quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is weer flink in de zeurmode. Ik heb nooit geweten dat er vrouwen zijn die 8 dagen per week ongesteld zijn, niet meer normaal.
[afbeelding]
Hoe krijg jij zo snel een foto op het forum??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:15 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
De vloer is schoongemaakt, dus ze ontbijten buiten. Nando is er als PT voor Japio. Amanda föhnt haar haar, de rest is spoorloos
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
Connectiesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Hoe krijg jij zo snel een foto op het forum??
Zo snel is dat niet hoor, ik ben niks vergeleken bij BSOL.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Hoe krijg jij zo snel een foto op het forum??
Denk dat Jaap hem erin houdt.. want als huub weg is.. is hij de volgende..quote:
Ga maar eens kijken bij www.photobucket.com, is veelal sneller dan tinypic.comquote:
bij Jensen weet je dat dus nooit, ligt eraan wat hij van amanda vindt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:28 schreef pullup het volgende:
Zoveel mogelijkheden voor Jensen om Amanda eens goed te grazen te nemen vanavond.
Ik hoop dat het niet alleen een goedkoop nummertje borsten voelen gaat worden.
Laat hem gewoon eens beginnen met te vragen waarom ze zelf denkt zo laag te staan in de Popo.
ik dacht half 11quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef Liess het volgende:
Hoelaat begint Jensen dan savonds?
Ik kan niet wachten. Aan de andere kant, dat kind is te dom om ook maar iets te begrijpen, dus zal ze zoals gewoonlijk , dom voor zich uit gaan lachen. Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:28 schreef pullup het volgende:
Zoveel mogelijkheden voor Jensen om Amanda eens goed te grazen te nemen vanavond.
Ik hoop dat het niet alleen een goedkoop nummertje borsten voelen gaat worden.
Laat hem gewoon eens beginnen met te vragen waarom ze zelf denkt zo laag te staan in de Popo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neemt demonstratief afstand van Eric
[afbeelding]
Om 22.50 uur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef Liess het volgende:
Hoelaat begint Jensen dan savonds?
En, als het 'r niet bevalt: Sterf jonguh! Echt!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet wachten. Aan de andere kant, dat kind is te dom om ook maar iets te begrijpen, dus zal ze zoals gewoonlijk , dom voor zich uit gaan lachen. Je weet wat ik bedoel.![]()
De interviews staan ook op de site van Jensenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
Ik kan vanavond waarschijnlijk Jensen niet zien, dus gok maar op een You Tube filmpje.
Ben wel benieuwd hoe Jensen Amanda gaat bejegenen.
Kijk, dat is nog eens handige info!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef getl0st het volgende:
De interviews staan ook op de site van Jensen
Weinig van te merken ........quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Varen het volgende:
Natasja borsten doen erg zeer, het lijkt of ze in de fik staan, ze heeft slecht geslapen
en heeft hij de afstandsbediening?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Liess het volgende:
Oh dan hoef ik t oko niet te gaan kijken (Mijn pa heeft een hekel aan Jensen, lol)
Eric heeft Huub een aantal malen laten vallen en/of geen steun gegeven. Dat is langszaam tot irritaties gaan leiden en dit weekeinde is de bom gebarsten. Huub heeft het pakt met Eric opgezegd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Varen het volgende:
Het is misschien al een keer uitgelegt en heb ik het gemist.
WAARom is Huub zo boos op Eric. Is het speltechnisch of is er echt iets gebeurt.
Voor wie PM heeft, het zou me zeer verheugen als men deze tip en link even door stuurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
Wil je HidiHo bedanken: klikopadvertentiesonderaanpagina
![]()
![]()
Hij is weer bereikbaar van af 20.30 via PM voor vragen![]()
sorry voor de spam, maar hij is dit wel waard. meerdere keren klikken heeft geen zin. Geldt 1 keer per IP adres.![]()
dat zijn de ergste, tijd voor een tv op je kamer!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie de baas is over de tv ja![]()
hulde voor wat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor wie PM heeft, het zou me zeer verheugen als men deze tip en link even door stuurt
Hulde voor de meester HIDiHo![]()
Oh ik heb wel een tv, maar wij hebben een schotel en (nog) geen tussending, dus overal in huis kijken we wat er beneden op is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zijn de ergste, tijd voor een tv op je kamer!
schenk hem een lekker borreltje in vanavond vroegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een tv, maar wij hebben een schotel en (nog) geen tussending, dus overal in huis kijken we wat er beneden op is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef 2live het volgende:
[..]
schenk hem een lekker borreltje in vanavond vroegslaapt hij goed.
ze heeft SLEquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft dat mens voor rare sieraden om joh of heeft ze iets met haar hand?![]()
Is ze helemaal zelf schuld. Ik ben een paar weken geleden zelf geopereerd (niet aan mijn borsten) en mij werd verteld dat je het rustig aan moet doen. Mevrouw doet een week na haar operatie radslagen, dan heb ik daar totaal geen medelijden meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Varen het volgende:
Natasja borsten doen erg zeer, het lijkt of ze in de fik staan, ze heeft slecht geslapen
Laatste antwoord van mij omdat het off topic is:quote:
tegen reumaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:40 schreef Taurus het volgende:
Wat heeft dat mens voor rare sieraden om joh of heeft ze iets met haar hand?![]()
oke, en is het gelukt met de gratis streams bij iemand of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Laatste antwoord van mij omdat het off topic is:
HiDiHo helpt mij en andere users heel vaak met problemen. Hij geeft info over streams ed. Hij doet dit geheel gratis , uit betrokkenheid en uit liefde voor zn vak. Ik heb een manier gezocht om hem te bedanken en kwam hier achter. Dus spam even rond. Die vent is goud waard![]()
![]()
hij zal amanda wel ruiken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:46 schreef Varen het volgende:
Brian vindt het heel interressant, hij ruikt zijn overwinning op Huub
Dan is Eric al zover, die komt de laatste dagen depressief over.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef Varen het volgende:
De dame: De volgende fase bij oververmoeidheid is depressie.
ze vraagt al dagen of hij haar haren wil wassen en dat is nog niet gebeurt dus....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:47 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Heeft hij haar dan niet onder de douche gezet vanmorgen?![]()
Ik denk dat Jaap wel eens de lachende 3e kan woden, volgens mij kunnen Brian en Huub zich toch niet beheersenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:46 schreef Varen het volgende:
Japio is met z'n PT in de fitness ruimte.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:54 schreef Ecila111 het volgende:
Huub en Jaap blijven lekker weg? Ben benieuwd naar wat mevrouw over oren kan vertellen.
Ik had het gisteravond gedownload, maar waarschijnlijk heeft dat het verlopen van mijn gratis maand net gekruisd. Bij mij is het niet gelukt dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef 2live het volgende:
oke, en is het gelukt met de gratis streams bij iemand of niet?
En hoe bevalt dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond gedownload, maar waarschijnlijk heeft dat het verlopen van mijn gratis maand net gekruisd. Bij mij is het niet gelukt dus.
Cold Turkey qua streams
![]()
Heb een vraag aan je gesteld in de SCquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat?
Mij is het iig niet slecht bekomen![]()
Lekker gedroomd vanachtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef LoveProfusion het volgende:
...en toen werd Amanda door het publiek doodgegooid met tomaten. Ze werd later in het steegje naast de studie gevonden in een vuilniszak met een naalhak door haar hoofd..het zaagsel sijpelde er uit. Niemand dacht ooit nog aan Amanda en Brian merkte niet eens op dat zijn vriendin niet meer terugkwam in het huis.
heb je nog geen streams? Ik heb het de vorige keer maar een paar dagen volgehouden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En hoe bevalt dat?
Bevalt prima. Overdag keek ik toch al ]niet, behalve in het weekend en 's avonds merkte ik tot mijn spijt ook vaak dat ik weer een paar uur had zitten verdoen met naar 'niks' te kijken. De leuke (...) dingen zie ik wel via YouTube. Hoef ik tenminste niet eerst tig onleuke momenten uit te zittenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
En hoe bevalt dat?
meestal wel tot een uur of 12quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan hier niet naar luisteren. Hopelijk is ze snel weg.
Nope. En ik heb er ook echt geen behoefte meer aan. Ik lees hier een beetje mee, zo nu en dan, kijk af en toe eens een YouTube-filmpje, en doe het verder met de TV-uitzendingen (waar overigens de gescriptheid kilometersdik bovenop ligt, maar de lompe grappigheid van Jaap maakt dat wel weer goed....)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:02 schreef 2live het volgende:
[..]
heb je nog geen streams? Ik heb het de vorige keer maar een paar dagen volgehouden.![]()
Zovaak gebruikt Amanda het woord kanker niet dacht ik zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Blabla
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope. En ik heb er ook echt geen behoefte meer aan. Ik lees hier een beetje mee, zo nu en dan, kijk af en toe eens een YouTube-filmpje, en doe het verder met de TV-uitzendingen (waar overigens de gescriptheid kilometersdik bovenop ligt, maar de lompe grappigheid van Jaap maakt dat wel weer goed....)
Ik zou haar lesmateriaal willen hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Wat interesant die psygogmie o,i,d,...
Duidelijk waar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:32 schreef Varen het volgende:
Als je je nek niet verder kan draaien, een bepaalde kant op, moet de bovenkant van de oren uitrollen en je kan je nek verder draaien
Je zou kunnen proberen het bij haar aan te vragen, prof.dr. A.M.B. (Annette) de Groot, Universiteit van Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zou haar lesmateriaal willen hebben.
Lief dat je het voor me hebt opgezocht..... meteen even kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen het bij haar aan te vragen, prof.dr. A.M.B. (Annette) de Groot, Universiteit van Amsterdam.
Zie http://home.medewerker.uva.nl/a.m.b.degroot/
Idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:39 schreef Liess het volgende:
De streams zijn erg boeiend zo te zien:')
Eric moet haast gestut worden lijkt wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:42 schreef Varen het volgende:
Eric en Huub hebben bijna geen conditie meer hebben.
dat is bij deze lessen al wekelijks zeer vermoeiend. Brian probeert het hier ook constant over Huub te hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:46 schreef Varen het volgende:
Brian: Kun je aan iemand zijn oren dat je beter je 24 uur aan kunt vragenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat is bij deze lessen al wekelijks zeer vermoeiend. Brian probeert het hier ook constant over Huub te hebben.
Tegen wie werd dat gezegd? Tegen Amanda?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef Gigageil het volgende:
Je hebt een brede kop.....![]()
vind ze niet leuk
![]()
ja tegen Amandaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Tegen wie werd dat gezegd? Tegen Amanda?
Ik vind Amanda soms net ernie, of 'n hobbit![]()
Jaap en Amanda gaan daar vandaag naartoe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Ecila111 het volgende:
Ik hoor Jensen? Waarom?
Waar moet dat watje nu weer van uitrusten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef blomst het volgende:
Brian mag weer rusten.
Belachelijk dat Brian als enige wel mag slapen. Ze meten met verschillende maten. Natasia met haar priviles ook iedere keer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:13 schreef Crush65 het volgende:
Eerst worden bewoners aangespoord "Televisie te maken" en als dat vervolgens gebeurd worden er weer allerlei restricties ingesteld en nieuwe regels ingevoerd...je snapt het toch niet meer?
Precies het word een kankershow om het in hubio zijn termen te houden, echt jullie falen van alle kanten gewoon met het gevoortrek..ik weet 1000000% zeker als natasia niet voorgetrokken zou zijn ze allang die kut villa uit zou zijn gerend...kutwijf dat ze is....en ik begin zelfs die kids irritant te vinden..als of het engeltjes van god zijn zoals ze zelf zegt...er zijn 10.000.000 kinderen op de wereld 1000den keren leuker dan die kotertjes...want ook die worden verwend tot in de nopjes....wat denk je dat die gezellig elke dag thuis zitten nou ech nie hoor denk ik...althans..maar anyway...bla bla blaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Belachelijk dat Brian als enige wel mag slapen. Ze meten met verschillende maten. Natasia met haar priviles ook iedere keer.
Zowieso veranderen de regels naar gelang de redactie dat wil. Er wordt echt met de bewoners gesold. Afspraken worden NIET nagekomen zoals Eric en Jaap al een paar keer hebben aangegeven.
brian zegt gewoon dat als hij niet mag rusten hij niet kan ' leveren', vertelde hij laatst.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef blomst het volgende:
Brian mag weer rusten.
Nou genoeg andere dealers die kunnen leveren hoor..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
[..]
brian zegt gewoon dat als hij niet mag rusten hij niet kan ' leveren', vertelde hij laatst.
Dan heeft ie zeker nog heel wat uurtjes slaap tegoed. Want die gast heb ik amper nog iets zien 'leveren'.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
brian zegt gewoon dat als hij niet mag rusten hij niet kan ' leveren', vertelde hij laatst.
Als het programma afgelopen is en hij de winnaar is en het zelf mag gaan betalen...Natasia krijgt alles...ze zou de kooi uit geschopt moeten worden met der schijtprivileges..in het begin toch ook tijdens de rijlessen die wilgo ontmoeten...en de kids..Wilgo wil niet voor niks meer daar kommen...echt ik kots van het zooitje..maar blijf toch kijken..sta verbaasd vanmijzelf..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
Wanneer zou huub nu eens mogen beginnen met moterrijles?
wat?...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bericht is door het CAPS-filter afgekapt.
Begin vorige week hoorde Huub dat die motorijles niet meer doorging. Geen verdere reden bekend, Huub baalde stevig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
Wanneer zou huub nu eens mogen beginnen met moterrijles?
Heeft Huub zijn autorijbewijs wel dan? Nee toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Begin vorige week hoorde Huub dat die motorijles niet meer doorging. Geen verdere reden bekend, Huub baalde stevig.
Berichten met (te veel) hoofdletters worden automatisch gefilterd en zijn dus niet leesbaar.quote:
zo beter..heb hem aangepast..en wie zet dat filter er in JIj of Fok...en zowiezo waarom zo'n filter wat voor bullshit is dat nou weer....ik schrijf toch hoe ik wil...wtfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bericht is door het CAPS-filter afgekapt.
Nee, maar wat heeft dat te maken met de motorrijles ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Heeft Huub zijn autorijbewijs wel dan? Nee toch?
als de redactie nou inziet dat brian het beste materiaal levert als hij para wordt, en dus als hij slaap tekort komt....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heeft ie zeker nog heel wat uurtjes slaap tegoed. Want die gast heb ik amper nog iets zien 'leveren'.
wist je dat nog niet, vroeg je je niet af waarom wij dan niet reageerden?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zo beter..heb hem aangepast..en wie zet dat filter er in JIj of Fok...en zowiezo waarom zo'n filter wat voor bullshit is dat nou weer....ik schrijf toch hoe ik wil...wtf
Goed filter, werkt heel effectief.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zo beter..heb hem aangepast..en wie zet dat filter er in JIj of Fok...en zowiezo waarom zo'n filter wat voor bullshit is dat nou weer....ik schrijf toch hoe ik wil...wtf
ze heeft alleen last als het haar goed uitkomtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Goh, wat heeft ze last van haar borsten. NOT.
[afbeelding]
Vroeg me gewoon af... Maar over het algemeen is het gebruikelijk om eerst je autorijbewijs te halen en daarna pas je motorrijbewijs...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft dat te maken met de motorrijles ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed filter, werkt heel effectief.
Lol...haha...idd...vroeg het me al af idd...!! thanx for the tip hunquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:25 schreef 2live het volgende:
[..]
wist je dat nog niet, vroeg je je niet af waarom wij dan niet reageerden?![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lol...haha...idd...vroeg het me al af idd...!! thanx for the tip hun![]()
Ik hoorde hem 2 dagen geleden zeggen, dat de motorrijlessen wel weer doorgaan. Maar Rene had het nogal druk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af... Maar over het algemeen is het gebruikelijk om eerst je autorijbewijs te halen en daarna pas je motorrijbewijs...
Ze vond het toch ook niet meer nodig om dat corset aan te doen? Terwijl de kliniek had gezegd dat dat 2 weken moetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:26 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ze heeft alleen last als het haar goed uitkomt
Denk dat dat geheel licht aan waar je woont..je financieen...je doel van vervoer..als je een auto vd zaak kan krijgen haal je eerst je rijbewijs...als je in amsterdam woont..is een motor wel handig...ivm files..er zijn vele redenen tot overweging van de keuze auto of motor..lijkt me...heb alleen een auto rijbewijs..wil eigenlijk alle rijbewijzen wel hebben..is wel cool..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af... Maar over het algemeen is het gebruikelijk om eerst je autorijbewijs te halen en daarna pas je motorrijbewijs...
Volgens mij heeft Huub dat idd gezegd. Maar later heeft ie ook gezegd dat zijn motorlessen wel weer door zouden gaan....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Begin vorige week hoorde Huub dat die motorijles niet meer doorging. Geen verdere reden bekend, Huub baalde stevig.
Hopelijk zakken der tieten uit..en gaan ze kapot....lekker Pus tietenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:29 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ze vond het toch ook niet meer nodig om dat corset aan te doen? Terwijl de kliniek had gezegd dat dat 2 weken moet
??????quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het viel mij op dat het tijdstip van afsluiten vrij goed overeen kwam met het tijdstip van activeren. Bijvoorbeeld, rond 14:00 activeren is na verlopen van de periode (dag, week, maand) ook rond 14:00quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Hoe kan ik eigelijk zien hoe laat mijn streams stoppen.
Hier iemand een idee?
Is toch niet zo gek.. Ga de statistieken maar na, over het algemeen haalt men eerst het autorijbewijs (aangezien je met een auto ALTIJD kan rijden, motor is met slecht weer al minder)quote:
Ze stoppen gewoon, dus merk je het vanzelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Hier iemand een idee?
Het is een manier om jezelf te overtuigen dat je moet vertrekken. Gewoon jezelf laten wennen aan het idee dat DGK voorbij is. Dat kun je het beste doen, door iedereen te vertellen hoe zielig je wel niet bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Eric in de zeikmodus tegen Ellen.
Omdat ze denkt dat wij die graag willen zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom ruimt Natasja haar kast op in haar blote tieten?
Ze hoopt na de kooi nog gevraagd te worden door playboy, om nog wat geld te verdienen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ik had ze tot gisteren 12.30.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Hier iemand een idee?
Omdat wij ze misschien zien openbloeienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ze zouden mijn wallet nog weer gaan vullen, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:59 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik had ze tot gisteren 12.30.
Ik sloot mijn PC even af, om de hond even uit telaten en toen ik weer opstarte, was alles zwart en ben ik op de Talpasite gaan betalen met mijn wallet.![]()
Wat is er overgebleven van die jongen, het is echt een triest figuur nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
Palma vraagt of Eric niet iets van uit zijn laden naar huis kan sturen, beter pakt hij alles in en gaat dan zelf weg.
Dat gaat dus de goeie kant op, geen corset dragen en radslagen maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:12 schreef RSie het volgende:
het voortijdig stoppen met het dragen van het Corset kan er zeer zeker voor gaan zorgen dat ze strakkies hele leijke titties overhoudt.
vorige week was het resultaat te zien in een of ander plastische chirurgieprogramma.
en teveel spanning op d'r hechtingen is ook niet echt bevoordelijk om strakkies zo min mogelijk littekenweefsel over te houden.
Die littekens kan ze weg laten laseren, heeft ze al ingecalculeerd. Tsja..... waarom een natuurlijk helingsproces als je gewoon nog een keer naar de arts kan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:12 schreef RSie het volgende:
het voortijdig stoppen met het dragen van het Corset kan er zeer zeker voor gaan zorgen dat ze strakkies hele leijke titties overhoudt.
vorige week was het resultaat te zien in een of ander plastische chirurgieprogramma.
en teveel spanning op d'r hechtingen is ook niet echt bevoordelijk om strakkies zo min mogelijk littekenweefsel over te houden.
Het klonk als een moeilijke omweg om vooral geen antwoord te geven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:13 schreef beequeen het volgende:
Japio vraagt zich af of Natasja, Eric rin houdt. Wifebeater neemt deze vraag mee in zijn denktank.![]()
Wat moeten ze toch allemaal van dat wijf?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef Varen het volgende:
Natasja wordt zo gebeld door Rob Stenders; ze krijgt een koosnaam van Koos Alberts??
Wat overdreven veel media aandacht opeens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef Varen het volgende:
Natasja wordt zo gebeld door Rob Stenders; ze krijgt een koosnaam van Koos Alberts??
Koos Alberts gaat voor haar zingen "Ik verscheurde jouw foto"quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:19 schreef Varen het volgende:
oequote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
rob; de hele mensheid is als de dood voor je
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:27 schreef Varen het volgende:
Natasja haar koosnaampje wordt "snoepje"
Gelukkig kan ze dat shaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Varen het volgende:
Koos hoopt datze heel gelukkig wordt als ze weer thuis komt
Roib Stenders zei ook nog dat het een van zijn levensdoelen was om Natasia te spreken. Het lichte sarcasme in die opmerking ontging Natasia uiteraard volkomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Varen het volgende:
Koos hoopt datze heel gelukkig wordt als ze weer thuis komt
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef RSie het volgende:
.
was allang blij dat het de radio was en dat het niet in mijn hoofd zat
Rond 15.30 uur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
Hoe laat vertrekken Jaap en aMANDA?
Dan mogen ze wel opschieten, duurt wel even voor dat Amanda toonbaar is voor tv.quote:
Stream 2 is normaal, het beeld van stream 1 is vertekend (te breed getrokken). Dat probleem speelt al een paar weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Het valt me op dat stream 2 net zo breed is als 1. Irritant met cappen.
Ik wil toch wel even kijken. Het kan nog best leuk worden als Jaap het heft in handen neemt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
Hoe laat vertrekken Jaap en aMANDA?
Let maar op, stream 2 is nu ook vertekend, viel net echt op met Bianca van DOB.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stream 2 is normaal, het beeld van stream 1 is vertekend (te breed getrokken). Dat probleem speelt al een paar weken.
kunnen geen andere klanten krijgen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:36 schreef Anderkeertje het volgende:
waarom komen die griezels eigenlijk als Amanda staks toch weer zelf eraan gaat frunniken![]()
Stream 2, lijkt mij heel normaalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let maar op, stream 2 is nu ook vertekend, viel net echt op met Bianca van DOB.
Amanda en Eric kunnen wel samen sprookjesboeken gaan schrijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:43 schreef riri het volgende:
Wat een verhalen stuurt die Erik rond...de helft klopt er niet van
tja, er was toevallig net een streamlock dat moment dat uur die dag dat jaar niks gezien hoorquote:
klopt... (Japio doet dat trouwens ook niet!)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef riri het volgende:
Nou is Huub ineens verschrikkelijk volgens Amanda...is ze vergeten dat voor haar dezelfde sanctie geldt? Is ze vergeten wat ze zelf gedaan heeft?
Valt me op dat heel veel bewoners alles van zichzelf beter praten dan het is...de enige die dat niet doet is Huub
Daarom blijf ik Huubfan. Hij is de enige in dat hok die uitkomt voor zijn fouten en toegeeft dat hij het spel speelt. Hij gaat regelmatig te ver, maar geeft dat later ook toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef riri het volgende:
Nou is Huub ineens verschrikkelijk volgens Amanda...is ze vergeten dat voor haar dezelfde sanctie geldt? Is ze vergeten wat ze zelf gedaan heeft?
Valt me op dat heel veel bewoners alles van zichzelf beter praten dan het is...de enige die dat niet doet is Huub
en ze is ook even vergeten dat ze huub's rug heeft bewerkt met haar pumpquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:49 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda deed nu iets voor het eerst met duwen etc. Toch fijn als je zelf zoiets gelooft![]()
Dat je het weet Huub!quote:De gemeente Oldenzaal gaat met een intensieve campagne de veroorzakers van zwerfafval flink aanpakken. Het weggooien van troep op straat levert daar nu een boete van 75 euro op. De campagne ging maandag van start op het Twents Carmel College.
Er moesten er minimaal 30 bij van haar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Er gaan nog maar wat meer bosjes touw in het haar van Dellie. Alsof die bos stro nog niet dik genoeg is.
Alles wat Brian en Amanda deden dit weekend was zelfverdediging. Huub probeerde Brian te wurgen etc. Wat zij 2 deden was zo lachen volgens Amandeltje en ericquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en ze is ook even vergeten dat ze huub's rug heeft bewerkt met haar pump
Ze had gisteren 50 'stukjes' besteld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Er gaan nog maar wat meer bosjes touw in het haar van Dellie. Alsof die bos stro nog niet dik genoeg is.
hehehe, ik zou meedoen, als ik zeker wist dat negatieve post wordt doorgelatenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef blomst het volgende:
een Kaartenactie voor de grootste zeur van de kooi.
Lijm of vastbindenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze had gisteren 50 'stukjes' besteld.
Hoe zetten ze dat eigenlijk vast ?
Met een soort tangetje waar iets van lijm aanzit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
met nietjes.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie in de min komt en CP moet inleveren.... lijkt me wel een goed idee eigenlijk dat wanneer je onder de 5 procent komt je CP moet inleveren...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk serieus dat Eric het niet aankan als hij nog verder wegzakt in de popi poll. Kan me niet voorstellen dat er iemand voor hem smst.
Dan moeten ze wel erg veel gaan inleveren vind je niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie in de min komt en CP moet inleveren.... lijkt me wel een goed idee eigenlijk dat wanneer je onder de 5 procent komt je CP moet inleveren...
.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met een soort tangetje waar iets van lijm aanzit.
Nou mun ex had hetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
.
[..]
ThanksIk ben in deskundig gezelschap hier !
Ze vindt die kromme dikke stalpootjes zelf anders heel erg mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:02 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom heeft Natasja van die korte rokjes?? met haar varkenspootjes![]()
Rob Stenders, en de hele zender waar ie voor werkt is van JohnDeMol, dus er moet effe gepromoot worden. Wel opmerkelijk dat interviews voor zenders die niet van JdM zijn, bijvoorbeeld Veronica, anti-Natasja zijn...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Wat moeten ze toch allemaal van dat wijf?![]()
Over het eerste stukje kan ik niet veel zeggen, het tweede deel wel. Jouw zelfkennis klopt welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, ze is breed maar zo breed niet BSOL, dit is stream 2.(wat een drammer ben ik hè?)
[afbeelding]
Ze wilde voor vanavond toch een stuk of 50 extra extensions? Dat ziet er toch niet uit: zoveel haar op zo'n propje.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Het ziet er nu wel goed uit dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze wilde voor vanavond toch een stuk of 50 extra extensions? Dat ziet er toch niet uit: zoveel haar op zo'n propje.
Daar heb je me.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je me.
Let me rephrase: dat ziet er toch nog minder uit dan dat het er nu uitziet???![]()
ja...dat is en blijft bij mij toch heel belangrijk,die karaktertrek...kan er niet tegen dat mensen alles van zichzelf goedpraten en anderen in een zwart daglicht stellen alleen om alle aandacht van zichzelf af te wenden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom blijf ik Huubfan. Hij is de enige in dat hok die uitkomt voor zijn fouten en toegeeft dat hij het spel speelt. Hij gaat regelmatig te ver, maar geeft dat later ook toe.
Ik vind het ook te belachelijk voor woorden dat die gast toestemming hiervoor krijgt. Alsof hij uitgerust wel voor leuke beelden zorgt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe kan Brian nu moe zijn? Hij doet helemaal NIKS...net als de rest van dat zooitje
Omdat ze ze niet wast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom krijgt ze eigenlijk zo'n lelijke extensions, die van Natasja zijn niet slecht
Met die extentions is niks mis, Dellie zorgt er iedere keer voor dat het er als stro uitziet, door alle troep die ze erin smeert.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom krijgt ze eigenlijk zo'n lelijke extensions, die van Natasja zijn niet slecht
Lieke ziet der eigen fouten ook niet bepaald in. Of wil ze niet inzien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:12 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Lieke ook wel in dat straatje thuishoort bij Huub en Jaap
Heeft ze nu opeens een dikke koon?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia vertelde zojuist dat ze vanavond naar de kliniek gaat om 'n tiet te laten nakijken. Ze voelt dat het niet goed is. Kan de redactie deze caps uitprinten en meegeven ? Dan kunnen ze een beetje zien op welk moment het gebeurde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het stilstaande beeld van stream 2 lijkt nu idd vertekend. Alle streams zijn hier plat gegaan.quote:
Toevoeging: En voor de zekerheid de maagcorrectie ook niet laten doen omdat die tieten (wat er van over is) dan op haar knieen hangenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:16 schreef Copycat het volgende:
Schietgebedje dat haar nieuwe borstinhoud dusdanig is verkloot door dat geradslag dat er niets anders opzit de opvulling eruit te halen en dat het medisch niet meer verantwoordelijk is nieuwe implantaten te plaatsen.
Zeggen die nachtmerrie dames daar eigenlijk nooit iets van? Zal wel niet, want dan zijn ze weer nering kwijt, natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
Met die extentions is niks mis, Dellie zorgt er iedere keer voor dat het er als stro uitziet, door alle troep die ze erin smeert.
het is wel zo dat Natasia vaak naar Sylvia toeholde als ze gestressed was. Bij Sylvia kwam ze met een simpel praatje over kleding of zo, weer tot rust.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
. Natasja zegt, dat ze dagelijks gemist wordt.![]()
Herma en Hans de bokser zijn blank en trekken naar ze toe (vast nog wel een paar meer).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Het valt me altijd op hoe er zo'n scheiding tussen rassen is in het huis..alle donkere mensen trekken over het algemeen meteen naar Natasia en Brian toe (Carlos, die dj's, soa boys) en alle blanken naar de andere kant..
I told you soquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het stilstaande beeld van stream 2 lijkt nu idd vertekend. Alle streams zijn hier plat gegaan.
Net als in de echte wereld, dat heet natuurlijke segregatiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Het valt me altijd op hoe er zo'n scheiding tussen rassen is in het huis..alle donkere mensen trekken over het algemeen meteen naar Natasia en Brian toe (Carlos, die dj's, soa boys) en alle blanken naar de andere kant..
De rijschool instructeur was ook van vermengd bloed geloof ik en die was neutraalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Herma en Hans de bokser zijn blank en trekken naar ze toe (vast nog wel een paar meer).
Denk eerder dat het meer het Tokkie-gehalte is
Dat was dan ook geen tokkie m.i.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:23 schreef product het volgende:
[..]
De rijschool instructeur was ook van vermengd bloed geloof ik en die was neutraal
Natasia en Sylvia zaten met heel veel dingen op een lijn omdat ze elkaars pijn konden voelen...zelfde meegemaakt enzo...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:17 schreef avonne het volgende:
[..]
het is wel zo dat Natasia vaak naar Sylvia toeholde als ze gestressed was. Bij Sylvia kwam ze met een simpel praatje over kleding of zo, weer tot rust.
Tis een kleinigheid, maar het klopt dus wel (al betwijfel ik of natasia dat zelf beseft en bedoelt)
Natasja vond Syl wel een slang, die heeft Syl toch voor heel wat uitgemaakt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:24 schreef product het volgende:
[..]
Natasia en Sylvia zaten met heel veel dingen op een lijn omdat ze elkaars pijn konden voelen...zelfde meegemaakt enzo...
Dat zegt ze ook over Huub, maar toch is ze wel gek op m.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja vond Syl wel een slang, die heeft Syl toch voor heel wat uitgemaakt.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:26 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook over Huub, maar toch is ze wel gek op m.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:33 schreef Margo37 het volgende:
Hier ook geen streams meer, heb net vanmorgen betaald![]()
Even rebooten of refreshen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Streams down?
Sommige streams zijn down, deze loopt nog http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:31 schreef mootie het volgende:
Streams down?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |