quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die finale gaat echt nóóit meer geëvenaard worden. In ieder geval zal nooit meer een tennisfinale mij zo kunnen opwinden.
Dat was Koevermans in de Davis Cupquote:
Wil je een hele dag? Doorgaans is dat betrekkelijk makkelijk? Daar gaan 's avonds (na het werk) vaak nog mensen naar binnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef Quippe het volgende:
Aangezien ik rond deze tijd hoogstwaarschijnlijk ook in Londen ben voor een paar dagen wil ik ook een dagje Wimbledon meepakken. Hoe vroeg moet je ongeveer in de rij aansluiten om een kaartje voor de outside courts te kunnen bemachtigen, iemand hier ervaring mee?![]()
Als die kabouter hem niet in Halle pakt doet Nieminen dat wel. Wimbledon gaat hij wel gewoon winnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Lars, hoe schat jij Federers kansen in voor Halle en Wimbledon?
Denk je echt dat hij van rochus of Nieminen verliest?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:10 schreef XL het volgende:
[..]
Als die kabouter hem niet in Halle pakt doet Nieminen dat wel. Wimbledon gaat hij wel gewoon winnen.
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij van rochus of Nieminen verliest?Waarom dan, omdat hij nog met RG in zijn hoofd zit?
Als het mogelijk is wel, alleen ik heb geen zin om daar te moeten overnachten, hoewel ik het niet erg zou vinden om bv vanaf 6 uur (is dat al te laat?) achter aan te moeten sluiten.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:20 schreef XL het volgende:
[..]
Wil je een hele dag? Doorgaans is dat betrekkelijk makkelijk? Daar gaan 's avonds (na het werk) vaak nog mensen naar binnen.
's ochtends om zes uur in de eerste week heb je kaarten voor de Centre Courts als je wil.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:17 schreef Quippe het volgende:
[..]
Als het mogelijk is wel, alleen ik heb geen zin om daar te moeten overnachten, hoewel ik het niet erg zou vinden om bv vanaf 6 uur (is dat al te laat?) achter aan te moeten sluiten.
Maar als ik je goed begrijp is het normaal gesproken dus niet echt een probleem om, mocht de hele dag niet lukken, om alleen 's avonds nog wat wedstrijden te zien?![]()
Heeft meestal niet echt haast of zo. Het is meer dat je vroeger gaat omdat je geen zin hebt om té lang in die rij te staan...Houdt niet uit dat het gewoon hartstikke gezellig is altijdquote:Op zondag 10 juni 2007 20:14 schreef Quippe het volgende:
Aangezien ik rond deze tijd hoogstwaarschijnlijk ook in Londen ben voor een paar dagen wil ik ook een dagje Wimbledon meepakken. Hoe vroeg moet je ongeveer in de rij aansluiten om een kaartje voor de outside courts te kunnen bemachtigen, iemand hier ervaring mee?![]()
Zou je denken? Federer is toch een topspeler, ik neem aan dat hij niet vreselijk lang van de kaart is. En de ondergrond kan hem in ieder geval niet aan de verloren finale van vanmiddag herinneren, dus dat komt wel goed.quote:
Ik verwijs naar vorig jaar...het is een wonder dat hij Halle heeft weten te winnen (of juist niet, iedereen choket toch wel tegen hemquote:Op zondag 10 juni 2007 21:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou je denken? Federer is toch een topspeler, ik neem aan dat hij niet vreselijk lang van de kaart is. En de ondergrond kan hem in ieder geval niet aan de verloren finale van vanmiddag herinneren, dus dat komt wel goed.
Ja, allemaal driesetters en matchpoints tegen tegen Rochus.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik verwijs naar vorig jaar...het is een wonder dat hij Halle heeft weten te winnen (of juist niet, iedereen choket toch wel tegen hem)
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft meestal niet echt haast of zo. Het is meer dat je vroeger gaat omdat je geen zin hebt om té lang in die rij te staan...Houdt niet uit dat het gewoon hartstikke gezellig is altijd
Wij gingen destijds om een uur of 7 in die rij staan geloof ik en dan 2 tot 3 uur later ben je echt wel binnen
Hier heb ik wat aan, bedanktquote:Op zondag 10 juni 2007 21:20 schreef XL het volgende:
[..]
's ochtends om zes uur in de eerste week heb je kaarten voor de Centre Courts als je wil.
Het lijkt wel of Federer drie keer zo snel ouder wordt als de gemiddelde persoon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef TheGeneral het volgende:
Lijkt me dit jaar niet anders worden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo is het.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef Vaud het volgende:
Tja als je toch altijd de finale haalt.. Ik zou m'n bed dan ook niet willen uitkomen als er niet +/- een miljoen te verdienen valt![]()
Heel verstandig van hem. Als hij een toernooi speelt ligt hij er niet in ronde 1 uit dus is hij de week dat het toernooi duurt in touw. Hij zou anders gewoon te weinig rust krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft zich teruggetrokken voor Halle.Daar gaat zijn grasvoorbereiding. En daar gaan weer 225 punten voor de wereldranglijst.
Zie zijn officiële website voor een kort berichtje. Hij zegt dat het is om blessures te voorkomen na de lange finale in Parijs. Dat valt wel mee lijkt mij, 3 uur en 10 minuten. Maar goed, hij zal het wel weten.
Zal toch niet waar zijn dat Nadal langs hem gaat komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Federer-fan het volgende:
En daar gaan weer 225 punten voor de wereldranglijst.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |