Vast ritueel hierquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb me afgereageerd op de medeweggebruiker. Ik voel me al een stuk beter.
Gecombineerd met een tof deuntje uit de cd-speler?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:45 schreef Pheno het volgende:
Vast ritueel hier
Immer, of mijn japanse lessen op minidisc. *minidisc fanaat isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gecombineerd met een tof deuntje uit de cd-speler?
Die ja. Maar nog altijd beter dan dat DCC van Philips. Digitale tape met een batterijzuipende spoelfunctiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Mini disc. Dat is die uitvinding die het nooit helemaal gemaakt heeft toch?
Halloquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goedemorgen.
Vroeger, toen je nog de walkman hadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:53 schreef Pheno het volgende:
Die ja. Maar nog altijd beter dan dat DCC van Philips. Digitale tape met een batterijzuipende spoelfunctie
Eén goedemorgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Goedemorgen.
Ja, waar de batterijen na 2 uur al van op waren. En dan komt philips met digitale muziek op tape, waarbij de batterijen weer na 2 uur op zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog de walkman had.
Shockbestendig is een goede uitvinding.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
Ja, waar de batterijen na 2 uur al van op waren. En dan komt philips met digitale muziek op tape, waarbij de batterijen weer na 2 uur op zijn
Niet echt slim. Minidisc gaat gelukkig langer mee, makkelijk een dag, en ik shockbestendig. EN ik ben te lui om een mp3 speler te kopen.
Details!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Ik heb me afgereageerd op de medeweggebruiker. Ik voel me al een stuk beter.
Zo'n trage ouwe geit die op de Singels niet doorrijdt. Complete gaten voor zich over houdt waar een vrachtwagen tussen zou passen en daardoor de stoplichten op rood laat springen. Grrr.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:57 schreef JDude het volgende:
Details!
Neequote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Alles goed?
De tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Niets al te ernstigs hoop ik?
Auw, dat is nog een best hard geluid als het stil isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
* marc laat een speld vallen in de lounge
Dank je D.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef D.Rose het volgende:
Dank je
jij ook, mocht je het ergens voor nodig hebben
Misschien wordt men dan wakkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:07 schreef X-as het volgende:
[..]
Auw, dat is nog een best hard geluid als het stil is![]()
Naar huisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:20 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Alles is ingepakt. Behalve de pc's.. Wat moet je dan doen?
Met zijn allen thee gaan drinken maar dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat mag dan weer niet.
Soms kan het welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Dat is nog niet eens zo'n heel slecht idee.
Dat schiet helemaal niet op dan. Wanneer gaat het weer open?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
Wegens de verhuizing. Nu moeten we onze warme maaltijd morgen in het andere gebouw halen.
Een vijfsterren-resort, waar ik al bijna 20 jaar gewoond heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja we gaan een weekje naar de richting van Arnhem enzo. Die kant uit.
5 sterren nog welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Een vijfsterren-resort, waar ik al bijna 20 jaar gewoond heb.
U U U U U Uquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
does niet zo eng, u zeggen
Maar alles rustig hier, en met jou?
Uhhuh, met spa treatment.quote:
Je vergaderd wat af jij. Weer voor de korfbal?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef Sjowhan het volgende:
Toetje is slagroomijs met hagelslag
Zometeen weer naar een vergadering
Kom je mij ook wat brengen Sjo?quote:
Yepquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je vergaderd wat af jij. Weer voor de korfbal?
Puur, melk, noten erin/ etcquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
Oh, en in dat kader mag je ook wel een gezonde dosis chocolade meenemen.
Als het maar gezellig is zo nu en danquote:
Melk met hazelnoot.quote:
Check.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:08 schreef Kuukske het volgende:
Zo af en toe mag er best gesnoept worden.
Schan-da-lig.quote:
Héérlijk.quote:
quote:
Echt balen he, die alcoholistische weekendenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
Weer terug
Even nog een biertje gedaan ter afsluiting van de vergadering
Morgen waarschijnlijk weer, en vrijdag op kamperen zeker ook weer, dus 't wordt waarschijnlijk een alcoholische week voor mij
Weekenden? Week zal je bedoelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt balen he, die alcoholistische weekenden
Mja, maar ik word straks aangerekend om het feit dat een externe cursist niet blij gaat zijn. Nou ja, ik leg wel meer uit, ik brei het wel weer recht. Moet je eens opletten als het andersom is, dan steigeren ze.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, hoe lullig het ook klinkt; je bent binnen korte tijd weg
Begrijpelijk.. Dat had mijn ex-collega ook moeten doen, het recht breien en netjes afleveren zodat ik niet zijn troep op hoefte te ruimen, helaas is dat niet het geval geweest en kan ik weer heerlijk aan de slag om alles weer netjes te krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar ik word straks aangerekend om het feit dat een externe cursist niet blij gaat zijn. Nou ja, ik leg wel meer uit, ik brei het wel weer recht. Moet je eens opletten als het andersom is, dan steigeren ze.
Later beginnen is wel lekker weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben nog thuis. Ga over een uurtje eens richting werk.
Goed bekeken wel, weet je zeker dat je niets te doen hebtquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Lol, alles is al ingepakt hier. Ook mijn "Actuele zaken"-bakje met alles erin wat ik vandaag nog moest doen.
Niet doen hoor, dat is het echt niet waard.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet. Ik heb stress. Ik kan niet regelen danwel doen zo.
Ik heb eens grootscheepse opruiming gehouden in mijn stapel papier. Een zooitje naar het archief en nog véél meer in de oudpapierbak. Het lijkt nu opeens alsof ik veel minder te doen hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Lol, alles is al ingepakt hier. Ook mijn "Actuele zaken"-bakje met alles erin wat ik vandaag nog moest doen.
Ik héb niets te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef JDude het volgende:
Ik heb eens grootscheepse opruiming gehouden in mijn stapel papier. Een zooitje naar het archief en nog véél meer in de oudpapierbak. Het lijkt nu opeens alsof ik veel minder te doen heb.
Leuk, verhuizingen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik héb niets te doen.. Ik fungeer nu ook als conciërge
.
quote:
Jup. Ik zal laten weten hoe'ie was Marc.quote:
heb je de vorige 2 ook gezien?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jup. Ik zal laten weten hoe'ie was Marc.
Uiteraard. Johnny Depp heh.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
heb je de vorige 2 ook gezien?
Niet echt een reden om een film te kijken hoorquote:
quote:
Oohquote:
quote:
Dus kom je hier even uitrusten ^^quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
NeeMaar ik ben helemaal niet uitgeslapen
Gisteren een werkdag van 16u achter de rug (pas na middernacht kunnen stoppen met werken) Dus het was half twee toen ik ging slapen. En vanmorgen heel de ochtend vergaderd
![]()
Hij kon me niet boeien (maar dat konden de voorgaande 2 ook nietquote:
Daar zit een duidelijk patroon in danquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij kon me niet boeien (maar dat konden de voorgaande 2 ook niet).
Ben wel van plan om een keer te gaan zitten voor Shrek 3, de kinderen vonden die iig erg grappig (en ik vond de draak/ezelbabies wel ergquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zit een duidelijk patroon in dan
Ik heb net al een paar uurtjes geslapen vannamiddagquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus kom je hier even uitrusten ^^
Je hebt helemaal gelijk
Ik dus ook nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
Die heb ik ook, alleen nog niet gezien....
Philippe heeft minder zin om naar Shrek 3 te gaan kijken (vond de tweede al niet meer zo goed), maar ik vrees dat ik hem ga moeten gelijk geven in zijn stelling van deze week: alle mannen liggen onder de sloefquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben wel van plan om een keer te gaan zitten voor Shrek 3, de kinderen vonden die iig erg grappig (en ik vond de draak/ezelbabies wel erg, zo in het voorbijgaan
).
Kinderen hequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dus ook nog niet.
De kinderen zijn hier wel erg verwend wat dat betreft, ze snappen alleen niet dat een film eerst moet uitkomen voordat 'ie 'geregeld' kan worden. Ook leuk trouwens... "Pap! Pap! Een nieuwe Cars op DVD
, ga je die ook voor ons maken?". Ehm... Die hebben jullie al gezien hoor, da's nl. de 'ouwe'
.
Wat een watjes zijn datquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Philippe heeft minder zin om naar Shrek 3 te gaan kijken (vond de tweede al niet meer zo goed), maar ik vrees dat ik hem ga moeten gelijk geven in zijn stelling van deze week: alle mannen liggen onder de sloef
Dus we zullen wel gaan denk ik
Smeren danquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben lekker verbrand ;')
I knowquote:
Pat is hier vooral de filmkijker, maar naar de bios gaan we vrijwel nooit...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Philippe heeft minder zin om naar Shrek 3 te gaan kijken (vond de tweede al niet meer zo goed), maar ik vrees dat ik hem ga moeten gelijk geven in zijn stelling van deze week: alle mannen liggen onder de sloef
Dus we zullen wel gaan denk ik
Welke jeuk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef Kuukske het volgende:
Nee oké. Kijk je al uit naar de jeuk die verbranding met zich meebrengt?
Pap kan volgens de kinderen vrijwel allesquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kinderen he
Maar pap kan dat toch wel voor ze maken
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:25 schreef Kuukske het volgende:
Jeukt het bij jou nooit? Als je verbrand bent en gaat vervellen als een gek?
Gij bofkont.quote:
Kan er niks aan doenquote:
Superpapquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Pap kan volgens de kinderen vrijwel alles. Maar ook hij kan er niet voor zorgen dat de nieuwe Harry Potter sneller binnen is
.
Heb ik ook geen last van hoorquote:
Lolquote:
Vervellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb ik ook geen last van hoor
En ben nu aan het vervellen
Vervelen ook trouwens
Zoiets denk ikquote:
Wij gaan tegenwoordig ook niet meer zo vaak. Dit jaar nog niet geweest voor zover ik het me kan herinneren. Shrek 3 en uiteraard HP5 staan op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat is hier vooral de filmkijker, maar naar de bios gaan we vrijwel nooit...
quote:
Die caloriearme variant van Brinta is dat danquote:
Het komt bij mij ook door het soggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heerst dan zeker
. Ik ben uit verveling zelfs mijn bed ingegaan, maar nu ik er weer uit ben is de verveling alweer toegeslagen
.
Ik geloof dat 'ie wel redelijk calorie-arm isquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die caloriearme variant van Brinta is dat dan
Dat kan ik de schuld niet geven, ik zit mezelf gewoon in de wegquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het komt bij mij ook door het soggen
Dan moet ie het een hoop kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie wel redelijk calorie-arm is.
Hier ookquote:
Zoiets, alleen veel lekkerder dan pannekoeken (die vind ik viesquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:35 schreef leonieke het volgende:
Poffertjes zijn toch zo'n kleine pannenkoekjes he?
Vind ik lekker![]()
En daar heb ik nu zin inquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets, alleen veel lekkerder dan pannekoeken (die vind ik vies).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:40 schreef leonieke het volgende:
Maak je die poffertjes dan zelf?
Ik hoef geen poffertjespan, ik vind die magnetronpakken veel makkelijkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:49 schreef leonieke het volgende:
150
Het zou idd verschrikkelijk veel werk zijn.
En jah.. eerst nog een poffertjespan. Ik denk van het later gewoon in een bakje te kopen en in de microgolf te steken![]()
Wel makkelijker, maar voor pannenkoeken heb ik toch liever geen magnetronzooi, die smaken toch wel anders dan de pannenkoeken die ik zelf bakquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef geen poffertjespan, ik vind die magnetronpakken veel makkelijker.
Yupsquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel makkelijker, maar voor pannenkoeken heb ik toch liever geen magnetronzooi, die smaken toch wel anders dan de pannenkoeken die ik zelf bak
Vriend ook, was niet op 't feest zaterdag.. Zondagochtend even gevraagd waar hij nou was.. 'Ja, even op bed gaan liggen, 02:10u wakker wordenquote:
Geen last vanquote:
Het was zeker niet de bedoeling. Maar een schok nog net niet gelukkigquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef leonieke het volgende:
En dan de schok die je voelt als je zo lang hebt geslapen terwijl het helemaal niet de bedoeling was
Ja, ik moet idd uit OUD blijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Jij post dan ook in de verkeerde topics he
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Daar moet niemand tegen willen kunnen, welke cyclus je ook wil gebruiken
Wanneer danquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Soms is het wel eens leuk volgen hoor
Bij offline zijnquote:
Maakt dat het niet moeilijker om te volgenquote:
Bij bv een vrouw die al lang probeert zwanger te worden en dan opeens overtijd isquote:
Het is beter dat ik daar niet kom.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij bv een vrouw die al lang probeert zwanger te worden en dan opeens overtijd is![]()
Vrouwen die in de MMM zitten waarvoor we kunnen supporteren
Samen rammelen![]()
Zo'n zaken
Arme jij, je hebt het heel zwaar zo te lezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij bv een vrouw die al lang probeert zwanger te worden en dan opeens overtijd is![]()
Vrouwen die in de MMM zitten waarvoor we kunnen supporteren
Samen rammelen![]()
Zo'n zaken
Daarom heb ik die onzin niet eens in mijn Active Topicsquote:
Preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom heb ik die onzin niet eens in mijn Active Topics
Dus uit je active topics halen, vervuild het de boel ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
Zo erg is OUD ook weer niet..
Ik kom er niet, dus heb er ook geen last van
Zovaak zit ik niet in ATquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus uit je active topics halen, vervuild het de boel ook niet
Nogal ja, kijk maar wat ik nu heb als sitequote:
WAUWWWWWquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja, kijk maar wat ik nu heb als site
Goed beginquote:
een pijpende smiley?quote:
Op een zwaar irriterende keel na wel goed.quote:
Verkouden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
Op een zwaar irriterende keel na wel goed.
Nee, dat niet. En huisarts op vakantie. Dan maar wachten tot maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |