Klopt. dat werkt al een hele tijd niet meer. Alleen heeft de maker/host van dat overzicht (Noca) het nog niet aangepast.quote:
Gewoon een nokia waarmee je kan bellen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
vertel![]()
Ik ga trouwens maar eens leren![]()
Dat is altijd wel handig qua functie voor een telefoon.quote:
Dat doet rubrub altijd. Ik kan er ook niet tegenquote:
Mooi zoquote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef clauwheee het volgende:
Eerste dagje was dikke prima! Leuke mensen, leuke sfeer
dat is altijd met de 1e dagquote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef clauwheee het volgende:
Ja voor mij hoeven al die tierelantijntjes niet op een telefoon.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is altijd wel handig qua functie voor een telefoon.
misschien samen met jouquote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef tong80 het volgende:
Golfert als het niet lukt met solliciteren is dit geen optie ?
Nieuwe Britse popsensatie bestormt hitparade.
Als Bertje slim is niet, maar ja.... Hij zal het misschien als een eer zien.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Denk je dat Bertje het gaat doen, MM?
Leukquote:Op maandag 4 juni 2007 19:10 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben nog veel te jong om daarin mee te mogen doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:32 schreef tong80 het volgende:
Golfert als het niet lukt met solliciteren is dit geen optie ?
Nieuwe Britse popsensatie bestormt hitparade.
Gepostquote:Op maandag 4 juni 2007 20:34 schreef DIGGER het volgende:
Tong, is deze meeting misschien wat voor je? [Lesbeau] meettopic
dat is ook de reden dat ik het gebruikquote:Op maandag 4 juni 2007 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat doet rubrub altijd. Ik kan er ook niet tegen
Jammer, want als ik aan Lesbo's denk, denk ik aan Tong.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is alweer geweest DIGGER, lees ik.
Dat heb ik met jou bij mannelijke homo's, qua naamquote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jammer, want als ik aan Lesbo's denk, denk ik aan Tong.
Rommelquote:Op maandag 4 juni 2007 20:41 schreef Messenga het volgende:
Hoi.
misschien helpt het als je het de volgende keer vraagt met je piemel in je broekquote:Op maandag 4 juni 2007 19:47 schreef VoreG het volgende:
Dat is mijn pick-up line:
"Wanna go for a ride in my rollercoaster"
Vaak verstaan ze geen Engels, tenminste ik denk dat dat het is.
Gezellig.quote:
Het is zo besluiteloos...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is ook de reden dat ik het gebruik
Naar behoren, laten we het zo zeggenquote:
ja, ik kom niet echt meer in slaap dus dan maar rustig wakker wordenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! borisz zo vroeg op?
deze week is voor mij vakantie zegmaar, ben nu ook niet thuis. Ik ga in juli een aantal dagen naar Londen en verder zie ik het nog wel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Wat ga je nu doen in deze schoolloze periode borisz? Feesten? Werken? Vakantie?
Ik had vol de wind tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat viel even tegen dus.
Vol de wind tegen? Er is windkracht 2 a 3 vandaag man.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had vol de wind tegen
Komt vanzelf goed
niks gewend jij....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had vol de wind tegen
Komt vanzelf goed
Ik ben dan ook nog niks gewentquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vol de wind tegen? Er is windkracht 2 a 3 vandaag man.
En het heeft meteen naslag, zo te zien.quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En het heeft meteen naslag, zo te zien.
Wees blij dat het nog geen herfst isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had vol de wind tegen
Komt vanzelf goed
Ja daar moet ik nog ff niet aandenkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog geen herfst is
En na een half uur stond ik alweer buitenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:26 schreef Grulez het volgende:
2 uur geslapen en zo tentamen.
M'n eerste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |