Eerst even kijken wat ze bieden kan behoorlijk belastend voor Talpa zijn deze info!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:59 schreef heiden6 het volgende:
Een par honderd euro? Meer vragen!
quote:
Ben ik al mee bezig zo slim was ik nog welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:03 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon bij meerdere bladen aankloppen en ze op laten bieden.
Wel als je aan de Gouden Kooi mee hebt gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:04 schreef maok het volgende:
Das wel dom, je gokt toch niet zomaar een adres?![]()
Zat ik ook aan te denken, maar dan maak ik me strafbaar..lijkt me niet echt slim...maar mijn handen jeuken welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt trouwens best reageren als Stijn en kijken of je meer info kunt halen uit haar email terug.
Wacht maar af.....morgen sta ik in de bladen als het doorgaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef SunChaser het volgende:
hoax
puik planquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:23 schreef heiden6 het volgende:
Je kunt trouwens best reageren als Stijn en kijken of je meer info kunt halen uit haar email terug.
Mwah valt wel mee...Talpa had in 2005 al tien.tv geregged...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:29 schreef Bastard het volgende:
Wat een kut domeinnaam heb je.
Wat is inlichten? Alleen zeggen dat je mail hebt gekregen van die doos of meteen de hele inhoud doorsturen..?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef Razor21 het volgende:
Hier de 1ste mail van het roddelblad gistermiddag :
Vanzelfsprekend zijn we geinteresseerd, echter alleen als je niet andere bladen ook heb ingelicht.
Pas als we het bekeken hebben en overgaan tot publicatie gaan we ook over tot betaling.
Reken je niet rijk, we storten zeker geen mega bedragen, denk aan een paar honderd euro, maar dat kan ik pas echt toezeggen nadat ik de informatie heb gezien.
Je moet ervan uitgaan dat we altijd eerlijk en oprecht zijn en dus niet jouw informatie gebruiken en er dan niet voor betalen.
Laatste update gisteravond :
Heb het gelezen en ben er mee bezig. Je hoort zo snel mogelijk van me. Ga wel even contact zoeken met Talpa c.q. Tien.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:34 schreef Lllaura het volgende:
Heb je Talpa zelf er ook van op de hoogte gebracht? Misschien bieden zij wel meer dan de roddelbladen om het niet te publiceren.
Daar heb je een punt.....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:34 schreef Lllaura het volgende:
Heb je Talpa zelf er ook van op de hoogte gebracht? Misschien bieden zij wel meer dan de roddelbladen om het niet te publiceren.
Neem aan de inhoud....ik heb de inhoud enkel naar dit blad verstuurd...dus ik wacht nu in spanning af wat ze gaan doenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:36 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat is inlichten? Alleen zeggen dat je mail hebt gekregen van die doos of meteen de hele inhoud doorsturen..?
Mail is rechtsgeldig wat erin staat :quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
Nou ik denk dat ze het gaan plaatsen en jij niets krijgt
Ligt eraan wat er in staat natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:36 schreef Conorach het volgende:
Ik zou niet bij de "paar honderd" euro blijven zitten if I were you..
de gehele inhoud?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Neem aan de inhoud....ik heb de inhoud enkel naar dit blad verstuurd...dus ik wacht nu in spanning af wat ze gaan doen![]()
Tsja je weet het nooit. Het zijn wel ratjes daar hèquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:40 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mail is rechtsgeldig wat erin staat :
Je moet ervan uitgaan dat we altijd eerlijk en oprecht zijn en dus niet jouw informatie gebruiken en er dan niet voor betalen
Ze hebben mij dit in de email beloofd :quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Apfel. het volgende:
[..]
de gehele inhoud?
Zonder dat het zeker is dat je geld voor krijgt, tricky![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Apfel. het volgende:
[..]
de gehele inhoud?
het is te hopen dat TS het mailtje niet doorgestuurd heeft, maar alleen de inhoudquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:41 schreef Apfel. het volgende:
[..]
de gehele inhoud?
Zijn emails al wel rechtsgeldig?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ze hebben mij dit in de email beloofd :
Je moet ervan uitgaan dat we altijd eerlijk en oprecht zijn en dus niet jouw informatie gebruiken en er dan niet voor betalen
Houden zij zich daar niet aan..dan zal ik er even werk van maken...weet alleen nog niet hoe...![]()
Dit kan dus al niet meer:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:35 schreef Razor21 het volgende:
Laatste update gisteravond :
Heb het gelezen en ben er mee bezig. Je hoort zo snel mogelijk van me. Ga wel even contact zoeken met Talpa c.q. Tien.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:34 schreef Lllaura het volgende:
Enkel de inhoud een screenshot.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is te hopen dat TS het mailtje niet doorgestuurd heeft, maar alleen de inhoud
Kunnen ze meteen een tegenbod doen in dit topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef teamlead het volgende:
je weet trouwens dat de redactie van DGK meeleest op FOK! ?
Je kan toch wel n zakelijke brief sturen. Ik zou dat eerder doen dan een mailtjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Enkel de inhoud een screenshot.
wie kan mij even helpen om een duidelijke email op te stellen voor Talpa?
Dan ik ga ik ze ook even mailen .....maar ik wil het wel netjes houden..maar ik wil er wel wat voor hebben als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Ja ze doen maar..maar met deze OP kunnen ze nog helemaal niets....en als dit uitkomt wat erin staat en ECHT waar is...dan heb ik dus wel een mooie " Hoe zegt Albert Verlinde dat altijd? "quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef teamlead het volgende:
De primeur aan FOK! Lamenielachuh.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Had Danny een PM gestuurd. Misschien dat hij er iets voor over had gehad als primeur, hetzij geld hetzij goederen. Nu loop je naar de eerste de beste concurent zonder dat je weet of je uberhaubt wat krijgt.
Slimmerik.
GeenStijlquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef Razor21 het volgende:
Iemand nog andere bladen / media die ik kan inschakelen
RTL boulevard al ingelicht?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef Razor21 het volgende:
Zou je het niet gewoon naar Boulevard of Shownieuws sturen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef Razor21 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet volg de Gouden Kooi....maar ik vind het best schokkendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef farceman het volgende:
Ligt eens tipje sluier op....is het heel schokkend en had je dit totaal niet verwacht?
A) Zie ik FOK!/Danny niet zo snel een groter geldbedrag neerleggen dan de bladen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:53 schreef SunChaser het volgende:
Want?
Ja via de site een mail gestuurd.quote:
Blue Circle?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die betalen volgens mij niet.
De redactie kun je contacteren via Blue Circle
Scoop?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ze doen maar..maar met deze OP kunnen ze nog helemaal niets....en als dit uitkomt wat erin staat en ECHT waar is...dan heb ik dus wel een mooie " Hoe zegt Albert Verlinde dat altijd? "![]()
Vooralsnog betalen de bladen ook nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
A) Zie ik FOK!/Danny niet zo snel een groter geldbedrag neerleggen dan de bladen.
De TS doet t voor t geld. Het bereik van FOK! is volgens mij groter dan de Story of de Prive. Bovendien is DGK doelgroep het internet, niet suffe huisvrouwen.quote:B) Heeft een schreeuwende kop op de voorpagina van één van de bladen een stuk meer bereik dan een berichtje op de FP.
Nee, ik zeg dat de lijnen hier korter zijn.quote:C) Je doet alsof het een doodzonde is dat een user niet eerst aan FOK! denkt om naar te lekken.
Dat lees ik anders in de posts van TS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Vooralsnog betalen de bladen ook nog niet
Je zult je verbazen hoeveel 'suffe' huisvrouwen DGK volgen. Via internet. Check maar eens het DGK subforum hier en vooral op VOL. Daarbij betwijfel ik of het bereik van FOK! groter is.quote:De TS doet t voor t geld. Het bereik van FOK! is volgens mij groter dan de Story of de Prive. Bovendien is DGK doelgroep het internet, niet suffe huisvrouwen.
Zeg dat maar tegen die users die op toegang tot het keldertje wachtenquote:Nee, ik zeg dat de lijnen hier korter zijn.
Waarom zet je hem nie gwoon hier neer..?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef Razor21 het volgende:
Ander pleur ik deze SCOOP wel op E-Bay en kunnen de mensen bieden![]()
Meer zeg ik niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom zet je hem nie gwoon hier neer..?
Gaat het over geld of de geloofwaardigeheid van het programma of iets over bepaalde personen?
Zeg dan een beetje waar het over gaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Meer zeg ik niet...
Wat is een geheim bewaren toch moelijk...ik wil het zo graag zeggen haahaha...![]()
Is geen hoax, ik heb het mailtje ook gezien, Razor is een collega namelijk (ja het is al erg genoegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef SunChaser het volgende:
hoax
Vermoed dat het snel genoeg naar buiten gaat komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zeg dan een beetje waar het over gaat
Geld? Sex om erin te mogen blijven?
Ik wil het weten![]()
En je kan je niet per ongeluk verspreken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Is geen hoax, ik heb het mailtje ook gezien, Razor is een collega namelijk (ja het is al erg genoeg).
Ook de mailwisseling met een roddelblad heb ik onder ogen gehad.
Ga ff paffenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Boeiend, al blijft het wel een beetje blij-met-dooie-mus-topic![]()
Het wordt steeds oneerlijkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef wendy4ever het volgende:
Ik heb het ook gezien, ben zijn zus(ja is ook heel erg ;-) )
Niet meer zeggen Razor jij lult alweer teveel..
Alsof Danny ervoor betaaltquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Had Danny een PM gestuurd. Misschien dat hij er iets voor over had gehad als primeur, hetzij geld hetzij goederen. Nu loop je naar de eerste de beste concurent zonder dat je weet of je uberhaubt wat krijgt.
Slimmerik.
Nee kreeg al een mailtje van 'm:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
En je kan je niet per ongeluk verspreken?
Thnx voor de tip ga even kijken...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef Schanulleke het volgende:
Is het de Party die je benaderd hebt? Die hebben al eerder items over DGK gehad.
Ik gok iets over dat die slet beloofd is door een of andere hoge pief haar geld terug te krijgen, of een deel van het geld, of een of andere vergoeding of its dergelijks.quote:
Dat is toch een mooi bedrag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip ga even kijken...
Weekend valt al af die geven standaard 250 euro...
Er zit een acteur in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Meer zeg ik niet...
Wat is een geheim bewaren toch moelijk...ik wil het zo graag zeggen haahaha...![]()
ik was er ook gelijk voor gegaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is toch een mooi bedrag?Veel meer krijg je er niet voor.
Enige waar je rijk mee wordt is als je kunt bewijzen dat Vanessa ooit hoer was.
Das niet zo moeilijk toch??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is toch een mooi bedrag?Veel meer krijg je er niet voor.
Enige waar je rijk mee wordt is als je kunt bewijzen dat Vanessa ooit hoer was.
Hoezo niet de inhoud heb ik niet gepost in het topic...dus ze kunnen de primeur nog krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, er kijken gemiddeld 400.000 mensen naar DGK, niemand weet wie Ilona is, dus meer dan 250 a 300 euro krijg je er niet voor, en na dit topic misschien wel helemaal niks meer, zodra ze dit zien.
Maar je komt niet betrouwbaar over nu al van alles hier te hebben neergezetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo niet de inhoud heb ik niet gepost in het topic...dus ze kunnen de primeur nog krijgen
dan kan hij de geruchten meteen bij jaap en amanda checken vanavond in de uitzending.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef tipsch het volgende:
Misschien kun je vandaag nog een en ander kortsluiten met Jensen![]()
Wat een onzin..... hij vraagt hier alleen naar tips.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar je komt niet betrouwbaar over nu al van alles hier te hebben neergezet
Zit er sowieso niet iets van briefgeheim op verkeerd bezorgde e-mail ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dan maak ik me strafbaar..lijkt me niet echt slim...maar mijn handen jeuken wel![]()
Hij heeft dat mailtje toch?? dus betrouwbaar of niet hij heeft wel dat mailtje!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar je komt niet betrouwbaar over nu al van alles hier te hebben neergezet
Natuurlijkquote:emaal leuk, toppie
Leuk hoor, om te zien dat jullie al berichtjes en reacties sturen. Ik had nog niet echt iets geschreven maar ik zie al een heleboel reacties. Nou, ik ben dus Ilona r jullie kennen mij natuurlijk al van tv. is hier helemaal toppie. We hebben echt een prachtig huis. Nu maar hopen dat ik het ook win. Met de vlieglessen gaat het echt toppie. Is echt leuk. Vergeten jullie niet op mij te stemmen. Nou, tot het volgende berichtje.
Groetjes Ilona
Niemand, en als het een hotmailadres is, lijkt me het ook lastig te achterhalen of het daadwerkelijk van haar afkomstig is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef SunChaser het volgende:
Wie zegt dat de mail echt van Ilona komt trouwens?
Vooralsnog niemand. Maar hij zegt DGK geen drol aan te vinden, dus lijkt me niet dattie dat gaat verzinnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar wie zegt dat ze mailt vanaf hotmail en niet van ilonamonsanto@gmail.comquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef wendy4ever het volgende:
[..]
Hij heeft dat mailtje toch?? dus betrouwbaar of niet hij heeft wel dat mailtje!
Staat geen disclaimer onder de email dus lijkt mij nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Zit er sowieso niet iets van briefgeheim op verkeerd bezorgde e-mail ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
gokje :
ilona is gevraagd te vertrekken omdat ze niet interssant genoeg was.
Ze zou de 10.000 euro gewoon terug krijgen, en mailt nu waar het geld blijft.
Misschien is het een fokker die dacht: hier gaat hij vast een topic over openenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef SunChaser het volgende:
Dat zou een schitterende wending geven aan het verhaal zegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het een fokker die dacht: hier gaat hij vast een topic over openen
Lijkt me niet zo verstandigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
anders vraagt iemand met een hyves account het even
http://ilonajuly.hyves.nl/
Net alsof er zoveel info in dit topic staat...ze kunnen nog steeds de primeur hebben .....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Als ik als roddeblad of als producent dit topic zou lezen dan zou ik denken: fuck it, wacht wel tot het ergens naar buiten komt en maak dan een bericht met bronverwijzing.
We weten dat:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof er zoveel info in dit topic staat...ze kunnen nog steeds de primeur hebben .....
niet te hebberig zijn, dan komt het goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof er zoveel info in dit topic staat...ze kunnen nog steeds de primeur hebben .....
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We weten dat:
het om Ilona gaat
dat ze gemaild heeft naar de producent
over geld
dat ze eea eist
Dat Talpa nog niet over de brug is gekomen
Iig financieel. Denk niet dat dit nu nog 300 euro of meer waard is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef dronkeykong het volgende:
Dit gaat op een anti-climax uitdraaien....
We zullen het wel zien.....ik wacht het wel af...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iig financieel. Denk niet dat dit nu nog 300 euro of meer waard is.
Misschien wel...maar zo iets is best moelijk om voor me te houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Apfel. het volgende:
Heel slecht gespeeld dit, je had gewoon na afloop van dit hele verhaal n topic moeten openen :p
Je snapt de begrippen exclusief en primeur waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Misschien wel...maar zo iets is best moelijk om voor me te houden.
De bladen kunnen echt nog steeds de primeur hebben ongeacht ze nu wel of niet dit topic lezen.
Talpa ook net even een mail verstuurd![]()
Volgende week krijg je vast bericht!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Razor21 het volgende:
Hartelijk dank voor je bericht en belangstelling voor TIEN. Wij stellen je reactie zeer op prijs! Hoewel alle berichten vanzelfsprekend worden gelezen, zijn wij vanwege de grote belangstelling helaas niet in staat iedere mail direct te beantwoorden. Om die reden is op onze internetsite een lijst geplaatst met veel voorkomende vragen met natuurlijk de bijbehorende antwoorden. Via de volgende link kom je direct bij deze lijst.
http://www.tien.tv/web/show/id=937391/langid=43
TIP!
Als je regelmatig op de hoogte wilt worden gehouden van alles wat met 10 te maken heeft, dan nodigen we je van harte uit om je in te schrijven als lid van Tien.tv. Je kunt je dan tevens inschrijven voor onze nieuwsbrief.
http://www.tien.tv/web/show/id=47094
Met vriendelijke groet,
TIEN
Publieksvoorlichting
![]()
![]()
![]()
Heb geen inhoud of iets dergelijks meeverzonden alleen dat ik informatie bezit die ze terug kunnen kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef vosss het volgende:
Dalijk staat je mailtje gewoon op die site van hun!!!
Yvonnequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Razor21 het volgende:
Update van het roddelblad :
Helaas, maar we doen er niets mee. Misschien kun je het bij een ander blad proberen.
Groet
yvonne
Ook van die gebroken urn ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef AnnaLee_theHealer het volgende:
Was jij niet degene die zogenaamd gebeten was door een slang enzo?.
Verrassend. De roddelbladen lezen namelijk mee op FOK! Laatst is er een heel artikel gemaakt nav mijn topic over Ellemieke Vermolenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Razor21 het volgende:
Helaas, maar we doen er niets mee. Misschien kun je het bij een ander blad proberen.
Groet
yvonne
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef addie het volgende:
[..]
Yvonne
Plemp het hele verhaal gewoon hier neer joh
Gooi het dan maar hier neerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:04 schreef Razor21 het volgende:
Groet
yvonne
Netalsof in dit topic de primeur staat of iets....ze kunnen nog steeds een SCOOP hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verrassend. De roddelbladen lezen namelijk mee op FOK! Laatst is er een heel artikel gemaakt nav mijn topic over Ellemieke Vermolen
Ohja, dat topic ook nog. Is het moeilijk te geloven? Ik ken die hele Kooi en dat meisje niet. Maar het zal niet de eerste hoax zijn, zeg maar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ook van die gebroken urn ja...
Maar dit is wel echt, hoe moeilijk het ook te geloven is ja![]()
wilma nanninga van de Telegraaf is veel met DGK bezig, [vandaag ook een artikel over natasia], mss is zij een optie?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb geen inhoud of iets dergelijks meeverzonden alleen dat ik informatie bezit die ze terug kunnen kopen![]()
Ja, John de Mol is vast gevoelig voor chantagequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:05 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb geen inhoud of iets dergelijks meeverzonden alleen dat ik informatie bezit die ze terug kunnen kopen![]()
Iemand contactgegevens van de Party? Google laat mij in de steekquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
Heb je de Party aangeschreven? Die hebben vaker (negatieve) berichtgeving over de kooi geplaatst. Privé is, net als de Telegraaf, op de hand van Tien/DGK, dus dat zal wel niets worden.
Nee, de scoop staat al hier. Dat ze per ongeluk naar je heeft gemaild en dat ze niet tevreden is over de gang van zaken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Netalsof in dit topic de primeur staat of iets....ze kunnen nog steeds een SCOOP hebben![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Iemand contactgegevens van de Party? Google laat mij in de steek![]()
quote:Contactgegevens
Party is een uitgave van Party Publishing bv, onderdeel van Audax. Heeft u vragen of wellicht heeft u een nieuwtje wat u met ons wilt delen, neem dan contact op met onze redactie.
Redactieadres
Wildenborch 5
1112 XB Diemen
Postbus 95
1110 AB Diemen
Telefoon: 020-3981515
Fax: 020-3981500
Algemeen directeur/hoofdredacteur: Ton de Wit
Uw naam: *
Bedrijfsnaam:
E-mailadres: *
Website:
Adres:
Telefoon: *
Fax:
Reden, tip of commentaar: *
(*) verplichte velden [ Nu versturen ]
Koop anders de Party zo op Sloterdijk, je hebt bijna pauzequote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
jaaaa mail daarnaaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar contacten iemand email van haar?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:07 schreef 2live het volgende:
[..]
wilma nanninga van de Telegraaf is veel met DGK bezig, [vandaag ook een artikel over natasia], mss is zij een optie?
niemand wil die mail hebben, wij wel, zet gewoon hier neerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe kan ik haar contacten iemand email van haar?
Dat ze per ongeluk gemaild heeft is toch geen interessante info en de rest is te mager om een scoop te kunnen heten zonder verdere info. Niks scoop, ankeiler eerder.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:08 schreef SunChaser het volgende:
Nee, de scoop staat al hier. Dat ze per ongeluk naar je heeft gemaild en dat ze niet tevreden is over de gang van zaken.
Dit is geen stuiver meer waard.
Ik zou Nanninga in deze al helemaal niet vertrouwen. Die zit iets te diep in de 'reet' van DGK.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Razor21 het volgende:
ik vraag me af of het ook schokkende info is als je DGK streams volgt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze per ongeluk gemaild heeft is toch geen interessante info en de rest is te mager om een scoop te kunnen heten zonder verdere info. Niks scoop, ankeiler eerder.
je hebt t wel lekker voorbereid he. Al je zinnen op de Story zetten en intussen je verhaal hierdoen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb helemaal niets met Story gedaan ben met de Prive bezig geweest....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
je hebt t wel lekker voorbereid he. Al je zinnen op de Story zetten en intussen je verhaal hierdoen.
Maar ze zijn ook niet gek, nu stuur je straks naar iedereen je content en niemand doet uiteindelijk meeLogisch, want dan moeten ze talpa weer bellen en die ontkennen toch. Etc etc
of gewoon erg dom en totaal niet zakelijk ingesteldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, als je hier open en bloot meldt wie je benadert en wie afhaakt, niet echt een manier om te onderhandelen, zeker niet als er al bekend is wie en wat.
Daarom zeg ik nog steeds: hoax
Dat is het eerderquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef addie het volgende:
[..]
of gewoon erg dom en totaal niet zakelijk ingesteld
Misschien misleid ik jullie allemaal...en DIT IS GEEN HOAXquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, als je hier open en bloot meldt wie je benadert en wie afhaakt, niet echt een manier om te onderhandelen, zeker niet als er al bekend is wie en wat.
iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
toch ff volgen
ook al is het een Razor topic
dat zeg ik, chanteren via hyves die hapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:21 schreef kL0j00h het volgende:
Ik ken het programma niet , maar als ze lekker is kun je ook nog een deal met haar maken![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:21 schreef kL0j00h het volgende:
Ik ken het programma niet , maar als ze lekker is kun je ook nog een deal met haar maken![]()
Ik zeg,.. onschuldig tot het tegendeel bewezen is,.. we zitten hier niet in Amerika.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:15 schreef SunChaser het volgende:
Liefst nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:
De mensen die het niet geloven hebben pech het is toch echt waar.
Waarom zal ik er anders zoveel energie / tijd insteken om een screenshot enz. te posten.
Jullie komen er echt nog wel achter....
Omdat je geen flikker te doen hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Waarom zal ik er anders zoveel energie / tijd insteken om een screenshot enz. te posten.
Jullie komen er echt nog wel achter....
Dat is klinkklare onzin, zij sturen zelf verslaggevers naar DGK voor interviews.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:12 schreef Razor21 het volgende:
Reden van het blad was dus de Prive :
de reden is dat er te weinig naar de gouden kooi wordt gekeken en dat er dus ook te weinig lezers zijn die interesse in dit soort verhalen hebben. we doen er dus niets mee.
groet
yvonne
Klopt. Maar dat zijn interviews voor artikelen die DGK/Tien welgevallig zijn. Voor min of meer negatieve berichtgeving blijf ik erbij dat je beter Party kunt benaderen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:38 schreef mootie het volgende:
Dat is klinkklare onzin, zij sturen zelf verslaggevers naar DGK voor interviews.![]()
En dit weet jij vast ook wel, Stijn heet toch Reijnders, geen Bakker?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zijn interviews voor artikelen die DGK/Tien welgevallig zijn. Voor min of meer negatieve berichtgeving blijf ik erbij dat je beter Party kunt benaderen.
Dat weet ik dan helaas weer niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:42 schreef mootie het volgende:
En dit weet jij vast ook wel, Stijn heet toch Reijnders, geen Bakker?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stijn+bakkers&meta=quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
En dit weet jij vast ook wel, Stijn heet toch Reijnders, geen Bakker?
Heb Stijn gisterochtend al gemailed voordat ik de Prive mailde...gegokt op stijn.bakkers@tien.tv maar die bestaat niet meer mail kreeg ik terug....quote:
De Party is wel iets kritischer geloof ik, Prive lijkt helemaal onder controle van Tien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb Stijn gisterochtend al gemailed voordat ik de Prive mailde...gegokt op stijn.bakkers@tien.tv maar die bestaat niet meer mail kreeg ik terug....
Party net maar ingelicht..wacht het wel af...
Dat verklaart ook waarom ze meteen ging bellen met Tien / Talpa..ze zij dat ze een bericht had ingesprokenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
De Party is wel iets kritischer geloof ik, Prive lijkt helemaal onder controle van Tien.
Volgens mij is dit ECHT niets voor de Panorama.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Panorama dan?
Weekend!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ECHT niets voor de Panorama.
.
Het zou me niet eens verbazen als dgk daar zijn succes aan ontleentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef teamlead het volgende:
nu al? voor mij is het gewoon dinsdagquote:
Als in het blad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nu al? voor mij is het gewoon dinsdag
Je hebt ze op een spoor gezet, die zijn allang aan het graven..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom ze meteen ging bellen met Tien / Talpa..ze zij dat ze een bericht had ingesproken
Ze hebben jouw bron straks niet eens meer nodig, ze maken nu hun eigen nieuws met een eigen bron.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom ze meteen ging bellen met Tien / Talpa..ze zij dat ze een bericht had ingesproken
Je zal een ander ook even niets gunnen he? Maar je doet maar....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik zal de Party ook even bellen en ze wijzen op dit topic. Des te eerder zet Razor t zelf wel online
Probeer het anders eens bij De Seventeenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
Ga even een half uur pauze houden...ga even bedenken wat voor wegen ik nog kan bewandelen![]()
Omdat je geilt op aandacht en toch niks beters te doen hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Iets gunnen? Tis nou eerder niet bepaald handig hoe je te werk gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je zal een ander ook even niets gunnen he? Maar je doet maar....
Misschien zet ik het dan NOOIT online![]()
Man, ze hebben mij niet eens nodig om dit te lezen. Alle media gebruiken de active topics op FOK!, radio, tv, bladen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je zal een ander ook even niets gunnen he? Maar je doet maar....
Misschien zet ik het dan NOOIT online![]()
ik had altijd wel zo'n vermoeden maar dat doen ze dus echt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Man, ze hebben mij niet eens nodig om dit te lezen. Alle media gebruiken de active topics op FOK!, radio, tv, bladen.
Je hebt je eigen glazen ingegooid.
Hoezo dan de inhoud van de mail staat niet in dit topic...dus niemand weet nog waar het over gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Man, ze hebben mij niet eens nodig om dit te lezen. Alle media gebruiken de active topics op FOK!, radio, tv, bladen.
Je hebt je eigen glazen ingegooid.
We weten de strekking en das meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo dan de inhoud van de mail staat niet in dit topic...dus niemand weet nog waar het over gaat.
Maar ze weten wel precies met wie en op welke manier je onderhandeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo dan de inhoud van de mail staat niet in dit topic...dus niemand weet nog waar het over gaat.
Ja. Ik had in SHO een topic geopend over Wie Neukt Ellemieke Vermolen als volgende. Heeft de Party een 2-pagina artikel van gemaakt, heb de Party ergens. Als ik op de FP post dat Caz! een kutstation is krijg ik mails van Timur waarom ik dat vind. En ik heb nav een post eens een mail gehad van een Viva redactrice.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had altijd wel zo'n vermoeden maar dat doen ze dus echt?
Ooit wel es een DJ een grap horen maken die ik nog maar net daarvoor had gelezen in een topic
heb je al contact met DGK redactie zelf opgenomen dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben er helemaal niet thuis in die Goudenkooi...heb jij hen email?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:13 schreef 2live het volgende:
[..]
heb je al contact met DGK redactie zelf opgenomen dan?
op VOL staat een rechtstreeks telefoonnummer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben er helemaal niet thuis in die Goudenkooi...heb jij hen email?
Waarom contact met hen opnemen? Zij doen er op zeker niets mee. Of je moet zwijggeld eisen, maar ook daarvan betwijfel ik dat je dat krijgt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Een Gothic laten krassen is nooit grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt info te koop maar vervolgens vraag je aan ons wie je moet mailen bij de party, story, telegraaf, RTL Boulevard, DGK redactie, etc etc
GA TOCH KRASSEN, DAN WIN JE NOG EENS WAT
[afbeelding]
party al gemailed die geven standaard 250 euro voor tips...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom contact met hen opnemen? Zij doen er op zeker niets mee. Of je moet zwijggeld eisen, maar ook daarvan betwijfel ik dat je dat krijgt.
Party is je beste shot.
Wow wat een celeb ben je ook hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Ik had in SHO een topic geopend over Wie Neukt Ellemieke Vermolen als volgende. Heeft de Party een 2-pagina artikel van gemaakt, heb de Party ergens. Als ik op de FP post dat Caz! een kutstation is krijg ik mails van Timur waarom ik dat vind. En ik heb nav een post eens een mail gehad van een Viva redactrice.
nou cashen dan, want er zal niet veel meer inzitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
party al gemailed die geven standaard 250 euro voor tips...
jahaaa...maar jij hebt meer dan een tip he?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Hoeveel wil je dan.... 1000 ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je afvragen wat moet ik met www.u-music.nl hier ontvang ik weleens mail op van Universal Studios..zijn hebben hem zonder -quote:
Dan niet...maar deze is WEL echt...quote:
Dus datquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Pleur het hier nou maar gewoon neer.
Komt gewoon een DEEL 2 aan schop het topic ander maar naar de Gouden Kooi.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dus dat
Topic is bijna vol dus drop it while its hot
mail de Party dan, die zijn overal voor in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Komt gewoon een DEEL 2 aan schop het topic ander maar naar de Gouden Kooi.
Ik post het pas zodra ik weet dat ik gefaald heb en er niets meer aan kan verdienen![]()
Heb ik al gedaan....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
[..]
mail de Party dan, die zijn overal voor in.
je weet toch niet of de Party geen interesse heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan....
Als iedereen nu even 1 euro overmaakt naar mij zodat ik minimaal 200 euro heb wil ik het wel vast posten![]()
Dan moet je het eerst even posten, dan kan ik kijken of ik het 1 euro waard vind.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan....
Als iedereen nu even 1 euro overmaakt naar mij zodat ik minimaal 200 euro heb wil ik het wel vast posten![]()
As usualquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit topic draait uit op een anti-climax.
idemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:56 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan moet je het eerst even posten, dan kan ik kijken of ik het 1 euro waard vind.
Je moet er op vertrouwen dat ik eerlijk handel. Als ik het de moeite waard vind zal ik zeker die ¤ 1,- betalen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:02 schreef Razor21 het volgende:
Kan natuurlijk ook die Ilona terugmailen en zeggen dat ze de inhoud van het mailtje kan terugkopen voordat ik het verspreid![]()
Chantage doet het altijd goed bij de rechter inderdaadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:02 schreef Razor21 het volgende:
Kan natuurlijk ook die Ilona terugmailen en zeggen dat ze de inhoud van het mailtje kan terugkopen voordat ik het verspreid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |