Denk dat dat geheel licht aan waar je woont..je financieen...je doel van vervoer..als je een auto vd zaak kan krijgen haal je eerst je rijbewijs...als je in amsterdam woont..is een motor wel handig...ivm files..er zijn vele redenen tot overweging van de keuze auto of motor..lijkt me...heb alleen een auto rijbewijs..wil eigenlijk alle rijbewijzen wel hebben..is wel cool..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af... Maar over het algemeen is het gebruikelijk om eerst je autorijbewijs te halen en daarna pas je motorrijbewijs...
Volgens mij heeft Huub dat idd gezegd. Maar later heeft ie ook gezegd dat zijn motorlessen wel weer door zouden gaan....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Begin vorige week hoorde Huub dat die motorijles niet meer doorging. Geen verdere reden bekend, Huub baalde stevig.
Hopelijk zakken der tieten uit..en gaan ze kapot....lekker Pus tietenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:29 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ze vond het toch ook niet meer nodig om dat corset aan te doen? Terwijl de kliniek had gezegd dat dat 2 weken moet
??????quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Vroeg me gewoon af... Maar over het algemeen is het gebruikelijk om eerst je autorijbewijs te halen en daarna pas je motorrijbewijs...
Het viel mij op dat het tijdstip van afsluiten vrij goed overeen kwam met het tijdstip van activeren. Bijvoorbeeld, rond 14:00 activeren is na verlopen van de periode (dag, week, maand) ook rond 14:00quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Hoe kan ik eigelijk zien hoe laat mijn streams stoppen.
Hier iemand een idee?
Is toch niet zo gek.. Ga de statistieken maar na, over het algemeen haalt men eerst het autorijbewijs (aangezien je met een auto ALTIJD kan rijden, motor is met slecht weer al minder)quote:
Ze stoppen gewoon, dus merk je het vanzelf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Hier iemand een idee?
Het is een manier om jezelf te overtuigen dat je moet vertrekken. Gewoon jezelf laten wennen aan het idee dat DGK voorbij is. Dat kun je het beste doen, door iedereen te vertellen hoe zielig je wel niet bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Eric in de zeikmodus tegen Ellen.
Omdat ze denkt dat wij die graag willen zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom ruimt Natasja haar kast op in haar blote tieten?
Ze hoopt na de kooi nog gevraagd te worden door playboy, om nog wat geld te verdienen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ik had ze tot gisteren 12.30.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:39 schreef blomst het volgende:
Hier iemand een idee?
Omdat wij ze misschien zien openbloeienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Ze zouden mijn wallet nog weer gaan vullen, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:59 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik had ze tot gisteren 12.30.
Ik sloot mijn PC even af, om de hond even uit telaten en toen ik weer opstarte, was alles zwart en ben ik op de Talpasite gaan betalen met mijn wallet.![]()
Wat is er overgebleven van die jongen, het is echt een triest figuur nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:02 schreef blomst het volgende:
Palma vraagt of Eric niet iets van uit zijn laden naar huis kan sturen, beter pakt hij alles in en gaat dan zelf weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |