quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is weer flink in de zeurmode. Ik heb nooit geweten dat er vrouwen zijn die 8 dagen per week ongesteld zijn, niet meer normaal.
[afbeelding]
Hoe krijg jij zo snel een foto op het forum??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:15 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
De vloer is schoongemaakt, dus ze ontbijten buiten. Nando is er als PT voor Japio. Amanda föhnt haar haar, de rest is spoorloos
Voor overige topics:
De Gouden Kooi
Connectiesquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Hoe krijg jij zo snel een foto op het forum??
Zo snel is dat niet hoor, ik ben niks vergeleken bij BSOL.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:22 schreef Varen het volgende:
[..]
Hoe krijg jij zo snel een foto op het forum??
Denk dat Jaap hem erin houdt.. want als huub weg is.. is hij de volgende..quote:
Ga maar eens kijken bij www.photobucket.com, is veelal sneller dan tinypic.comquote:
bij Jensen weet je dat dus nooit, ligt eraan wat hij van amanda vindt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:28 schreef pullup het volgende:
Zoveel mogelijkheden voor Jensen om Amanda eens goed te grazen te nemen vanavond.
Ik hoop dat het niet alleen een goedkoop nummertje borsten voelen gaat worden.
Laat hem gewoon eens beginnen met te vragen waarom ze zelf denkt zo laag te staan in de Popo.
ik dacht half 11quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef Liess het volgende:
Hoelaat begint Jensen dan savonds?
Ik kan niet wachten. Aan de andere kant, dat kind is te dom om ook maar iets te begrijpen, dus zal ze zoals gewoonlijk , dom voor zich uit gaan lachen. Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:28 schreef pullup het volgende:
Zoveel mogelijkheden voor Jensen om Amanda eens goed te grazen te nemen vanavond.
Ik hoop dat het niet alleen een goedkoop nummertje borsten voelen gaat worden.
Laat hem gewoon eens beginnen met te vragen waarom ze zelf denkt zo laag te staan in de Popo.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub neemt demonstratief afstand van Eric
[afbeelding]
Om 22.50 uur.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef Liess het volgende:
Hoelaat begint Jensen dan savonds?
En, als het 'r niet bevalt: Sterf jonguh! Echt!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef beequeen het volgende:
Ik kan niet wachten. Aan de andere kant, dat kind is te dom om ook maar iets te begrijpen, dus zal ze zoals gewoonlijk , dom voor zich uit gaan lachen. Je weet wat ik bedoel.![]()
De interviews staan ook op de site van Jensenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
Ik kan vanavond waarschijnlijk Jensen niet zien, dus gok maar op een You Tube filmpje.
Ben wel benieuwd hoe Jensen Amanda gaat bejegenen.
Kijk, dat is nog eens handige info!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef getl0st het volgende:
De interviews staan ook op de site van Jensen
Weinig van te merken ........quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef Varen het volgende:
Natasja borsten doen erg zeer, het lijkt of ze in de fik staan, ze heeft slecht geslapen
en heeft hij de afstandsbediening?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Liess het volgende:
Oh dan hoef ik t oko niet te gaan kijken (Mijn pa heeft een hekel aan Jensen, lol)
Eric heeft Huub een aantal malen laten vallen en/of geen steun gegeven. Dat is langszaam tot irritaties gaan leiden en dit weekeinde is de bom gebarsten. Huub heeft het pakt met Eric opgezegd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef Varen het volgende:
Het is misschien al een keer uitgelegt en heb ik het gemist.
WAARom is Huub zo boos op Eric. Is het speltechnisch of is er echt iets gebeurt.
Voor wie PM heeft, het zou me zeer verheugen als men deze tip en link even door stuurtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
Wil je HidiHo bedanken: klikopadvertentiesonderaanpagina
![]()
![]()
Hij is weer bereikbaar van af 20.30 via PM voor vragen![]()
sorry voor de spam, maar hij is dit wel waard. meerdere keren klikken heeft geen zin. Geldt 1 keer per IP adres.![]()
dat zijn de ergste, tijd voor een tv op je kamer!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij denkt dat ie de baas is over de tv ja![]()
hulde voor wat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor wie PM heeft, het zou me zeer verheugen als men deze tip en link even door stuurt
Hulde voor de meester HIDiHo![]()
Oh ik heb wel een tv, maar wij hebben een schotel en (nog) geen tussending, dus overal in huis kijken we wat er beneden op is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zijn de ergste, tijd voor een tv op je kamer!
schenk hem een lekker borreltje in vanavond vroegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Oh ik heb wel een tv, maar wij hebben een schotel en (nog) geen tussending, dus overal in huis kijken we wat er beneden op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |