Zie hierboven. Je moet dus vanaf rotterdam rekenen. Anders komen er dus allemaal kosten bij. 81 is dus voor retour 2 jongeren met voordeeluren kaart r'dam-parijs. Maar kan 't niet boeken vanwege die overbelastingquote:Op maandag 11 juni 2007 00:46 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
hmmm, hoe doe je dat?
mijn goedkoopste tot nu toe is 122 voor een retourtje voor 2 volwassenen (7.35 vertrekken in heerlen)
een uur eerder vertrekken is weer 169 euro![]()
op www.nsinternationaal.nl that is![]()
wat is die voordeelurenkaart eigenlijk? is dat ook je OV-kaart?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Zie hierboven. Je moet dus vanaf rotterdam rekenen. Anders komen er dus allemaal kosten bij. 81 is dus voor retour 2 jongeren met voordeeluren kaart r'dam-parijs. Maar kan 't niet boeken vanwege die overbelasting
aha, das mooiquote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef jmac het volgende:
kortingskaart is dat. als je een ov-studentenkaart hebt telt 't als voordelenurenkaart in de periode dat je 'm niet kan gebruiken (weekend bijv. en 15jul-15aug).
naar luik en dan de tgv zal niet lukken met deze actie.
Actie is ook gewoon geldig via Luik hoor, kijk maar eens op www.tgv.comquote:Op maandag 11 juni 2007 01:08 schreef jmac het volgende:
naar luik en dan de tgv zal niet lukken met deze actie.
Hoe bereken jij die normale prijs van 122 euro? normaal goedkoopste tarief is smiley voor 29,50 enkele reis dus maakt al 118 euro alleen de thalys tickets, daar komt ook nog retourtjes luik-maastricht bij.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef DropjesLover het volgende:
normaal zou zijn 122 voor 2 personen...
gewoon invoeren maastricht-parijs in nsinternationaal, en dan niet de eerste trein hebben 7.07, maar de 2e, om 8.07 (de eerste is 157 (wat bij mij gister nog 169 oid wasquote:Op maandag 11 juni 2007 13:36 schreef 12bhippy het volgende:
[..]
Hoe bereken jij die normale prijs van 122 euro? normaal goedkoopste tarief is smiley voor 29,50 enkele reis dus maakt al 118 euro alleen de thalys tickets, daar komt ook nog retourtjes luik-maastricht bij.
Als via NS internationaal boekt kom ik ook uit op een normake prijs van ongeveer 150 euro?
Ik heb een paar weken al geleden geboekt ook vanuit maastricht voor 132,40 euro (ns traject gratis)?
dus waar kun je dan het volgens jouw normale 122 euro tarief boeken? wil ik graag weten voor de volgende keer Parijs
Je zit in het verkeerde topic => [Centraal] Vragen over vliegen #2quote:Op maandag 11 juni 2007 13:31 schreef Kishan89 het volgende:
Mijn vlucht naar Londen vertrekt om 9,25.. hoelaat moet ik me aanmelden vantevoren?
Nog steeds gewoonquote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
wow 19e pp naar Parijs!. Komt dat even goed uit!
Jammer van die ERROR alleen..
Lees niek's antwoord of >>> [Centraal] Vragen over vliegen #2quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Kishan89 het volgende:
Hey
Ik heb op ryanair.com gezocht wat betreft het mee te nemen bagage. Ik ga dus voor 1 cent. Maar op de site staat niet welke eisen er gesteld worden aan de handbagage. Kunnen jullie me verder helpen
Waar ga je heen? (1 cent? incl. belasting?)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Kishan89 het volgende:
Hey
Ik heb op ryanair.com gezocht wat betreft het mee te nemen bagage. Ik ga dus voor 1 cent. Maar op de site staat niet welke eisen er gesteld worden aan de handbagage. Kunnen jullie me verder helpen
Vanochtend om 5 uur lukte het me om erdoorheen te komen. De meeste opties gaven een error aan na de beschikbaarheidscheck, maar wat puzzelen met de tijden hielp. Wel vaag dat een vriendin er op hetzelfde moment niet in kwam, voor exact dezelfde reis.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
wow 19e pp naar Parijs!. Komt dat even goed uit!
Jammer van die ERROR alleen..
Je probeert het nu weer, maar hier op FOK! wordt het op prijs gesteld dat je je vraag stelt in het daarvoor bedoelde topic. In dit geval een van de topics waar je nu al meerdere keren naartoe bent verwezen of bijvoorbeeld: [Centraal] Ryanairquote:Op maandag 11 juni 2007 22:51 schreef Kishan89 het volgende:
Hey
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die actie is ook al enige tijd voorbij
het is me vanmiddag nog wel een aantal keer gelukt (ook via de franse site), maar zoals iemand anders al zei kom je daar dan pas 22u aan ofzo, en volgende dag bijv weer om 8u weg.. ben je sowieso 2 nachten kwijt zonder er wat aan te hebben. WIlde het met 1 overnachting doen namelijk, maar zo schiet het niet op!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanochtend om 5 uur lukte het me om erdoorheen te komen. De meeste opties gaven een error aan na de beschikbaarheidscheck, maar wat puzzelen met de tijden hielp. Wel vaag dat een vriendin er op hetzelfde moment niet in kwam, voor exact dezelfde reis.
Mja, met een beetje puzzelen is het zelfs beter gelukt dan ik gepland had. Ik wilde sowieso 3 dagen, maar ik kom daar nu 11 uur 's middags aan, heb 3 overnachtingen en stop 's avonds 7 uur ofzo in de trein vanuit Parijs.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:07 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
het is me vanmiddag nog wel een aantal keer gelukt (ook via de franse site), maar zoals iemand anders al zei kom je daar dan pas 22u aan ofzo, en volgende dag bijv weer om 8u weg.. ben je sowieso 2 nachten kwijt zonder er wat aan te hebben. WIlde het met 1 overnachting doen namelijk, maar zo schiet het niet op!
Ja dacht ik ook leuk voor 20 euro p.p. naar madrid maar inclusief belastingen en toeslagen werd het voor twee personen retour toch nog 150 euroquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef Omaha het volgende:
Ryanair heeft ook weer aanbiedingen voor 20 euro bijv. naar Madrid vanaf Eindhoven
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef Poepoog het volgende:
250,000 FLIGHTS ABSOLUTELY FREE
100% FREE - NO TAXES, NO FEES, NO CHARGES*
TRAVEL in SEPTEMBER and OCTOBER 2007!
THIS INCREDIBLE OFFER IS AVAILABLE FOR BOOKING FROM MIDNIGHT TONIGHT
AND IS VALID FOR 2 DAYS ONLY!
HURRY BOOK NOW ON www.RYANAIR.COM
Offer Ends Midnight Thursday!
Ik klikte 2 min geleden aan, wilde een gratis vlucht boeken en *ineens* was het weer 27 euro!quote:
INCLUSIEF tax?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Poepoog het volgende:
Ze zijn er trouwens wel. Heb er net een paar gezien die gewoon 0.02 cent in totaal kosten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |