Ja. Ik had in SHO een topic geopend over Wie Neukt Ellemieke Vermolen als volgende. Heeft de Party een 2-pagina artikel van gemaakt, heb de Party ergens. Als ik op de FP post dat Caz! een kutstation is krijg ik mails van Timur waarom ik dat vind. En ik heb nav een post eens een mail gehad van een Viva redactrice.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik had altijd wel zo'n vermoeden maar dat doen ze dus echt?
Ooit wel es een DJ een grap horen maken die ik nog maar net daarvoor had gelezen in een topic
heb je al contact met DGK redactie zelf opgenomen dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo dan de inhoud van de mail staat niet in dit topic...dus niemand weet nog waar het over gaat.
Ben er helemaal niet thuis in die Goudenkooi...heb jij hen email?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:13 schreef 2live het volgende:
[..]
heb je al contact met DGK redactie zelf opgenomen dan?
op VOL staat een rechtstreeks telefoonnummer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben er helemaal niet thuis in die Goudenkooi...heb jij hen email?
Waarom contact met hen opnemen? Zij doen er op zeker niets mee. Of je moet zwijggeld eisen, maar ook daarvan betwijfel ik dat je dat krijgt.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Een Gothic laten krassen is nooit grappigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt info te koop maar vervolgens vraag je aan ons wie je moet mailen bij de party, story, telegraaf, RTL Boulevard, DGK redactie, etc etc
GA TOCH KRASSEN, DAN WIN JE NOG EENS WAT
[afbeelding]
party al gemailed die geven standaard 250 euro voor tips...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom contact met hen opnemen? Zij doen er op zeker niets mee. Of je moet zwijggeld eisen, maar ook daarvan betwijfel ik dat je dat krijgt.
Party is je beste shot.
Wow wat een celeb ben je ook hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja. Ik had in SHO een topic geopend over Wie Neukt Ellemieke Vermolen als volgende. Heeft de Party een 2-pagina artikel van gemaakt, heb de Party ergens. Als ik op de FP post dat Caz! een kutstation is krijg ik mails van Timur waarom ik dat vind. En ik heb nav een post eens een mail gehad van een Viva redactrice.
nou cashen dan, want er zal niet veel meer inzitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
party al gemailed die geven standaard 250 euro voor tips...
jahaaa...maar jij hebt meer dan een tip he?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Hoeveel wil je dan.... 1000 ofzoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je afvragen wat moet ik met www.u-music.nl hier ontvang ik weleens mail op van Universal Studios..zijn hebben hem zonder -quote:
Dan niet...maar deze is WEL echt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |