Jeppe, wilde het niet te makkelijk makenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Belgiė ligt dichterbij Helsinki, dan Barcelona.
Maar je zinspeelt waarschijnlijk op het feit dat het Zweden zijn (en AIH Australiėrs).
Dat weet ik, en het klinkt goed ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:33 schreef ranja het volgende:
Die is al tijden terug, met een andere naampaar maand geleden nog wat over gevraagd.
maar dat is niet deze naam.
ik wil slapen, dus vooruit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:35 schreef bigshadow het volgende:
Bedoel je de zangeres van The gathering??
Nein, de nieuwe electro prinses.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef bukgeit het volgende:
Dat Timberlake-dingetje?
Ja, kan niet missen met zo'n omschrijving.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:46 schreef bukgeit het volgende:
Uffie?
Ik heb maar een handvol nummers, maar ze zijn wel nice. Ready to uff als een soort Franse Peaches, alleen dan wel echt aantrekkelijk. In charge is een slechte electro grime poging dan weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:50 schreef bukgeit het volgende:
Ik ken alleen Pop The Glock![]()
Rest ook zo goed?
quote:Ik zat voor de buis en mijn hart zei: boem
Vanavond op de televisie komt Phil Bloom
En IK ben dan wel heel rustig, maar ik wil ook wel eens wat
Want de enige die ik bloot zie is onze kat
Dus zat ik voor de buis, met een zenuwenpil
En toen ging het gebeuren: daar kwam dan Phil!!!
En toen, en toen, en toen???
Uit het blote bolletje, dus misschien is er hier of daar een foutje in geslopen...
Wat ik dan weer niet snap is dat iedereen met Uffie wegloopt en Kate Nash helemaal vreselijk vond. Voorlopig wint Kate het bij mij, al is Uffie ook niet verkeerd. Zeker qua uiterlijk niet. Ik ken trouwens wel meer nummers van Uffie dan van Kate.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik heb maar een handvol nummers, maar ze zijn wel nice. Ready to uff als een soort Franse Peaches, alleen dan wel echt aantrekkelijk. In charge is een slechte electro grime poging dan weer.
Ze is uit The Gatheringquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:40 schreef bukgeit het volgende:
Hee, niets over gehoord. Is ze uit The Gathering of doet ze het gewoon erbij?
Och, ze zijn ook begonnen zonder haar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:46 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze is uit The GatheringDie kunnen dus beter ophouden nu.
Ze moeten maar weer een grunter in dienst nemen, lijkt me leuk om dan 'Strange Machines' te horen.quote:
Met veel meer haar juist...quote:
Geen Nederpopfanaten online.quote:
Same herequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:07 schreef schaap001 het volgende:
Mij zegt het in ieder geval niks.![]()
Phil Bloom wel, maar de vraag niet...
Gekleed in Eva-kostuum, zittend in een stoel,quote:Ik zat voor de buis en mijn hart zei: boem
Vanavond op de televisie komt Phil Bloom
En IK ben dan wel heel rustig, maar ik wil ook wel eens wat
Want de enige die ik bloot zie is onze kat
Dus zat ik voor de buis, met een zenuwenpil
En toen ging het gebeuren: daar kwam dan Phil!!!
Een mooie voortzetting, ja, maar helaas niet goed.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gekleed in Eva-kostuum, zittend in een stoel,
Enigzins verhuld door een krant, maar toch wel zwoel.
Zo ziet de naakte waarheid er dus uit, veel heeft het niet om het lijf,
Goh, wat is die Phil toch eigenlijk een lekker wijf!!
De volgende uren brak de pleuris uit, ministers strompelde uit hun bed,
Een nieuwe trend was met deze Hoepla ingezet,
Niets of niemand die een portie bloot op TV nog kon voorkomen,
Iets waarover ik tot voor kort alleen nog maar had kunnen dromen...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef bukgeit het volgende:
Van Egbert Douwe ken ik alleen Vader Is De Dader en Bedstee.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef bukgeit het volgende:
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:56 schreef bukgeit het volgende:
Hulde voor MadMaster trouwens. Ik dacht dat het de ware tekst was.
Dit was ook een single.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef bukgeit het volgende:
Bij hen is het een lichamelijk kenmerk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Elton en Jamai kan ik 'matchen', maar Pete en Jacqueline niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |