Ach ze trainen vaak met elkaar, kennen elkaar goed. Misschien weet Moya iets over Nadal wat de rest niet weet. Misschien weet hij door dat trainen zijn zwakke plekken. Wie weet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
Moya slaat IEDERE bal op de backhand van Nadal, dat wordt wel erg doorzichtig lijkt me.
dat zegt wat over het niveau van al die nietszeggende tennissers van dit moment..Djoko heeft ook wel een goede loting dit jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:51 schreef Mindlight het volgende:
[..]
In fases speelde hij erg goed tegen Verdasco, en nu is het ook niet slecht of zo. Maar ik snap wat je bedoelt ja, het is niet een 100% Djokovic die we tot nu toe hebben gezien.
Dat moet dan maar tegen Nadal/Moya.
De pilletjes waren op denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:06 schreef Tim86 het volgende:
vooral de Argentijnen vallen tegen..de Chela's en calleri's zijn leuke outsiders normaal..
die voiden ze meestal..quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:08 schreef Mindlight het volgende:
Leuk ook als ze bij unibet live wedden niet op zitten te letten en 6,5 euro quotering zetten dat Moya in game 3 zijn service houdt., en 1.10 euro op een break.
Heb hem gewoon uitbetaald gekregen, maar durfde niet meer dan 4 euro in te zetten (helaas achteraf gezien)quote:
Damn dan mis ik het dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:12 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen:
14.00: Ivanovic - Sharapova
Aansluitend: Henin - Jankovic
Klopt maar ook wel weer logisch aangezien elke keer als Moya een backhand slaat deze in het net vliegt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:58 schreef TheGeneral het volgende:
Tsjonge jonge Moya loopt elke keer om zijn backhand heen... Hij laat die andere hoek dus helemaal open. Nadal legt hem elke keer daar rustig neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |