Dat lees ik anders in de posts van TS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef SunChaser het volgende:
Vooralsnog betalen de bladen ook nog niet
Je zult je verbazen hoeveel 'suffe' huisvrouwen DGK volgen. Via internet. Check maar eens het DGK subforum hier en vooral op VOL. Daarbij betwijfel ik of het bereik van FOK! groter is.quote:De TS doet t voor t geld. Het bereik van FOK! is volgens mij groter dan de Story of de Prive. Bovendien is DGK doelgroep het internet, niet suffe huisvrouwen.
Zeg dat maar tegen die users die op toegang tot het keldertje wachtenquote:Nee, ik zeg dat de lijnen hier korter zijn.
Waarom zet je hem nie gwoon hier neer..?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef Razor21 het volgende:
Ander pleur ik deze SCOOP wel op E-Bay en kunnen de mensen bieden![]()
Meer zeg ik niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:06 schreef farceman het volgende:
[..]
Waarom zet je hem nie gwoon hier neer..?
Gaat het over geld of de geloofwaardigeheid van het programma of iets over bepaalde personen?
Zeg dan een beetje waar het over gaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Meer zeg ik niet...
Wat is een geheim bewaren toch moelijk...ik wil het zo graag zeggen haahaha...![]()
Is geen hoax, ik heb het mailtje ook gezien, Razor is een collega namelijk (ja het is al erg genoegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:26 schreef SunChaser het volgende:
hoax
Vermoed dat het snel genoeg naar buiten gaat komen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zeg dan een beetje waar het over gaat
Geld? Sex om erin te mogen blijven?
Ik wil het weten![]()
En je kan je niet per ongeluk verspreken?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:12 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Is geen hoax, ik heb het mailtje ook gezien, Razor is een collega namelijk (ja het is al erg genoeg).
Ook de mailwisseling met een roddelblad heb ik onder ogen gehad.
Ga ff paffenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Boeiend, al blijft het wel een beetje blij-met-dooie-mus-topic![]()
Het wordt steeds oneerlijkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:16 schreef wendy4ever het volgende:
Ik heb het ook gezien, ben zijn zus(ja is ook heel erg ;-) )
Niet meer zeggen Razor jij lult alweer teveel..
Alsof Danny ervoor betaaltquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:49 schreef SunChaser het volgende:
Had Danny een PM gestuurd. Misschien dat hij er iets voor over had gehad als primeur, hetzij geld hetzij goederen. Nu loop je naar de eerste de beste concurent zonder dat je weet of je uberhaubt wat krijgt.
Slimmerik.
Nee kreeg al een mailtje van 'm:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
En je kan je niet per ongeluk verspreken?
Thnx voor de tip ga even kijken...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:17 schreef Schanulleke het volgende:
Is het de Party die je benaderd hebt? Die hebben al eerder items over DGK gehad.
Ik gok iets over dat die slet beloofd is door een of andere hoge pief haar geld terug te krijgen, of een deel van het geld, of een of andere vergoeding of its dergelijks.quote:
Dat is toch een mooi bedrag?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx voor de tip ga even kijken...
Weekend valt al af die geven standaard 250 euro...
Er zit een acteur in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Meer zeg ik niet...
Wat is een geheim bewaren toch moelijk...ik wil het zo graag zeggen haahaha...![]()
ik was er ook gelijk voor gegaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is toch een mooi bedrag?Veel meer krijg je er niet voor.
Enige waar je rijk mee wordt is als je kunt bewijzen dat Vanessa ooit hoer was.
Das niet zo moeilijk toch??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is toch een mooi bedrag?Veel meer krijg je er niet voor.
Enige waar je rijk mee wordt is als je kunt bewijzen dat Vanessa ooit hoer was.
Hoezo niet de inhoud heb ik niet gepost in het topic...dus ze kunnen de primeur nog krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, er kijken gemiddeld 400.000 mensen naar DGK, niemand weet wie Ilona is, dus meer dan 250 a 300 euro krijg je er niet voor, en na dit topic misschien wel helemaal niks meer, zodra ze dit zien.
Maar je komt niet betrouwbaar over nu al van alles hier te hebben neergezetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo niet de inhoud heb ik niet gepost in het topic...dus ze kunnen de primeur nog krijgen
dan kan hij de geruchten meteen bij jaap en amanda checken vanavond in de uitzending.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:29 schreef tipsch het volgende:
Misschien kun je vandaag nog een en ander kortsluiten met Jensen![]()
Wat een onzin..... hij vraagt hier alleen naar tips.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar je komt niet betrouwbaar over nu al van alles hier te hebben neergezet
Zit er sowieso niet iets van briefgeheim op verkeerd bezorgde e-mail ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dan maak ik me strafbaar..lijkt me niet echt slim...maar mijn handen jeuken wel![]()
Hij heeft dat mailtje toch?? dus betrouwbaar of niet hij heeft wel dat mailtje!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar je komt niet betrouwbaar over nu al van alles hier te hebben neergezet
Natuurlijkquote:emaal leuk, toppie
Leuk hoor, om te zien dat jullie al berichtjes en reacties sturen. Ik had nog niet echt iets geschreven maar ik zie al een heleboel reacties. Nou, ik ben dus Ilona r jullie kennen mij natuurlijk al van tv. is hier helemaal toppie. We hebben echt een prachtig huis. Nu maar hopen dat ik het ook win. Met de vlieglessen gaat het echt toppie. Is echt leuk. Vergeten jullie niet op mij te stemmen. Nou, tot het volgende berichtje.
Groetjes Ilona
Niemand, en als het een hotmailadres is, lijkt me het ook lastig te achterhalen of het daadwerkelijk van haar afkomstig is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef SunChaser het volgende:
Wie zegt dat de mail echt van Ilona komt trouwens?
Vooralsnog niemand. Maar hij zegt DGK geen drol aan te vinden, dus lijkt me niet dattie dat gaat verzinnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef SunChaser het volgende:
Ja, maar wie zegt dat ze mailt vanaf hotmail en niet van ilonamonsanto@gmail.comquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:34 schreef wendy4ever het volgende:
[..]
Hij heeft dat mailtje toch?? dus betrouwbaar of niet hij heeft wel dat mailtje!
Staat geen disclaimer onder de email dus lijkt mij nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Zit er sowieso niet iets van briefgeheim op verkeerd bezorgde e-mail ?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
gokje :
ilona is gevraagd te vertrekken omdat ze niet interssant genoeg was.
Ze zou de 10.000 euro gewoon terug krijgen, en mailt nu waar het geld blijft.
Misschien is het een fokker die dacht: hier gaat hij vast een topic over openenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef SunChaser het volgende:
Dat zou een schitterende wending geven aan het verhaal zegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is het een fokker die dacht: hier gaat hij vast een topic over openen
Lijkt me niet zo verstandigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
anders vraagt iemand met een hyves account het even
http://ilonajuly.hyves.nl/
Net alsof er zoveel info in dit topic staat...ze kunnen nog steeds de primeur hebben .....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:41 schreef SunChaser het volgende:
Als ik als roddeblad of als producent dit topic zou lezen dan zou ik denken: fuck it, wacht wel tot het ergens naar buiten komt en maak dan een bericht met bronverwijzing.
We weten dat:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof er zoveel info in dit topic staat...ze kunnen nog steeds de primeur hebben .....
niet te hebberig zijn, dan komt het goed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Net alsof er zoveel info in dit topic staat...ze kunnen nog steeds de primeur hebben .....
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
We weten dat:
het om Ilona gaat
dat ze gemaild heeft naar de producent
over geld
dat ze eea eist
Dat Talpa nog niet over de brug is gekomen
Iig financieel. Denk niet dat dit nu nog 300 euro of meer waard is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:50 schreef dronkeykong het volgende:
Dit gaat op een anti-climax uitdraaien....
We zullen het wel zien.....ik wacht het wel af...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Iig financieel. Denk niet dat dit nu nog 300 euro of meer waard is.
Misschien wel...maar zo iets is best moelijk om voor me te houden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Apfel. het volgende:
Heel slecht gespeeld dit, je had gewoon na afloop van dit hele verhaal n topic moeten openen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |