Verkerk, onze houthakkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zelfs Verkerk had Roddick hier uitgeschakeld![]()
oh dat heb ik dan gemist..wat zeiden ze dan erover net?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef Mindlight het volgende:
Haha Jan is er toch op gewezen dat z'n Mic nog open stond
Vooruit, ben het met je eens. Roddick op gravel is bagger inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee Roddick en gravel is een lekkere combi![]()
Ohh ze hadden het erover dat ze hadden verwacht dat die ..............lic nog in beeld zou komen, en Jan terloops "ja m'n microfoon stond net al even openquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat heb ik dan gemist..wat zeiden ze dan erover net?
Ja, ik erger me er ook dood aan. Vooral dat ze het volhouden tot twee tienden voor de service geslagen wordt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Ben ik den enige die moewordt van al die effecten/ dubbele beelden tussen door met de camera.
Als die dan nog mooi waren, maar daar ontbreekt ook nog aan...
Voor de rest vermaak ik me prima met de wedstrijden!
Ja inderdaad. Laat dan ondertussen wat interessants zien ofzo..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik erger me er ook dood aan. Vooral dat ze het volhouden tot twee tienden voor de service geslagen wordt.
Er zijn ook al dagen geweest dat iedere mooie vrouw op de tribune in beeld is geweest, dat is beterquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Laat dan ondertussen wat interessants zien ofzo..
Van de vrouwen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef Guusie het volgende:
nu weet ik nog niet hoelaat die semi final word gespeeld, ik kan nog op dag 12 drukken verdomme!!! iemand heellpppp
Ach ze trainen vaak met elkaar, kennen elkaar goed. Misschien weet Moya iets over Nadal wat de rest niet weet. Misschien weet hij door dat trainen zijn zwakke plekken. Wie weet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
Moya slaat IEDERE bal op de backhand van Nadal, dat wordt wel erg doorzichtig lijkt me.
dat zegt wat over het niveau van al die nietszeggende tennissers van dit moment..Djoko heeft ook wel een goede loting dit jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
In fases speelde hij erg goed tegen Verdasco, en nu is het ook niet slecht of zo. Maar ik snap wat je bedoelt ja, het is niet een 100% Djokovic die we tot nu toe hebben gezien.
Dat moet dan maar tegen Nadal/Moya.
De pilletjes waren op denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:06 schreef Tim86 het volgende:
vooral de Argentijnen vallen tegen..de Chela's en calleri's zijn leuke outsiders normaal..
die voiden ze meestal..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef Mindlight het volgende:
Leuk ook als ze bij unibet live wedden niet op zitten te letten en 6,5 euro quotering zetten dat Moya in game 3 zijn service houdt., en 1.10 euro op een break.
Heb hem gewoon uitbetaald gekregen, maar durfde niet meer dan 4 euro in te zetten (helaas achteraf gezien)quote:
Damn dan mis ik het dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen:
14.00: Ivanovic - Sharapova
Aansluitend: Henin - Jankovic
Klopt maar ook wel weer logisch aangezien elke keer als Moya een backhand slaat deze in het net vliegt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Tsjonge jonge Moya loopt elke keer om zijn backhand heen... Hij laat die andere hoek dus helemaal open. Nadal legt hem elke keer daar rustig neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |