quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die finale gaat echt nóóit meer geëvenaard worden. In ieder geval zal nooit meer een tennisfinale mij zo kunnen opwinden.
Dat was Koevermans in de Davis Cupquote:
Wil je een hele dag? Doorgaans is dat betrekkelijk makkelijk? Daar gaan 's avonds (na het werk) vaak nog mensen naar binnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef Quippe het volgende:
Aangezien ik rond deze tijd hoogstwaarschijnlijk ook in Londen ben voor een paar dagen wil ik ook een dagje Wimbledon meepakken. Hoe vroeg moet je ongeveer in de rij aansluiten om een kaartje voor de outside courts te kunnen bemachtigen, iemand hier ervaring mee?![]()
Als die kabouter hem niet in Halle pakt doet Nieminen dat wel. Wimbledon gaat hij wel gewoon winnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Lars, hoe schat jij Federers kansen in voor Halle en Wimbledon?
Denk je echt dat hij van rochus of Nieminen verliest?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef XL het volgende:
[..]
Als die kabouter hem niet in Halle pakt doet Nieminen dat wel. Wimbledon gaat hij wel gewoon winnen.
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij van rochus of Nieminen verliest?Waarom dan, omdat hij nog met RG in zijn hoofd zit?
Als het mogelijk is wel, alleen ik heb geen zin om daar te moeten overnachten, hoewel ik het niet erg zou vinden om bv vanaf 6 uur (is dat al te laat?) achter aan te moeten sluiten.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Wil je een hele dag? Doorgaans is dat betrekkelijk makkelijk? Daar gaan 's avonds (na het werk) vaak nog mensen naar binnen.
's ochtends om zes uur in de eerste week heb je kaarten voor de Centre Courts als je wil.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:17 schreef Quippe het volgende:
[..]
Als het mogelijk is wel, alleen ik heb geen zin om daar te moeten overnachten, hoewel ik het niet erg zou vinden om bv vanaf 6 uur (is dat al te laat?) achter aan te moeten sluiten.
Maar als ik je goed begrijp is het normaal gesproken dus niet echt een probleem om, mocht de hele dag niet lukken, om alleen 's avonds nog wat wedstrijden te zien?![]()
Heeft meestal niet echt haast of zo. Het is meer dat je vroeger gaat omdat je geen zin hebt om té lang in die rij te staan...Houdt niet uit dat het gewoon hartstikke gezellig is altijdquote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef Quippe het volgende:
Aangezien ik rond deze tijd hoogstwaarschijnlijk ook in Londen ben voor een paar dagen wil ik ook een dagje Wimbledon meepakken. Hoe vroeg moet je ongeveer in de rij aansluiten om een kaartje voor de outside courts te kunnen bemachtigen, iemand hier ervaring mee?![]()
Zou je denken? Federer is toch een topspeler, ik neem aan dat hij niet vreselijk lang van de kaart is. En de ondergrond kan hem in ieder geval niet aan de verloren finale van vanmiddag herinneren, dus dat komt wel goed.quote:
Ik verwijs naar vorig jaar...het is een wonder dat hij Halle heeft weten te winnen (of juist niet, iedereen choket toch wel tegen hemquote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou je denken? Federer is toch een topspeler, ik neem aan dat hij niet vreselijk lang van de kaart is. En de ondergrond kan hem in ieder geval niet aan de verloren finale van vanmiddag herinneren, dus dat komt wel goed.
Ja, allemaal driesetters en matchpoints tegen tegen Rochus.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik verwijs naar vorig jaar...het is een wonder dat hij Halle heeft weten te winnen (of juist niet, iedereen choket toch wel tegen hem)
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft meestal niet echt haast of zo. Het is meer dat je vroeger gaat omdat je geen zin hebt om té lang in die rij te staan...Houdt niet uit dat het gewoon hartstikke gezellig is altijd
Wij gingen destijds om een uur of 7 in die rij staan geloof ik en dan 2 tot 3 uur later ben je echt wel binnen
Hier heb ik wat aan, bedanktquote:Op zondag 10 juni 2007 21:20 schreef XL het volgende:
[..]
's ochtends om zes uur in de eerste week heb je kaarten voor de Centre Courts als je wil.
Het lijkt wel of Federer drie keer zo snel ouder wordt als de gemiddelde persoon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef TheGeneral het volgende:
Lijkt me dit jaar niet anders worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef Vaud het volgende:
Tja als je toch altijd de finale haalt.. Ik zou m'n bed dan ook niet willen uitkomen als er niet +/- een miljoen te verdienen valt![]()
Heel verstandig van hem. Als hij een toernooi speelt ligt hij er niet in ronde 1 uit dus is hij de week dat het toernooi duurt in touw. Hij zou anders gewoon te weinig rust krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft zich teruggetrokken voor Halle.Daar gaat zijn grasvoorbereiding. En daar gaan weer 225 punten voor de wereldranglijst.
Zie zijn officiële website voor een kort berichtje. Hij zegt dat het is om blessures te voorkomen na de lange finale in Parijs. Dat valt wel mee lijkt mij, 3 uur en 10 minuten. Maar goed, hij zal het wel weten.
Zal toch niet waar zijn dat Nadal langs hem gaat komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
En daar gaan weer 225 punten voor de wereldranglijst.![]()
Nadal wint wimbledonquote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal toch niet waar zijn dat Nadal langs hem gaat komen?
Denk trouwens wel dat Nadal veel punten verliest op Wimbledon.
Weet iemand wat het worst-case scenario is voor hoe snel Federer zijn nummer-1-positie kwijt kan raken?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zal toch niet waar zijn dat Nadal langs hem gaat komen?
Ja, maar wie had er nou gedacht dat hij vorig jaar in de finale zou staan? Zou best weer kunnen gebeuren.quote:Denk trouwens wel dat Nadal veel punten verliest op Wimbledon.
Zou best kunnen. Straks wint Nadal een non-calender Grand Slam.quote:
Dat vind ik wel een erg stellige uitspraak. Nadal wordt volgens mij steeds beter op andere ondergronden, hij is snel en Wimbledon is tegenwoordig gewoon een toernooi dat vanaf de baseline wordt gespeeld. Ik zeg niet dat hij gaat winnen maar volgens mij heeft hij wel een serieuze kans.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Norrage het volgende:
Nadal maakt geen kans.
Ik had het in de RG topic al gezegd, maar ik geef em echt een kans om dit te halen net als agassi destijds. Hij is nog jong, hij wint op hardcourt al van de beste tennissers. Misschien als hij weer een keer geluk heeft kan hij de finale weer halen van wimbledon.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Straks wint Nadal een non-calender Grand Slam.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef Norrage het volgende:
Thiemo de Bakker heeft een wildcard voor Wimbledon gekregen! ook wel te verwachten, winnaars bij het juniorenevenement mogen altijd het volgende jaar meedoen...
Ik denk dat het ook van het weer afhangt. Als het een beetje druilerig weer is enzo. Net wel/net niet regenen, echt engels weer. Dan krijgt Nadal het heel moeilijk. Dan komen de ballen sneller aan zodat hij minder tijd krijgt, de ballen blijven lager waardoor hij er moeilijker onder kan komen met zijn spin en het bewegen wordt net ietsje anders.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg stellige uitspraak. Nadal wordt volgens mij steeds beter op andere ondergronden, hij is snel en Wimbledon is tegenwoordig gewoon een toernooi dat vanaf de baseline wordt gespeeld. Ik zeg niet dat hij gaat winnen maar volgens mij heeft hij wel een serieuze kans.
Als hij echt veel punten wil gaan halen dan moet hij toch wel 1 of 2 rondjes winnen en dat zie ik hem niet zomaar doen. Hoewel hij wel goed is op gras, dat heeft hij vorig jaar laten zien en hij is er daardoor ook al redelijk bekend meequote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Unieke kans voor De Bakker om een reuzesprong op die wereldranglijst te maken, al is het niet realistisch om al te veel van hem te verwachten, maar als ie een gravelbijter ontmoet moet ie toch een kansje hebben
Nadal heeft vanaf Wimbledon bijna geen punt meer gepakt, Federer tot aan de US Open alleen in Canada. Ik dacht dat in theorie Nadal vlak voor de US Open nr 1 kan worden. Vanaf dan wordt het allemaal wel serieus, als Nadal tenminste eens een heel jaar goed zou kunnen spelen.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet iemand wat het worst-case scenario is voor hoe snel Federer zijn nummer-1-positie kwijt kan raken?
Dat record had hij vanaf begin dit jaar toch al?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
In ieder geval, het record achter elkaar op 1 staan heeft Fed bijna zeker. Voor wat het waard is natuurlijk.
186quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:59 schreef thijsdetweede het volgende:
Oh sorry, ik bedoelde die van de vrouwen erbij. Die heeft Graf met 183 weken dacht ik.
Het record van het aantal aaneengesloten weken op nummer 1 staan, heeft hij al een aantal maanden geleden verbroken. Dat was van Connors en was 161 weken. Federer heeft er nu 176 ofzo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:50 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Nadal heeft vanaf Wimbledon bijna geen punt meer gepakt, Federer tot aan de US Open alleen in Canada. Ik dacht dat in theorie Nadal vlak voor de US Open nr 1 kan worden. Vanaf dan wordt het allemaal wel serieus, als Nadal tenminste eens een heel jaar goed zou kunnen spelen.
In ieder geval, het record achter elkaar op 1 staan heeft Fed bijna zeker. Voor wat het waard is natuurlijk.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:01 schreef RubenSosa het volgende:
Voor de fans van GORAN !
Op ESPN classic (digitale televisie)
Woensdag 13 juni 2007
21:00
Wimbledon Tennis Kampioenschappen - 2001
Ivanisevic' carrière loopt ten einde. Op een wild card binnengekomen, bereikt hij met een laatste aanval van kwaliteit en gedrevenheid de finale...
wordt herhaald op 14 juni om 08.00 en 14.00
Goran
![]()
Stel je voor dat ze hadden gezegd "Nee, laten we hem maar geen wildcard geven. Hij is over zijn top heen."*quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef RubenSosa het volgende:
" i want to thank all england club for giving me wild card "
Die ook ja, maar dat duurt nog minimaal 2 jaar. Lijkt me voorlopig nog wat speculatief. Eerst hebben we Bjorgs Wimbledon record, dan Grafs onafgebroken op #1 record. Als echt alles mee zou zitten volgend jaar Roland Garros (als Nadal eens meewerkt), misschien de Grand Slam en begint Sampras' GS record in de buurt te komen. Als hij dan 2009 ook op 1 eindigt staat hij gelijk met Sampras qua year-end number ones, en wordt het tijd om te stoppen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
Wat hij nog niet heeft verbroken is het record van het aantal weken op nummer 1. Dat is volgens mij vanb Sampras met 294 of 284 ofzo.
Nadal zal nooit Wimbledon winnen. Het is al een wonder dat hij vorig jaar de finale haalde; dat zal dit jaar dan ook niet gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |