quote:
Die caloriearme variant van Brinta is dat danquote:
Het komt bij mij ook door het soggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat heerst dan zeker
. Ik ben uit verveling zelfs mijn bed ingegaan, maar nu ik er weer uit ben is de verveling alweer toegeslagen
.
Ik geloof dat 'ie wel redelijk calorie-arm isquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die caloriearme variant van Brinta is dat dan
Dat kan ik de schuld niet geven, ik zit mezelf gewoon in de wegquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het komt bij mij ook door het soggen
Dan moet ie het een hoop kunnenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik geloof dat 'ie wel redelijk calorie-arm is.
Hier ookquote:
Zoiets, alleen veel lekkerder dan pannekoeken (die vind ik viesquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:35 schreef leonieke het volgende:
Poffertjes zijn toch zo'n kleine pannenkoekjes he?
Vind ik lekker![]()
En daar heb ik nu zin inquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets, alleen veel lekkerder dan pannekoeken (die vind ik vies).
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:40 schreef leonieke het volgende:
Maak je die poffertjes dan zelf?
Ik hoef geen poffertjespan, ik vind die magnetronpakken veel makkelijkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:49 schreef leonieke het volgende:
150
Het zou idd verschrikkelijk veel werk zijn.
En jah.. eerst nog een poffertjespan. Ik denk van het later gewoon in een bakje te kopen en in de microgolf te steken![]()
Wel makkelijker, maar voor pannenkoeken heb ik toch liever geen magnetronzooi, die smaken toch wel anders dan de pannenkoeken die ik zelf bakquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoef geen poffertjespan, ik vind die magnetronpakken veel makkelijker.
Yupsquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel makkelijker, maar voor pannenkoeken heb ik toch liever geen magnetronzooi, die smaken toch wel anders dan de pannenkoeken die ik zelf bak
Vriend ook, was niet op 't feest zaterdag.. Zondagochtend even gevraagd waar hij nou was.. 'Ja, even op bed gaan liggen, 02:10u wakker wordenquote:
Geen last vanquote:
Het was zeker niet de bedoeling. Maar een schok nog net niet gelukkigquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef leonieke het volgende:
En dan de schok die je voelt als je zo lang hebt geslapen terwijl het helemaal niet de bedoeling was
Ja, ik moet idd uit OUD blijvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
Jij post dan ook in de verkeerde topics he
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Daar moet niemand tegen willen kunnen, welke cyclus je ook wil gebruiken
Wanneer danquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:28 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Soms is het wel eens leuk volgen hoor
Bij offline zijnquote:
Maakt dat het niet moeilijker om te volgenquote:
Bij bv een vrouw die al lang probeert zwanger te worden en dan opeens overtijd isquote:
Het is beter dat ik daar niet kom.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij bv een vrouw die al lang probeert zwanger te worden en dan opeens overtijd is![]()
Vrouwen die in de MMM zitten waarvoor we kunnen supporteren
Samen rammelen![]()
Zo'n zaken
Arme jij, je hebt het heel zwaar zo te lezenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bij bv een vrouw die al lang probeert zwanger te worden en dan opeens overtijd is![]()
Vrouwen die in de MMM zitten waarvoor we kunnen supporteren
Samen rammelen![]()
Zo'n zaken
Daarom heb ik die onzin niet eens in mijn Active Topicsquote:
Preciesquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom heb ik die onzin niet eens in mijn Active Topics
Dus uit je active topics halen, vervuild het de boel ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
Zo erg is OUD ook weer niet..
Ik kom er niet, dus heb er ook geen last van
Zovaak zit ik niet in ATquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus uit je active topics halen, vervuild het de boel ook niet
Nogal ja, kijk maar wat ik nu heb als sitequote:
WAUWWWWWquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja, kijk maar wat ik nu heb als site
Goed beginquote:
een pijpende smiley?quote:
Op een zwaar irriterende keel na wel goed.quote:
Verkouden?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:21 schreef marcb1974 het volgende:
Op een zwaar irriterende keel na wel goed.
Nee, dat niet. En huisarts op vakantie. Dan maar wachten tot maandagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |