en ik doe met deze fipo hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:02 schreef Stroekie het volgende:
bij gebrek aan Dreamer zal ik de fipo voor mijn rekening nemen, maar deze aan haar opdragen
Ja maar toen zat ik niet op mijn werkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:20 schreef JamesBrowny het volgende:
3 posts geleden was je er nog!
bij onsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:02 schreef maedel het volgende:
weet iemand toevallig bij wat voor een bedrijf je een uitgebreide acces-toepassing kunt laten maken?
Ik zou het liever bij een bedrijf laten doen. Niet bij een beun, het gaat om vertrouwelijke gegevens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij ons![]()
maar dan komt er ook een flinke factuur bij, en da's denk ik niet de bedoeling
maar geen beun de haas in de buurt, of een handig neefje/nichtje ?
Nee op dat gebied ken ik eigenlijk niet echt namen van conculega'squote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zou het liever bij een bedrijf laten doen. Niet bij een beun, het gaat om vertrouwelijke gegevens.
Weet je toevallig een iets kleiner bedrijf dat hetzelfde kan?
Tip: Gebruik geen Acces. Gebruik inplaats daarvan MySQL. Andere alternatieven zijn te duur (voor zover ik weet).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zou het liever bij een bedrijf laten doen. Niet bij een beun, het gaat om vertrouwelijke gegevens.
Weet je toevallig een iets kleiner bedrijf dat hetzelfde kan?
Ja, het punt is, hoe? Ik gebruik in mijn werk wel mysql, maar dat gaat dan wel lekker volautomatisch en verder hoef ik daar dan niks meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Tip: Gebruik geen Acces. Gebruik inplaats daarvan MySQL. Andere alternatieven zijn te duur (voor zover ik weet)
Dat maakt uit hoeveel tijd je er aan wilt besteden. Bovendien moet je niet Acces willen leren, maar moet je databases willen leren ontwerpen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:28 schreef maedel het volgende:
Is het interessant om je daar dan zelf in te verdiepen? Ik ben niet achterlijk qua computers zeg maar...
Volgens mij zijn er wel GUI's (grafische gebruikersinterfaces) verkrijgbaar voor MySQL.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, het punt is, hoe? Ik gebruik in mijn werk wel mysql, maar dat gaat dan wel lekker volautomatisch en verder hoef ik daar dan niks mee
Zijn er geen statistiekenprogramma's te koop waar je zoiets mee kan?
Ik wil per object x 25 kenmerken in kunnen vullen en dan op allerlei mogelijke manieren statistieken kunnen samenstellen. Ik wil eigenijk gewoon kunnen aanvinken van doe me die en die en die maar en in die volgorde.
Ik wil er eigenlijk ook gewoon voor betalenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat maakt uit hoeveel tijd je er aan wilt besteden. Bovendien moet je niet Acces willen leren, maar moet je databases willen leren ontwerpen.
Ik vond je anders best scherp in het hetero hetro/aussie topicquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Ik ben een beetje duf.
Wrom?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:43 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik voel me heel dom nu....
Kun je nagaan hoe ik ben als ik niet duf ben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vond je anders best scherp in het hetero hetro/aussie topic
Hallo Wondererquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
Mogguh. Ik ben een beetje duf.
Omdat ik echt geen enkel idee heb waar het over gaat...Volgens mij iets met de computer.quote:
Duur geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk ook gewoon voor betalen![]()
Wat is peperduur in jouw ogen?
Je weet wat een database is?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:07 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Omdat ik echt geen enkel idee heb waar het over gaat...Volgens mij iets met de computer.![]()
Oeh, leuk, even kijken! (dat doe ik altijd pas nadat ik alle fora heb afgestruind).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Wonderer![]()
je hebt een email ontvangen![]()
Ehm, ja, denk ik...quote:
Waarom? Omdat wij het over dingen hebben waar jij helemaal niet mee bezig bent?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:43 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik voel me heel dom nu....
Je hoeft niet alles te weten. Ik weet ook lang niet alles.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, daarom!!
En omdat ik het niet kan laten om toch commentaar te geven, da's echt een aandachtspuntje voor mij.
Vergelijk het met een electronisch kaartenbaksysteem. Je slaat gegevens op die op een bepaalde manier een relatie met elkaar hebben (bijvoorbeeld username, userid en wachtwoord) en daar doe je dan dingen mee (bijvoorbeeld inloggen, wachtwoord veranderen etc). Of product, product id en hoeveel ervan verkocht is. Of... nou ja, honderdduizend verschillende applicaties kun je ermee maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:09 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ehm, ja, denk ik...
Nauwelijks eigenlijk, iets met data....![]()
Sorry, ben heel erg, alleen tikken gaat redelijk.
lijk ik nu op een teletubbie als ik roep, nog een keer ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, leuk, even kijken! (dat doe ik altijd pas nadat ik alle fora heb afgestruind).
Maar er zijn toch ook wel lichtere applicaties dan SPSS denkbaar ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel: Hier is een prijslijstje, en het geeft denk ik ook direct wel de indruk waarom je dit wel of niet zou willen aanschaffen
Dat lijk je toch wel. Op Tinkie Winkie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijk ik nu op een teletubbie als ik roep, nog een keer ?
Mmm, ja, dit gaat wat ver. Van 700 euro schrok ik nog niet echt. Als het daarvoor draait en werkt vind ik dat niet zo veel geld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
@Maedel: Hier is een prijslijstje, en het geeft denk ik ook direct wel de indruk waarom je dit wel of niet zou willen aanschaffen
da's gewoon een rugzak hoor, ook al heb ik hem soms wel eens bij het handvat vastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat lijk je toch wel. Op Tinkie Winkie.
Natuurlijk draait het, natuurlijk werkt 't. Maar je moet wel weten wat je nu wilt, en weten wat je in realistische zin in de toekomst wilt. Ik zou eerst maar eens met een concreet wensenlijstje aankomen, voordat je veel te veel geld uitgeeft aan een veel te complex product (of een product dat anderszijds niet aan je wensen voldoet).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Mmm, ja, dit gaat wat ver. Van 700 euro schrok ik nog niet echt. Als het daarvoor draait en werkt vind ik dat niet zo veel geld.
Maar volgens mij moet jij al prima uit de voeten kunnen met een basis variant van Exact of Unit4agresso en hoeven die volgens mij niet zo veel te kostenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Mmm, ja, dit gaat wat ver. Van 700 euro schrok ik nog niet echt. Als het daarvoor draait en werkt vind ik dat niet zo veel geld.
Nee, het is gevoelige info, dus liever niet onlinequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
Is een webapplicatie niet mogelijk?
Niet echt, maar dan zijn er wel meerdere mogelijkheden. Ook veilige. Het hoeft niet per se over het web natuurlijk, je kunt zelf een servertje opzetten en het alleen benaderbaar maken via het intranet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, het is gevoelige info, dus liever niet online
Hoezo, had je een suggestie?
dromquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom is in een lesbienne topic 90 procent van de users man?![]()
Eh, nee?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nja, wellicht is 't idd goedkoper...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar volgens mij moet jij al prima uit de voeten kunnen met een basis variant van Exact of Unit4agresso en hoeven die volgens mij niet zo veel te kosten
Bij voorkeur zelfs een professioneel bedrijfquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:00 schreef Qwea het volgende:
maedel ; moet het iemand uit de buurt zijn bij je?
Op de vorige pagina zijn alleen JamesBrowny, Qwea en Maedel vrouw (aldus de profielen / Fobo's)...quote:
Ja, hoe vervelend we ook tegen ze doen, ze willen maar niet gaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ho 'ns even, ik ben wel topicvader, he?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, hoe vervelend we ook tegen ze doen, ze willen maar niet gaan
Hoeveel verschillende mensen waren er in totaal? Want als er maar vier waren, was nog altijd 75 % vrouw.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op de vorige pagina zijn alleen JamesBrowny, Qwea en Maedel vrouw (aldus de profielen / Fobo's)...
Nee, en ook geen pruim.quote:
Ja, Pruim, bijna vergeten!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, en ook geen pruim.![]()
Maar goed, gij snapt dè wel...
wat vind je interessant ? Fok rellen? Dan kan ik wel ff gaan zoeken voor jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ja, Pruim, bijna vergeten!
Perzikje klinkt tenminste zacht...
Ik ben interessante (!) topics aan het zoeken, iemand tips?Volgens mij kies ik steeds net de verkeerde(of zijn ze allemaal slecht?)
Je volgt gewoon Qwea's posthistoryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat vind je interessant ? Fok rellen? Dan kan ik wel ff gaan zoeken voor je
jaquote:
Wasdah?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef wonderer het volgende:
Neem een kijkje in het KAA forum, ook leuk
kaaskoppen in hte buitenland. Nieuw thema forumquote:
Je bent eindelijk volwassen aan het wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja![]()
alhoewel ik minder rel dan vroegerer zijn geen leuke reltopics meer
En ik kom patries86 nooit meer tegen
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Je bent eindelijk volwassen aan het worden![]()
Bij die bakker?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
*vult sollicitatieformulier verder in*
Yep. Manager was er niet gisteren. Best stom, ga je met een verleden als content manager en webmaster solliciteren als magazijnhulpjequote:
Goed gesproken mijn zoonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ho 'ns even, ik ben wel topicvader, he?
Voor die bakkerij/winkel aan de overkant ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:27 schreef wonderer het volgende:
*vult sollicitatieformulier verder in*
ach je moet toch ergens een start maken om vanuit daaruit te vertrekken met je carrièrequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Manager was er niet gisteren. Best stom, ga je met een verleden als content manager en webmaster solliciteren als magazijnhulpje
je liegtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen is aandachtsgeil. En degenen die dat niet vinden liegen.
Dat is geen geheim.quote:
da's toch geen uitdaging voor jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:22 schreef Qwea het volgende:
Aantal posts: 14987 (gemiddeld 12 per dag) daar wil ik vanaaf nog ff 15.000 van maken
is het ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch geen uitdaging voor je![]()
moet een peuleschil zijn![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, in dat geval heb ik geen geheimen.
jezusquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat doe je goed
ik huppel hier vanaf 1999 rond en heb pas 16500 posts achter gelaten![]()
Heus wel!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezusjij post keiveul
heb je geen leven?
heus niet dusquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heus wel!![]()
![]()
.
Maar ook 5 slowchats ofzo.
Ik heb er al meer dan 5000quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat doe je goed
ik huppel hier vanaf 1999 rond en heb pas 16500 posts achter gelaten![]()
maar ik heb hier dan ook jaren een slapend en lurkend bestaan gehad voordat het forum stuk buiten Big Brother gevonden hadquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb er al meer dan 5000
Dit quoten we even voor jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
Tering. Ik ben zeiknat.
Big Brother, dat verveel-tv?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik heb hier dan ook jaren een slapend en lurkend bestaan gehad voordat het forum stuk buiten Big Brother gevonden had
Lief, dank je welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dit quoten we even voor je
Ah, de bewaarzucht van de mens,quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
Verzamelen en drogen, kun je de later romantisch over iemands bed uitstrooien.
Nou ja de eerste aflevering in 1999 was toch wel baanbrekend te noemenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Big Brother, dat verveel-tv?
Jij voelt je al weer goed genoeg om buiten de deur te komen ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als ik nu naar buiten loop, stap ik over rozenblaadjes
Nee, maar ik moest wel, dingen voor school regelen enzo.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij voelt je al weer goed genoeg om buiten de deur te komen ?
dus jij moet nu eigenlijk weer hop vort je bed in ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest wel, dingen voor school regelen enzo.
Ik weet bij god niet waar je 't over hebt, Stroek. Ik heb ooit ongeveer een minuut Big Brother gezien, en het enige wat er te zien was waren een stel mensen die zich verveelden op de bank. Toen had ik m'n conclusie al wel getrokken. Bovendien, ik had dat bij iemand anders gezien, want bij mijn ouders thuis (waar ik toen nog woonde) hadden we geen kabel-tv (en dan nog, ik was toch vaker achter de computer te vinden met een vriend van me).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja de eerste aflevering in 1999 was toch wel baanbrekend te noemen![]()
en niet de TV maar Fok eromheen was leuk omdat ze de IP adressen van de camera's gevonden hadden en zo gratis streams konden kijken en precies aangeven op welke punten Ellendemol allemaal aan het manipuleren was. Zo bleken er nog heel wat meer stelletjes dat jaar geweest te zijn behalve Bart en Sabine, maar die hebben allemaal huilend aan de redactie gevraagd of men het niet wenste uit te zende![]()
Ja zo. Ik voel me al wel stukken beter dan gister.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij moet nu eigenlijk weer hop vort je bed in ?
ik ook, ik keek de dagelijkse tv uitzendingen niet maar volgde toen wel alles via het speciale Big Brother Subforum op Fok. Daar is Fok toen heel groot mee gewordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet waar je 't over hebt, Stroek. Ik heb ooit ongeveer een minuut Big Brother gezien, en het enige wat er te zien was waren een stel mensen die zich verveelden op de bank. Toen had ik m'n conclusie al wel getrokken. Bovendien, ik had dat bij iemand anders gezien, want bij mijn ouders thuis (waar ik toen nog woonde) hadden we geen kabel-tv (en dan nog, ik was toch vaker achter de computer te vinden met een vriend van me).
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef Stroekie het volgende:
Maar gezien het generatieverschil in leeftijd is dat wel te begrijpen dat jij toen andere interesses had![]()
vooruit hier nog een warme grog en dan gaan slapen hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja zo. Ik voel me al wel stukken beter dan gister.
Jaja, maar eerst mijn bovengestelde vraag beantwoorden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooruit hier nog een warme grog en dan gaan slapen hoor![]()
Nou volgens mijn berekeningen was je toen een jaar of 17 18 ten tijde van de eerste seriequote:
Nee, idd.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou volgens mijn berekeningen was je toen een jaar of 17 18 ten tijde van de eerste serie
en kan me voorstellen dat mannen in die leeftijd het niet direct het meest aansprekende programma vonden
maar toch slechts beperkt en kleine bestandjes want kabelinternet moest nog aan opmars beginnen en adsl kenden we nog niet in Nederland en met zo'n 56K6 modem was een CD downloaden toch niet echt een feestquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, idd.
Ik was iets van 19, en speelde liever strategiespellen op de pc. Internet was voor het downloaden (op warez sites enzo), als ik al internet had.
Met de verkoop van illegale compilatie cd'tjes had ik de kosten er weer uitgehaaldquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch slechts beperkt en kleine bestandjes want kabelinternet moest nog aan opmars beginnen en adsl kenden we nog niet in Nederland en met zo'n 56K6 modem was een CD downloaden toch niet echt een feest
dus dan ken jij vast nog wel bzrk records uit Wormerveer ??????quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Met de verkoop van illegale compilatie cd'tjes had ik de kosten er weer uitgehaald
Eh nee. Ik had mijn eigen verkoop techniek.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus dan ken jij vast nog wel bzrk records uit Wormerveer ??????
Kosten vond ik nog niet het grootste probleeem zo na 22.00 uur maar vooral die tijd die je kwijt was aan wachten, en die pc's vaak nog niet krachtig en stabiel genoeg waren om echt te multitaksen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Met de verkoop van illegale compilatie cd'tjes had ik de kosten er weer uitgehaald
't Werd allemaal bij mij thuis automatisch bijgehouden hoeveel er geinternet werd (m'n pa is allesbehalve digibeet), en de kosten die ik zelf maakte moest ik ook zelf betalen.
om te rippen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh nee. Ik had mijn eigen verkoop techniek.
Nuja, de Commodore Amiga kon perfect multitasken. Alleen was Commodore toen alreeds lang over de kopquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kosten vond ik nog niet het grootste probleeem zo na 22.00 uur maar vooral die tijd die je kwijt was aan wachten, en die pc's vaak nog niet krachtig en stabiel genoeg waren om echt te multitaksen.
Ja lach er maar om maar toen kende ik nog geen alternatief voor micro$$ucks
Was enkel computerspellen, muziek deed ik toen niet aan. Ik had toen net gabber achter me gelaten en was toen een beetje in 'n niemandsland gekomen :-/quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om te rippen natuurlijk![]()
Ik heb daar ooit nog eens een cd van gewonnen met een of ander radio spelletje samen met de Batmat 3 film
Volgens mij kan ik die cd nu wel weer eens gaan draaien en is die nu met dat jumpen weer helemaal hot
Ja en telkens kwam het merk terug met dezelfde groep mensen die het daarvoor op de fles had laten gaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, de Commodore Amiga kon perfect multitasken. Alleen was Commodore toen alreeds lang over de kop![]()
Ja, lekkere identiteit heb je dan als bedrijf zijnde. Naja, ik ga maar 'ns op bed aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en telkens kwam het merk terug met dezelfde groep mensen die het daarvoor op de fles had laten gaan.
ik werkte indertijd voor een Commodore reseller (begin jaren 90) toen ze nog zelfstandig in amsterdam zaten
Daarna ging service en alles over naar Simac in Eindhoven
daarna kwam out of the blue Escom met het merk op de proppen
toen is het nog eens gekoppeld geweest aan Topline laptops
en nu zitten ze in streaming media
En telkens duikt die naam van Dhr G Lindthout weer op, volgens mij zit die ook gewoon telkens in de boedel![]()
strak plan, ik volg zo als ik m'n thee op hebquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, lekkere identiteit heb je dan als bedrijf zijnde. Naja, ik ga maar 'ns op bed aan.
Stalkertjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
maakt niet uitquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:20 schreef wonderer het volgende:
NU is het 50-50 geloof ik, aangezien wij de enige zijn.
Ik woon in nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:
Ik woon in Amerika
Jij trouwens ook, l;aat wakker
wat heb je gehad? Heb niet echt wat lekkers rond zien lopen.. die kermis jongens zijn zo grappigquote:
quote:
Ja die van Tilburgquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:16 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik heb bij de verkeerde week gekeken en daardoor mijn college gemist
.. Gister gezellig met iemand van fok over de kermis hier gelopen
![]()
nog meer mensen hier die van kermis houden?
Maar de maandag van Tilburg is bijzonderquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
onze kermis is ook wel leuk hoorhet is trouwens rustig hier..
maar de maandagse randverschijnselen van Tilburg zijn voor een keer best leukquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
kermis
ik vind het ordinair vermaak, is dat erg?
Vraagje voor Wonderer straks:
Hoe blij ben je met de nieuwe serie van Basse & Adriaan?
wat is er dan zo bijzonder aan de maandag?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de maandagse randverschijnselen van Tilburg zijn voor een keer best leuk![]()
Heb je dan nooit de behoefte om de Anita (van Sjonnie&Anita) uit te hangen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
kermis
ik ga het ook niet verklappen hier in het L topicquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:33 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wat is er dan zo bijzonder aan de maandag?
Vandaag kwam Bassie op onze kermis![]()
En ieder zo zijn eigen mening, ik vind kermis altijd wel leuk![]()
juist ja, het is daar veel veiliger om naar Bokito en z'n vriendjes te kijken dan in Rotterdamquote:
Euh nee, niet op Roze Maandag in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Heb je dan nooit de behoefte om de Anita (van Sjonnie&Anita) uit te hangen?
Of iig apies kijken?
Eh? Oh, is er dan gelijk ook een pride oid?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh nee, niet op Roze Maandag in ieder geval.
Neuh, er lopen een aantal travo's in "werkkleding" rond da's eigenlijk allesquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh? Oh, is er dan gelijk ook een pride oid?
jawel daar staat heel de biertent vol mee als Marianne Weber komt zingenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
owkay, maar niet echt sjonnie&anita aangelegenheid dus...
doe maar wel evenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef DR34M3R het volgende:alweer een naamtopic...
dat verplicht me haast tot teruglezen, niet waar?
Hoi mopquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe maar wel even![]()
en fijn dat je toch nog wel tijd hebt om hier te posten![]()
Lekker knus tegen elkaar kruipenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, al zat je in een vrieskist samen met je gezelschap opgesloten, terwijl je doodvriest dus eh, ongeveer zo'n min 20 ofzo en er gaat per 10 minuten zo'n 5 a 10 graden bij af..
Dan is het nog goed?
ik ben er nu nog heel even en daarna pas na 23.00 uur omdat ik ga BBQ'en met collega's op kosten van de cheffquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoi mop
een uurtje denk ik. Mijn moeder komt om een uur of half zeven
Thnxquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:09 schreef DR34M3R het volgende:
Erik, mooie foto in het vorige topic(en ik bedoel niet de aardbei
Ik ga uit principe niet kijken, en ik hoop dat het volledig flopt zodat ie eindelijk stopt met die onzin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
kermis
Vraagje voor Wonderer straks:
Hoe blij ben je met de nieuwe serie van Basse & Adriaan?
Fijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef DR34M3R het volgende:![]()
![]()
Het begin van dit topic!
jullie zijn lief... allemaal... Ennehh.... ik heb besloten, als er een meet is in oktobr, dan ben ik van de partij! Wat er ook gebeurt!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jawel daar staat heel de biertent vol mee als Marianne Weber komt zingen
iets te blond, iets veel decolleté, iets die dikke gouden kettingen. Van die types die denken dat ze nog wel in een legging passen. Van die jongens die denken dat lang haar ook voorzien moet zijn van een permanentje, en dat een trainingspak ook gewoon op straat gedragen kan worden in plaats van op het sportveld
*terugknuffel*quote:
Om tijd voor elkaar te hebben en leuke dingen kunnen te gaan doen... Uhuh.. de kinderen moeten toch om 7 uur naar bed, dat gaat toch niet lukken doordeweeksquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Om...?
Hmmmm... ik weet alleen niet of ik daar nu al (of nog) op zit te wachten. Het benauwt me...quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:52 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, er is in ieder geval een initiatief.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Maar ja, zeggen, dat je dat niet wil hebben is ook geen optie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hmmmm... ik weet alleen niet of ik daar nu al (of nog) op zit te wachten. Het benauwt me...
Nope. Dus we zien wel wat de (nabije) toekomst brengt...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Maar ja, zeggen, dat je dat niet wil hebben is ook geen optie.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:25 schreef Qwea het volgende:
hoooooooooooooooooooooooi.
Strooooooooooooooooo (om even de grapjassen voor te zijn)
IK BEN AFGEVALLEN (Niet van de trap)
van 90 naar 84, van 84 aangekomen na een vreetpartij op 86 en van 86 na 83.7
Hoe? ik wil oooooooooooooooook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:25 schreef Qwea het volgende:
goedzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:25 schreef Qwea het volgende:
Slank de zomer in topic. Ze zijn geweldig als hulp daar. En een normale vrouw eet rond de 2000kcal, ik eet 1400quote:
Ja, je moet dat ook je hele leven volhouden lieve schat. Je moet dus niet als je bv 75 weeg (je streefgewicht) weer als vanouds beginnen. Dan ga je jojo'en.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik dacht juist dat door kalorieen te minderen je later weer aankomt...
En naar welk oord moet jij heden avond?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is geen weer voor een smoking. Althans, geen omkleedweer.
Oh, da's grappig, ik ken iemand die daar vanavond ook naar toe "moet".quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mag vanavond naar de Effenaar.
niet als vanouds nee, maar als je na een paar maanden 1400 kcal weer 2000 gaat eten (anders blijf je afvallen), gaat je lichaam hamsteren omdat die bang is dat er daarna weer zo'n magere tijd aankomt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, je moet dat ook je hele leven volhouden lieve schat. Je moet dus niet als je bv 75 weeg (je streefgewicht) weer als vanouds beginnen. Dan ga je jojo'en.
Dus je moet voornamelijk gezond eten![]()
Daar krijg je alleen maar meer honger vanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gaat vanzelf weg, Qwea, dat zei je zelf.
En anders eet je een... eh... appel.
neeh, gaat vanzelf weg. pak strax wel een kei lekker ijsje en een glas drinkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gaat vanzelf weg, Qwea, dat zei je zelf.
En anders eet je een... eh... appel.
Van appel? Ik eet heul veul appelquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar krijg je alleen maar meer honger van
ik ontbeet vroeger met 3 koekjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
niet als vanouds nee, maar als je na een paar maanden 1400 kcal weer 2000 gaat eten (anders blijf je afvallen), gaat je lichaam hamsteren omdat die bang is dat er daarna weer zo'n magere tijd aankomt.
Overigens eet ik al best gezond hoor. Veel groente en volkorenbrood enzo. En als je paprika onder fruit rekent, ook fruit.
Appel levert zogenaamde "negatieve calorieen". Je verbrandt er meer met het verteren van een appel dan een appel zelf oplevert.quote:
Oh, nee, daar heb ik niet zo'n last van... twee keer per week chips of zo, verder voornamelijk multigrain bars en brood (volkoren).quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ontbeet vroeger met 3 koekjesik at zo'n 10 koekjes per dag
![]()
![]()
![]()
Dus eigenlijk verbrand je meer dan 60kcal met een appel? Want een appel is 60kcal. Mooi,dan eet ik nog meer appelsquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Appel levert zogenaamde "negatieve calorieen". Je verbrandt er meer met het verteren van een appel dan een appel zelf oplevert.
een dag van vroeger bestond uit 10 koekjes, zakken chips,tuk koekjes, vette hap, als lunch bv stokbroodje (halve) met gesmolten kaas e.d, en veul veul snoepjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, nee, daar heb ik niet zo'n last van... twee keer per week chips of zo, verder voornamelijk multigrain bars en brood (volkoren).
Dan is de stap naar gezond eten wel wat groter ja... wow, dat je dat volhield.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
een dag van vroeger bestond uit 10 koekjes, zakken chips,tuk koekjes, vette hap, als lunch bv stokbroodje (halve) met gesmolten kaas e.d, en veul veul snoepjes
En ik was vroeger zo mooi "slank"
ikke ook costa gezienquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:35 schreef maaike1987 het volgende:
Net Costa! gekeken.. Damn.. peggy-jane de schepper![]()
als ik dat zie krijg ik ook zin in een vrouw![]()
voordeel is dat ik ubergek ben op fruitquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan is de stap naar gezond eten wel wat groter ja... wow, dat je dat volhield.
gezellig.. hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:44 schreef Stroekie het volgende:
zo lieve schatten van me daar is ik weer, bij gelezen en wel![]()
![]()
maar ik doe vandaag niet mee met de nachtploeg hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:49 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
gezellig.. hoe meer zielen hoe meer vreugd![]()
Zo gezond is fruit nou ook weer niet (veel suikers)quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
voordeel is dat ik ubergek ben op fruit
Ik ga snurken
Tot morgen mensen!!
Ik ben zelfs fructose intolerant. Dus ik eet helemaal geen fruit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo gezond is fruit nou ook weer niet (veel suikers)
Ja ik vond het wel eens tijd worden dat de rollen omgekeerd werden en ik de eerste koffieronde kon verzorgenquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben zelfs fructose intolerant. Dus ik eet helemaal geen fruit.![]()
Maar koffie neem ik wel!
*schenkt in![]()
dat he b ik dus ook.. als ik me rot voel eet ik ook veeel meer chocolade..quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:29 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik merk dat ik aankom als ik niet lekker in mijn vel zit en afval als ik wel lekker in mijn vel zit, ik jojo dus eigenljk altijd...
Goeiemorgen trouwens!
(hai dreamer!)
ik keek meer naar daan schuurmansquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:16 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
lekker is ze hevind costa! gewoon leuk om te zien
![]()
Haha dan moet je ook maar snowfever kijken.. daar speelt hij ook een hoofdrol inquote:
ziet er goed uitquote:
mannen in pa zien er over het algemeen ook goed uit.. en vrouwen in pak zijn gewoon over het algemeen sexyquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik vind het ook altijd wel mooi moet ik zeggen...Ik zou best willen dat mijn vriend eens een keer zo'n mooi pak aantrok!
Dat is precies het hypocriete dat je hier vaak ziet op fok, zich anders voordoen dan je bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:42 schreef maedel het volgende:
en in het echt ben ik heel prettig in de omgang, en kan ik heel veel hebben,
Zo, jij bent fraai.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is precies het hypocriete dat je hier vaak ziet op fok, zich anders voordoen dan je bent
Droom fijn
ben jij niet verkeerd hier?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is precies het hypocriete dat je hier vaak ziet op fok, zich anders voordoen dan je bent
Droom fijn
Nee!! Ik ga zo eten, daar drink ik water bij, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef maaike1987 het volgende:
Laten we het hier wel gezellig houden aub,
iemand zin in koffie?
Ja lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef maaike1987 het volgende:
iemand zin in koffie?
Voor de lieve vrede ben ik veel bereidt te doen, of te laten, dus ja heerlijk zo'n bakje koffiequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef maaike1987 het volgende:
iemand zin in koffie?
Ik drink ook altijd water bij het etenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Nee!! Ik ga zo eten, daar drink ik water bij, maar toch bedankt.
dank jequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef JamesBrowny het volgende:
Nou ja, je weet iig al dat je ontvoerd gaat worden, dan hoef je niet te schrikken.
Veel plezier alvast!
succes met de aliensquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd water bij het etenmaar ga zo eerst over de kermis, en daarna word ik waarschijnlijk ontvoerd (lees: mee uit eten genomen)
Inderdaad jammer (en TMM had ook een ander beeld gegeven denk ik...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nah.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik geen vriendje had om mee te nemen. Om gewoon een beetje iedereen te shockeren door er met een jongen aan te komen, samen te dansen (althans, poging doen tot dansen.)
Enorm naar mijn zin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Inderdaad jammer (en TMM had ook een ander beeld gegeven denk ik...). Maar goed, je hebt het naar je zin gehad toch?
quote:
Prachtig.quote:
Je doet maar waar je gelukkig van wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:14 schreef maedel het volgende:
[..]
Zo, jij bent fraai.
Stukken uit een pm van mij in een openbaar forum plaatsen???
Zal ik bij jouw babykiekjes ook mee komen doen?
Opzouten nou enge stalkerd.
Toch nogquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Droomster!
Wil je hier alsjeblieft wegblijven? Dit is een leuk en gezellig topic, daar hebben we jou niet bij nodig. Dank je wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je doet maar waar je gelukkig van wordt
Wat een gedoe...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onverwacht, ik weet het... H is in de ziektewet, is naar zijn ouders nu. Ik heb hem net ingeschreven bij de woningstichting... Nog niets definitiefs, maar voor het geval dat... of zo.
Heb dus geen idee hoe lang ik blijf.
Ik had ook al meteen allerlei alarmbellen rinkelen daar... Wat voor griezel is dat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je hier alsjeblieft wegblijven? Dit is een leuk en gezellig topic, daar hebben we jou niet bij nodig. Dank je wel.
Je standaard homofoob (al zegt ie zelf van niet, hij probeert alleen maar discimiatie aan de kaak te stellen (van hetero's wel te verstaan)). Ik wil dit topic daar niet mee vervuilen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had ook al meteen allerlei alarmbellen rinkelen daar... Wat voor griezel is dat?
Ben je er nou nog?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je doet maar waar je gelukkig van wordt
Hoezo? Het stikt hier an de hetero's, zit ie zowiezo in het verkeerde topic dusquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je standaard homofoob (al zegt ie zelf van niet, hij probeert alleen maar discimiatie aan de kaak te stellen (van hetero's wel te verstaan)). Ik wil dit topic daar niet mee vervuilen.
Als je het per se wil weten: Australische pub weigert hetro's.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoezo? Het stikt hier an de hetero's, zit ie zowiezo in het verkeerde topic dus
Het is mijn personal stalker, maar ik heb 'm geblockt op pm, dus nou komt hij hier maar vervelenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoezo? Het stikt hier an de hetero's, zit ie zowiezo in het verkeerde topic dus
Ach,oud nieuws. Ander onderwerp.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je het per se wil weten: Australische pub weigert hetro's.
quote:
oeh... Lux! een prive-stalker... Je mag hem hebben van me hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is mijn personal stalker, maar ik heb 'm geblockt op pm, dus nou komt hij hier maar vervelen
Nee... ik stel discriminatie aan de kaak.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je standaard homofoob (al zegt ie zelf van niet, hij probeert alleen maar discimiatie aan de kaak te stellen (van hetero's wel te verstaan)). Ik wil dit topic daar niet mee vervuilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |