten in de Arena voor JT waren, maar je wordt dan eigenlijk ook afgezet als dat het voorprogramma is! Een onbekend zangeresje in plaats van één of ander bekender iemand met hits.. Maar goed, waar heb ik het over, ik ben er toch niet bij
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet hoe duur die kaarten in de Arena voor JT waren, maar je wordt dan eigenlijk ook afgezet als dat het voorprogramma is! Een onbekend zangeresje in plaats van één of ander bekender iemand met hits.. Maar goed, waar heb ik het over, ik ben er toch niet bij
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens, denk dat het in veel gevallen ook gewoon jaloezie is. Ik vind het inderdaad ook erg knap wat ze tot nu toe voor elkaar gekregen heeft. Ik zal er nooit een CD van kopen maar toch.
Esmee lijkt me eerder een special guest dan een voorprogrammaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'sTimbaland, Natasha Beddingfield en nu dus Esmee
Niet mooi vinden, dat mag zeker. Algemeen gesproken: continu afkeuring laten blijken is natuurlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?
OOOOOOH joh! Dan speelt ze zo vroeg als eerste, dat de halve arena maar gevuld is en niemand wat merkt mocht het verkeerd gaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'sTimbaland, Natasha Beddingfield en nu dus Esmee
Zeiden die ook "Hey guyzzzz" en trokken ze R&B-achtig met hun hoofd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef Oosthoek het volgende:
Heb in bands gespeeld met meisjes die absoluut een betere stem hadden dan zij. Helaas voor hun waren zij 1.60 en 80 kilo
Dat kan zeker maar waar ik op reageer zijn de mensen die alleen maar komen met wat een bagger ze het vinden en haar uitschelden, dat is gewoon heel erg kinderachtig. Je hoeft er geen respect voor te hebben en je mag zeker laten weten dat je d'r niet bijzonder of veel aan vind, maar zoals nipeng zegt, constant maar je afkeur kenbaar maken heeft niemand wat aan. Ik ga ook niet in een topic over Frans Bauer zeggen hoe erg ik zijn muziek niet waardeer (hoewel ik dan wel weer vind dat ie een aardige persoonlijkheid heeft en het ver geschopt heeft). Als ik iemand niks aan vind ga ik er ook niet op in, ik kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?
Gelderlander idem, mgoed, komt ze ook vandaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Voorpagina van de Volkskrant trouwens.
je hoort alleen altijd dat nummer 18 years old, als ze ergens is. op 3fm gehoord, life & cooking. etc etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:12 schreef S-Two het volgende:
Leuk voor dat meisje. Heb haar gezien bij Life & Cooking en nu wat stukjes op Youtube maar vind het niet heel bijzonder ofso.
Dat heeft weinig met zingen te maken nietwaar......quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zeiden die ook "Hey guyzzzz" en trokken ze R&B-achtig met hun hoofd?
Niet zo hypocriet, ey.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met zingen te maken nietwaar......
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef Oosthoek het volgende:
Helaas voor hun waren zij 1.60 en 80 kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |