Gelukkig kan ze dat shaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Varen het volgende:
Koos hoopt datze heel gelukkig wordt als ze weer thuis komt
Roib Stenders zei ook nog dat het een van zijn levensdoelen was om Natasia te spreken. Het lichte sarcasme in die opmerking ontging Natasia uiteraard volkomen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Varen het volgende:
Koos hoopt datze heel gelukkig wordt als ze weer thuis komt
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:29 schreef RSie het volgende:
.
was allang blij dat het de radio was en dat het niet in mijn hoofd zat
Rond 15.30 uur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
Hoe laat vertrekken Jaap en aMANDA?
Dan mogen ze wel opschieten, duurt wel even voor dat Amanda toonbaar is voor tv.quote:
Stream 2 is normaal, het beeld van stream 1 is vertekend (te breed getrokken). Dat probleem speelt al een paar weken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
Het valt me op dat stream 2 net zo breed is als 1. Irritant met cappen.
Ik wil toch wel even kijken. Het kan nog best leuk worden als Jaap het heft in handen neemt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:33 schreef blomst het volgende:
Hoe laat vertrekken Jaap en aMANDA?
Let maar op, stream 2 is nu ook vertekend, viel net echt op met Bianca van DOB.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Stream 2 is normaal, het beeld van stream 1 is vertekend (te breed getrokken). Dat probleem speelt al een paar weken.
kunnen geen andere klanten krijgen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:36 schreef Anderkeertje het volgende:
waarom komen die griezels eigenlijk als Amanda staks toch weer zelf eraan gaat frunniken![]()
Stream 2, lijkt mij heel normaalquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let maar op, stream 2 is nu ook vertekend, viel net echt op met Bianca van DOB.
Amanda en Eric kunnen wel samen sprookjesboeken gaan schrijvenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:43 schreef riri het volgende:
Wat een verhalen stuurt die Erik rond...de helft klopt er niet van
tja, er was toevallig net een streamlock dat moment dat uur die dag dat jaar niks gezien hoorquote:
klopt... (Japio doet dat trouwens ook niet!)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef riri het volgende:
Nou is Huub ineens verschrikkelijk volgens Amanda...is ze vergeten dat voor haar dezelfde sanctie geldt? Is ze vergeten wat ze zelf gedaan heeft?
Valt me op dat heel veel bewoners alles van zichzelf beter praten dan het is...de enige die dat niet doet is Huub
Daarom blijf ik Huubfan. Hij is de enige in dat hok die uitkomt voor zijn fouten en toegeeft dat hij het spel speelt. Hij gaat regelmatig te ver, maar geeft dat later ook toe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef riri het volgende:
Nou is Huub ineens verschrikkelijk volgens Amanda...is ze vergeten dat voor haar dezelfde sanctie geldt? Is ze vergeten wat ze zelf gedaan heeft?
Valt me op dat heel veel bewoners alles van zichzelf beter praten dan het is...de enige die dat niet doet is Huub
en ze is ook even vergeten dat ze huub's rug heeft bewerkt met haar pumpquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:49 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda deed nu iets voor het eerst met duwen etc. Toch fijn als je zelf zoiets gelooft![]()
Dat je het weet Huub!quote:De gemeente Oldenzaal gaat met een intensieve campagne de veroorzakers van zwerfafval flink aanpakken. Het weggooien van troep op straat levert daar nu een boete van 75 euro op. De campagne ging maandag van start op het Twents Carmel College.
Er moesten er minimaal 30 bij van haar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Er gaan nog maar wat meer bosjes touw in het haar van Dellie. Alsof die bos stro nog niet dik genoeg is.
Alles wat Brian en Amanda deden dit weekend was zelfverdediging. Huub probeerde Brian te wurgen etc. Wat zij 2 deden was zo lachen volgens Amandeltje en ericquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en ze is ook even vergeten dat ze huub's rug heeft bewerkt met haar pump
Ze had gisteren 50 'stukjes' besteld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:53 schreef beequeen het volgende:
Er gaan nog maar wat meer bosjes touw in het haar van Dellie. Alsof die bos stro nog niet dik genoeg is.
hehehe, ik zou meedoen, als ik zeker wist dat negatieve post wordt doorgelatenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef blomst het volgende:
een Kaartenactie voor de grootste zeur van de kooi.
Lijm of vastbindenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze had gisteren 50 'stukjes' besteld.
Hoe zetten ze dat eigenlijk vast ?
Met een soort tangetje waar iets van lijm aanzit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze had gisteren 50 'stukjes' besteld.
Hoe zetten ze dat eigenlijk vast ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |