Dat verklaart ook waarom ze meteen ging bellen met Tien / Talpa..ze zij dat ze een bericht had ingesprokenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef mootie het volgende:
[..]
De Party is wel iets kritischer geloof ik, Prive lijkt helemaal onder controle van Tien.
Volgens mij is dit ECHT niets voor de Panorama.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Panorama dan?
Weekend!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ECHT niets voor de Panorama.
.
Het zou me niet eens verbazen als dgk daar zijn succes aan ontleentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:46 schreef teamlead het volgende:
je weet trouwens dat de redactie van DGK meeleest op FOK! ?
nu al? voor mij is het gewoon dinsdagquote:
Als in het blad.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nu al? voor mij is het gewoon dinsdag
Je hebt ze op een spoor gezet, die zijn allang aan het graven..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom ze meteen ging bellen met Tien / Talpa..ze zij dat ze een bericht had ingesproken
Ze hebben jouw bron straks niet eens meer nodig, ze maken nu hun eigen nieuws met een eigen bron.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom ze meteen ging bellen met Tien / Talpa..ze zij dat ze een bericht had ingesproken
Je zal een ander ook even niets gunnen he? Maar je doet maar....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik zal de Party ook even bellen en ze wijzen op dit topic. Des te eerder zet Razor t zelf wel online
Probeer het anders eens bij De Seventeenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
Ga even een half uur pauze houden...ga even bedenken wat voor wegen ik nog kan bewandelen![]()
Omdat je geilt op aandacht en toch niks beters te doen hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:29 schreef Razor21 het volgende:
De mensen die het niet geloven hebben pech het is toch echt waar.
Waarom zal ik er anders zoveel energie / tijd insteken om een screenshot enz. te posten.
Iets gunnen? Tis nou eerder niet bepaald handig hoe je te werk gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je zal een ander ook even niets gunnen he? Maar je doet maar....
Misschien zet ik het dan NOOIT online![]()
Man, ze hebben mij niet eens nodig om dit te lezen. Alle media gebruiken de active topics op FOK!, radio, tv, bladen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je zal een ander ook even niets gunnen he? Maar je doet maar....
Misschien zet ik het dan NOOIT online![]()
ik had altijd wel zo'n vermoeden maar dat doen ze dus echt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Man, ze hebben mij niet eens nodig om dit te lezen. Alle media gebruiken de active topics op FOK!, radio, tv, bladen.
Je hebt je eigen glazen ingegooid.
Hoezo dan de inhoud van de mail staat niet in dit topic...dus niemand weet nog waar het over gaat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Man, ze hebben mij niet eens nodig om dit te lezen. Alle media gebruiken de active topics op FOK!, radio, tv, bladen.
Je hebt je eigen glazen ingegooid.
We weten de strekking en das meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo dan de inhoud van de mail staat niet in dit topic...dus niemand weet nog waar het over gaat.
Maar ze weten wel precies met wie en op welke manier je onderhandeldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoezo dan de inhoud van de mail staat niet in dit topic...dus niemand weet nog waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |