top 30 speler in de dubbel is niet bepaald een vetpot hoor...die jongen verdient denk ik niet meer dan jan modaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Wassen is momenteel veruit de beste Nederlandse tennisser, qua ranking en qua inkomsten zou het me ook niet verbazen.
Met zo'n service ben je niet geloofwaardig als proftennisser.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef SCH het volgende:
Wassen is momenteel veruit de beste Nederlandse tennisser, qua ranking en qua inkomsten zou het me ook niet verbazen.
Jan Modaal staat in juni nog niet op bijna 60.000 dollar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
top 30 speler in de dubbel is niet bepaald een vetpot hoor...die jongen verdient denk ik niet meer dan jan modaal
Gelukkig kan hij dat allemaal in zijn eigen zak steken en heeft hij in het geheel geen kosten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Jan Modaal staat in juni nog niet op bijna 60.000 dollar.
Ik zeg alleen dat hij momenteel de hoogst genoteerde en best verdienende Nederlandse speler is. Moet je de inkomsten van de andere jongens dit jaar er eens naast leggenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij dat allemaal in zijn eigen zak steken en heeft hij in het geheel geen kosten.
Ja, Wassen zal nauwelijks een cent sponsoring erbij krijgen. Wel krijgt ie nog geld voor de competitie die ie gespeeld heeft, maar vervoer en zo kost ook wel veel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:43 schreef SCH het volgende:
Da's natuurlijk allemaal alleen prijzengeld he.
Nee, dat is zo. Maar qua ambiance lijkt het me toch iets troostelozer van Wimbledon. Bovendien is Van Scheppingen aan z'n laatste jaar bezig, dan zou ik liever nog een keer Wimbledon meepikken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vet
Btw waarom is dat kut? de Kwalificaties zijn niet zo zwaar voor Rosmalen. Koning (die toch minder ingeschat moet worden) is er ook door gekomen.
Tot hij Berdych tegenkomt mag het geen probleem zijn nee, misschien dat Youzhny het 'm lastig kan maken.quote:
Leuk, van dezelfde generatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef TheGeneral het volgende:
de Bakker tegen Wayne Arthurs.
het toernooi begint net en finales zijn dus over 2 weken gewoon zoals bij iedere grand slam..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef JJasperO het volgende:
Wanneer zijn de finales en wat is de huidige stand van zaken??
Ik voel me soms echt een alien, ik kan het verd*mme nergens vinden~!!!!!!! Zo frustrerend iedere boerenlul moet zoiets toch eenvoudig kunnen vinden op internet. Maar nee het is verstopt, voor mij!!
Edit: en iemand heeft het hier over Sharapova, maar die doet helemaal niet mee!
Eerst de eerste ronde maar eens winnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef BVO het volgende:
3e ronde Krajicek: Chakvetadze.
4e ronde: Hingis of Bammer.
Goede loting tot dusver.
Die was op dat moment nog niet bekend hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerst de eerste ronde maar eens winnen?
Ja, zeker.quote:
Nouquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Jan Modaal staat in juni nog niet op bijna 60.000 dollar.
Alleen Verkerk heeft iets meer verdiend dit jaar maar dat komt ook alleen door zijn beschermde status.
LOL, eigenlijk schandalig maar goed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft Verkerk met al die nederlagen meer verdient dan Wassen![]()
Is eigenlijk op zich niet zo vreemd. De échte toppers zitten tegenwoordig al zo vaak op hun 16e in het hoofdtoernooi, dat B-spelers vaak die jeugdtoernooien winnen op hun 16e-17e-18e. Neem nu een Flipkens, die was 18 toen ze Wimbledon won dacht ik. Knap, maar dat ze daar nog op haar 18e staat zegt ook genoeg natuurlijk.quote:Grappig om de voormalig Wimlbedon kampioenen bij de junioren te zien nu..en wat er (vaak niet) van geworden is..
2006 Thiemo de Bakker (Paesi Bassi) / Marcin Gawron (Polonia) 6:2, 7:6 (7:4)
2005 Jeremy Chardy (Francia) / Robin Haase (Paesi Bassi) 6:4, 6:3
2004 Gael Monfils (Francia) / Miles Kasiri (Regno Unito) 7:5, 7:6 (8:6)
2003 Florin Mergea (Romania) / Chris Guccione (Australia) 6:2, 7:6 (7:3)
2002 T.Reid (Australia)
2001 R.Valent (Svizzera)
2000 N.Mahut (Francia)
1999 J.Melzer (Austria)
1998 Roger Federer (Svizzera)
1997 W.Whitehouse (Sudafrica)
1996 V.Voltchkov (Bielorussia)
2006 Caroline Wozniacki (Danimarca) / Magdalena Rybarikova (Slovacchia) 3:6, 6:1, 6:3
2005 Agnieszka Radwanska (Polonia) / Tamira Paszek (Austria) 6:3, 6:4
2004 Katerina Bondarenko (Ucraina) / Ana Ivanovic (Serbia e Montenegro) 6:4, 6:7 (2:7), 6:2
2003 Kirsten Flipkens (Belgio) vs. Anna Tchakvetadze (Russia) 6:4, 3:6, 6:3
2002 V.Douchevina (Russia)
2001 A.Widjaja (Indonesia)
2000 M.E.Salerni (Argentina)
1999 I.Tulyagnova (Uzbekistan)
1998 K.Srebotnik (Slovenia)
1997 C.Black (Zimbabwe)
1996 A.Mauresmo (Francia)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |