Om een of andere volledig duistere reden haal ik dat nummer en 'the pinacolada song' altijd door elkaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:00 schreef n0r het volgende:
Make Me Smile, geweldig nummer.
Welk nummer is gebabelfishd, en wat is de link naarquote:Night was violent You get a fat ten of me, ohoh I preceded your body Afterwards I would see, however, further, yeahyeah And now the morning comes you hold course against me If you become soon awake I you let go never more
Dan heb je nog nooit een single top 100 van belsen gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:35 schreef knars het volgende:
Zie de link ook niet.
Dinand?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef knars het volgende:
Wel creatiefis een artiest die op Fok! doorgaans gevolgd wordt door een zee van
En de link is voor mijn begrippen niet eens zo ver gezocht
Ik moet er trouwens vandoor. Parkeer 'm maar wat mij betreft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:15 schreef ranja het volgende:
als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat het de zanger vanis die op
staan
Ja heerlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef schaap001 het volgende:
Lekker nummer, ja dat Make Me Smile. Met die aanstekelijke papapapapapapapapapapapapapa-koortjes.![]()
Heb dat album nog op vinyl.
Dat dacht ik ook, ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:42 schreef ranja het volgende:
Vast iets van Rock im Park dan. Maar daar staat wel een rijtje bands denk ik, welke?
Die foto is Ian Astbury toch?
En de Cult stond gister in Ahoy als voorprogramma van The Who geloof ik....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:42 schreef ranja het volgende:
Vast iets van Rock im Park dan. Maar daar staat wel een rijtje bands denk ik, welke?
Die foto is Ian Astbury toch?
Dunnoquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef the__watcher het volgende:
Brett Scallions heet die toch?
Goed genoeg! Brett Scallions (ex-zanger van Fuel) volgt Ian Astbury op bij Doors/Riders On The Storm en treedt in die hoedanigheid op op het Arrow Classic Rock Festival (als vervangende act van ZZ Top, aangezien er bij Dusty Hill een tumor aangetroffen is). Voor de volledigheid.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef bukgeit het volgende:
Nieuwe zanger van Riders On The Storm, opvolger van Ian Astbury?
Absoluut.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:09 schreef bukgeit het volgende:
James Osterberg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |