Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef Poepoog het volgende:
250,000 FLIGHTS ABSOLUTELY FREE
100% FREE - NO TAXES, NO FEES, NO CHARGES*
TRAVEL in SEPTEMBER and OCTOBER 2007!
THIS INCREDIBLE OFFER IS AVAILABLE FOR BOOKING FROM MIDNIGHT TONIGHT
AND IS VALID FOR 2 DAYS ONLY!
HURRY BOOK NOW ON www.RYANAIR.COM
Offer Ends Midnight Thursday!
Ik klikte 2 min geleden aan, wilde een gratis vlucht boeken en *ineens* was het weer 27 euro!quote:
INCLUSIEF tax?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Poepoog het volgende:
Ze zijn er trouwens wel. Heb er net een paar gezien die gewoon 0.02 cent in totaal kosten![]()
Yes-rquote:
Ah ok, zocht alleen op london/dublin. Ik wil geen fransman zienquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:29 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Yes-r![]()
Je moet gewoon even spelen met de data. Zowiezo Eindhoven - Marseille heb ik er een paar gevonden.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:35 schreef jmac het volgende:
[..]
Ah ok, zocht alleen op london/dublin. Ik wil geen fransman zienNuja, maar meteen geabonneerd op de nieuwsbrief. Ben ik er de volgende keer op tijd bij.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:03 schreef jmac het volgende:
De actie staat weer op de voorpagina van ryanair...
http://www.ryanair.com/site/notices/Availability.pdf
Heb er net een gevonden voor 10eur incl. taxes (september) ehv-london.
Naar stockholm (vanaf 31oktober) zijn de kaartjes 0,01 cent plus 9,99 tax. dus kom je uit op 20euro precies
Ga je 's ochtends heen en smiddags terug?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:49 schreef ozzietukker het volgende:
[..]12 september heen en terug met Ryanair naar London Stansted voor 2 eurocent all in!
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:59 schreef jmac het volgende:
[..]
Ga je 's ochtends heen en smiddags terug?![]()
Ik heb ook geboekt. ga naar dublin en london![]()
Mag wel maar dan betaal je evoor. Ruimbagage mag wel en dat kost je niets (max 10kg).quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef Shadina het volgende:
Hoe zit dat dan met bagage? Je mag dan zeker geen bagage mee? Alleen een handtas? En ik heb nog geeneen vlucht kunnen vinden voor 1 cent, incl belasting. Bij mij is het allemaal 1 cent excl belasting. :S
Barca zal je niet lukken (vanaf maastricht)quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:25 schreef Smeich het volgende:
Ik ben ook op zoek naar Madrid nu.. en Barcelona! En London ook
Flexibel ben ik dus ben haastig op zoek nu!
ga ik wel vanuit. Merk je vanzelf. misschien houden ze engelse tijd aan (1uur eerder).quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:45 schreef Smeich het volgende:
Houdt het nu over 15 minuten op dus he.. met gratis vluchtjes?
Heb voor begin november 2 retourtjes Praag geboekt voor 0,04 cent, incl kosten nog geen ¤ 115,-. Houdt wel rekening met ¤ 5,- transactiekosten die er nog bij komen en eventueel ¤ 10,- voor de annuleringsverzekering.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Maar eens Sky Europe proberen voor een enkeltje naar Praag begin september. Vliegen om 21:35, zodat ik Ajax - FC Groningen nog mee kan maken. Nog geen 60 Euro terwijl ik (vlieg bijna altijd met KLM) bij KLM alleen een enkeltje voor Business-Class kan krijgen voor 481. Wat een Bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |