Nou afgelopen 3 weken ofzo heel erg weinig problemen gehadquote:
*Wakker blijft*quote:Op maandag 4 juni 2007 17:18 schreef Speedski het volgende:
[17:17] <@Xn> servers will be up around midnight tonight
[17:18] <@Xn> GMt +1
Woei
Ja pilzen² hequote:Op maandag 4 juni 2007 16:57 schreef Speedski het volgende:
Hey Dafan, hoe was het zeilen trouwens ??![]()
Scriptkiddyquote:<Morianti> so you gonna remove the levels later this week?
<Neon> bored.
<Scriptkiddy> no morianti
* joaomaradao has joined #Ruff-Rose
<Scriptkiddy> just gonna look if there happend some crazy things (ie 150-190 in 2hours)
<Angels||9Dragons> yay its 3/4 patched=]
<Dae> ;D
<ZumaX|p4raFanArt> "you can recognize me as the girl who is wearing the highly refined visitor suit"
<Scriptkiddy> the cases that imho just push it to far, ill fix
<PowerSier> it was just a Xtrm2Matt event :p
<RapidRunner> script O_O
<Scriptkiddy> but if someone got lucky and done 140-155 in that short timelucky him
Alsof je geluid aan hebt met ROSEquote:Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef Speedski het volgende:
Nou en we kunnen weer
Morgen even ranken .. alleen ... is m'n geluidskaart net ontploft. Denk ik ...
Met character Speedski speel ik niet meer, heb nu Buffyss en Gatheringg.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom zit jij eigenlijk niet meer in de clan speedski?
*Geeft door*quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
WIj gaan als DJ 160 is (over 3 lvls ) ook fow.. dus dan gather ik ze zelf wel bij elkaar
En speedski ik kan je niet inviten maar als je dat wilt moet je het maar ff doorgeven..
Met een party van 3/4 gaat t best (met 300%). Dan nog doe je iets van 20-30% 'maar' per uur, maar het geld maakt het wel goed. En ik heb deebee net zien zeggen dat er NOOIT meer een reset komt, dus ik heb geen haastquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nu ook maar ff in fow aant rangen voor de items. voor de exp hoef je het niet te doen
Dikke pretquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb een mage gemaakt.. iig ik heb nu een lvl 10 poppetje en ga er denk ik mage mee worden.. alhoewel knight ofzo me ook wel keer leuk lijkt
En toen gelijk Rose aangezetquote:Op maandag 11 juni 2007 07:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great om 8 uur opstaan omdat je pas om 14.00 naar school moet..
Nounou ... jij enthousiastquote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee toen weer gaan leren
En jah de exp is sinds gisteravond weer normaal
Ja van het weekend wel, zaterdagavond niet, zondag overdag weinig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:22 schreef Morianti het volgende:
ben je er van het weekend dafan? ik weet trouwens niet of ik er donderdag avond ben, want moet uit utrecht komen, maar jullie zien me wel verschijnen.
ik kan nu iig 2 e7 maken, en een derde lukt mss ook wel, heb alleen hime en low ent nodig
Iig 3500 posts in 4 maanden en van 6 naar 8 posts per dag op 4 jaarquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar een stage allemaal wel niet goed voor is hea
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef DaFan het volgende:
'Summer event will be released next week'
Sowiesoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef Morianti het volgende:
ik ben zoiezo ook op vakantie, en lekker boeiend die paar weken zonder rose
Vanavond en morgen ben ik er wel, maar ik ga om half 7 wegquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:19 schreef Morianti het volgende:
Dae wat doen wij van het weekend? Dafan is er niet, maar ik wil wel ff met mn mains rangen.
We moeten iig ook de alts tot lvl 65 rangen
Ben benieuwd van wanneer die chars zijn...quote:Alliance rose will have 2 server, 1 with all the data from ruff rose, so u can play with ur ruff char on arose and 1 totaly new server
Misschien lag ik dat ook welquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef DaFan het volgende:
Zen? Waarom blijft iedereen het telkens anders noemen, het is toch Zulie
EN MOET JIJ NIET AL 3 UUR IN JE BED LIGGEN OFZO
Meh ik volgende week maar ff knallen. Moet 4-5 lvls inhalen met Malf en mn raider op jullie peil houden. Maar das een middag werkquote:
Loop nu 3 lvls achter op Morianti. Wil voorlopen/gelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef Morianti het volgende:
4-5 lvls inhalen met malf? zover loop je toch niet achter?
en je raider hoef je nog niet te rangen, ik ben nog niet eens begonnen met mn mage
Evasion 1, Def aura misschien 1, dan alles maxen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dafan vraagje namens swien.. hij heeft de cleric buffs nu op lvl 6.. moet hij die eerst maxen of nu evasion nemen?
Zag er gister 30 voor 2.35m. Denk dat je wel voor 2m kan inkopen (Eldeon)quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net stonden er in een shop 10 RH voor 2.5 miljoen.. heb ik maar ff ingekocht.. Heb nu 23 rh.. nog 3! en dan G7
Alleen nog ff kijken hoeveel refines ik nodig heb..
Kheb + 32 g2 (en ook nog g3) dus ik denk dat ik die g5 nog gewoon maar ff laat zitten in die necklace..
Neuh tis niet gepromote ofzo tijdens de launch van de originele versie. Nu dus private-servers die de oude versie van het skillsysteem etc draaien, wat veel interessanter / leuker is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik ken het eigenlijk helemaal niet.
Ben ik nu een noob
Maarre, ná de vakantie maar eens even helemaal uitpluizen.
Iemand concrete tips?
Het craften van gearquote:
Oh prima, maar haal het er toch nog wel uit. Voor 12 miljoen aan mats...50 coats, komt wel goedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef Morianti het volgende:
lols
kep gisteren een paar geprobeert te maken, 54% kans maar er failen er wel veel.
denk dat je er 50 lukken
Ga je mage of cleric?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef RacerDKB het volgende:
tvp, heb dit spel ook nu.
Level 33 Muse hiero.
http://forum.ruff-rose.com -> Newbie Zonequote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Als jullie nu eens een complete Turorial zouden schrijven hier. Met alles vanaf de start.
Wat te doen, wat niet te doen etc etc. Dan zal ik eens een accountje aanmaken waar iedereen wat aan heeft.
grapjas denkt zeker dat we niets te doen hebben ^^quote:Op zondag 15 juli 2007 14:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Als jullie nu eens een complete Turorial zouden schrijven hier. Met alles vanaf de start.
Wat te doen, wat niet te doen etc etc. Dan zal ik eens een accountje aanmaken waar iedereen wat aan heeft.
Je zit toch op fokquote:Op maandag 16 juli 2007 08:48 schreef Morianti het volgende:
[..]
grapjas denkt zeker dat we niets te doen hebben ^^
Nu aan het lezenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef DaeDaluz het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=WW7TEDRI
Yey for legit admins.
Oh, en toen ik er in #arua over aan het praten was kreeg ik plotseling een ban van Ashton in #ruff-rose, terwijl hij zelf beweerd dat er neits te verbergen valt. :>
Dat is die Pauper die het nog moet gaan spelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:16 schreef Morianti het volgende:
wie is TheThirdMark ook al weer?
Oh nice.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je staat nog on hoor![]()
Heb je btw je ftp uitgezet?
Komt ws door je stockpile (gathering)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:16 schreef TopicAaier het volgende:
Ik speel dit spel nu ook voor een weekje, Heb een (verneukte en probeer) lvl 53 Dealer en een lvl 43 Dealer (dat me main wordt) Ik vind dit de beste Free MMORPG tot nu toe die ik heb gespeeld. Het is nog wel ingewikkeld als noob, maar ik kom er wel dmv van guides lezen :p. Geld verdienen is erg gemakkelijk in dit spel vind ik.
Kunnen wel s kijken of we het voor elkaar kunnen krijgenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:07 schreef Morianti het volgende:
ik ga ze gewoon maken
dat ding is nog maar 50 mil waard dus dan bewaar ik hem wel
quote:<Neanne> We're still investigating the scale of current events.
<Neanne> as of now 200+ bans
<Neanne> that still can be manually fixed
<ZumaX> what did exactly happen?
<IceCream> shh
<Neanne> if we're given enough time to sort things
<Ace|Glorious> ZumaX, wait.
<Neanne> if the scale is too large
<Neanne> there will be a roll-back of ITEMS and MONEY
<Neanne> NOT EXP
<Neanne> that's the whole story.
<Didi> come on server ._.
<Neanne> ppl are scared shit they will be rollbacked weeks
<Chiodos> Um, may I ask how much of a rollback?
<Neanne> it's items and zully and only 4.5 days
<Neanne> just before it all started.
<Draftz> neanne wut going t stop scaring me
<Ace|Glorious> It's for the servers best.
<Chiodos> 4.5 days? ho noes.
<Ace|Glorious> So people, please stop with the whine about You loosing some items. That's just selfish.
<Neanne> straight from deebee:
<Neanne> Head GM]DeeBee says (22:08):
<Neanne> with some more time we can get the charnames from people who were around at the time all these issues happened
<Neanne> [Head GM]DeeBee says (22:08):
<Neanne> and get names of people who picked up stuff
<Neanne> and only roll them back
<Neanne> they can't complain about that
<Neanne> i just need this information to land property in the foruums... i thought you all could help.
<Neanne> --- end
<Oogee|aa|ii> ah, i was gone for the few days that happened, count me out
<Neanne> questions ?
<Ace|Glorious> I will post it in each topic about this incident
<Didi> NOOOO
<Cronoriel> Omg i will lose my Set REf 6
<Didi> lol gm
quote:<Neanne> about 100.000 BILLION (miljard voor Nederlanders dus) entered the game
<Neanne> illegit
quote:<Neanne> guys... guys.... 200+ ppl involved that have been willingly accepting items / zully and exploiting... that's about 4% of all active players
Nou, afwachten maar weer..quote:<Neanne> early this week we saw a growing number of ppl exploiting quests to gain money and items from quest.
<Neanne> - we banned all ppl involved
<Neanne> later this week the number of illegit money kept growing and growing
<Neanne> ppl started to buy out shops in one single trade (with illegit money)
<Neanne> today, masyn payed us a visit and started dropping 2bil zully towers
<Neanne> in total 200 active accounts were involved.
<Paulus> masyn's funny ^^
<Neanne> and lotsa items and money got in the game.
<Neanne> first we're gonna investigate the scale of this.
<Neanne> if it's small-scale we can do individual rollbacks to remove money and items.
<Neanne> if it's to big we're gonna rollback ITEMS and Zully only
<Neanne> IF (READ THIS_--> IF) we're gonna rollback it's 4.5 days
<Neanne> that's the story at the moment. We're considering every option to get the best for the players.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |