quote:
Echt balen he, die alcoholistische weekendenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
Weer terug
Even nog een biertje gedaan ter afsluiting van de vergadering
Morgen waarschijnlijk weer, en vrijdag op kamperen zeker ook weer, dus 't wordt waarschijnlijk een alcoholische week voor mij
Weekenden? Week zal je bedoelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt balen he, die alcoholistische weekenden
Mja, maar ik word straks aangerekend om het feit dat een externe cursist niet blij gaat zijn. Nou ja, ik leg wel meer uit, ik brei het wel weer recht. Moet je eens opletten als het andersom is, dan steigeren ze.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, hoe lullig het ook klinkt; je bent binnen korte tijd weg
Begrijpelijk.. Dat had mijn ex-collega ook moeten doen, het recht breien en netjes afleveren zodat ik niet zijn troep op hoefte te ruimen, helaas is dat niet het geval geweest en kan ik weer heerlijk aan de slag om alles weer netjes te krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, maar ik word straks aangerekend om het feit dat een externe cursist niet blij gaat zijn. Nou ja, ik leg wel meer uit, ik brei het wel weer recht. Moet je eens opletten als het andersom is, dan steigeren ze.
Later beginnen is wel lekker weerquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben nog thuis. Ga over een uurtje eens richting werk.
Goed bekeken wel, weet je zeker dat je niets te doen hebtquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Lol, alles is al ingepakt hier. Ook mijn "Actuele zaken"-bakje met alles erin wat ik vandaag nog moest doen.
Niet doen hoor, dat is het echt niet waard.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik niet. Ik heb stress. Ik kan niet regelen danwel doen zo.
Ik heb eens grootscheepse opruiming gehouden in mijn stapel papier. Een zooitje naar het archief en nog véél meer in de oudpapierbak. Het lijkt nu opeens alsof ik veel minder te doen hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Lol, alles is al ingepakt hier. Ook mijn "Actuele zaken"-bakje met alles erin wat ik vandaag nog moest doen.
Ik héb niets te doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef JDude het volgende:
Ik heb eens grootscheepse opruiming gehouden in mijn stapel papier. Een zooitje naar het archief en nog véél meer in de oudpapierbak. Het lijkt nu opeens alsof ik veel minder te doen heb.
Leuk, verhuizingen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik héb niets te doen.. Ik fungeer nu ook als conciërge
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |