Bron: BBCquote:Iran talks up temporary marriages
Unmarried Iranian couples can fall foul of strict Islamic morality laws
Iran's Interior Minister, Mostafa Pour-Mohammadi, has started promoting temporary marriage as a solution to the country's social problems.
Shia Islam allows a man and woman to marry for a fixed period of time, ranging from an hour to a century.
A man can also have any number of temporary marriages - or sigheh, as they are known.
However, Iranian society still looks down on temporary marriage as a cover for prostitution.
Iran's interior minister, himself a cleric, said marriage was a human need and temporary marriage should not be used just for sex but to solve social problems.
He said there needed to be a cultural change to allow this.
He also said couples should marry at an earlier age.
Strong taboo
Iran first started promoting temporary marriage as an alternative to living in sin 15 years ago.
The then President, Hashemi Rafsanjani, said it was a way for men and women to satisfy their sexual needs.
Iran's police have recently cracked down on "un-Islamic" dress
He even said there was no need for a cleric: the couple could read out an oath in private in order to marry.
These days, some girls who want to travel with their boyfriends and be allowed to stay in the same hotel room or avoid arrest by the moral police might have a temporary marriage.
Poor women who need financial support also do it.
But on the whole there is still a strong taboo against the practice.
One woman MP asked the interior minister if a man came to ask for the hand of his daughter in marriage, would he willingly tell him how many temporary marriages she had had.
Another warned that promoting temporary marriages would cause thousands of problems.
There are already tens of thousands of children from temporary marriages whose fathers will not acknowledge them and are therefore considered illegitimate.
One Friday prayer leader has suggested that Iran needs a centre to help young people find spouses.
Meanwhile, a hardline newspaper has complained that a travel agent in Tehran has been advertising holidays by the Caspian Sea for couples who want to have temporary marriages, offering accommodation and a cleric to register the marriage.
Wat lijkt de Islam toch weer op het Christendom...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:22 schreef dr.dunno het volgende:
je kunt ook gewoon zeggen dat dit huichelarij ten top is
Handig! Die moslims zijn zo gek nog niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
marry for a fixed period of time, ranging from an hour to a century.
Je bedoelt deze ziekelijke sjieten? Dit is geen Islam.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat lijkt de Islam toch weer op het Christendom...![]()
dat is toch toe te juichen? zeker die laatste paar woorden...quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Super7fighter het volgende:
Dit laat weer eens hoe ziek sommige Iraniers/ sjieten zijn. Tijdelijke huwelijken toestaan, echt in de geest van het pre-Islam tijdperk. Iran is eigenlijk nooit intentioneel en echt Islamitisch geweest. Iraniers zijn wat dat betreft een eigenzinnig volkje. De meeste Iraniers zijn eerder atheist, communist, agnost of een westerse hedonist dan een sjiet zonder al te gekke of extremistische ideeen.
Bedankt voor de opheldering. Jij bent Soenniet?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je bedoelt deze ziekelijke sjieten? Dit is geen Islam.
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:07 schreef Harry4 het volgende:
Tja, Iran is niet een super Islamitische staat. Alleen de westerse media blaast het erg op. Abortus mag er bijvoorbeeld ook.
Dat is ook waar. alleen staat 80% van het land niet achter deze president, als ik Iraanse mensen moet geloven die hier bij mij in huis zittenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
de iraanse ayatollah media blaast het op en het westen neemt dat over...
wij moeten afgaan op de fragmenten van ahmajinedad (oid) en die zijn behoorlijk pittig en dreigend...quote:Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Dat is ook waar. alleen staat 80% van het land niet achter deze president, als ik Iraanse mensen moet geloven die hier bij mij in huis zitten
OKEquote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Super7fighter het volgende:
Dit laat weer eens hoe ziek sommige Iraniers/ sjieten zijn. Tijdelijke huwelijken toestaan, echt in de geest van het pre-Islam tijdperk. Iran is eigenlijk nooit intentioneel en echt Islamitisch geweest. Iraniers zijn wat dat betreft een eigenzinnig volkje. De meeste Iraniers zijn eerder atheist, communist, agnost of een westerse hedonist dan een sjiet zonder al te gekke of extremistische ideeen.
de soennieten zijn net zo ziek:quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
was een goede docuquote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb hier al een uitgebreide docu over gezien, jaren terug. ginmg over een verslaafde hoer en haar omgeving in iran. kon je net zo makkelijk een tijdelijk huwelijk aangaan, dus mij ontgaat het nieuwe ervan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikah_Misyarquote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Super7fighter het volgende:
zeker weten. ik vond alleen die islamitische straattroepen wat eng.quote:
Inderdaad, precies hetzelfde. We kunnen het dus de islam noemen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:00 schreef Paltalk het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikah_Misyar
soennieten![]()
Iddquote:
we zijn het in ieder geval eens over dat die moslimstaten ziek zijn.quote:Op maandag 4 juni 2007 18:41 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
heb jij het topic verder niet gelezen? er bestaan al tijden 'periodehuwelijken'. neemt niet weg dat de enge moslims het land regeren...quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef retteketet het volgende:
Stom om dit te promoten, maar het laat wel zien dat Iran wél oppositie toelaat. Er is wel degelijk een veelvoud aan politici met sterk uiteenlopende meningen. Van Pourmohammadi tot Khatami tot Ahmadi Nejad, allemaal kunnen ze zich verkiesbaar stellen.
volgens mij zou er daarvoor weer een mohamed moeten opstaan die een nieuwe korte koran maakt. aangezien alles wat in de koran staat direct het woord van god is. voor de streng gelovige moslim zijn de kleinste veranderingen al uit den boze.quote:Op woensdag 6 juni 2007 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
Ik heb even een enigzins offtopic vraagje: bestaat er zoiets als een beknopte samenvatting van de koran. Ik bedoel natuurlijk niet een a4tje, maar in een soort van boekvorm. Iets wat wat makkelijker wegleest dan de standaard religieuze boeken?
Dat wist je niet .......quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Bron: BBC
Wow. Dat had ik nooit verwacht.
Al las ik laatst in het NRC dat het een misverstand is dat het Iraanse regime diep-islamitisch is. De islam is meer een handig bindmiddel, een dekmantel voor onfrisse praktijken.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Profeet Ali?
Geloven jullie shiiten uberhaupt in de Koran?
Lol. Ongeveer net zo ziek als Nederlanders dus?quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef Super7fighter het volgende:
En met welk kind lag Ali dan te bonken,quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ali was geen profeet, nitwit. Hij was de schoonzoon van de zegel der profeten, Mohammed (vzmh). En je poepfetisj houd je maar voor je.
Maar wat is de reden dan dat de eerste op papier vastgelegde LoverBoy wel als profeet qualificeertquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:50 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
En dát is de reden dat jij gelooft dat Hz. Ali de laatste profeet is
Ik zie trouwens al wat voor 'gelovige' jij bent, aangezien je de heilige Boeken niet met een hoofdletter kunt/wilt schrijven.
Niet van een fundi hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ah, altijd verhelderend die beschrijving van de Islam van de hand van christen-fundi's
Niets, maar het toont wel leuk het hypocriete gedrag van jouw moslimbroeders. Ik kan het wel waarderen. Ze zijn gelukkig toch nog mens daar, zodra het op sex aan komt weten ze de regeltjes mooi te buigen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:53 schreef Masterix het volgende:
Dus wat maakt het dan uit dat in Iran de zedenpolitie ongesluierde vrouwen mishandeld terwijl met instemming en hulp van de geestelijken kleine meisjes worden geprostitueerd?
man ik hoop op een revolutie in iran,laat die gekke ayatollah's opkankerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef desiredbard het volgende:
http://nederkrant.wordpre(...)ische-dress-code-af/
Twee leuke filmpjes van een paar opgedroogde schapenkutten die belerend bezig zijn
En er wordt er een afgeranseld in de tweede ...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niets, maar het toont wel leuk het hypocriete gedrag van jouw moslimbroeders. Ik kan het wel waarderen. Ze zijn gelukkig toch nog mens daar, zodra het op sex aan komt weten ze de regeltjes mooi te buigen.
En laat Ali buiten deze discussie. Ali vertelde net (in mijn hoofd) dat hij genoeg heeft van jullie geflame
Het is niet ongebruikelijk dat een fundi niet van zichzelf vindt dat hij een fundi is. Daarom zeg ik het maar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef Masterix het volgende:
[..]
Niet van een fundi hoor.
Van iemand die normaal nadenkt. Want inhoudelijk ben je weer uitgeluld natuurlijk.
Ik lees het vanuit de veronderstelling dat het een goddelijke openbaring is, maar ik zie er geen ingewikkeldheid in. Al helemaal geen hoge ingewikkeldheid. Op dit punt spreek je wel jezelf tegen. Aan de ene kant beweer je dat de analfabete Mohammed (vzmh) een boek bij elkaar heeft geraapt met verhalen die hij tijdens reizen hoorde, aan de andere kant noem je het zeer ingewikkeld. Dat rijmt niet met elkaar.quote:De koran is een hoogst ingewikkeld boek als je het leest vanuit de veronderstelling dat het een goddelijke openbaring is. Vanuit die misvatting kan je de koran je leven lang bestuderen zonder er een houtvan te snappen.
Zo denken de joden ook over de christenen. Maakt dat dat de joden gelijk hebben?quote:Ik heb dat probleem niet. Ik lees het voor wat het is: een reeks fantasiën van een man over zijn eplileptische ervaringen en de geruchten die hij gehoord heeft over het jodendom en het christendom.
Weet je?
Zo bezien is de koran niet zo moeilijk eigenlijk: het maakt het mensen moeilijk, maar is het niet.
De tweede is gewoon een zwerfster die op hardhandige wijze wordt verzocht op te tievenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef desiredbard het volgende:
Twee leuke filmpjes van een paar opgedroogde schapenkutten die belerend bezig zijn
Altijd al felle types geweest die Perzische meiden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef desiredbard het volgende:
...ja, en anderen zie je aan voor shii: ik bewonder hoe stoïcijns je blijft als je zwaar afgaat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat een fundi niet van zichzelf vindt dat hij een fundi is. Daarom zeg ik het maar.
Het lijkt er anders niet op dat je er wat van begrijpt.quote:Ik lees het vanuit de veronderstelling dat het een goddelijke openbaring is, maar ik zie er geen ingewikkeldheid in.
Je fantasie wint het weer een van je leesvaardigheid: ik vind het niet ingewikkeld, het is onsamenhangend en chaotisch, maar nogmaals: als je begrijpt dat het alleen gaat om de fantasieën van een vrij onbeschaafde handelaar die zijn epilepsie probeert te begrijpen dan is er niks ingewikkelds aan.quote:Al helemaal geen hoge ingewikkeldheid. Op dit punt spreek je wel jezelf tegen.
Maar het dicht wel: de man was ziek, en de koran heeft daardoor nauwelijks een samenhang, een logica en erger nog: het heeft een chaotische opbouw en een stel onbegrijpelijke conclusies.quote:Aan de ene kant beweer je dat de analfabete Mohammed (vzmh) een boek bij elkaar heeft geraapt met verhalen die hij tijdens reizen hoorde, aan de andere kant noem je het zeer ingewikkeld. Dat rijmt niet met elkaar.
Ja.quote:Zo denken de joden ook over de christenen. Maakt dat dat de joden gelijk hebben?
Welke afgangquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:35 schreef Masterix het volgende:
[..]
...ja, en anderen zie je aan voor shii: ik bewonder hoe stoïcijns je blijft als je zwaar afgaat.
Gelukkig neem ik die conclusie van christenen nooit serieusquote:[..]
Het lijkt er anders niet op dat je er wat van begrijpt.
Onzin. Ik zeg enkel dat jij het interpreteert vanuit christelijk oogpunt, net zoals joden de Bijbel vanuit hun oogpunt interpreteren.quote:Moslims vinden trouwens (echte moslims dan, niet jij) dat je jaren studie nodig hebt om de koran te interpreteren. Soms beweer jij dat ook, maar ja, je vind tegenspreken leuker dan redeneren merk ik wel eens.
[..]
Naast christen- en moslimgeleerde ben je nu ook al een arts. Indrukwekkendquote:Je fantasie wint het weer een van je leesvaardigheid: ik vind het niet ingewikkeld, het is onsamenhangend en chaotisch, maar nogmaals: als je begrijpt dat het alleen gaat om de fantasieën van een vrij onbeschaafde handelaar die zijn epilepsie probeert te begrijpen dan is er niks ingewikkelds aan.
Het is een anamnese: een ziektegeschiedenis van een epilepticus. Boeiend.
Dat zeg je nu wel steeds, maar voor mij is het nog altijd niet ingewikkeld. Ik merk wel dat jij er wederom niets van snapt. Niet verwonderlijk. De joden denken ook exact te weten wat er in de Bijbel bedoeld wordt, net zoals de christenen menen te weten wat in de Koran bedoeld wordt.quote:Daarnaast heeft hij er allemaal verhalen doorgeengegooid die hij blijkbaar half gehoord en begrepen heeft: nalezen kon hij ze niet. Maar ik gelukkig wel, dus ik begrijp wel wat hij bedoelt.
Nee, ingewikkeld wordt het voor de mensen die doen alsof het goddelijke openbaringen zijn. Voor mij niet.
[..]
Vanuit jouw christen-fundi oogpunt is dat geen versassende conclusie.quote:Maar het dicht wel: de man was ziek, en de koran heeft daardoor nauwelijks een samenhang, een logica en erger nog: het heeft een chaotische opbouw en een stel onbegrijpelijke conclusies.
[..]
Heel goed, je hersenen beginnen weer meer zuursto te krijgen merk ik.quote:Ja.
Joden hebben hun gelijk, jij de jouwe en ik de mijne.
Fundi...
quote:
Dat is nogal een schijnoppositie, omdat alle kandidaten voor de presidentsverkiezingen moeten worden goedgekeurd door de ayatollah.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:12 schreef retteketet het volgende:
Stom om dit te promoten, maar het laat wel zien dat Iran wél oppositie toelaat. Er is wel degelijk een veelvoud aan politici met sterk uiteenlopende meningen. Van Pourmohammadi tot Khatami tot Ahmadi Nejad, allemaal kunnen ze zich verkiesbaar stellen.
Tijdelijke huwelijken zijn nooit, behalve één enkele uitzondering in een zeer korte periode voor de volledige totstandkoming van de Islam ten tijde van een dreigende uitroeiing van de Moslims, toegstaan geweest in de Islam, dus dan kan je het moeillijk uitgeband hebben. Deze zeer zeldzame verschijnselen zijn bovendien heden ten dage van culturele aard en hebben verder geen basis in de Islam.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:50 schreef Paltalk het volgende:
[..]
de soennieten zijn net zo ziek:
The "sigheh" is banned in Sunni Islam, but similar practices can be found in Sunni countries. One such practice is the "urfi" marriage, an unofficial arrangement that is often kept secret. Although an urfi marriage involves signing a document in front of witnesses, the marriage can be broken by destroying the paper.
http://news.yahoo.com/s/a(...)temporary_marriage_1
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:35 schreef Masterix het volgende:
[..]
...ja, en anderen zie je aan voor shii: ik bewonder hoe stoïcijns je blijft als je zwaar afgaat.
[..]
Het lijkt er anders niet op dat je er wat van begrijpt.
Moslims vinden trouwens (echte moslims dan, niet jij) dat je jaren studie nodig hebt om de koran te interpreteren. Soms beweer jij dat ook, maar ja, je vind tegenspreken leuker dan redeneren merk ik wel eens.
[..]
Je fantasie wint het weer een van je leesvaardigheid: ik vind het niet ingewikkeld, het is onsamenhangend en chaotisch, maar nogmaals: als je begrijpt dat het alleen gaat om de fantasieën van een vrij onbeschaafde handelaar die zijn epilepsie probeert te begrijpen dan is er niks ingewikkelds aan.
Het is een anamnese: een ziektegeschiedenis van een epilepticus. Boeiend.
Daarnaast heeft hij er allemaal verhalen doorgeengegooid die hij blijkbaar half gehoord en begrepen heeft: nalezen kon hij ze niet. Maar ik gelukkig wel, dus ik begrijp wel wat hij bedoelt.
Nee, ingewikkeld wordt het voor de mensen die doen alsof het goddelijke openbaringen zijn. Voor mij niet.
[..]
Maar het dicht wel: de man was ziek, en de koran heeft daardoor nauwelijks een samenhang, een logica en erger nog: het heeft een chaotische opbouw en een stel onbegrijpelijke conclusies.
[..]
Ja.
Joden hebben hun gelijk, jij de jouwe en ik de mijne.
Fundi...
Ach man, lieg niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:39 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Tijdelijke huwelijken zijn nooit, behalve één enkele uitzondering in een zeer korte periode voor de volledige totstandkoming van de Islam ten tijde van een dreigende uitroeiing van de Moslims, toegstaan geweest in de Islam, dus dan kan je het moeillijk uitgeband hebben. Deze zeer zeldzame verschijnselen zijn bovendien heden ten dage van culturele aard en hebben verder geen basis in de Islam.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik ben geen soenniet, en al helemaal geen Marokkaan van afkomst. Ik ben Moslim, in Nederland wel te verstaan. Als je dan toch zo graag een cultuur wil bashen moet je bij de Nederlandse cultuur zijn, mafkees.
De sjieten waar jij het over hebt mogen mijn schoenen opeten en krijgen van mij mijn sandalen op hun hoofd. Geweldig toch dat sjieten in Iran de meerderheid hebben? Daar kan iemand echt gefrustreerd van raken, zeker als die persoon 3000 kilometer verder op woont en helemaal niet met die bananenrepubliek te maken heeft.
Jij bent precies de ziekelijke sjiet waar ik het over heb. Je voordoen als extreme sjiet, maar je nick vernoemen naar decadente homo's die elkaar anaal nemen op Hiv-feesten. Jij bent echt een aanwinst voor Iran.
Wat, profeet Ali?"Jullie" zijn echt machtsgeil. De schoonzoon toe-eigenen en kapen om vervolgens extra privileges te genereren. Heb eens eerst respect voor de Moeders van de Gelovigen, voordat je de schoonzoon van de profeet lastert en Israel van de kaart veegt.
Edit: misschien ben jij toch niet zo'n ziekelijke sjiet, maar een kloon die wel opstoken.
Zo jij bent echt hardleers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:52 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ach man, lieg niet.
Het is dagelijke praktijk in vele moslim-landen, van de Emiraten tot Indonesië.
Niks zeldzaam... Sunni's en Shii's doen allemaal hardstikke fanatiek aan prostitutie maar hebben er alleen een stel kutsmoezen voor.
Zo compleet nutteloos ben jij ook weer niet. Was even niet scherp.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Masterix het volgende:
S7F suggereert bij de weg dat de islam uit zou zijn gestorven als ze niet tot hoererij over waren gegaan?
Interessant...
Jamaar,....quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zo jij bent echt hardleers.![]()
Zelfs in die link die die pipo aanhaalt staat het weinig voor komt. Maar of het nou veel of weinig voorkomt is niet eens relevant. Dat is het hele punt niet eens. Het punt is dat het geen basis in de Islam heeft. En op dat punt ben jij hier de Judas. Met je "je liegt"! Je liegt!"
![]()
Even?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zo compleet nutteloos ben jij ook weer niet. Was even niet scherp.
Corrigeer jij dan zelf je andere leugens even of heb je daar ook hulp bij nodig?quote:Aangezien het tijdelijke huwelijk in de dagen van onwetendheid een gebruik was onder de Arabieren, zou het niet verstandig zijn geweest om het anders dan geleidelijk te verbieden, zoals de manier is van de islam in het verwijderen van pre-islamitische gebruiken die in strijd waren met de belangen van de mensen.
Bedankt voor de correctie.
Welke Jihad? Ga nou niet met termen gooien, die je zelf niet eens begrijpt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Masterix het volgende:
[..]
![]()
Net als KB val je iemand die geen shii is aan op het shii-zijn.
Jij bent wel ietsje slimmer: KB heeft het nu nog niet door hoezeer hij afging geloof ik.
Voelen jullie je niet vaak reuze sneu met die jihad van jullie? Moet haast wel...
Nagelopen, niks te vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef Masterix het volgende:
[..]
Even?
[..]
Corrigeer jij dan zelf je andere leugens even of heb je daar ook hulp bij nodig?
De basis in de islam is duidelijk: zie hoeveel vrouwen Mohammed zelf gehad heeft, ondanks de regels van de islam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zo jij bent echt hardleers.![]()
Zelfs in die link die die pipo aanhaalt staat het weinig voor komt. Maar of het nou veel of weinig voorkomt is niet eens relevant. Dat is het hele punt niet eens. Het punt is dat het geen basis in de Islam heeft. En op dat punt ben jij hier de Judas. Met je "je liegt"! Je liegt!"
![]()
maar dat doe jij constant.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Welke Jihad? Ga nou niet met termen gooien, die je zelf niet eens begrijpt.
Misschien ga ik zometeen ze even aanwijzen.quote:
De strekking van jouw post: "je liegt"!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef Masterix het volgende:
[..]
De basis in de islam is duidelijk: zie hoeveel vrouwen Mohammed zelf gehad heeft, ondanks de regels van de islam.
Vandaar ook dat sunni's en shii's, die meer kennis hebben dan jij, allemaal hun legitieme vormen van prostitutie kennen.
Je daast weer eens dus.
De kern van deze posts is alweer: je liegt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Masterix het volgende:
[..]
Misschien ga ik zometeen ze even aanwijzen.
Maar eigenlijk ben je de moeite niet waard: ik weet niet hoevaak ik je leugens al heb blootgelegd en jou heb ontmaskerd.
Op een gegeven moment is daar ook de lol van af weet je.
Omg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Masterix het volgende:
Goh...
De islam heeft inderdaad haar bestaan te danken aan haar immorele benadering van hoererij.
Verbijsterend...
Tja, als het zo is, is het zo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De kern van deze posts is alweer: je liegt!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Omg!
Al jouw posts hebben dezelfde boodschap: "je liegt, omdat je Moslims bent"!![]()
![]()
Ja joh...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hij is niet hardleers. Dat zou de indruk wekken dat hij uberhaupt kan leren. Ik heb er een ander woord voor. Tegelijkertijd is een fundi-christen, dus het is logisch dat hij de Islam beter kent dan een moslim, begrijp dat dan.
Ik wist niet dat er ook een morele benadering van hoererij bestond?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Masterix het volgende:
Goh...
De islam heeft inderdaad haar bestaan te danken aan haar immorele benadering van hoererij.
Verbijsterend...
In de islam wel: die "religie" blijft je verbazen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een morele benadering van hoererij bestond?
Rare christenfundamentalist.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een morele benadering van hoererij bestond?
Welke afgang, O helder licht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ja joh...
(de frustratie druipt werkelijk uit deze post zeg: heb je je afgang nu door of zo?)
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:18 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ja joh...
(de frustratie druipt werkelijk uit deze post zeg: heb je je afgang nu door of zo?)
![]()
De puntmuts is een tradioneel christelijk kledingstuk. Zou me niks verbazen als hij deze als collectors item aanbevolen heeft.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij thuis ook met witte puntmutsen rondloopt.
Ik hoop dat je hiermee niet op mij doelt. IK ben gewoon erg nieuwsgierig van aard, en wil zo onderhand eigenlijk wel eens weten waar het nou allemaal om draait in de koran.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij zou er daarvoor weer een mohamed moeten opstaan die een nieuwe korte koran maakt. aangezien alles wat in de koran staat direct het woord van god is. voor de streng gelovige moslim zijn de kleinste veranderingen al uit den boze.
maar ik kan het ook mishebben natuurlijk. ach who cares, als je al gelooft dat woorden die mensen hebben geschreven direct van god komen spoor je sowieso niet helemaal.
kan je niet goed begrijpend lezen? dan had je nl deze specifieke vraag niet gesteld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:33 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hiermee niet op mij doelt. IK ben gewoon erg nieuwsgierig van aard, en wil zo onderhand eigenlijk wel eens weten waar het nou allemaal om draait in de koran.
Wel zonde, dat ik maar 1 reactie hierop gekregen heb![]()
nope. En bij de Koran moet je ook nog eens de HAdiths lezen en de Tafsirs jongen. Kijk maar op tegen stuk of mwah toch wel 2000 bladzijdes ( en dat is nog heel heel heeeeeel kort )quote:Op woensdag 6 juni 2007 04:35 schreef DeeCruise het volgende:
Ik heb even een enigzins offtopic vraagje: bestaat er zoiets als een beknopte samenvatting van de koran. Ik bedoel natuurlijk niet een a4tje, maar in een soort van boekvorm. Iets wat wat makkelijker wegleest dan de standaard religieuze boeken?
http://skepticsannotatedbible.com/quran/index.htmquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
nope. En bij de Koran moet je ook nog eens de HAdiths lezen en de Tafsirs jongen. Kijk maar op tegen stuk of mwah toch wel 2000 bladzijdes ( en dat is nog heel heel heeeeeel kort )
Ik zie geen hadith en tafsir. + zag ik bij de eerste pagina al foutieve info..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef desiredbard het volgende:
[..]
http://skepticsannotatedbible.com/quran/index.htm
Als je leest had je kunnen weten dat aan de Qu'ran nog steeds gewerkt word.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie geen hadith en tafsir. + zag ik bij de eerste pagina al foutieve info..![]()
Islam (er)kent geen meningen: het stelt wat de waarheid is en eist geloof.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zie geen hadith en tafsir. + zag ik bij de eerste pagina al foutieve info..![]()
hoe bedoel je dat laatste? mannen in jurken? dat is eerder travestie tioch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:50 schreef Triggershot het volgende:
Verder is Iran een hel voor homo's paradijs voor transexuelen
Wat ik er zelf gezien heb is dat je je echt heel deviant kan gedragen: zolang je er maar niet mee te koop loopt kan daar echt alles, er is volop opium, heroïne, lingerie, porno en zo te koop, als de gordijnen dicht zijn kan je alles doen wat de islam verbied, homo- en heteroseksuele feesten worden in de "circuits" massaal gehouden, enzovoorts.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:50 schreef Triggershot het volgende:
Verder is Iran een hel voor homo's paradijs voor transexuelen
Die "jurken" horen bij de Arabische cultuur. Perzen zijn niet zo Arabisch...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat laatste? mannen in jurken? dat is eerder travestie tioch?
Operatieve geslachtsverandering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat laatste? mannen in jurken? dat is eerder travestie tioch?
gebeurd dat daar zoveel en wordt dat breed maatschappelijk gesteund? wissikniequote:
Het is ook als geschenk bedoelt als ik een moslim over mijn mening over Mohammed, de koran en de islam vertel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef Triggershot het volgende:
Het verschil van mening is een geschenk van Allah.
![]()
dat gaat daar precies hetzelfde als met de "prostitutie" uit de OP: als je er het geld voor hebt, is er geen belemmering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gebeurd dat daar zoveel en wordt dat breed maatschappelijk gesteund? wissiknie
Gesteund weet ik niet, maar geaccepteerd lijkt het meer dan homo's iig. Was laatst een item op uitzendinggemist.nl kan nu even nie vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gebeurd dat daar zoveel en wordt dat breed maatschappelijk gesteund? wissiknie
Je doet maar hoor ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:49 schreef Masterix het volgende:
[..]
Het is ook als geschenk bedoelt als ik een moslim over mijn mening over Mohammed, de koran en de islam vertel.
Het lijkt me niet noemenswaardig duidelijk dat een moslim en niet-moslim de doctrine op verschillende manieren begrijpen/interpreteren. Jij kunt niet iets als een moslim interpreteren, dat is een illusie, net zoals het andersom ook niet kan.quote:Ik zie in de reacties daarop zelden een warme, gemeende dankbaarheid.
Maar ja, dat moet je dan weer in de context zien, zo'n losse tekst kan ik als niet-moslim natuurlijk nooit echt helemaal goed begrijpen.
...hoor ik dan vaak.
Hier niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je doet maar hoor ik hou je niet tegen.
Bla bla.quote:Het lijkt me niet noemenswaardig duidelijk dat een moslim en niet-moslim de doctrine op verschillende manieren begrijpen/interpreteren. Jij kunt niet iets als een moslim interpreteren, dat is een illusie, net zoals het andersom ook niet kan.
Als sommige users zich niet kunnen houden aan OP richtlijnen is dat wel vaker voorkomend jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef Masterix het volgende:
[..]
Hier niet.
In WLF heb ik wel vaak het gevoel dat andere meningen opvallend vaak worden weggemodereerd. Maar goed, daar hebben we het vaak over gehad: een meningsverschil dus.
Bla bla.quote:Bla bla.
Islam tolereert helemaal geen meningen.
Desondanks teloreren sommige moslims dat wel, sterker nog: ondanks de dingen die jij en andere moslims hier op dit forum tegen mij over de islam verteld hebben, bijvoorbeeld "jij kunt niet iets als een moslim interpreteren, dat is een illusie" ben ik vele moslims tegengekomen die (elementen uit) de islam net zo interpreteren als ik.
Vergis je niet: veel van mijn meningen over en inzichten in de islam zijn ontstaan in lange gesprekken over de islam met moslims.
Het diskwalificeren van niet-moslims als kenner van de islam zoals jij, ook hier, stelselmatig doet, is een teken van de vijandigheid die de islam heeft t.o.v. andere meningen.
Dat alleen al is uiterst disrespectvol IMO. Alsof ik niet kan begrijpen hoe een moslim de doctrine interpreteert.
Komop zeg...
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als sommige users zich niet kunnen houden aan OP richtlijnen is dat wel vaker voorkomend ja
Dat bedoel ik... Op de persoon. Niet op de inhoud.quote:Bla bla.
Nope, kan je niet.
Persoonlijk denk ik dat er meer niet moslims zijn die de Koran gelezen heb alls dat er moslims zijn die hem gelezen hebben. De meeste moslimlanden hebben een vrij hoog analfabetisme cijfer en die horen alleen iets in de moskee. Net als hier in de middeleeuwen hebben ze nog niet door dat je daar niet al te veel aandacht aan moet bestedenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:11 schreef Masterix het volgende:
[..]
Hier niet.
In WLF heb ik wel vaak het gevoel dat andere meningen opvallend vaak worden weggemodereerd. Maar goed, daar hebben we het vaak over gehad: een meningsverschil dus.
[..]
Bla bla.
Islam tolereert helemaal geen meningen.
Desondanks teloreren sommige moslims dat wel, sterker nog: ondanks de dingen die jij en andere moslims hier op dit forum tegen mij over de islam verteld hebben, bijvoorbeeld "jij kunt niet iets als een moslim interpreteren, dat is een illusie" ben ik vele moslims tegengekomen die (elementen uit) de islam net zo interpreteren als ik.
Vergis je niet: veel van mijn meningen over en inzichten in de islam zijn ontstaan in lange gesprekken over de islam met moslims.
Het diskwalificeren van niet-moslims als kenner van de islam zoals jij, ook hier, stelselmatig doet, is een teken van de vijandigheid die de islam heeft t.o.v. andere meningen.
Dat alleen al is uiterst disrespectvol IMO. Alsof ik niet kan begrijpen hoe een moslim de doctrine interpreteert.
Komop zeg...
Los daarvan: het Arabisch van de koran verschilt enorm van de huidige spreektaal Arabisch.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat er meer niet moslims zijn die de Koran gelezen heb alls dat er moslims zijn die hem gelezen hebben. De meeste moslimlanden hebben een vrij hoog analfabetisme cijfer en die horen alleen iets in de moskee. Net als hier in de middeleeuwen hebben ze nog niet door dat je daar niet al te veel aandacht aan moet besteden
Hoi, daar hebben we een WFL-topic voorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:28 schreef Masterix het volgende:
[..]
![]()
En als die mening jou niet aanstaat.
Je opent een topic over vragen overde islam, en haalt alle niet-islamitische antwoorden/meningen weg "want dat is bashen".
TS, ieder zijn mening: de jouwe is discutabel.
Jammer dat je dat niet snapt.
Is niet erg hoor, hersenen zijn gemaakt om dingen te begrijpen, niet om te erkennen dat je niet inzicht van een (niet)moslim kunt hebben.quote:Dat bedoel ik... Op de persoon. Niet op de inhoud.
Geen enkel respect voor niet-moslims heb je als het er op aan komt. Nogmaals: jammer dat je dat niet snapt.
Moeite met begrijpend lezen heb je in ieder geval wel:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:34 schreef Masterix het volgende:
[..]
Los daarvan: het Arabisch van de koran verschilt enorm van de huidige spreektaal Arabisch.
Het wordt als grote verdienste gezien binnen de islam de koran te kunnen reciteren (uit het hoofd opzeggen). Dus of je nou als Arabier of als Afgaan of Indonesiër de koran op kan zeggen, dat zegt weinig over het vermogen er iets van te begrijpen.
Het vreemde is, zie illustratie hierboven, dat het bij moslims de nare gewoonte is te doen alsof (vermogen tot) het "juist" begrijpen van de islam iets is dat uitsluitend met moslim -zijn te maken heeft, en weinig tot niets met eigen studie, begrip, ontwikkeling, intelligentie of levenservaring.: Niet-moslims zijn per definitie niet waardig iets over de islam te zeggen.(D) tenzij het positief is natuurlijk)
Doen ze dat wel dan is dat een aanval en roept de niet-moslim DUS "een gerechtigde straf" over zich uit. Die straf wordt of voltrokken door Allah in zijn brandende hel, of door Mo B. met zijn messen, of desnoods door een moderator vol eigengelijk met zijn delete-knop.
Natuurlijk heb je als niet-moslim bij voorbaat al ongelijk als je ook daar iets over zegt, want ook dan geldt de bovenstaande xenofobe redenatie: niet-moslims zijn gewoon categorisch niet in staat te begrijpen hoe de islam juist (als moslim wordt daarmee bedoelt) wordt geinterpreteerd.
quote:Het lijkt me niet noemenswaardig duidelijk dat een moslim en niet-moslim de doctrine op verschillende manieren begrijpen/interpreteren. Jij kunt niet iets als een moslim interpreteren, dat is een illusie, net zoals het andersom ook niet kan.
Je zit weer lekker te trollen kerel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoi, daar hebben we een WFL-topic voor
Aha.quote:Is niet erg hoor, hersenen zijn gemaakt om dingen te begrijpen, niet om te erkennen dat je niet inzicht van een (niet)moslim kunt hebben.
Twee quotejes en het meest afgezaagde non-argument van Fok!. En daarmee ga je niet in op wat ik zeg, maar op wie ik volgens jou zou zijn. Persoonlijk worden i.p.v. discusseren dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moeite met begrijpend lezen heb je in ieder geval wel:
[..]
Wat WFL topic betreft was ik series. En nog ga je er verder over in dit topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:12 schreef Masterix het volgende:
[..]
Je zit weer lekker te trollen kerel.
Bedankt voor je uitnodiging mijn reacties daar te plaatsen waar jij ze met een kut-smoes kan verwijderen maar daar heb ik juist net de zinloosheid van aangetoond. Heb je dat gemist of zo?
[..]
Aha.
Ik ga verder niet mee je crypto-filosofie in, dat begrijp je hoop ik. En als niet, dan niet.
[..]
Twee quotejes en het meest afgezaagde non-argument van Fok!.
Dit begint heel triest te worden, zeg...
Heb je nog wat te melden over de OP of wat?
Ik noemde diequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:38 schreef Ringo het volgende:
Wat is het toch een heerlijk pragmatisch volk.
Kende de praktijk trouwens al, via de docu die zoalshetis ook noemde.
Daar gaan mijn 15 bytes of famequote:
quote:
Hij kan in ieder gaval interpreteren zoals in het vrije westen gedaan wordt..... iets dat andersom ook een onmogenlijkheid lijktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:58 schreef Triggershot het volgende:
Het lijkt me niet noemenswaardig duidelijk dat een moslim en niet-moslim de doctrine op verschillende manieren begrijpen/interpreteren. Jij kunt niet iets als een moslim interpreteren, dat is een illusie, net zoals het andersom ook niet kan.
Ja, daar treedt dan ook mijn sig in. Perfecte woorden, gebrekkig waarnemen enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 10:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Hij kan in ieder gaval interpreteren zoals in het vrije westen gedaan wordt..... iets dat andersom ook een onmogenlijkheid lijkt
"Perfect" is hier natuurlijk de allereerste interpretatie.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, daar treedt dan ook mijn sig in. Perfecte woorden, gebrekkig waarnemen enzo
Scherp.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
"Perfect" is hier natuurlijk de allereerste interpretatie.
Alsof hoeren er in de bijbel altijd zo slecht vanaf komen... Ook in de bijbel gaan mensen met hun tijd mee: doen ze al ruim 5000 jaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef desiredbard het volgende:
Om terug te komen op de TT
Jij ontkent dus dat in de Islam een huwelijk gepretendeerd wordt om even te kunnen neucken?
Ik heb het niet over jouw persoonlijke uitleg?
Je kunt van (G/)Christenen zeggen wat je wilt natuurlijk, ze zijn met hun tijd meegegaan etc...maar hoererij kan niet en een huwelijk is voor het leven...iets dat toch van een repekt voor de vrouw getuigt miz dat in andere denkstromingen ontbreekt.
Kom op Bard, ondertussen weet jij toch ook wel dat ik een Soeniet ben en geen Shiet?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef desiredbard het volgende:
Om terug te komen op de TT
Jij ontkent dus dat in de Islam een huwelijk gepretendeerd wordt om even te kunnen neucken?
Ik heb het niet over jouw persoonlijke uitleg?
Je kunt van (G/)Christenen zeggen wat je wilt natuurlijk, ze zijn met hun tijd meegegaan etc...maar hoererij kan niet en een huwelijk is voor het leven...iets dat toch van een repekt voor de vrouw getuigt miz dat in andere denkstromingen ontbreekt.
Dat zeg ik toch ook, het scheinheilige 3 minuten huwelijk is echt een moslim uitvinding.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:39 schreef Masterix het volgende:
[..]
Alsof hoeren er in de bijbel altijd zo slecht vanaf komen... Ook in de bijbel gaan mensen met hun tijd mee: doen ze al ruim 5000 jaar.
Nah, uitvinding...: net als de Ka'aba-steen, niet zozeer uitgevonden als wel opgenomen door de islam.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, het scheinheilige 3 minuten huwelijk is echt een moslim uitvinding.
Ja ik weet dat jij bij Sadams clubje hoort maarquote:Op maandag 11 juni 2007 10:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom op Bard, ondertussen weet jij toch ook wel dat ik een Soeniet ben en geen Shiet?
Volgens mij is het een apocriefe geloofshandeling, zoiets als een aflaat bij katholieken.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij bij Sadams clubje hoort maar
daar gaat het niet om.... wordt volgens de Qu'ran,.... hoererij goedgepraat via 30 minutenhuwelijken.
Typische reactiequote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij bij Sadams clubje hoort maar
Volgens de Shieten ja, de soeni erkent het niet, ben je zo dom om het te begrijpen?quote:daar gaat het niet om.... wordt volgens de Qu'ran,.... hoererij goedgepraat via 30 minutenhuwelijken.
Niet de persoon steeds dom noemen als het argument gegeven is:quote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Typische reactie
[..]
Volgens de Shieten ja, de soeni erkent het niet, ben je zo dom om het te begrijpen?
Beter leest men alles van desbetreffende link.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:57 schreef Masterix het volgende:
[..]
Niet de persoon steeds dom noemen als het argument gegeven is:
Iran: prostitutie en casual sex aangemoedigd
Beter reageert men op argumenten.
...maar om even terug te nemen dat het met de domheid van de user te maken zou hebben is teveel moeite?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beter leest men alles van desbetreffende link.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikah_Misyar#Criticism_of_misyar![]()
Wat dat betreft vertrouw ik meer Uthaimeen en Albani dan de landen waar de meeste mannen uit komen die het doen.![]()
Wel is het een Wahabitisch uitspraak, geen Soenitisch uitspraak. Het domme aan de user is dat een periodecontract nog steeds aan de shieten behoort, niet bij de soenitische regeling.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef Masterix het volgende:
[..]
...maar om even terug te nemen dat het met de domheid van de user te maken zou hebben is teveel moeite?
quote:wordt volgens de Qu'ran,.... hoererij goedgepraat via 30 minutenhuwelijken.
Jouw Mohammed obsessie volgt je overal hé?quote:Het is gewoon een praktijk in de gehele islam, met of zonder kritiek erop. Feit. Niet dom.
Mohammed zelf deed ergere dingen, zo blijkt uit de koran.
Je kan je fouten niet echt goed rechtpraten hoor. Wahabi of niet: hij had gewoon gelijk, jouw reactie was dom, de zijne niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel is het een Wahabitisch uitspraak, geen Soenitisch uitspraak. Het domme aan de user is dat een periodecontract nog steeds aan de shieten behoort, niet bij de soenitische regeling.
Het domme er aan is ook dat het geen Quran regeling is wat Desired wel claimt.
Sja, criminelen horen in de gevangenis, niet te worden aanbeden door mensen uit mijn buurt.quote:Jouw Mohammed obsessie volgt je overal hé?
Reactie op persoon? Jij kan het weten hé.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Masterix het volgende:
[..]
Je kan je fouten niet echt goed rechtpraten hoor. Wahabi of niet: hij had gewoon gelijk, jouw reactie was dom, de zijne niet.
En je aanval was op de persoon, zoals gewoonlijk.
Goedzo.quote:Sja, criminelen horen in de gevangenis, niet te worden aanbeden door mensen uit mijn buurt.
Ik denk: ik wijs daar even op.
Je lijkt wel op die joden rond het jaar nul, die ook van alles en nog wat verzonnen om Jezus (vzmh) gekruisigd te krijgen. Die zeiden ook dat ze enkel op zijn 'acties' wezen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Masterix het volgende:
[..]
Je kan je fouten niet echt goed rechtpraten hoor. Wahabi of niet: hij had gewoon gelijk, jouw reactie was dom, de zijne niet.
En je aanval was op de persoon, zoals gewoonlijk.
[..]
Sja, criminelen horen in de gevangenis, niet te worden aanbeden door mensen uit mijn buurt.
Ik denk: ik wijs daar even op.
Betalen voor sex = Hoerenlopen, zelf al ben je 30 minuutjes getrouwdquote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je lijkt wel op die joden rond het jaar nul, die ook van alles en nog wat verzonnen om Jezus (vzmh) gekruisigd te krijgen. Die zeiden ook dat ze enkel op zijn 'acties' wezen.
De Joden hoefden niets te verzinnen, de kruiziging was een wens/bevel van god zelf, de Joden hebben aan deze wens gehoor gegeven.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je lijkt wel op die joden rond het jaar nul, die ook van alles en nog wat verzonnen om Jezus (vzmh) gekruisigd te krijgen. Die zeiden ook dat ze enkel op zijn 'acties' wezen.
Ja, laat ik het nou eens een keer helemaal eens zijn met je!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb hier al een uitgebreide docu over gezien, jaren terug. ginmg over een verslaafde hoer en haar omgeving in iran. kon je net zo makkelijk een tijdelijk huwelijk aangaan, dus mij ontgaat het nieuwe ervan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |