Licko +1quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:03 schreef Licko het volgende:
golden earring - when the lady smiles![]()
herman brood - saturday night![]()
van dik hout - zo stil in mij??
Hier op mijn werk in Amsterdam staat de radio vaak op 97.9FM...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:18 schreef Berkery het volgende:
CityFM is het vervolg op Radio Rebecca, een beetje een ouwe lullenzender die alleen in het noord-oosten is te ontvangen, maar in de auto wel handig voor de file-informatie enzo. Alleen draaien ze teveel Meatloaf
Dat zal het wel zijn dan. Maar ik vind Blof nog altijd meer rock dan Margriet Eshuijs (staat er 2 x in: met House For Sale en Black Pearl): maar goed. Ik neem aan dat luisteraars de lijst hebben samengesteld en dan zou je Blof wel verwachten. En/of Racoon ook. Die rocken ook nog weleens (steeds minder, dat dan weer wel)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef cafca het volgende:
Blof is te weinig Rock, net als Doe Maar, denk ik.
Oh, da's de Noord- en Zuid-holland editie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:21 schreef MadMaster het volgende:
Hier op mijn werk in Amsterdam staat de radio vaak op 97.9FM...![]()
Dûh, als je al blij wordt van Blöf...........quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:51 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat Blof fans gewoon niet naar CityFM luisteren. Wat ik me kan voorstellen als je naar de lijst kijkt.... kan me niet voorstellen dat een Blof fan erg blij wordt van Shocking Blue of Normaal (en omgekeerd)
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Dûh, als je al blij wordt van Blöf...........
Aangezien Amsterdam nog steeds onderdeel uitmaakt van Noord-Holland, neem ik aan van wel...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef Berkery het volgende:
Oh, da's de Noord- en Zuid-holland editie?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:10 schreef MadMaster het volgende:
The Outsiders
Showallywally inderdaad...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Showaddywaddy
Die wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:30 schreef MadMaster het volgende:
Kool & The Gang
Heavy metal aidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik wil 1 naam, tong..
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:07 schreef ranja het volgende:
Hear 'n' Aid
Newbie +2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
I'm From Barcelona
Urban Heroesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik nog vijf heroïsche bands of artiesten?
Wauw. Toch 5 bands waar ik nog nooit van gehoord heb. Chapeau!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef horned_reaper het volgende:
Ensiferum
Turisas
Falkenbach
Heidevolk
Bal-Sagoth
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Five O'Clock Heroes
Hell Is For Heroes
4hero
Hero & de hero's
Gym Class Heroes
hoezo wij googlenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef bigshadow het volgende:
Gym class heroes
Five o'clock heroes
4hero
too late the hero
Furture bible heroes
toch knap want er zitten een aantal bekende tussen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Wauw. Toch 5 bands waar ik nog nooit van gehoord heb. Chapeau!
Ja, de eerste 3 sowiesoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn nu wél bekende bands
Geen punt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef ranja het volgende:
de punten vliegen newbie om de oren
Zo'n mooie creatieve lijst kan ik alleen maar belonen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:41 schreef bukgeit het volgende:
Beck - Loser
Huub Hangop - Hebben We Nou Verkering Of Hoe Zit Dat Nou?
Thomas Dolby - I Scare Myself
Bert & Ernie - Panne Panne Pech
Grease - Beauty School Dropout
Camera Obscura - Suspended From Class
Tocotronic - Die Idee Ist Gut, Doch Die Welt Noch Nicht Bereit
Tocotronic - Die Welt Kann Mich Nicht Mehr Verstehen
Mark Eitzel - In My Role As The Most Hatred Singer In The Local Underground Music Scene
Beatles - I'm A Loser
Volgende keer de simpele oplossing, noem ze google-aars!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:47 schreef cafca het volgende:
Hm, ik was nog niet verder dan:
Beatles - I'm a Loser
Beck - Loser
Johnny Thunder - Born too Loose
Motorhead - Born to lose
The A's - Teenage Jerk-Off
Loney Dear - No one can win
Travis - Why does it always rain on me?
GOlden Earrings - I've just lost somebody
Prima. cafca +2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:00 schreef cafca het volgende:
Jelyfish
Philip Glass
The Shadows
DJ Shadow
Absolute Grey
Mooi lijstje!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef bukgeit het volgende:
Green
Red Sparowes
Purple Penguin
White Lion
Black Grape
Olive
Blue Men Group
Orange Peels
Brown Feather Sparrow
Life In Grey
Beige
Violet
Pink Floyd
Ultra Marine
Silver Apples
Goldcard
Metalenkoningquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:23 schreef bigshadow het volgende:
Silverchair
Chromeo
Goldie
Tin hat trio
Iron Maiden
Steely dan
DJ quicksilver
Bronski Beat
Mercury Rev
Nickelback
Had natuurlijk al een kleine voorsprong!quote:
Inderdaad, ander is staal ook geen metaal...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:37 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Brons is een legering en dus wel degelijk metaal, zij het dus niet zuiver.
Tja, als je het wiki vraagt:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:43 schreef ranja het volgende:
Staal komt ook niet voor in het periodiek systeem inderdaad
Hangt misschien af van of je wetenschapellijk of spreektaal als criterium gebruikt.
quote:Een metaal is een scheikundig element uit een van de volgende reeksen in het periodiek systeem der elementen:......
Wel vroeg tong.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:37 schreef tong80 het volgende:
Raaaaade maar.Kees schilperoort ik laat de vraag aan een ander ik ga slapies doen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nu zullen we morgenavond het hilarische 'goedemorgen' moeten missen.
België ligt dichterbij Helsinki, dan Barcelona.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef bigshadow het volgende:
Nee, je vorige antwoord zat geografisch dichter in de buurt.
Jeppe, wilde het niet te makkelijk makenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef belsen het volgende:
[..]
België ligt dichterbij Helsinki, dan Barcelona.
Maar je zinspeelt waarschijnlijk op het feit dat het Zweden zijn (en AIH Australiërs).
Dat weet ik, en het klinkt goed ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef ranja het volgende:
Die is al tijden terug, met een andere naampaar maand geleden nog wat over gevraagd.
maar dat is niet deze naam.
ik wil slapen, dus vooruit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef bigshadow het volgende:
Bedoel je de zangeres van The gathering??
Nein, de nieuwe electro prinses.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef bukgeit het volgende:
Dat Timberlake-dingetje?
Ja, kan niet missen met zo'n omschrijving.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef bukgeit het volgende:
Uffie?
Ik heb maar een handvol nummers, maar ze zijn wel nice. Ready to uff als een soort Franse Peaches, alleen dan wel echt aantrekkelijk. In charge is een slechte electro grime poging dan weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:50 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken alleen Pop The Glock![]()
Rest ook zo goed?
quote:Ik zat voor de buis en mijn hart zei: boem
Vanavond op de televisie komt Phil Bloom
En IK ben dan wel heel rustig, maar ik wil ook wel eens wat
Want de enige die ik bloot zie is onze kat
Dus zat ik voor de buis, met een zenuwenpil
En toen ging het gebeuren: daar kwam dan Phil!!!
En toen, en toen, en toen???
Uit het blote bolletje, dus misschien is er hier of daar een foutje in geslopen...
Wat ik dan weer niet snap is dat iedereen met Uffie wegloopt en Kate Nash helemaal vreselijk vond. Voorlopig wint Kate het bij mij, al is Uffie ook niet verkeerd. Zeker qua uiterlijk niet. Ik ken trouwens wel meer nummers van Uffie dan van Kate.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb maar een handvol nummers, maar ze zijn wel nice. Ready to uff als een soort Franse Peaches, alleen dan wel echt aantrekkelijk. In charge is een slechte electro grime poging dan weer.
Ze is uit The Gatheringquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Hee, niets over gehoord. Is ze uit The Gathering of doet ze het gewoon erbij?
Och, ze zijn ook begonnen zonder haar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze is uit The GatheringDie kunnen dus beter ophouden nu.
Ze moeten maar weer een grunter in dienst nemen, lijkt me leuk om dan 'Strange Machines' te horen.quote:
Met veel meer haar juist...quote:
Geen Nederpopfanaten online.quote:
Same herequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:07 schreef schaap001 het volgende:
Mij zegt het in ieder geval niks.![]()
Phil Bloom wel, maar de vraag niet...
Gekleed in Eva-kostuum, zittend in een stoel,quote:Ik zat voor de buis en mijn hart zei: boem
Vanavond op de televisie komt Phil Bloom
En IK ben dan wel heel rustig, maar ik wil ook wel eens wat
Want de enige die ik bloot zie is onze kat
Dus zat ik voor de buis, met een zenuwenpil
En toen ging het gebeuren: daar kwam dan Phil!!!
Een mooie voortzetting, ja, maar helaas niet goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gekleed in Eva-kostuum, zittend in een stoel,
Enigzins verhuld door een krant, maar toch wel zwoel.
Zo ziet de naakte waarheid er dus uit, veel heeft het niet om het lijf,
Goh, wat is die Phil toch eigenlijk een lekker wijf!!
De volgende uren brak de pleuris uit, ministers strompelde uit hun bed,
Een nieuwe trend was met deze Hoepla ingezet,
Niets of niemand die een portie bloot op TV nog kon voorkomen,
Iets waarover ik tot voor kort alleen nog maar had kunnen dromen...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef bukgeit het volgende:
Van Egbert Douwe ken ik alleen Vader Is De Dader en Bedstee.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef bukgeit het volgende:
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef bukgeit het volgende:
Hulde voor MadMaster trouwens. Ik dacht dat het de ware tekst was.
Dit was ook een single.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef bukgeit het volgende:
Bij hen is het een lichamelijk kenmerk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Elton en Jamai kan ik 'matchen', maar Pete en Jacqueline niet...
.... toen zakte de bril van mijn neus?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef belsen het volgende:
Jamai en Elton John hebben nog wel meer gemeen, hoor.
De titel is dus: Toen...
Want er gebeurde iets wat niet geheel handig was op dat moment.
Ja, Jacqueline Govaertquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef schaap001 het volgende:
Die ene is toch de zanger van Krezip?
Ja, dat bedoel ik. Vind hem een beetje verwijfd, die zanger.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:40 schreef n0r het volgende:
[..]
Ja, Jacqueline Govaert
Zangeres wel te verstaan
Toen viel de bril van mijn neus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
.... toen zakte de bril van mijn neus?
ofzoiets?
Ja, met die aardappelneus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef schaap001 het volgende:
Die ene is toch de zanger van Krezip?
Dit is toch een 2 punten topic?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef belsen het volgende:
[..]
Toen viel de bril van mijn neus.
Briljante muziek.
schaap001 +1
Kan haar maar niet vergeten...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Carla De Vito (alweer)...
Ik had wel verwacht dat jij hem zou kennen, maar jij zou weg zijn...quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:45 schreef schaap001 het volgende:
Leif Garrett
Nee, ben er wel maar heb het een beetje druk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat jij hem zou kennen, maar jij zou weg zijn...![]()
newbiedoobiedoo + 2quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:11 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Sensational Alex Harvey band
Ow, ja ik kijk niet meer wekelijks de laatste tijd. Wist niet dat Karla onlangs gevraagd was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wir Sind Helden en Karla deVito na 1 week.. Uffie na 2 dagen opnieuw..da kan egnie in een 2-punten-topic hoor
Daar is die joker dan weer voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ehhhm..ja. Alleen jammer dat je het goede antwoord nog niet gegeven hebt.
Om een of andere volledig duistere reden haal ik dat nummer en 'the pinacolada song' altijd door elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:00 schreef n0r het volgende:
Make Me Smile, geweldig nummer.
Welk nummer is gebabelfishd, en wat is de link naarquote:Night was violent You get a fat ten of me, ohoh I preceded your body Afterwards I would see, however, further, yeahyeah And now the morning comes you hold course against me If you become soon awake I you let go never more
Dan heb je nog nooit een single top 100 van belsen gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:35 schreef knars het volgende:
Zie de link ook niet.
Dinand?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef knars het volgende:
Wel creatiefis een artiest die op Fok! doorgaans gevolgd wordt door een zee van
En de link is voor mijn begrippen niet eens zo ver gezocht
Ik moet er trouwens vandoor. Parkeer 'm maar wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:15 schreef ranja het volgende:
als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat het de zanger vanis die op
staan
Ja heerlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef schaap001 het volgende:
Lekker nummer, ja dat Make Me Smile. Met die aanstekelijke papapapapapapapapapapapapapa-koortjes.![]()
Heb dat album nog op vinyl.
Dat dacht ik ook, ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:42 schreef ranja het volgende:
Vast iets van Rock im Park dan. Maar daar staat wel een rijtje bands denk ik, welke?
Die foto is Ian Astbury toch?
En de Cult stond gister in Ahoy als voorprogramma van The Who geloof ik....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:42 schreef ranja het volgende:
Vast iets van Rock im Park dan. Maar daar staat wel een rijtje bands denk ik, welke?
Die foto is Ian Astbury toch?
Dunnoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef the__watcher het volgende:
Brett Scallions heet die toch?
Goed genoeg! Brett Scallions (ex-zanger van Fuel) volgt Ian Astbury op bij Doors/Riders On The Storm en treedt in die hoedanigheid op op het Arrow Classic Rock Festival (als vervangende act van ZZ Top, aangezien er bij Dusty Hill een tumor aangetroffen is). Voor de volledigheid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Nieuwe zanger van Riders On The Storm, opvolger van Ian Astbury?
Absoluut.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:09 schreef bukgeit het volgende:
James Osterberg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |