quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die TT staat een stuk vrouwvriendelijker...![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:34 schreef SunChaser het volgende:
Esmee spreekt de fans toe: http://www.youtube.com/watch?v=q8GQlcTS7oc TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prima.quote:
In die youtube iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anyway, net weer gezien bij Jensen. Hoe komt ze nou aan dat Marokkaanse accent en die maniertjes? Of zou dat bijdragen aan haar Amerikaanse succes?
Ze komt best wel fake over als ze praat.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef Dodecahedron het volgende:
ze mag wel eens wat meer vreten
Oosterbeek jeweets. Daar wil ik niet dood gevonden worden, daar rij ik altijd zo hard mogelijk doorheen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Anyway, net weer gezien bij Jensen. Hoe komt ze nou aan dat Marokkaanse accent en die maniertjes? Of zou dat bijdragen aan haar Amerikaanse succes?
Ze komt best wel fake over als ze praat.
Denk dat ze gewoon een paar covers gaat zingen of Justin is wel heel erg hard nummers aan het pennen voor d'r.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe de fuck gaat ze een half uur vullen bij JT in de Arena?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef moki het volgende:
Prachtig hoe iedereen over haar loopt te zeiken. Ze heeft het nu al verder geschopt dan wij allemaal bij elkaar.
Contractje met Justin Timberlake. Voorprogramma in de Arena. Komt helemaal goed met haar. Ze heeft een leuke manier gevonden om haar geld te verdienen.
Dat is ook weer overdreven natuurlijk om zo te reageren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef znarch het volgende:
-edit- Die kant gaan we maar niet op. -edit-
Ja zingend natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe de fuck gaat ze een half uur vullen bij JT in de Arena?
Voorprogramma's zijn meestal redelijk onbekende bands of artiesten die op zo'n manier hun muziek onder de aandacht willen brengen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet hoe duur die kaarten in de Arena voor JT waren, maar je wordt dan eigenlijk ook afgezet als dat het voorprogramma is! Een onbekend zangeresje in plaats van één of ander bekender iemand met hits.. Maar goed, waar heb ik het over, ik ben er toch niet bij
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet hoe duur die kaarten in de Arena voor JT waren, maar je wordt dan eigenlijk ook afgezet als dat het voorprogramma is! Een onbekend zangeresje in plaats van één of ander bekender iemand met hits.. Maar goed, waar heb ik het over, ik ben er toch niet bij
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens, denk dat het in veel gevallen ook gewoon jaloezie is. Ik vind het inderdaad ook erg knap wat ze tot nu toe voor elkaar gekregen heeft. Ik zal er nooit een CD van kopen maar toch.
Esmee lijkt me eerder een special guest dan een voorprogrammaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'sTimbaland, Natasha Beddingfield en nu dus Esmee
Niet mooi vinden, dat mag zeker. Algemeen gesproken: continu afkeuring laten blijken is natuurlijk niet nodig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?
OOOOOOH joh! Dan speelt ze zo vroeg als eerste, dat de halve arena maar gevuld is en niemand wat merkt mocht het verkeerd gaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Nee hoor.. Er zijn 3 voorprogramma'sTimbaland, Natasha Beddingfield en nu dus Esmee
Zeiden die ook "Hey guyzzzz" en trokken ze R&B-achtig met hun hoofd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef Oosthoek het volgende:
Heb in bands gespeeld met meisjes die absoluut een betere stem hadden dan zij. Helaas voor hun waren zij 1.60 en 80 kilo
Dat kan zeker maar waar ik op reageer zijn de mensen die alleen maar komen met wat een bagger ze het vinden en haar uitschelden, dat is gewoon heel erg kinderachtig. Je hoeft er geen respect voor te hebben en je mag zeker laten weten dat je d'r niet bijzonder of veel aan vind, maar zoals nipeng zegt, constant maar je afkeur kenbaar maken heeft niemand wat aan. Ik ga ook niet in een topic over Frans Bauer zeggen hoe erg ik zijn muziek niet waardeer (hoewel ik dan wel weer vind dat ie een aardige persoonlijkheid heeft en het ver geschopt heeft). Als ik iemand niks aan vind ga ik er ook niet op in, ik kan mijn tijd wel beter besteden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:23 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon niet mooi vinden? Ik hoef toch geen respect voor Frans Bauer of George W. Bush te hebben, omdat ze het "voor elkaar hebben gekregen", al ben ik helemaal geen fan van die 2?
Gelderlander idem, mgoed, komt ze ook vandaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Voorpagina van de Volkskrant trouwens.
je hoort alleen altijd dat nummer 18 years old, als ze ergens is. op 3fm gehoord, life & cooking. etc etc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:12 schreef S-Two het volgende:
Leuk voor dat meisje. Heb haar gezien bij Life & Cooking en nu wat stukjes op Youtube maar vind het niet heel bijzonder ofso.
Dat heeft weinig met zingen te maken nietwaar......quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:14 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zeiden die ook "Hey guyzzzz" en trokken ze R&B-achtig met hun hoofd?
Niet zo hypocriet, ey.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:20 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met zingen te maken nietwaar......
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:06 schreef Oosthoek het volgende:
Helaas voor hun waren zij 1.60 en 80 kilo
Ja, en hier ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht. Wat me zo tegenstaat aan Esmee is dat ze totaal niet echt overkomt, niet in haar interviews en niet als ze zingt, ze raakt me niet en overtuigt me niet, zoals Maria Mena of Katie Melua.
Frans Bauer, ik hou niet van die muziek maar ter voorbeeld, komt veel oprechter over als hij zingt dat Esmee. Ze zingt plichtmatig, niet met bezieling. Snap ook best dat ze zo'n Idols achtig programma niet doorkomt. Het gaat meer om een goede stem en een lekker bekkie.
Dat trainen ze er wel in, denk ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb er nog even over nagedacht. Wat me zo tegenstaat aan Esmee is dat ze totaal niet echt overkomt, niet in haar interviews en niet als ze zingt, ze raakt me niet en overtuigt me niet, zoals Maria Mena of Katie Melua.
Frans Bauer, ik hou niet van die muziek maar ter voorbeeld, komt veel oprechter over als hij zingt dat Esmee. Ze zingt plichtmatig, niet met bezieling. Snap ook best dat ze zo'n Idols achtig programma niet doorkomt. Het gaat meer om een goede stem en een lekker bekkie.
Weet ik niet, oprechtheid heb je of heb je niet.quote:
Zou best kunnen gaan over artikel van gister in de Gelderlander. Daarin kwam een journalist aan de deur om met Esmee te praten en moest Esmee eerst haar manager bellen om te vragen of ze met deze journalist mocht praten. Dat mocht dus niet. Dat stond dus ook zo in de krant en dat moeder nog wel ff wat dingetjes had gezegdquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:16 schreef Djaser het volgende:
Nouja, hij was geloof ik eerst met haar vader aan de lijn en zat wat te zeuren over een artikel waarin een journalist onfatsoenlijk te werk was gegaan dus vond hij dat 'iedereen' wat voorzichtiger met de journalisten om moest gaan. Hij was op weg om dingen bij Amerikaanse ambassade te regelen.
En verder is Esmée niet zenuwachtig voor haar examen, ze heeft goed geleerd
Voor vandaag had ik trouwens nooit van het hele mens gehoord
nee, dat vind ik ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp die hele hype niet. Zo bijzonder mooi zingt ze toch niet...?
Tja, dat is het risico van het vak he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Djaser het volgende:
Ik zat vandaag tegenover haar manager in de trein die zich flink druk liep te maken over de pers en Esmées privé-leven.
Timbaland is geen voorprogramma, hij doet gewoon met Justin's show mee.. maar oke, da's offtopic. Esmee vind ik goed kunnen zingen, maar daar houdt het ook mee op. Ze zingt met totaal geen bezieling en ze ziet er leuk uit, maar heeft echt weinig uitstraling. Tis geen ster.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:02 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd chronische jeuk van meisjes die 3 toonladders per Oeeeeh willen zingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp die hele hype niet. Zo bijzonder mooi zingt ze toch niet...?
Het is heel leuk om te zien hoe zoiets verloopt, al is het meestal een koude kermis.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:14 schreef timbob het volgende:
ik ben op zich niet echt geintereseerd in haar muziek. maar vind het wel weer interessant om te zien hoe zo'n heel "ik ga beroemd worden" proces verloopt..
Eens. Ik zou het knap vinden als het haar zou lukken. Ten eerste moet ze een repetoire opbouwen.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is heel leuk om te zien hoe zoiets verloopt, al is het meestal een koude kermis.
Heeft ze al muziek geschreven dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 10:10 schreef nipeng het volgende:
Dit soort opmerkingen zijn al voldoende voorbijgekomen in deze topicreeks. Het voegt niets toe behalve dat het 't topic verziekt voor mensen die wel geinteresseerd zijn in Esmees muziek.
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:04 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat heb ik ook! Bijvoorbeeld Mariah Carey zingt ook zo, en Shakira. Ik moet dan altijd aan een zeehond denken.
Ze komt uit Oosterbeek.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef MissSunshineee het volgende:
de 18-jarige Zevenaarse Esmée Denters
Ik kom uit zevenaar![]()
Onzinnigheid komt uit een dorpMIJN DORP
![]()
![]()
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef pberends het volgende:
Timberlake wil alleen maar in der broekje zitten.
with all due respect. Dat gaat echt nergens overquote:
staant in het eerste topic!.. en dan z'n nieuwbericht (VAN FOK!)quote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ze komt uit Oosterbeek.
[..]
Geef hem eens ongelijk.
Ze woonde geloof ik eerst in Zevenaar en is nog niet zo lang geleden naar Oosterbeek verhuist.quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef Frida-ster het volgende:
Ze praat met zo'n gek accent....praten ze allemaal zo in Zevenaar?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Lola_78 het volgende:
Deze is ook leuk!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=tUTWKV65OqI&mode=related&search=
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Lola_78 het volgende:
Deze is ook leuk!![]()
Die is zeker leuk van Mia Rosequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Lola_78 het volgende:
Deze is ook leuk!![]()
[YouTube] Zangtalent alstu.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:05 schreef nipeng het volgende:
Dit topic gaat over Esmee Denters dus blijf ontopic. Volgens mij moet er nog ergens een Youtube zangeressen topic rondslingeren, ik zal deze eens proberen te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |